تلویزیون ال جی مدل LM5500 سایز 43 اینچ تولید سال 2019 شرکت ال جی می باشد. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

این تلویزیون اندازه 43 اینچ دارد و از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است. صفحه نمایش‌های FULL HD دارای کیفیت تصویر بهتری نسبت به رزولوشن HD با نسبت رزولوشن 1080*1920 هستند که معادل با بیش از 2 میلیون پیکسل می‌باشد. از جمله قابلیتهای تصویری این تلویزیون دارا بودن 8 حالت تصویری مختلف است.همچنین استفاده از تکنولوژی Dynamic Color(خلق رنگ های طبیعی تر) و تکنولوژی Resolution Upscaler(افزایش رزولوشن محتوای در حال پخش) نیز در این تلوزیون وجو دارد.

 قابلیت تقویت رنگ پویا در این محصول باعث می شود تا تصاویر بصورت دقیق پردازش شوند و رنگها بصورت خودکار تقویت و تنظیم شوند. این فناوری باعث ایجاد تصاویر با رنگ‌ های بسیار شفاف و با کیفیت عالی میشود و به گونه ای می باشد که برنامه های پخش شده در صفحه نمایش بسیار واقعی و زیبا پخش می شوند .فناوری Dynamic Colour که در محصولات جدید و پیشرفته ال‌جی استفاده‌شده است و دارای مزایای کاربردی برای محصولات ال جی می‌باشد . فناوری Resolution Upscaler که در این تلوزیون وجود دارد ، محتواهای با کیفیت پایین را پردازش کرده و پس از ارتقا با کیفیت در حد Full HD و وضوح بالا پخش می نماید.

سیستم صوتی تلوزیون ال جی مدل LM5500 سایز 43 اینچ ، یک سیستم صوتی 10 واتی است که مشتمل بر دو عدد بلندگوی 5 واتی است. قابلیتهای صوتی متعددی در این تلویزیون وجود دارد از جمله قابلیت پاکسازی صدا و پخش صدای فراگیر. تکنولوژی پاکسازی صدا Clear voice به حذف خطاهای موجود در صدا می پردازد تا صدای شفاف و رسا به گوش مخاطب برسد. همچنین فناوری پخش صدای فراگیر مجازی Virtual surround برای تولید صدای قوی و همه جانبه در این مدل تلوزیون وجود دارد.د ر واقع  Virtual Surround Sound  یکی از قابلیت‌های این مدل تلویزیون می باشد که باعث می شود صدا حالت چند بعدی داشته باشد یا خوب است که بگوییم سوراند باشد. برای اینکه حالت سوراند ایجاد شود باید صدا و افکت‌های صوتی پردازش شوند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۴۳ اینچ LG مدل LM5500 مونتاژ اندونزی

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی است و نیازی به تهیه گیرنده دیجیتال جانبی نخواهد بود. و شما به کمک تیونر DVBT2 / C / S2 می توانید کانالهای مختلفی را با کیفیت بالا دریافت کنید.

برای تنظیم روشنایی نمایشگر متناسب با روشنایی محیطی که در ان قرار دارد یک عدد سنسور نورسنج در این محصول کار گذاشته شده است. این تلویزیون از قابلیت OSD با پشتیبانی از 26 زبان رایج برخوردار است. منظور از OSD Language در حقیقت فناوری منحصربفرد خاصی نیست. این آیتم در واقع همان OSD تلویزیون اما در بخش مرتبط با زبان است. بکارگیری قابلیت OSD Language به کاربر اجازه می دهد که از طریق بخش تنظیمات تلویزیون زبان اختصاص داده شده جهت دسترسی به منوی دستگاه را تغییر دهد.

تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل LG LM5500 از نظر طراحی ، زیبا و مناسب است و معمولا مورد پسند اکثر خریداران قرار می گیرد. رنگ مشکی این تلویزیون هم شیک بودن را ارائه می دهد و هم باعث هماهنگی با دکورهای مختلف در منازل می شود.این تلویزیون 43 اینچی برای محیط های متوسط مناسب است. اندازه فریم دور نمایشگر به گونه ای طراحی شده است که هم استحکام بدنه را حفظ کند و هم ظاهری زیبا و مشتری پسند داشته باشد.

این تلویزیون از دو عدد پایه دو شاخه در دو طرف خود بهره می برد که باعث می شود به راحتی روی میز تلوزیون قرار بگیرند. تعدادی درگاه ورودی ، خروجی در پشت تلویزیون تعبیه شده اند تا به راحتی در دسترس کاربر باشند و مورد استفاده قرار گیرند. همچنین این تلویزیون از قابلیت اتصال به دیوار نیز برخوردار است تا شما خریدار گرامی با سلیقه شخصی تان تلوزیون را هر جای خانه خود که میخواهید نصب کنید و از تماشای آن لذت ببرید.

وجود طیف وسیعی از درگاههای ارتباطی در تلویزیون ال جی 43LM5500 امکان اتصال دستگاههای مختلف را به این تلویزیون  فراهم نموده است و شما برای اتصال هیچ وسیله ای به آن به مشکل بر نخواهید خورد. دو عدد درگاه HDMI با نسخه های متفاوت، یک عددد درگاه USB، کامپوزیت، کامپوننت، خروجی اپتیکال و اسلا CI از جمله این درگاهها هستند

 کلمه HDMI برگرفته از High-Definition Multimedia Interface به معنای رابط چند رسانه ای با کیفیت بالا است. پورت HDMI یکی از ورودی هایی است که روی تلویزیون ها، پخش کننده ها و گیرنده های مختلف قرار دارد و این پورت به صورت یو کشیده طراحی شده است و متناسب با کابل هایی که به آن متصل می شوند طراحی شده است.

به کمک درگاه HDMI نسخه 1.4 می توان انواع پخش کننده ها و کنسولهای بازی را به تلویزیون وصل نمود. در این حالت از صدا و تصویر همزمان با کیفیت بالا و سرعت انتقال زیاد برخوردار خواهید شد. به کمک درگاه USB هم می توان انواع حافظه های جانبی و ابزارهای دیگر برخوردار از این قابلیت را به تلویزیون وصل کرد و محتواهای مورد علاقه تان را تماشا کنید.

بری انتقال صدای دیجیتال با حداکثر وضوح و جزییات غنی می توان از درگاه اپتیکال موجود در این محصول بهره برد. درگاههای کامپوزیت و کامپوننت هم برای اتصال پخش کننده های قدیمی کاربرد دارند. خروجی صوتی همزمان نیز امکان اتصال همزمان سیستم پخش صدا و هدفون را به شما کاربر عزیز می دهد.

مشخصات ریموت کنترل تلوزیون 43 اینچ ال جی مدل LG LM5500 نیز به شرح زیر می باشد:

  • قابلیت پخش USB
  • دارای ویژگی ماشین زمان Time Shift
  • دارای قابلیت ضبط برنامه ها
  • دارای چند بازی به صورت داخلی
  • دارای ویژگی Time Machine (DVR)
  • تلتکست
  • راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها EPG تا 8 روز
  • قابلیت OSD با پشتیبانی از 26 زبان

با توضیحاتی که در قسمت بالا درباره تلویزیون ال جی 43LM5500 آورده ایم شما میتوانید تصمیم بهتری را درباره خرید این محصول بگیرید. این تلوزیون نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. با داشتن کیفیت تصویر مناسب، کیفیت صدای خوب با وجود نویز گیر صدا و طراحی ظاهری مناسب یک گزینه ایده آل و مقرون به صرفه برای خرید شما می باشد. خوشحال میشویم سایت ما را برای خرید مطمئن و آسان تلوزیون های برند ال جی انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه