اسپیکر سونی مدل  SRS-XP700 یا XP700 یکی از بلندگو های سال 2021 کمپانی سونی است. این بلندگو یکی از اسپیکر های رده ایکس سونی به حساب می آید و با اسم XP700 X-Series Portable Wireless Speaker نیز معروف است. بلندگو XP700 یکی از مرغوبترین بلندگو های بلوتوثی قابل جابه جایی سونی در سال 2021 است که صدای بسیار خوبی دارد. سونی قدرت خروجی دقیق این اسپیکر را رسمی اعلام نکرده است اما این بلندگو حدودا از توان خروجی صدای 245 وات برخوردار است و برای دورهمی ها و مهمانی های معمولی کاملا مناسب است.

بلندگو 245 وات سونی SRS-XP700 دارنده سیستم صوتی  ایکس بالانس و  باس رفلکس است که شامل سه اسپیکر توییتر در قسمت جلو و دو اسپیکر ووفر در قسمت جلو و همچنین یک توییتر در قسمت بالای آن است. این اسپیکر را می توانید در دو مدل هم ایستاده و هم خوابیده با توجه به خواست خود قرار دهید. البته همه توییتر های این بلندگو باهم کار نمی کنند و در صورتی که  بلندگو را در حالت خوابیده قرار دهید تنها دو توییتر جلویی فعال می شوند و هنگامی که بلندگو را به صورت ایستاده قرار دهید دو توییتر جلویی و یک توییتر بالایی فعال می شوند.

این بلندگو دارای سنسور است که متوجه میشود شما آن را در حالت ایستاده قرار داده اید یا در حالت خوابیده و به نسبت آن اصوات را از این توییتر ها پخش می کند. ووفر های آن اما در هر دو صورت خوابیده و ایستاده فعال هستند و در مجموع کیفیت و قدرت صدای فوق العاده را در اختیار کاربر قرار می دهند. این اسپیکر دارای دو کانال صوتی است و صدای استریو (Stereo) را در اختیار کاربر قرار می دهد. سونی این بلندگو را به فناوری MEGA BASS تجهیز نموده است تا صدای باس پر قدرتی را در اختیار کاربر قرار دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید اسپیکر سونی مدل XP700

این اسپیکر رقص نور Ambient Lighting هم دارد که از چراغ های LED از نوع RGB  تشکیل شده است که در قسمت بالا و پایین آن است و می توانید از طریق گوشی رنگ آنها را به دلخواه خود تنظیم و مدیریت نمایید. شرکت سونی از فناوری های Clear Audio+ و DSEE در این بلندگو بهره گرفته است تا صوت با کیفیتی را تجربه نمایید. این بلندگو دارای حالت صدای Omnidirectional Party Sound است و صدای فراگیر و سیصد و شصت درجه ای در اختیار کاربر قرار می دهد که دورهمی های شما را جذاب تر می کند.

این اسپیکر همچنین دارای حالت صدای LIVE SOUND است که تداعی کننده موسیقی زنده را برای شما می کند. سونی این بلندگو را به دو اپلیکیشن Sony | Music Center و Fiestable تجهیز نموده است که برای گوشی های اندرویدی و iOS در دسترس کاربر است. شما با نصب این برنامه ها روی گوشی خود می توانید مدیریت کاملی روی بلندگو SRS-XP700 داشته باشید و از آن لذت فراوان ببرید. این بلندگو دارای توانایی کارائوکه است و شما می توانید با دوستان خود به مسابقه موسیقی بپردازید. همچنین شما می توانید از طریق اپلیکیشن Fiestable کنترل خوبی روی قابلیت کارائوکه داشته باشید.

این بلندگو دارای بلوتوث ورژن 5 است و توانایی Bluetooth Multi Connection نیز دارد که به شما امکان می دهد تا همزمان دو گوشی را به آن وصل نمایید. این بلندگو دارای یک درگاه صوتی AUX است که شما با استفاده از آن می توانید دستگاه های دیگر را به آن وصل کرده و آهنگ های دلخواه خود را روی آن پخش نمایید. این اسپیکر دارای دو درگاه میکروفون میباشد که یکی از آنها به صورت اشتراکی است و شما می توانید از آن برای وصل شدن به میکروفون یا گیتار استفاده نمایید. کمپانی سونی یک گزینه ویژه برای سوییچ بین گیتار و میکروفون روی ورودی دوم (ورودی اشتراکی) قرار داده شده است که شما با توجه به خواست خود می توانید از آن استفاده نمایید. شما همچنین می توانید میزان درصد صدای میکروفون و گیتار را از طریق گزینه های چرخشی (پیچی) بالای آنها به دلخواه تنظیم نمایید. این اسپیکر دارای دو پورت ورودی USB 2.0 است که تنها یکی از آنها قدرت پخش آهنگ از حافظه جانبی (فلش) را دارد.

توان هر دو درگاه USB این اسپیکر پنج ولت و 1.5 آمپر است  و توانایی شارژ دستگاه های دیگر را دارند و شما می توانید به طور نمونه موبایل خود را از راه آن شارژ کنید. بلندگو دو کاناله سونی SRS-XP700 صاحب تکنولوژی  Party Connect است و شما خریدار گرامی می توانید همچنین آن را به اسپیکر هایی شبیه بلندگوهای شرکت سونی که از این ویژگی برخوردار هستند، متصل نمایید. شما به کمک تکنولوژی Party Connect می توانید صد بلندگو سازگار را به یکدیگر وصل کرده و صدای پرقدرت را برای دورهمی های بزرگ  در اختیار داشته باشید. سونی این بلندگو را به باتری داخلی از مدل لیتیوم یونی تجهیز نموده است اما توان آن را اعلام نکرده است. به گفته کمپانی سونی با یک بار شارژ نمودن کامل این دستگاه می توانید تا یک روز به موزیک گوش کنید که البته این مدت زمان بستگی به مدل استفاده شما نیز دارد. این بلندگو توان شارژ فوری نیز دارد و شما با ده دقیقه شارژ کردن آن می توانید تا سه ساعت به موزیک گوش کنید.

سونی این بلندگو را به فناوری Stamina Mode نیز تجهیز نموده که با فعال کردن آن فناوری MEGA BASS غیر فعال می شود و رقص نور نیز غیرفعال می شود تا بتوانید ساعت بیشتری موزیک پخش کنید. معمولا بیشتر بلندگو های شارژی بعد از زمانی از ظرفیت باتری آنها کم می شود و در اصطلاح طول عمر باتری آنها کم میشود. بلندگو بلوتوثی سونی SRS-XP700 صاحب تکنولوژی Battery Care است که اجازه شارژ باتری تا میزان نود درصد به کاربر می دهد و بعد از آن دیگر شارژ نمیشود. به این ترتیب  استفاده از آن در مدت زمان زیاد طول عمر باتری آن کم نمی شود و شما می توانید سال های زیاد بدون هیچ نگرانی از آن استفاده نمایید. این اسپیکر دارای کنترل پنل معمولی با کارکرد راحت در قسمت بالای آن است که می توانید از طریق آن اسپیکر را مدیریت کنید.

همچنین یک شیار ویژه نگهداری گوشی هم در قسمت بالای آن وجود دارد که می توانید گوشی خود را در آن قرار دهید. به گفته شرکت سونی این بلندگو ضد آب است و از سطح ضد آب IPX4 برخوردار است.البته توجه کنید که که این اسپیکر ضد آب کامل صد درصد نیست اما در برابر ریختن مایعات روی آن مقاوم میباشد. پورت های ورودی خروجی این بلندگو در پشت آن تعبیه شده است که یک کاور نیز برای آن قرار داده شده است و زمانی که نمی خواهید از درگاه های آن استفاده نمایید بهتر است کاور آن را نصب نمایید. سونی دو دستگیره برای این بلندگو در نظر دارد که یکی در قسمت بالا و دیگری در قسمت پایین آن قرار داده شده است و شما به سهولت می توانید آن را  جابه جا نمایید. شما در این قسمت می توانید قیمت اسپیکر سونی SRS-XP700 را ملاحظه نمایید. شما می توانید جهت خرید آن با قیمت مطمئن و با ضمانت اصیل بودن کالا از سایت ما اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه