امروز به  شما تلویزیون هایسنس مدل E7H  را معرفی میکنیم که از سری محصولات 2022 کیولد این شرکت می‌باشد. تلوزیونی جذاب و خوش فروش با قیمت مناسب. تلویزیون E7 به عنوان یک تلوزیون رده بالا در بین سایر تلوزیون های هایسنس میدرخشد و با کیفیت تصویر Ultra HD 4K که دارد ، این محصول دیدن صحنه‌های شفاف با نمایش جزئیات را برای شما تضمین میکند و شما را به تماشای یک تصویر عالی و واقعی دعوت می‌نماید.

نگاهی دقیق به تلویزیون هایسنس E7H نشان میدهد، که ما با نمایشگری خوش تراش و زاویه دید عالی رو به رو هستیم. فریم باریک آن بسیار جلب توجه میکند و تمرکز شما را متوجه به محتواها می‌کند و صحنه‌هایی واقعی و سرشار از رنگ‌هایی که تا به حال ندیده‌اید را در یک کیولد اقتصادی برایتان به ارمغان میاورد.

تلویزیون هایسنس یکی از تولیدات شرکت چینی هایسنس است که محصولات آن کیفیت بسیار خوبی دارند و چند سالی می‌شود که پا به عرصه رقابت با سایر شرکت های صوتی و تصویری گذاشت و هدفش این است که برای خود در این بازار جایی پیداکند. این محصول توانسته است در مدت کوتاهی طرفداران زیادی برای خود جلب کند. این تلوزیون هایسنس که به روشنایی و رنگ‌های غنی معروف است کیفیت خیلی خوبی در بین تلوزیون ها دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون هایسنس مدل E7H

مزایای تلویزیون هایسنس E7H

  • کنتراست قوی رنگ‌ها
  • کنترل صدا از مسافت دور
  • طراحی ساده اما زیبا با فریم باریک
  • پردازنده چهار هسته‌ای قوی
  • قیمت مناسب نسبت به بقیه برند‌ها

اگر به طراحی تلویزیون QLED E7H دقت کنیم، بدنه‌ای تخت و مناسب را میبینیم که فریم باریک مشکی دارد و این فریم در کنار این بدنه مشکی هارمونی جذابی را ایجاد کرده و زاویه دید مناسبی را به همین منظور ایجاد کرده است، که قطعا تماشای آن خالی از لطف نیست. پایه‌های محکم و دو شاخه‌ای موجب لرزش کم نمایشگر هوشمند هایسنس می‌شود که به تلوزیون استحکام میبخشد. سیستم صوتی 16 وات از دیگر امکانات تلویزیون QLED E7H بوده که به کمک فناوری همچون Dolby Atmos صدای بهتر و رسا را از حالت عادی تولید می‌کند که به نظر‌ خیلی خوب می‌رسد.

تلویزیون هایسنس کیولد سری 7 دارای فناوری های هوشمند به واسطه سیستم عامل عالی خود یعنی Vidaa می‌باشد، که امکانات فراوان و شایسته ای را برای کابر فراهم می‌کند. این قابلیت همچنین اجازه می‌دهد با ریموت کنترل هوشمندی که در اختیار دارید، به صورت صوتی تلویزیون را مدیریت و کنترل نمایید. پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای در تلویزیون E7H اجازه ارتقاء کیفیت داده‌های دریافتی را تا حد زیاد فراهم می‌کند و کیفیت تصاویر را افزایش میدهد. پنل به کار رفته VA در این تلوزیون بستر مناسبی برای کنتراست بالا را، در تصاویر و محتواهایی با رنگ‌های تیره و روشن فراهم ‌می‌کند، که عالی به نظر می‌رسد.

پردازشگر تلویزیون هایسنس مدل E7H از نوع چهار هسته‌ای است و کارایی خیلی خوبی برای صدا و تصویر دارد، عملکرد آن اینگونه است که اجازه نمی‌دهد داده‌ای بدون کیفیت پخش شود و هر چیزی که هست، عالی و بهینه می‌باشد. سرعت پردازش به کار رفته در این تلوزیون برابر 60 هرتز است و برای سلامت چشم انسان مطلوب است و مشکلی در تماشای فیلم و سریال برای انسان ایجاد نمی‌کند. تلویزیون کیولد سری 7 در حقیقت برای نمایش خانگی مناسب است و برای بهبود کیفیت تصویر و رفرش ریت خیلی خوب عمل می‌کند .

نرخ ورودی تصاویر در این محصول برابر 20 میلی برثانیه گفته شده است که برای گیمیرها گزینه خوبی است. این تلوزیون به واسطه سیستم عامل هوشمند Vidaa ، می‌تواند بازی‌های جذابی را به شما ارائه دهد و شما را از رفتن به گیمنت بی نیاز میکند. امکان اتصال کنسول‌های بازی نیز در تلویزیون E7H وجود دارد و می‌توانید بازی‌های بیشتری را با تلوزیون E7H  انجام دهید.

تلویزیون کیولد E7H دارای سیستم عاملی است که امکان وصل شدن به دستیار‌های صوتی همچون Google Asisstant را ایجاد کرده و اجازه می‌دهد کارهای جذابی با استفاده از این فناوری انجام دهید، زیرا شما به صورت صوتی خواهید توانست هر آنچه که علاقه دارید را جستجو کرده و تماشا کنید. مثلاً؛ شبکه های خانگی را پیدا کنید و به دیدن فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازید، یا اینکه یک بازی جذاب و هوشمند را پیدا کنید و سرگرم شوید. البته اتصال به وای فای WiFi باید قبل از هر چیزی بررسی شود تا بتوانید از این امکانات بهره ببرید.

وجود رابط کاربری Hbb TV در تلویزیون هایسنس اجازه می‌دهد حتی کودک شما به سهولت بتواند دسترسی های نمایشگر را در اخیتار داشته باشد و یا به جستجو بپردازد.وجود ریموت کنترل هوشمند در این محصول شما را قادر به ارتباط صوتی با تلوزیون می‌کند و می‌توانید از مسافت دور هم آن را کنترل نمایید و هر‌ آنچه که میخواهید را پیدا کرده و یا هماهنگ کنید.

پردازشگر تلویزیون هایسنس مدل E7H چهار هسته‌ای می‌باشد که برای صدا و تصویر کارایی دارد، به این صورت که اجازه نمی‌دهد محتوای بدون کیفیت پخش شود و هر چیزی که پخش میشود، خیلی خوب ‌باشد. سرعت پردازش به کار رفته برابر 60 هرتز است و برای سلامتی چشم انسان مناسب و بی ضرر است. تلویزیون کیولد سری 7 در حقیقت برای نمایش خانگی مناسب می‌باشد و در کیفیت تصویر و رفرش ریت به خوبی کار می‌کند و مشکلی برای این موضوع نخواهد داشت.

برای اینکه از تلویزیون کیولد هایسنس بتوانید استفاده‌های بهینه و متنوعی داشته باشید، نیاز به راه‌های ارتباطی بیشتری دارید و همین امر موجب شده پورت‌های کاربردی و متنوعی برای آن تعبیه شود. مثلاً پورت HDMI برای اتصالات کابلی به صورت مستقیم قابلیت استفاده کردن دارد. راه ارتباطی بعدی USB هست که 2 عدد آن در این محصول قرار داده شده و می‌توانید فلش خود را مستقیم وصل کرده و فیلم مورد نظرتان در صفحه نمایشگر بزرگ با کیفیت کیولد پخش کنید، و در این صورت لازم نیست از لپ تاپ که صفحه نمایشکر کوچکی دارد کمک بگیرید و چشمتان اسیب ببیند.

وجود امکان اتصال تلوزیون از طریق بلوتوث Blutooth در ارتباط غیر مستقیم نقش داشته و شما برای وصل شدن به گوشی، ساندبار و لپ تاپ و یا هر وسیله هوشمند دیگری آماده می‌کند. وجود پورت‌هایی مانند RF, LAN  و خروجی هدفون در تلویزیون هایسنس مدل E7H نیز از جذابیت‌های بخش اتصالات این محصول می‌باشد، اما این امکانات زمانی تکمیل میشود که از گیرنده‌های مختلف دیجیتالی به کار رفته نیز رونمایی شود. گیرنده‌ها شامل انواع DVB_S/S2, T/T2, C می‌باشند و شبکه‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربر قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه