تلویزیون هایسنس مدل 32A4H از جمله تلوزیون های سال 2022 میلادی برند هایسنس است که ظاهری زیبا دارد.بدنه این مدل  HISENSE 32A4H کاملا مشکی است و ظاهری شیک دار. تلویزیون 32 اینچ هایسنس 32A4H برای خانه هایی با متراژ متوسط ایده آل است. این تلوزیون با کیفیت تصویر عالی که دارد محتواها را با کیفیتی بالا و طبیعی به نمایش می گذارد.

پردازنده آن 4 هسته ای است و قادر است محتوا با کیفیت فول اچ دی را نمایش دهد. رزولوشن در این محصول برابر با 1920×1080 پیکسل است. زاویه دید عظیم و همچنن نرخ بازسازی یا رفرش ریت سریع و 60 هرتزی از دیگر ویژگی های خوب تلویزیون 32A4H هایسنس باست. سیستم صوتی این تلوزیون 2 کاناله است و انتشار صدایی برابر با قدرت 12 واتی از دیگر امکانات این محصول است. این دستگاه دارای 2 بلندگو است از هر کدام از بلندگوهای خود میتوانند صدای 6 واتی منتشر کند.

این تلوزیون هایسنس از فناوری صوتی Dolby Audio هم حمایت می کند. پشتیبانی از سیستم عامل ویدا یک قابلیت خیلی خوب این تلوزیون می باشد که رابط کاربری قدرتمند و هوشمندی را به مخاطب ارائه میدهد. این محصول از دستیار صوتی Amazon Alexa که یک سری سرویس هوشمند است پشتبانی می کند. البته این تلوزیون برای گیمیرها مناسب است و بازی کردن با Game Mode با کمترین تاخیر ورودی، شانس کاربر را برای برد بازی چند برابر می کند.در تلویزیون هایسنس مدل A4H درگاه های ارتباطی مختلفی وجود دارد که هم به شبکه اینترنت و بلوتوث وصل میشود و هم از طریق این درگاه ها و پورت ها می توانید هر مدلی از فلش مموری ها و هارد اکستنرال را به تلویزیون وصل کنید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ هایسنس مدل A4H

شرکت هایسنس مانند دیگر محصولات خود این تلوزیون را هم با ظاهری شکیل وارد بازار کرده ایت. تلویزیون هایسنس مدل A4H بدنه اش پلاستیکی با ضخامت خیلی کم دارد که همه آن بدنه به رنگ مشکی است. صفحه نمایشگر HISENSE 32A4H برابر با 32 اینچ  است که برای محیط هایی با متراژ متوسط و یا اتاق های نشینمن های معمولی و نه خیلی بزرگ گزیه خیلی خوبی است. فریم دستگاه باریک است و صفحه نمایشگر هم حاشیه کمی دارد و همه این ویژگی ها باعث جذاب تر شدن تلویزیون 32 اینچ هایسنس مدل 32A4H می شوند. 

تلویزیون هایسنس مدل 32A4H که از محصولات سال 2022 میلادی شرکت هایسنس است و دارای پردازنده قدرتمند است. پردازنده قوی چهار هسته ای در این تلوزیون با کیفیت خوب همه عملیات پردازش محتوا و صدا را انجام می دهد که منجر میشود هر نوع نویز و ضعفی را در محتوا از بین میرود. این پردازنده 4 هسته ای در تلویزیون 32 اینچ هایسنس 32A4H خیلی هوشمندانه تصویر و صدا را هماهنگ پردازش می کند. با وجود این پرازنده شما تصاویر و محتواهایی با کیفیت بسیار خوب و طبیعی خواهید دید. این محصول از قابلیت ارتقای تصویر نیز حمایت می کند که محتواهایی با کیفیت پایین را پردازش کرده و آنها را کیفیت بالا به نمایش می گذارد تا مخاطب لذت ببرد..

تلویزیون هایسنس مدل 32A4H دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است. محتواهای این تلوزیون با استفاده از پردازشگر قدرتمند که دارد با کیفیت بالا و طبیعی دیده می شوند به گونه ای که مخاطب احساس حضور در تصاویر را خواهد داشت. رزولوشن تصاویر در HISENSE 32A4H برابر با 1920×1080 پیکسل است. همچنین رفرش ریت تصاویر که برابر با 60 هرتز می باشد باعث می شود تصاویر و محتوا بدون نویز پخش میشوند. نسبت تصویر در این تلوزیون 16.9 است. تلویزیون هایسنس 32 اینچی نور پس زمینه Direct LED و  پنل VA LCD می باشد. زاوی دید عظیم این محصول به مخاطب این امکان را می دهد از هر زاویه ای که میخواهند به تماشای تلویزیون بپردازند . تلویزیون هایسنس مدل A4H به فناوری HDR تجهیز شده است و از فرمت‌های HDR و HLG حمایت میکند که همین محدوده دینامیکی بالا باعث افزایش کنتراست تصاویر و ایجاد تصاویر زنده، واضح  با رنگی زنده و جزئیات دقیق و روشنایی مناسب می‌شود. تاخیر ورودی در این محصول خیلی کم و در حدود 30 ثانیه است.

تلویزیون 32 اینچ هایسنس 32A4H مانند بیشتر تلویزیون های هایسنس موجود در بازار از فناوری های مخصوص گیمینگ همچون ALLM، VRR، eARC پشتیبانی می کند. نرخ بازسازی تصویر 60 هرتز آن و تاخیر ورودی بسیار کم که دارد باعث می شود تأثیر فراوانی در افزایش کیفیت بازی و لذت بردن از بازی و انجام عکس‌العمل سریع و به موقع و در نهایت پیروزی دلچسبی برای کاربر دارد. دستگاه HISENSE 32A4H دو پورت ورودی HDMI با استاندارد HDMI2.1 جهت وصل شدن به کنسول‌ بازی و بازگشت صدای eARC برای بازی کردن با صدای واضح و قوی بهمراه با هیجان زیاد است.

یکی دیگر از قابلیت های مهم و ارزشمند برای تلویزیون ها داشتن صدای قدرتمند و فراگیر است. تلویزیون 32A4H علاوه بر پردازنده قدرتمند و کیفیت تصویر زیادی که دارد دارای صدای با کیفیت نیز است. سیستم صوتی 2 کاناله این تلوزیون توانایی انتشار صدای 12 واتی دارد که برای تلوزیون با این ابعاد کاملا مناسب است. مخاطبان در صورتی که خواهان صدای بلندتری باشند می توانند ساندبار یا سیستم صوتی حرفه‌ای هم به تلوزیون وصل کنند.

این تلوزیون دارای قابلیت های Dolby Audio و DTS برای بهبود کیفیت صدا است. همچنین استریو NICAM و اکولایزر در سیستم صوتی خود است. اکولایزر فیلتر نرم افزاری یا سخت افزاری هستند که بلندی فرکانس‌های صدا را می‌توان با استفاده از آن‌ها تنظیم کرد.قابلیت Dolby Audio برای ایجاد صدای فراگیر و قوی و فناوری DTS-X هم از فناوری‌های پیشرفته صوتی است و با تشخیص هوشمند صدای دیالوگ‌ها و حذف نویز پس زمینه باعث می شود صداها با کیفیت خوبی پخش شوند. 

تلویزیون هایسنس مدل 32A4H مثل بیشتر تلوزیون های هایسنس سیستم عامل هوشمند ویدا دارد. یکی از مهمترین توانایی های هوشمند بودن داشتن سیستم عامل است که برای این مدل VIDDA  است که یک رابط کاربری سریع و هوشمند است. با کمک این رابط کاربری قدرتمند مخاطبان می توانند هر نوع دستگاه خارجی را سریع تشخیص دهند و در مدت زمان بسیار کم به آن وصل شوند. علاوه بر این سیستم عامل تلوزیون HISENSE 32A4H توانایی های هوشمند مختلفی مانند از پشتیبانی از دستیار صوتی Amazon Alexa را دارد.

که کاربر با بهره گرفتن از این فناوری از طریق صدا می توانید به تلویزیون دستور بدهید. علاوه بر قابلیت های گفته شده و سیستم عامل VIDDA ،کاربران تلویزیون 32 اینچ هایسنس A4H برنامه هایی شامل Netflix ،Prime Video ،YouTube که تعدادی برنامه های جهانی هستند، می توانند با آن ها به تماشای فیلم و یا برنامه مورد نظر خود بپردازند. همچنین شما خریدار گرامی میتوانی با استفاده از سرویس هوشمند Hey Google و فقط  با ریموت کنترل خود این گزینه را فعال نموده و هر محتوا یا فیلمی را که می خواهید با صدای خود کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه