ما در این مقاله میخواهیم جدیدترین و بهترین تلویزیون‌های سایز 55 اینچ موجود در بازار ایران را به شما کاربر گرامی معرفی نماییم .مدل‌های مورد بحث و بررسی از بهترین تلویزیون‌های 2022 تا 2023 از برندهای SONY . LG ،سامسونگ و … بوده که شامل مدل‌های فورکی با امکانات متنوع و قیمت‌های مختلف می‌باشد.

بهترین تلوزیون های سایز 55 اینچ

تلویزیون سامسونگ S95B

تلویزیون S95B دارای صفحه نمایشگر QD-OLED و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون QD-OLED در حقیقت همان تلویزیون OLED است اما کیفیت تصاویر ومحتوای آن بهتر از OLED میباشد. در تلویزیون های QD-OLED از نور آبی استفاده شده و طیف وسیع تری از رنگ را پوشش میدهد. تلویزیون S95B برای بازی کردن با کنسول های نسل 9 گزینه بسیار خوبی است.در این محصول از سیستم عامل تایزن استفاده شده است و دارای فناوری وصل شدن به گوشی، پخش موزیک با بلوتوث و دانلود برنامه های متنوع و نصب آنها و حافظه داخلی خوب می باشد. S95B دارای توان خروجی صدا شصت وات است و چهار عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. گیرنده داخلی و خارجی و کابلی در تلویزیون S95B وجود دارد.این محصول دارای ریموت کنترل جادویی TM2280E  است. این ریموت کنترل مثل مدل های پیشرفته سال 2021 شارژی است و شما می توانید با پورت USB-C و پنل خورشیدی آن را شارژ نمایید. همچنین این ریموت کنترل قدرت شارژ با فرکانس رادیویی وای فای را نیز دارد. طراحی تلویزیون سامسونگ S95B به معنای حقیقی کلمه بی نظیر است.مدل طراحی LaserSlim در این تلویزیون استفاده شده است. ضخامت کلی تلویزیون بسیار باریک است. حاشیه های چهار طرف صفحه نمایشگر این تلویزیون بسیار کم است و به صفحه نمایش بدون حاشیه نیز مشهور می باشد.بهترین تلوزیون های سایز 55 اینچ

تلویزیون ال جی C2

تلویزیون بازی 120 هرتز ال جی C2 یکی از مرغوب ترین تلویزیون های ال جی در سال 2022 است. تلویزیون C2 دارای صفحه نمایشگر OLED و کیفیت تصویر فورکی است.در این محصول از پنل WRGB استفاده شده است که در این نوع پنل‌ها هم زاویه دید خوب و مناسبی ایجاد شده است و هم با استفاده از فناوری اولد نسبت کنتراست نیز در بهترین سطح قرار دارد. ال جی در این محصول از بهترین سطح فناوری در تولید تلویزیون استفاده کرده، این فناوری‌ها شامل نوین ترین قابلیت ها برای ارائه بهتر تصاویر کنسول‌های بازی است. صفحه نمایشگر این محصول دارای نرخ بازسازی 120 هرتز می باشد و به کمک فناوریOLED Motion Pro صحنه های پر سرعت را واضح و شفاف نمایش می دهد و از تار شدن محتوا جلوگیری می کند و به پردازنده نسل5ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K تجهیز شده است که به آلفا نه معروف است.

این تلویزیون دارایHDMI2.1 از فناوری های فوق‌العاده‌ای است که اجازه ارسال داده ها و محتوا 120 هرتز را به آسانی برای کاربر فراهم می‌کند و کیفیت بی‌مانندی را با جزئیات بسیار زیاد برای کاربر اجرا میکند و این تلویزیون دارای چهار پورت HDMI 2.1 با حمایت از از کیفیت تصویر 4K@120Hz است.همچنین با وجود قابلیت‌هایی مانند رفرش ریت متغیر در هنگام پخش هر صحنه‌ای شما بهترین حد از کیفیت تصویر را میبینید. همچنین ال جی در C2 از قدرت صوتی خوبی  با توان 40 وات صدا حمایت کرده که در نوع خودش شبیه ندارد.

تلویزیون ال جی CS

CS از تلویزیون‌های شرکت ال جی است که در سال 2022 به بازارهای جهانی وارد شد. تلویزیون CS یکی از عالی ترین تلویزیون های گیمینگ صد و بیست هرتز کمپانی ال جی می باشد. این محصول دارای صفحه نمایشگر OLED و کیفیت تصویر فورکی می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت حقیقی است و به کمک فناوری Perfect Color و True Color Accuracy Pro مجموعه ای از رنگ های زنده و طبیعی را تولید و پخش می کند. صفحه نمایشگر این محصول ال جی دارای نرخ بازسازی 120 هرتز است و به کمک فناوری OLED Motion صحنه های پر سرعت را واضح و شفاف نمایش می دهد و از تار و ضعیف شدن تصاویر جلوگیری می کند. این تلویزیون به پردازشگر نسل 5 آلفا نه ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K مجهز است. این پردازشگر با کمک گرفتن از فناوری فورکی Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را ارتقا داده و نویز آنها را رفع میکند. همچنین ال جی در این تلویزیون از تمام خصوصیات یک مانیتور در آن استفاده نموده است و می‌تواند شبیه یک مانیتور نیز از آن استفاده کنید. ال جی از همه فناوری های مخصوص برای پخش کنسول‌های نسل جدید حمایت به عمل آورده؛ این فناوری ها شامل رفرش ریت متغیر و و ورودی های HDMI2.1 و نرخ نوسازی صد و بیست هرتزی می‌شوند. این تلویزیون دارای چهار پورت HDMI 2.1 است و قدرت نمایش دادن محتوا با کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد.طراحی این تلویزیون بسیار چشم نواز و زیبا میباشد.بهترین تلوزیون های سایز 55 اینچ

تلویزیون سامسونگ  QN90B

سامسونگ QN90B QLED یک تلویزیون رده بالا است که جزو تلویزیون های سری نه سامسونگ به حساب می اید و  برای مصارف روزانه و بازی کردن به صورت حرفه ای هم مناسب است.  رابط هوشمند مخصوص تایزن  OS در این استفاده شده است که مجموعه گسترده ای از برنامه ها و بازی ­ها را ارائه می دهد. این تلویزیون صفحه نمایش ده بیتی با توان تولید و نمایش حدود یک میلیارد رنگ متنوع دارد و می تواند تصاویر را با رنگ های حقیقی و جذاب تری به بیننده نشان دهد. QN90B برای وصل شدن به کنسول های نسل 9 یا حتی کامپیوتر های گیمینگ نیز خیلی مناسب است. این تلوزیون دارای قابلیت وصل شدن به گوشی، پخش موزیک با بلوتوث و دانلود برنامه های متنوع و نصب آنها و حافظه داخلی می باشد. QN90B دارای توان خروجی صدا شصت وات است و چهار عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون QN95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی، خارجی و کابلی (DVB-C) نیز می باشد. سامسونگ در این تلویزیون از ورودی ها و رابط‌های کاربری بسیار زیادی استفاده نموده است که شامل4 ورودی HDMI است که در میان آن‌ها نیز از نسخه جدید آن یعنی HDMI2.1 استفاده شده تا عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل های قبل داشته باشد. همچنین این تلویزیون با توجه به این که در آن‌ها از ورودی ارتباطی HDMI2.1 استفاده شده دارای نرخ بازسازی 120 هرتز هستند.این تلوزیون قدرت تولید و نمایش مجموعه ای از رنگ ها را دارد و رنگ ها را به صورت زنده و واقعی به بیننده نشان می ­دهد. سامسونگ تمرکز زیادی را بر ایجاد تجربه سینمایی در این تلویزیون کرده است .

تلویزیون سامسونگ QN95B

QN95B یکی از مرغوبترین مدل های تلویزیون ال ای دی فورکی سامسونگ است. این مدل از از سری نه تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ در سال 2022 است که قابلیت رنگ کوانتومی را با نور پس‌زمینه ال ای دی ترکیب می‌کند و امکانش را فراهم میکند  تا سطح روشنایی زیادتر و کنترل بهتری بر فضاهای کم‌ نور محلی داشته باشد. این محصول کیفیت تصویر عالی دارد و علاوه بر استفاده روزانه برای وصل شدن به کنسول های نسل 9 یا حتی کامپیوتر های گیمینگ نیز بسیار مناسب است. تلویزیون مورد بحث دارای پنل VA است که کنتراست تصویر خیلی خوبی دارد و به علت برخورداری از بیشترین روشنایی تصویر علاوه بر فضا های کم نور برای استفاده در فضاهای پر نور نیز گزینه بسیار خوبی است. در این محصول از سیستم عامل تایزن بهره گرفته شده است و همه پلتفرم‌های اصلی برای پخش کردن محتوا وجود دارند و درست اجرا می شود. این محصول توانایی وصل شدن به گوشی، پخش موزیک با بلوتوث و دانلود برنامه های متنوع و نصب آنها و حافظه داخلی مناسب می باشد. QN95B دارای توان خروجی صدا 70 وات و نرخ بازسازی 120هرتز است و چهار عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون QN95B دارای گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی و گیرنده دیجیتال کابلی هم می باشد.بهترین تلوزیون های سایز 55 اینچ

تلویزیون سونی X90K

روشنایی عالی، طراحی نوین و شیک، نسبت کنتراست و نمایش رنگ فوق العاده از جمله مزایایی بوده که تلویزیون سونی X90K را نسبت به سری‌های قبل سونی متمایز خواهد کرد؛ سونی در سال 2022 سعی کرده تا نقاط ضعف موجود در سری 9 تلویزیون‌هایش را تا درصد بالایی بهبود بخشیده تا کاربران اش تصاویری با کیفیت تصویر عالی را بیننده باشد.در این مدل دسترسی ها و قابلیت‌های بسیار خوبی را برای اجرای کنسول‌های بازی نسل نوین فراهم کرده‌اند که در نتیجه‌ی آن کاربر توان استفاده از نرخ بازسازی120 هرتزی را خواهد داشت. همچنین شما با استفاده از نرخ بازسازی متغیر امکان پخش پر سرعت ترین محتواها را در بالاترین کیفیت ممکن دارید. سونی برای این نمایشگر نیز از کیفیت بسیار خوب صوتی حمایت  کرده که می‌تواند به خوبی فضاهای بزرگ را پوشش دهد. قدرت صوتی در این تلویزیون سی وات است که با استفاده از 2کانال جدای صوتی پخش می‌گردد.ورودی های ارتباطی نیز در بهترین شراط و با تنوع زیاد ارائه شده‌اند و اتصال هر دستگاهی برای این تلویزیون فراهم شده است.

Sony X90K برای بازی های HDR عملکرد فوق العاده دارد. به خاطر مزیت تاخیر ورودی کم، زمان پاسخگویی مناسب و حمایت کردن از VRR برای تجربه بازی تقریباً بدون مشکل آماده است. همچنین از پهنای باند HDMI 2.1 برای بازی های با درصد فریم زیاد حمایت می کند.این تلویزیون برای دیدن فیلم در فضا های کم نور عالی است. به خاطر مزیت نسبت کنتراست طبیعی زیاد خود، رنگ مشکی را عمیقا نمایش می دهد.

تلویزیون سامسونگ QN85B QLED

سامسونگ QN85B QLED یک تلویزیون بالا رده است که در سری هشتم و سال 2022 به خریداران عرضه شده است. تلویزیون QN85B علاوه بر استفاده روزانه و معمولی، برای دیدن حرفه ای فیلم و همچنین بازی کردن حرفه ای بسیار مناسب می باشد و می توانید با وصل کردن کنسول بازی نسل 9 خود، به بازی کردن با آن بپردازید. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای نرخ بازسازی 120 هرتز برخوردار است و به خاطر فناوری Auto Motion Plus صحنه های پرسرعت را شفاف نمایش می دهد. همچنین وجود فناوری جدید LED Clear Motion به این تلویزیون اجازه تنظیم نور پس زمینه را می دهد تا در حین نمایش صحنه های پر سرعت محتواها روان و بدون تیرگی نمایش داده شوند. این محصول به کمک پردازندهر حرفه ای خود و فناوری AI Upscale نویز تصاویر کیفیت پایین را رفع می کند و رزولوشن آن را ارتقا می دهد تا همه چیز در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش داده شود. این محصول نیز مثل سایر تلویزیون های سامسونگ، دارای رابط هوشمند مخصوص تایزن OS سامسونگ استفاده می کند که طبف گسترده ای  از برنامه ها و بازی ها را ارائه می دهد. دارای توان خروجی صدا شصت وات و چهار عدد پورت HDMI 2.1 نیز می باشد.سامسونگ در این تلویزیون برای افزایش کنتراست تصویر در فضاهای تاریک از پنل VA حمایت کرده، البته این پنل زاویه دید کمتری دارد اما طراحی زیبا و چشم نوازی دارد.

تلویزیون سامسونگ Q80B

تلویزیون سامسونگ Q80B از تولیدات سری هشتم در سال 2022 می باشد.  تلویزیون Q80B از تولیدات جدیدی است که نمونه آن با نام ویژه Q80A در سال 2021 معرفی شده بود.. تلویزیون Q80B یک تلویزیون فورکی سامسونگ با صفحه نمایشگر QLED مناسب مصارف روزانه و بازی حرفه ای است. سامسونگ در این تلویزیون برای بهتر کردن تصاویر و صحنه‌های سریع در کنسول‌های بازی و فیلم‌های اکشن ازرفرش ریت در تصویر 120 هرتز حمایت کرده که می‌تواند برای علاقه مندان به بازی های ویدیویی جالب باشد.. همچنین این تلویزیون از نسخه  های +HDR10 و HLG حمایت می کند، دارای توان خروجی صدا شصت وات است و مناسب کنسول بازی نسل 9 می باشد و دارای چهار عدد پورت HDMI 2.1 می باشد. تلویزیون Q80B دارای گیرنده دیجیتال داخلی و خارجی  و گیرنده دیجیتال کابلی هم است.در کنار این قابلیت ها وجود رابط‌های کاربری پیاپی مثل HDMI و یو اس بی یکی از اصلی ترین نیاز کاربران را به خوبی پاسخ میدهد.. تلویزیون مذکور یک مدل کاملا شبیه با نام Q83B نیز دارد که در رنگ تلوزیون و برخی از خصوصیات با آن متقاوت است،

تلویزیون X85K

اگر میخواهید یک تلوزیون با دسترسی های مناسب جهت حمایت از کنسول‌های بازی نسل 9 و فرمت‌های متنوع تصویری با هزینه محدود را داشته باشید بدون تردید تلویزیون X85K یکی از گزینه ها خواهد بود؛ این محصول دارای نمایشگر ردیف k بوده که از توانایی هایی نظیر نرخ بازسازی 120 هرتزی، VRR و ALLM حمایت خواهد کرد .این تلویزیون در طیف عظیمی از سایز ها، از 43 تا 85 اینچ موجود است، این محصول دارای VA است و می تواند رنگ مشکی عمیق را به مخاطب بدهد .سونی با استفاده از فناوری HDR به کار رفته در این خود حمایت از فرمت تصویر دالبی ویژن را نیز تعبیه کرده است که محتوایی با کیفیت‌تر همراه با جزئیات زیاد را شاهد خواهید بود؛ این فناوری موجب می‌شود تا شما محتوا و رنگها را عالی و با کیفیت خوب بیننده باشید. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر 4K HDR X1 است که می‌تواند به خوبی سرعت عملکرد سیستم عامل ANDROID در تلویزیون را تحت تأثیر قرار دهد، و آن را به شکل بسیار خوبی ارتقا ببخشداین محصول دارای فناوری Dynamic Contrast Enhancer است و کنتراست تصاویر و صحنه ها را به صورت پویا بهبود می بخشد..همچنین شما با استفاده از سیستم عامل نوین اندروید با آخرین بروزرسانی می‌توانید دسترسی فوق العاده ای به انواع مختلفی از برنامه‌ها را در فروشگاه گوگل پلی داشته باشید، و به آسانی با استفاده از برنامه‌های موجود و دسترسی آسان به اینترنت و اوقات فراغت کم نظیری برای خود فراهم سازید. سونی در این تلویزیون هم از فناوری هایی مثل ورودی های HDMI2.1 حمایت کرده است؛ این ورودی می‌توانند کیفیت تصویر 120 هرتز را در اختیار شما کاربر گرامی قرار دهد تا تلویزیون برای اجرای کنسول‌های بازی مثل پی اس 5 عملکرد بهتری داشته باشد.

تلویزیون سامسونگ Q70B

Q70B QLED یک تلویزیون با کیفیت فورکی از ردیف 7 در سال QLED 2022 سامسونگ است. تلویزیون سامسونگ Q70B قطعا یک تلویزیون جذاب است چون ضخامت کمی دارد و مشتری پسند است و برای مصارف روزانه و بازی مناسب است. این تلویزیون دارای نرخ بازسازی صد و بیست هرتز و تایم پاسخگویی مناسب است. . تلویزیون QLED سامسونگ  Q70B دارای نور پس زمینه Edge LED و دارای پنل VA است. استفاده از پنل VA منجر شده است این تلویزیون رنگ های تیره را عمیق تر و حقیقی تر نمایش دهد اما متاسفانه زاویه دید آن کمتر است. شرکت سامسونگ از فناوری نوین LED Clear Motion  در این محصول استفاده نموده است و به کمک آن می تواند نور پس زمینه را مدیریت کرده و صحنه های پر سرعت را واضح و یکدست نمایش دهد. تلویزیون هوشمند سامسونگ Q70B دارای سیستم عامل تایزن است. فرقی نمی کند گوشی شما ANDROID باشد یا iOS، می توانید آن را به شکل بیسیم به این تلویزیون وصل کنید، محتوای دلخواه و مورد علاقه خود را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید.این محصول دارای توان خروجی صدا بیست وات با 2 کانال صدا است، این محصول مناسب برای کنسول بازی نسل 9 و دارای چهار عدد پورت HDMI 2.1 نیز می باشد.

تلویزیون QNED80

تلویزیون QNED80 یکی از قیمت مناسب ترین تلویزیون های گیمینگ ال جی با صفحه نمایشگر QNED و کیفیت تصویر فورکی در 2022 می باشد. وجود فناوری  Edge LED در این محصول باعث شده تا نور پس زمینه تلویزیون را بر روی صفحه نمایشگر پخش و اجرا می‌کند. اما نور پس زمینه در این تلویزیون نیز با استفاده از قابلیت HDR10 Pro به بهترین شکل مدیریت می‌شود و نور تلوزوین را با توجه به نور محیط تنظیم میکند .دارای دو پورت HDMI 2.1 با حمایت کردن از کیفیت تصویر 4K@120Hz و دو پورت HDMI 2.0 با حمایت کردن از کیفیت تصویر 4K@60Hz بوده که با استفاده نمودن از آن شما بهترین رفرش ریت در حال حاضر یعنی 120 هرتز را تجربه می‌کنید و می‌توانید همه  قسمت های یک فیلم یا یک بازی را هم در بالاترین حد تجربه کنید و همچنین دارای دو پورت USB 2.0 برای وصل شدن به حافظه جانبی است. سیستم صوتی دارای دو اسپیکر Down Firing است که توان خروجی صدای آن 20 وات میباشد.این تلویزیون دارای بروزترین ورژن سیستم عامل webOS تا به حال یعنی webOS 7 است.همچنین ال جی در این تلویزیون از پردازشگر پر قدرت α7 Gen5 AI Processor فورکی استفاده کرده که می‌تواند در اجرای کارایی سیستم عامل بسیار خوب و مفید باشد. این پردازشگر در ارتقا و افزایش کیفیت تصاویر کم کیفیت و افزایش  آن‌ها از نظر کیفیتی نیز می‌تواند عملکرد مناسبی ارائه کند، و آن‌ها را با همه جزئیات نمایش دهد و همچنین این تلویزیون از برنامه LG ThinQ برای تنظیم و کنترل تلویزیون با گوشی و موبایل هوشمند پشتیبانی میکند.

تلویزیون ال جی UQ8000

رزولوشن 3840×2160 پیکسل در تلویزیون فورکی ال جی UQ8000  وجود دارد و می تواند محتوا و تصاویر فورکی را به آسانی و سهولت  نمایش دهد. ال جی این محصول را به نسل 5 پردازشگر تصویر آلفا پنج تجهیز کرده است که با کمک گرفتن از قابلیت  فورکیUpscaler، علاوه بر ارتقای رزولوشن محتوای ورودی، نویز تصاویر را نیز کم میکند تا همه چیز را با کیفیتی نزدیک به فورکی و با حداکثر جزئیات ممکن مشاهده کنید.این تلویزیون توان پخش محتوای HDR با نسخه های HLG و HDR10 Pro را دارد و به خاطر مزیت خوب فناوری Active HDR، اینگونه محتواها را با بهترین کیفیت ممکن اجرا و پخش میکند.

با همه اینها توضیحات باید گفت تلویزیون مذکور یک تلویزیون بازی حرفه ای نیست اما می توانید از آن به عنوان صفحه نمایشگر کنسول های نسل هشتم مانند پی اس فور، PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید. همچنین این تلویزیون از حداکثر سطح سیستم عامل‌های webOS برخوردار میباشد که می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. این سیستم عامل به واسطه پردازشگر 4 هسته‌ای α5 Gen5 AI 4K نسل 5 ال جی که عملکرد بسیار خوبی دارد به اسانی برنامه‌ها را پردازش و اجرا کند. همچنین  ال جی با استفاده نمودن از صفحه نمایشگر ال ای دی و تعبیه کردن پنلی از نوع IPS بر روی آن اجازه نمایش گروهی را برای شما مهیا و فراهم کرده است کرده زیرا پنل IPS موجود زاویه دید زیاد بر روی آن ایجاد کرده است.سیستم  صدا نیز از 2 کانال صوتی 10 واتی در توان بیست وات صدا ارائه می‌شود. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI 2.0 با حمایت کردن از پخش محتواهای گوناگون و مختلف با حفظ کیفیت تصویر فورکی@60Hzاست.

بهترین تلویزیون 55 اینچ 4K

در جدول زیر برخی از بهترین تلویزیونهای سایز 55 اینچ موجود در بازار ایران اختیار شما کاربر گرامی قرار گرفته تا شما بتوانید مقایسه و انتخاب کنید. بدون تردید دو مدل اولد C1 ال جی و A80J سونی بهترینهای تلویزیون‌های 55 اینچ محسوب میشوند اما اگر بودجه کمتری دارید یا دوست ندارید اولدها را بخرید کیولد Q80A و X90J انتخاب خوبی خواهد بود گرفت و اگر بازی با کنسول‌های نسل 9 مثل پی اس 5 برای شما اهمیت دارد X90J یا X80J سونی  به شما پیشنهاد میشود.البته اگر به دنبال مدل‌های ارزان تری هستید تلویزیون‌های شیائومی Q1 و P1 مناسب هستند.

ذکر این نکته در پایان این مقاله بسیار مهم است که شما مشتری عزیز بهتر است برای خرید هر یک از محصولات بالا حتما با کارشناسان ما تماس برقرار کنید زیرا این توضیحات به اختصار درباره هر یک از محصولات داده شده است تا از حوصله خواننده خارج نشود.

S95Cسامسونگ55″ 65″ 77″2023OLED
S95Bسامسونگ65″ 55″2022OLED
A95Kسونی55″ 65″2022OLED
G2ال جی55″ 65″ 77″ 83″ 97″2022OLED
B2ال جی55″ 65″ 77″2022OLED
G1ال جی55″ 65″ 77″2021OLED
A90Jسونی55″ 65″ 83″2021OLED
A80Kسونی55″ 65″ 77″2022OLED
C2ال جی42″ 48″ 55″ 65″ 77″ 83″2022OLED
A80Jسونی55″ 65″ 75″2021OLED
BXال جی55″ 65″2020OLED
A8Hسونی55″ 65″2020OLED
B1ال جی55″ 65″2020OLED
CXال جی48″ 55″ 65″ 75″2020OLED
C1ال جی55″ 65″ 77″2021OLED
GXال جی55″ 65″ 75″2021OLED
QN90Aسامسونگ43″ 50″ 55″ 65″ 75″ 85″ 98″2021QLED
QN90Bسامسونگ43″ 50″ 55″ 65″ 75″ 85″2022QLED
QN95Bسامسونگ55″ 65″ 75″ 85″2022QLED
A9Gسونی50″ 55″ 65″ 77″2019OLED
A2ال جی48″ 55″ 65″ 77″2022OLED
A1ال جی48″ 55″ 65″ 77″2021OLED
QN85Aسامسونگ55″ 65″ 75″ 85″2021LED
QN900Bسامسونگ55″ 65″ 75″ 85″2022LED
LS03Bسامسونگ32″ 43″ 50″ 55″ 65″ 75″ 85″2022LED
QN85Bسامسونگ55″ 65″ 75″ 85″2022LED
X85Kسونی43″ 50″ 55″  65″  75″ 85″2022LED
Q70Aسامسونگ55″ 65″ 75″ 85″2021LED
QNED85ال جی55″ 65″ 75″ 86″2022LED
X90Jسونی50″ 55″ 65″ 75″2021LED
X90Kسونی55″ 65″ 75″ 85″2022LED
Q60Bسامسونگ43″ 50″ 55″ 60″ 65″ 70″ 75″ 85″2022LED
AU8000سامسونگ43″ 50″ 55″ 60″ 65″ 70″ 75″ 85″2021LED
Q80Aسامسونگ55″ 65″ 75″ 85″2021LED
Q80Bسامسونگ50″ 55″ 65″ 75″ 85″2022LED
X85Jسونی43″ 50″ 55″ 65″ 75″ 85″2021LED
LS03Aسامسونگ43″ 50″ 55″ 65″ 75″ 85″2021LED
NANO90ال جی55″ 65″ 75″ 86″2021LED
X75Kسونی55″ 65″2022LED
NANO90ال جی55″ 65″ 75″ 86″2020LED
QNED80ال جی50″ 55″ 65″ 75″ 86″2022LED
X80Kسونی43″ 50″ 55″ 65″ 75″ 85″2022LED
NANO85ال جی50″ 55″ 65″ 70″ 75″ 86″2021LED
UQ8000ال جی43″ 50″ 55″ 65″ 70″ 75″ 86″2022LED
UP7000ال جی43″ 50″ 55″ 65″ 70″ 75″2021LED
NANO85ال جی49″ 55″ 65″ 75″2020LED
Q60Aسامسونگ32″ 43″ 50″ 55″ 60″ 65″ 75″ 85″2021LED
NANO75ال جی43″ 50″ 55″ 65″ 70″ 75″ 86″2022LED
X80Jسونی43″ 50″ 55″ 65″ 75″2021LED
UQ9000ال جی43″ 50″ 55″ 65″ 75″2022LED
NANO81ال جی55″ 65″ 75″2020LED
UP8000ال جی43″ 50″ 55″ 60″ 65″ 70″ 75″ 82″ 86″2021LED
NANO75ال جی43″ 50″ 55″ 65″ 70″ 75″ 86″2021LED
NANO80ال جی49″ 55″ 65″ 75″2020LED

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه