تلویزیون ایوولی مدل EV7100  سایز 32 اینچ یکی از محصولات مرغوب کمپانی ایوولی می باشد. این کمپانی ایتالیایی این تلوزیون را با امکانات و توانایی های زیاد به بازار صوتی و تصویری وارد کرد. این تلویزیون 32 اینچ است و به همین دلیل برای محیط های کوچک گزینه خیلی خوبی می باشد. این تلوزیون دارای کیفیت FULL HD با رابط کاربری هوشمند می باشد. کیفیت تصویر فول اچ دی بر روی صفحه نمایشگر 32 اینچ تلویزیون یکی از ویژگی های مثبت آن می باشد. این تلوزیون در کنار کیفیت تصویر خوب داری سیستم صوتی مناسبی است. سیستم صوتی این تلویزیون 2 کاناله است و هر اسپیکر ده وات قدرت صوتی خروجی دارد. اگر قصد خرید تلوزیون کوچک و با امکانات مناسب و قیمت مناسب هم هستید برای کسب اطلاعات ادامه مطلب را بخوانید.

EV7100 دارای کیفیت تصویر فوق العاده Full HD و توان نمایش تعداد پیکسل 1920 × 1080 است. تلویزیون هایی که از فرمت فول اچ دی حمایت می کنند کیفیت محتوای بسیار خوبی را ارائه می دهند. پیکسل های موجود در این فرمت هزار و نهصد و بیست در هزار و هشتاد است این یعنی این که کاربران در این تلویزیون ها  حداکثر ۱۹۲۰ پیکسل به صورت افقی و ۱۰۸۰ پیکسل به صورت عمودی می توانند ببینند.کاربر در این تلویزیون ها به سهولت می توانند جزئیات تصویر را مشاهده نمایند. این محصول دارای قابلیت صفحه ال ای دی است. صفحه نمایشگر این تلویزیون تخت یا فلت است. این مدل در سایزهای 32 اینچ و 43 اینچ تولید شده است. کیفیت تصویر FULL HD دو برابر رزولوشن زیادتری از اچ دی دارد. به همین دلیل رنگ ها را با عمق زیاد و جزئیات دقیق نمایش می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ ایوولی مدل EV7100

تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل EV7100 با توجه به صفحه نمایش 32 اینچی اما سیستم صوتی بسیار خوبی دارد. این تلوزیون دو اسپیکر دارد که صدا را به صورت شفاف و واضح در همه محیط پخش می نماید. این اسپیکرها هر کدام ده وات قدرت صوتی خروجی دارند. در مجموع باید گفت که تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل 32EV7100 روی هم بیست وات توان صوتی خروجی دارد و این میزان قدرت خروجی صدا با صفحه نمایشگر 32 اینچ همراه و در کنار هم است و مخاطبان در هر قسمت خانه که باشند به سهولت صداها را میشنوند.

البته شما باید این نکته را در نظر بگیرید که کیفیت و صدای این تصویر با توجه به قیمت آن بسنجید و شما نمیتوانید از تلوزیون های ارزان قیمت توقع تکنولوژی های پیشرفته را داشته باشید. البته این را بدانید که تلویزیون LED ایولی 32EV100 با توجه به تلوزیون های هم سطح خودش از کیفیت صدا و تصویر مناسبی برخوردار است که توانست مشتریان فراوان را جذب خود کند. این تلویزیون به کیفیت تصویر WXGA تجهیز شده که برابر رزولوشن 1366 × 768 پیکسل است.کیفیت HD رزولوشنی برابر 1280 × 720 پیکسل دارد؛ بنابراین می توان گفت که تصاویر به نمایش گذاشته ی تلویزیون 32EV100 بالاتر از تلویزیون های اچ دی می باشد. نسبت تصویر تلویزیون 16:9 می باشد و زاویه دید عظیمی دارد، به همین دلیل در هر نقطه ای از منزل که بنشینید محتوا را با کیفیت اصلی مشاهده می نمایید. بخش صوتی تلویزیون با 2 عدد اسپیکر هر کدام به توان های هشت وات همراه شده و در خانه کوچک صدای با کیفیت و حقیقی را به کاربر ارائه می دهد.

تلویزیون ال ای دی ایوولی 32EV7100 رابط کاربری ساده ای دارد. این تلوزیون دارای دو ورودی HTMI و یک ورودی USB است. خریداران با استفاده از این پورت ها می توانند اطلاعات دلخواهشان را بر روی صفحه نمایشگر ۳۲ اینچ تلویزیون انتقال داده و از آن مانند کامپیوتر خصوصی خود استفاده نمایند. البته کاربران می توانند به سهولت با این کابل پلی استیشن ،لپ تاپ،دوربین و … خود را به تلوزیون متصل کنند. این محصول محتواهای این دستگاه ها را با کیفیت بسیار مناسب نمایش می دهد. یکی از خصوصیات منحصر به فرد این محصول توانایی حمایت از کیفیت HDTV است. تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل 32EV7100 ورودی های ارتباطی متنوعی دارد همچنین این محصول توانایی وصل شدن به اینترنت را هم دارد و منوی زبان فارسی هم دارد. این تلویزیون دارای پردازنده دو هسته ای است که قادر است محتوا را با سرعت و قدرت بالا پردازش کرده و آن ها را به مرغوب ترین شکل بدون تار شدن و تاخیر نشان دهد. تلویزیون ۳۲ اینچ LED ایوولی 32EV7100 دارای تلتکست و هدفون نیز است.

ایوولی مارک ایتالیایی تولید کننده لوازم برقی است که دوست دارد محصولات شرکت خود را بر پایه سبک زندگی پویا و طرح‌های جدید و اثربخش در سراسر خانه‌های جهان گسترده شود. شعار این مارک ایتالیایی تکامل برای زندگی است. این کمپانی با ایده‌های جدید و طراحی جدید به دنیای فناوری وارد شده است. شرکت ایوولی معنای جدیدی از پیشرفت و نوآوری را به کاربر ارائه می‌دهد. این شرکت با توجه به شعار خودش سعی دارد آینده را دوباره تعریف کند و تلاش میکند نقش مهمی در دنیای لوازم الکتریکی مصرفی اجرا نماید. این شعار معنایی همراه با به روز بودن و تکامل دارد. تلویزیون های شرکت ایوولی در مدل های مختلف تلویزیون اچ دی ، تلویزون فول اچ دی، تلویزیون فورکی و تلویزیون OLED تولید می‌شود. تلویزیون ایوولی دارای کیفیت ساخت و بدنه محکم و طراحی بسیار خوب میباشد. همچنین تلویزیون های ایوولی از ریسیور ماهواره‌ای هم برخوردار هستند. همچنین داشتن گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 یکی دیگر از خصوصیات تلویزیون ایوولی می‌باشد. تلویزیون هوشمند Evvoli از دو مسیر وای فای و کابل شبکه به اینترنت وصل می‌شود. امکان سرچ در اینترنت، دانلود فیلم و تماشای شبکه‌های ویدیویی مانند نتفلیکس از خصوصیات آن می‌باشد. توان وصل شدن بقیه محصولات هوشمند مثل موبایل و لپ‌ تاپ به تلویزیون وجود دارد و البته باید گفت که تلویزیون های ایوولی از پردازنده گرافیکی پرقدرت استفاده میکند.

در پایان باید گفت که تلویزیون های ایوولی اسمارت از بهترین تلویزیون های جدید هستند که دارای تکنولوژی و امکانات بسیاری زیادی می باشند. برند ایوولی در عرصه ی لوازم خانگی فعال است و محصولات جدید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند را به بازار دنیا ارائه می کند. تلویزیون های ایوولی کیولد دارای کیفیتی بسیار خوب و وضوح تصاویر فوق العاده است. تلویزیون های مارک EVVOLI دارای کیفیت فورکی و ultra HD می باشند که محتوا را بر روی صفحه نمایش چندین برابر روان تر و با کیفیت تر می کند که تصاویر و نمایش ها را به صورت حقیقی تر نشان دهد. صفحه نمایشگر این تلویزیون ها به صورت تخت و به همراه پایه های خوش فرم طراحی شده است. این تلویزیون ها دارای پورت ها و درگاه های زیادی هستند که دستگاه های خارجی و کنسول های بازی را برای شما بر روی صفحه نمایشگر  به نمایش بگذارند. پس اگر شما کاربر گرامی  به دنبال تلویزیون خوش فرم و باکیفیت و همچنین قیمت مناسب هستید تلویزیون های ایوولی گزینه خوبی برای شما میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه