امروز در این مقاله میخواهیم شما را با ارزان قیمت ترین تلوزیون های 43 اینچ بازار صوتی و تصویری ایران آشنا نماییم تا شما مخاطب عزیز برای خرید آن بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ارزان ترین تلوزیون های 43 اینچ بازار ایران

تلویزیون X80J سونی

از تلویزیون‌های معمولی مارک سونی است که از فناوری های مطلوب و بسیار خوب برای مصارف خانگی برخوردار است. این تلویزیون دارای رابط کاربری نوین گوگل تی وی بوده که کار با آن بسیار آسانتر شده است؛ همچنین شما امکان دسترسی به برنامه‌های زیادتری با محتواهای خوب نسبت به بقیه سیستم عامل‌های معروف را در اختیار دارید.سونی در این تلویزیون برای مدیریت نور پس زمینه به صورت پویا از تکنولوژی Dynamic Backlight Control استفاده نموده که می‌تواند روشنایی را در محیط های متفاوت به حد خوبی برساند. تلویزیون X80J را می توان ارزان قیمت ترین تلویزیون فورکی سونی با رابط کاربری گوگل تی وی در سال 2021 نام برد.این مدل دارای صفحه نمایشگر با نرخ بازسازی شصت هرتز است و  قدرت نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر فورکی و 60Hz را دارد.

همچنین سونی در این محصول برای ارتقای زاویه دید در صفحه نمایشگر از پنل IPS استفاده نموده که امکان تماشای مسابقات ورزشی و برنامه‌های تلویزیونی را به صورت دسته جمعی ایجاد می‌کند. البته این پنل ها دارای نسبت کنتراست کمتری نسبت به پنل‌های VA میباشند و سونی برای افزایش نسبت کنتراست در X80J از فناوری Dynamic Contrast Enhancer بهره گرفته است که در افزایش نسبت کنتراست تصویر موثر خواهد بود و عملکرد تلویزیون را در فضاهای کم نور ارتقا داده است. سیتم صوتی مناسبی دارد زیرا از قابلیت DTS Digital Surround صدایی همه جانبه و همگام با تصویر را در قدرت صوتی ۲۰ وات با 2 کانال صوتی ۱۰ واتی ارائه داده که از شفافیت صوتی زیادی برخوردار است. تلویزیون X80J برای وصل کردن به کنسول های نسل 9 مناسب نیست.

تلویزیون X75K

ارزان ترین تلوزیون های 43 اینچ بازار ایران

تلویزیون سونی X75K یکی ا ز مدل‌های نوین در سال 2022 بوده که با کیفیت فورکی اما قیمتی مناسب وارد بازار شده است .در این تلویزیون مثل مدل بالاتر این یعنی X80K از نرخ بازسازی شصت هرتز حمایت کرده  و به کمک فناوری Motionflow XR صحنه های پر سرعت را شفاف نمایش می دهد و از تار شدن محتوا ممانعت می کندکه در کنار آن با استفاده از ورژن 11 رابط کاربری ANDROID حجم گسترده ای از برنامه‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. این تلویزیون تجهیز شده به پورت HDMI 2.0 است و قدرت نمایش کیفیت تصویر فورکی را دارد. اما فاقد فناوری  ALLM و VRRاست . در مجموع این تلویزیون برای گیمیرهای حرفه ای با کنسول های نسل 9 از جمله کنسول پی ای 5 و Xbox Series X مناسب نیست، اما می توانید از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل 8 استفاده کنید.

همچنین سونی با استفاده از قابلیت WIFIو LAN در این تلویزیون اتصال به اینترنت را برای کاربر بسیار آسان کرده است و شما با آن میتوانید برنامه های مختلفی را نصب نمایید همچنین سونی با استفاده از پردازنده تصویر X1 امکان پردازش کردن فیلم‌های سریع را در کیفیت تصویر فورکی در کیفیت بسیار مطلوبی را فراهم کرده است. سونی برای این محصول از 2 کانال صوتی 10 واتی می‌تواند بیست وات صدا را در فضا ارائه دهد.

تلوزیون ال جی UQ8000

ارزان ترین تلوزیون های 43 اینچ بازار ایران

رزولوشن 3840×2160 پیکسل در تلویزیون فورکی ال جی UQ8000  موجود است و می تواند محتوای فورکی را به آسانی  نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل 5 پردازشگر تصویر آلفا پنج تجهیز کرده است که به کمک گرفتن از فناوری 4k Upscaler، علاوه بر ارتقای رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کم میکند تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به فورکی و با حداکثر جزئیات ممکن ملاحظه نمایید.این تلویزیون توان پخش محتوای HDR با نسخه های HLG و HDR10 Pro را دارد و به خاطر مزیت فناوری Active HDR، اینگونه محتواها را با بهترین کیفیت ممکن اجرا و پخش میکند.

با همه این اوصاف باید گفت تلویزیون مذکور 1 تلویزیون بازی حرفه ای نیست اما می توانید از آن به عنوان صفحه نمایشگر کنسول های نسل هشتم مانند پی اس فور، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. همچنین این تلویزیون از حداکثر سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار میباشد که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به دلیل داشتن پردازشگر 4 هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل 5 ال جی که عملکرد بسیار مقبولی دارد و به اسانی برنامه‌ها را پردازش کرده و اجرا میکند. همچنین  ال جی با استفاده از صفحه نمایشگر ال ای دی و تعبیه کردن پنلی از نوع IPS بر روی آن اجازه نمایش گروهی را برای شما مهیا  فراهم کرده است کرده زیرا پنل IPS موجود زاویه دید زیاد بر روی آن ایجاد کرده است.سیستم  صدا نیز از 2 کانال صوتی با قدرت 10 واتی و مجموع توان بیست وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI 2.0 با حمایت کردن از پخش محتواهای گوناگون با حفظ کیفیت تصویر 4K@60Hzاست.

تلوزیون ال جی NANO79

ارزان ترین تلوزیون های 43 اینچ بازار ایران

یکی دیگر از محصولات ال جی در سال 2022 NANO79 است که یک محصول منسب و با امکانات قابل قبول به حساب می آید  و از تلویزیون‌های پر فروش این کمپانی است. ال جی در این تلویزیون از صفحه نمایشگر ال ای دی با کیفیت تصویر فورکی استفاده نموده است. صفحه نمایشگر آن از پنل تصویر IPS بهره گرفته است که هم مقاوم است و هم این که زاویه دید خوبی دارد  و این دو مزیت می‌تواند برای نمایش‌های جمعی بسیار بهتر باشد. همچنین ال جی برای وصل شدن این تلویزیون به بقیه دستگاه‌ها از از ورودی های متفاوتی پشتیبانی کرده است که شامل ورودی های HDMI و خروجی صدای اوپتیکال و درگاه‌های یو اس بی می‌شود.

تلوزیون سامسونگ BU8000

BU8000 از دیگر تلویزیون‌های قیمت مناسب میباشد که کمپانی سامسونگ تولید کرده است. صفحه نمایش این محصول دارای نرخ بازسازی شصت هرتز برخوردار است و به کمک گرفتن از فناوری Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه های پر سرعت را واضح نمایش می دهد و از تیره شدن محتواها جلوگیری می کند. طراحی طاهری تلوزیون مناسب و زیبا است همچنین یکی دیگر از این مزایای فوق العاده در این تلویزیون صفحه نمایشگر کریستالی میباشد که رنگ مشکی را به صورن یکدست پخش میکند و همین موجب می‌شود که HDR در این تلویزیون تصویر را در عالی ترین وجه قرار دهد، به خصوص هنگامی که نور میخواهد جلوی دید شما را بگیرد . این محصول برای کنسول نسل 8 مناسب اما برای کنسول نسل 9 خوب نیست.سیستم عامل ورژن 6.5 تایزن در آن وجد دارد که کاربر با استفاده از آن دسترسی خوبی به بازی‌ها و برنامه‌های آن با اتصال با اینترنت WIFI و LAN دارد و می‌تواند سرگرم کننده باشد. کیفیت تصویر فورکی در آن با پشتیبانی از رزولوشنی با ابعاد 3840×2160 پیکسل در ان بسیار خوب میباشد. سامسونگ با ارائه پردازشگر تصویری از نوع کرستالی فورکی باعث میشود تا تصاویر قدیمی و کیفیت پایین را ارتقا دهد و شما تماشا کنید.

تلویزیون‌ AU7000 سامسونگ

ارزان ترین تلوزیون های 43 اینچ بازار ایران

AU7000 یکی از تلویزیون‌های برند سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بوده و در ردیف7 می باشد که دارای پنل VA با کیفیت تصویر فورکی و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ است، که محتواها را با سرعت نرخ بازسازی شصت هرتز برای شما به تصویر خواهد کشید. AU7000 ظاهری شبیه سری قبلی اما دارای ضخامت کمتری است که می‌تواند زیبایی منزل شما را زیادتر کند. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و  با کمک گرفتن فناوری One Billion Color قدرت تولید حدود یک میلیارد رنگ متنوع را دارد. همچنین با استفاده از فناوری PurColor رنگ های طبیعی و زنده تولید می شود.

تلویزیون AU7000  تنها از 3 ورودی HDMI و یک درگاه یو اس بی بهره‌مند شود، که این مقدار کم و اس بی شاید گاهی اوقات شما را با مشکل مواجه کند. البته مزیت کلیدی این محصول Crystal Processor فورکی  بوده که  میتواند به کمک صفحه نمایشگر کریستالی آن تصاویر خوبی را به نمایش بگذارد. این تلویزیون از تواناییBT HID و USB HID برخوردار است و شما می توانید موس و کیبورد بی سیم یا با سیم خود را به تلویزیون وصل کنید قابلیت Remote Access در این محصول موجب میشود تا تلویزیون را با شبکه به کامپیوتر راه دور وصل کرده و ریموت نمایید و کارهایتان را با تلوزیون انجام دهید.

ذکر این نکته در پایان این مقاله بسیار مهم است که شما مشتری عزیز بهتر است برای خرید هر یک از محصولات بالا حتما با کارشناسان ما تماس برقرار کنید زیرا این توضیحات به اختصار درباره هر یک از محصولات داده شده است تا از حوصله خواننده خارج نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه