اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 110 یکی از تولیدات صوتی سال 2021 می باشد. این بندگو یا در اصطلاح اسپیکر با توجه به سایز کوچکی که دارد اما صدای پرقدرت و رسایی را به کاربر ارائه می دهد و به آسانی می تواند علاوه بر استفاده در محیط خانه در محیط بیرون از منزل هم مورد استفاده قرار گیرد. اسپیکر پارتی باکس 110 یکی از ارزان قیمت ترین اسپیکر های بلوتوثی جی بی ال از رده PartyBox است. این اسپیکر مدل بروزتر و باکیفیت تر اسپیکر جی بی ال PartyBox 100 است که قبلا معرفی شده بود. برعکس مدل قبلی، اسپیکر مذکور دارای استاندارد IPX4 است و در برابر آب تا حد زیادی مقاوم است.

همچنین این اسپیکر از نرم افزار PartyBox حمایت کرده و امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. اسپیکر PartyBox 110 دارای دو کانال صوتی می باشد که تشکیل شده از دو توییتر و دو ووفر پرقدرت است. محصول مذکور قدرت پخش صدای 160 وات را دارد و به فناوری Bass Boost جهت بهبود صدای باس تجهیز شده می باشد. دو حالت متفاوت برای سیستم تقویت کننده باس موجود میباشد تا باتوجه به نوع محیط و ذوق خود بتوانید قدرت صدای بیس را مدیریت و تنظیم نمایید. جی بی ال از تکنولوژی Bass Reflex استفاده نموده و با قرار دادن جایگاه ویژه در قسمت پشت دستگاه، امکان ایجاد صدای باس بسیار پرقدرت را ایجاد کرده است.

اسپیکر جی بی ال Party Box 110 دارای باتری لیتیوم پلیمری پرقدرت است که قدرت پخش موزیک به نحو یکسره تا حداکثر دوازده ساعت را برای کاربر ایجاد میکند.ذکر این نکته ضروری است که مدت زمان کار با اسپیکر کاملا بستگی به نوع استفاده از آن دارد. این اسپیکر با برق شهری شارژ میشود و در حدود 3.5 ساعت وقت میخواهد تا کاملا شارژ شود. اسپیکر قابل حمل جی بی ال پارتی باکس 110 به بلوتوث ورژن 5.1 تجهیز شده است. به این ترتیب شما کاربر عزیز به آسانی می توانید لوازم متنوع مانند گوشی هوشمند را از طریق بلوتوث به این اسپیکر وصل کرده و موزیک خود را از بلندگوی بلوتوثی تان پخش نمایید.

البته این اسپیکر دارای فناوری True Wireless Stereo (TWS) است که با بهره گرفتن از آن می توانید یک اسپیکر بلوتوثی پارتی باکس دیگر را هم به این بلندگو وصل کنید تا صدای پرقدرتی تولید شود.شما کاربر عزیز با نصب نرم افزار Partybox روی گوشی هوشمند خود می توانید دو حالت Party یا Stereo را برای قابلیت TWS تنظیم نمایید. با نصب این برنامه روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS، می توانید اسپیکر بلوتوثی خود را مدیریت کرده و از توانایی های بی نظیر این نرم افزار استفاده کنید. شما کاربر گرامی میتوانی با استفاده از فناوری PartyBox امکان تنظیمات کارائوکه، استفاده از افکتهای DJ و همچنین شخصی سازی رقص نور را انجام دهید. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PartyBox 110 دارنده ورودی میکروفون و گیتار است و از فناوری کارائوکه (Karaoke) نیز حمایت می کند. به این ترتیب می توانید در صورت علاقه به خوانندگی و نوازندگی هم بپردازید و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود و دیگران بسازید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید اسپیکر ال بی جی مدل PARTYBOX110

قابلیت تنظیم و کنترل میزان سطح و حساسیت صدا (Gain) برای میکروفون و گیتار به نحو مجزا برای کاربر وجود دارد تا کنترل کاملی روی صدای خواننده و نوازنده داشته باشید. و البته افکت های کارائوکه مثل Echo، Bass و Treble از راه نرم افزار PartyBox قابل مدیریت بوده و می توانید کنترل جامعی روی صدای میکروفون خود داشته باشید. در قسمت پشت این اسپیکر ورودی USB وجود دارد و شما کاربر عزیز می توانید با وصل کردن حافظه فلش به این پورت، موزیک موجود در حافظه را پخش نمایید. همچنین این پورت دارای ولتاژ 5 ولت و قدرت 2.1 آمپر می باشد و می توانید از راه آن دستگاه های دیگر مانند گوشی یا تبلت را شارژ نمایید.

این بلندگو دارای درگاه AUX بوده و از فناوری Daisy Chain حمایت می کند تا بتوانید علاوه بر پخش آهنگ از راه کابل، اسپیکرهای دیگر را نیز از همین راه به این محصول وصل کرده و صدای پرقدرتی را تجربه کنید. مدل ظاهری این اسپیکر پرتابل JBL PartyBox 110 به نحوی است که به سهولت می توانید آن را جا به جا کرده و این اسپیکر را با خود در هر محیطی که خواستید آن را با خود حمل کنید. برای این حمل کردن  2 دستگیره در روی اسپیکر تعبیه شده است تا جابه جایی به سهولت صورت گیرد. این بلندگو امکان قرار گرفتن به نحو ایستاده یا خوابیده را دارد. گزینه های کنترلی اصلی آن در قسمت بالای اسپیکر قرار گرفته اند که قابلیت کنترل میزان صدا یا حتی آهنگ در حال پخش را به آسانی ایجاد میکند. در قسمت بالایی این اسپیکر شیار ویژه برای قرار دادن گوشی یا تبلت قرار دارد.

درگاه های میکروفون، گیتار، USB، AUX و همچنین پورت ویژه شارژ بلندگو همه در قسمت دستگاه قرار دارند و البته یک درب روی آن قرار گرفته شده است تا از ورود آب به داخل دستگاه جلوگیری نماید. اسپیکرها در قسمت جلو قرار دارند و همه آنها دارای رقص نور از نوع RGB است. رقص نور به نحو پیش فرض دارای پنج حالت متفاوت است ولی شما می توانید از راه نصب نرم افزار PartyBox روی موبایل هوشمند خود، آن را کاملا خصوصی سازی کنید.

جی بی ال یکی از مشهور ترین  شرکت های تولید کننده اسپیکرهای حرفه ای در دنیا است که جیمز بالو لنسینگ در کشور آمریکا آن را تاسیس کرده است. شرکت جی بی ال الان زیر نظر کمپانی هارمن پرو (HARMAN PRO) به فعالیت خود مشغول است. از مرغوب ترین تولیدی های شرکت جی بی ال می توان به باندهای حرفه ای و بلندگوهای شخصی اشاره نمود.کلمه جی بی ال  از حروف ابتدایی سه کلمه James Bullough Lansing تشکیل شده است. این شرکت بزرگ تجهیزات صوتی در تاریخ ۱۴ ژانویه ۱۹۰۲  در شهر لنسینگ، در ایالت ایلینویز آمریکا تاسیس شد.  البته شروع فعالیت جهانی این کمپانی از سال ۱۹۴۶ است.شما در این  قسمت از سایت ما می توانید قیمت اسپیکر جی بی ال PartyBox 710 را  ملاحظه کنید و نسبت به خرید مطمئن و آسان آن اقدام نمایید.

در این صفحه  از سایت ما می توانید ویزگی ها و قیمت این اسپیکر را مشاهده نمایید. البته از راه همین صفحه قابلیت خرید اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 110 با قیمت مطمئن، تضمین اصیل بودن محصول، داشتن گارانتی معتبر و یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه ما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه