اسپیکر جی بی ال PartyBox 710 یکی از اسپیکر های تولید سال 2021 جی بی ال به حساب می آید. اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 710 یکی از اسپیکر های رده PartyBox است و برای دورهمی ها و جشن های معمولی بسیار مناسب است. اسپیکر جی بی ال PartyBox 710 یکی از مرغوب ترین اسپیکر های جی بی ال در سال 2021 میباشد و کیفیت و قدرت صدای بسیار خوبی دارد.

بلندگو PartyBox 710 دارای دو توییتر و دو ووفر بزرگ در قسمت جلو این اسپیکر است و باهم از قدرت خروجی هشتصد وات حقیقی برخوردار است. یک جایگاه ویژه صدای خروجی Bass Reflex نیز در پشت دستگاه قرار داده شده است که صدای باس پرقدرتی تولید و ارائه می کند. صدای این اسپیکر به اندازه ای زیاد است که شما در فضای خانه نمی توانید آن را روی بیشترین صوت قرار دهید! اسپیکر Party Box 710 دارای فناوری تقویت صدای باس از مدل Bass Boost است. شما می توانید آن را در دو حالت متفاوت تنظیم و مدیریت کرده و از صدای باس پرقدرت آن بیسترین لذت را ببرید و دورهمی های خود را هیجان انگیز تر کنید. بلندگو 800 وات جی بی ال PartyBox 710 از دو کانال صوتی برخوردار هستند و صدای استریو و بسیار با کیفیت و رسایی تولید می کند.

این اسپیکر دارای دو درگاه میکروفون و یک درگاه گیتار است که البته درگاه میکروفون دوم با ورودی گیتار پورت ورودی مشترک دارند و فقط می توانید یکی را به صورت هم زمان وصل کنید. جی بی ال توانایی مدیریت سطح صدا و همچنین گین (Gain) صدای میکروفون و گیتار را نیز در اختیار کاربر قرار داده است تا صدای خواننده و نوازنده را خیلی خوب مدیریت کنید. این بلندگو دارای توانایی کارائوکه است و شما با وصل کردن میکروفون و گیتار به آن می توانید با خانواده خود به تمرین و مسابقه خوانندگی و نوازندگی بپردازید و از این مسابقه دادن لذت ببرید. فناوری کارائوکه این اسپیکر دارای حالت های متنوعی مثل Echo، Treble و Bass است و شما مدیریت جامعی روی مسابقه خوانندگی و نوازندگی خود داشته باشید.

بلندگوی JBL Partybox 710 دارای اپلیکیشن PartyBox برای گوشی های هوشمند است که برای گوشی های اندرویدی و iOS تولید شده است و شما کاربر عزیز می توانید با نصب آن روی گوشی خود، مدیریت عالی  روی اسپیکر داشته باشید. اسپیکر جی بی ال PartyBox 710 دارای سه گزینه مخصوص افکت های دی جی (DJ Effect) است و شما کاربر گرامی با ایتفاده از این گزینه ها می توانید مهمانی خود را مهیج تر کنید. عملکرد و صدای هر کدام از این گزینه ها از راه اپلیکیشن PartyBox قابلیت تنظیم و مدیریت را دارند. این بلندگو دارای توانایی رقص نور RGB بسیار شیکی است که علاوه بر دور اسپیکرها به صورت چراغ های LED جداگانه در کنار بلندگو نیز روشن می شوند و این چراغ ها در کنار هم تصویر تماشایی بسیار زیبایی را ایجاد می کنند. این رقص نور حالت های متفاوتی دارد که شما کاربر عزیز می توانید آنها را از مسیر برنامه PartyBox به نحو کامل خصوصی سازی کنید. رقص نور این بلندگو در تاریکی و محیط کم نور زیبایی بی نظیری دارد و به دورهمی های شما جان می بخشد. این اسپیکر دارای بلوتوث ورژن5.1 است و شما می توانید از راه گوشی موزیک های دلخواهتان را روی آن پخش و منتشر کنید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید اسپیکر جی بی ال مدل PARTYBOX710

این اسپیکر دارای فناوری True Wireless Stereo (TWS) است و به شما امکان می دهد تا آن را از راه بلوتوث به اسپیکر بلوتوثی پارتی باکس دیگری از کمپانی جی بی ال وصل نمایید و صدای پرقدرت و با کیفیت بالایی را تجربه نمایید. هنگامی که دو اسپیکر پارتی باکس را از راه بلوتوث به هم وصل کنید، شما کاربر گرامی می توانید از راه اپلیکیشن PartyBox آن ها را در 2 حالت متفاوت مانند Stereo و Party تنظیم و مدیریت نمایید. این اسپیکر دارای فناوری Daisy Chain هم می باشد که به شما امکان می دهد تا آن را از راه خروجی صوتی به سیستم صوتی یا بلندگوی مجزایی وصل کرده و صدای قوی و با کیفیت تری را تجربه نمایید.

اسپیکر جی بی ال پارتی باکس 710 دارای یک شیار ویژه برای قرار دادن موبایل در قسمت بالای پنل کنترلی خود میباشد و شما مشتری عزیز می توانید گوشی همراه خود را در آنجا قرار دهید. این اسپیکر دارای یک پورت USB است و شما می توانید موزیک های موجود در حافظه جانبی یا همان فلش را از طریق آن روی بلندگو منتشر کنید. این پورت USB توانایی شارژ دستگاه های دیگر را هم دارد، به طور نمونه شما کاربر گرامی می توانید گوشی خود را روی بلندگو قرار داده و به کمک پورت USB آن را شارژ نمایید. بندگو پارتی باکس جی بی ال 710 ضد آب است و از سطح ضد آب IPX4 برخوردار است.یعنی اگر به طور ناخواسته مایعات روی آن بریزد مشکلی برای اسپیکر ایجاد نخواهد شد. اما بر عرض تاسف این اسپیکر باتری داخلی ندارد و شما فقط می توانید آن را به پریز برق وصل کنید و از ظرفیت آن بهره ببرید، به همین دلیل نمی توان آن را یک اسپیکر قابل حمل برای محیط های بدون برق گفت.

ولی با توجه به چرخ ها و دستگیره ای که برای آن طراحی شده است می توانید آن را به آسانی حمل و جابه جا کرده و به دورهمی های خود ببرید. طراحی ظاهری این بلندگو به نحوی است که هم در حالت ایستاده قابلیت استفاده کردن دارد و هم در حالا افقی یا همان خوابیده کاربر میتواند به آسانی از آن استفاده نماید و مزیک گوش کند.

جی بی ال یکی از مشهور ترین  شرکت های تولید کننده اسپیکرهای حرفه ای در دنیا است که جیمز بالو لنسینگ در کشور آمریکا آن را تاسیس کرده است. شرکت جی بی ال الان زیر نظر کمپانی هارمن پرو (HARMAN PRO) به فعالیت خود مشغول است. از مرغوب ترین تولیدی های شرکت جی بی ال می توان به باندهای حرفه ای و بلندگوهای شخصی اشاره نمود.کلمه جی بی ال  از حروف ابتدایی سه کلمه James Bullough Lansing تشکیل شده است. این شرکت بزرگ تجهیزات صوتی در تاریخ ۱۴ ژانویه ۱۹۰۲  در شهر لنسینگ، در ایالت ایلینویز آمریکا تاسیس شد.  البته شروع فعالیت جهانی این کمپانی از سال ۱۹۴۶ است.شما در این  قسمت از سایت ما می توانید قیمت اسپیکر جی بی ال PartyBox 710 را  ملاحظه کنید و نسبت به خرید مطمئن و آسان آن اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه