تلویزیون ال جی مدل LM550B سایز 32 یکی از تولیدات شرکت ال جی در سال 2019 میباشد که به علت قیمت مناسب آن ، به سرعت در بین مشتریان محبوب شد.این تلوزیون ارزان ترین مدل ال جی با کیفیت پخش HD  در بین مدل های ال ای دی در سال 2019 است. تلوزیون ال جی LM550B سایز 32 اینچ،برای مصارف گوناگون خانگی از جمله تماشای فیلم و سریال ،تماشای با کیفیت مسابقات ورزشی و … مناسب و کارآمد است.

صفحه نمایش تلویزیون ال جی مدل LM550B سایز 32 ، ال ای دی با کیفیت HD می باشد. این مدل تلوزیون تولیدی شرکت ال جی از پنل IPS استفاده شده است که روش جدیدی برای افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید و همچنین سرعت و ثبات پاسخگویی نمایشگر است و نور پس زمینه آن Direct LED می باشد .البته ذکر این نکته لازم است که کیفیت تصویر در این تلوزیون معمولی است.

تلویزیون HD ال جی 32LM550B فاقد تکنولوژی Local Dimming است که باعث می شود که روشنایی در LED، بصورتی کنترل شود که روشنایی و تاریکی موضعی امکان پذیر باشد. تعداد نقاط کنترل نور در تلویزیون های مجهز به Local Dimming ، متفاوت است.عمق رنگ 8 بیت در این تلوزیون وجود دارد که با توجه به قیمت آن کیفیت رنگ خوبی را به مخاطب هدیه میدهد.

استفاده از تکنولوژی رنگ Dynamic Color در این مدل ،باعث دیده شدن رنگ های طبیعی و واضح تری برای مخاطب میشود. این تکنولوژی استفاده شده در تلویزیون های ال‌جی با پردازش دقیق تصاویر و افزایش کنتراست ؛ باعث نمایش برنامه ها با شفافیت و کیفیت خوبی می شود .
صفحه نمایش تلوزیون ال جی مدل 32
LM550B دارای رفرش ریت 60 هرتز است .در اکثر مواقع تصاویر دریافتی توسط تلویزیون‌ها، دارای نرخ بروزرسانی ۶۰ فریم بر ثانیه هستند و این تلوزیون هم از این قائده مستثنی نیست.

این تلوزیون دارای تکنولوژِی Resolution Upscaler است که باعث می شود کیفیت تصویر  افزایش یابد. این تکنولوژی نویز تصاویر دریافتی را کاهش میدهد و کیفیت پخش آنها را بالاتر میبرد و همین امر باعث بهتر دیده شدن تصاویر آن میشود.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ LG مدل LM550B

سیستم صوتی تلوزیون ال جی 32LM550B ، سیستم 2 کاناله است یعنی از دو بلندگوی 5 واتی برای پخش صدا استفاده می شود که برای تلوزیونی در این ابعاد مناسب است. البته شما میتوانید برای دریافت صدای بلندتر در کنار این تلوزیون از سیستم صوتی جداگانه ای بهره ببرید تا کیفیت صدای بهتری داشته باشید.

اگر شما از سیستم صوتی دیگری در کنار این تلوزیون استفاده میکنید، خیالتان راحت باشد که کیفیت صوتی خوبی را خواهید داشت زیرا تلوزیون ال جی 32LM550B از تکنولوژی Simultaneous Audi Output بهره می برد که باعث میشود شما صداها را از تلوزیون و سیستم صوتی خود به صورت همزمان بشنوید. این محصول ال جی مجهز به تکنولوژی Virtual Surround شده است که به کمک آن صدای فراگیر مجازی تولید می شود که باعث ایجاد تجربه سینمایی خواهد شد.

یکی از مواردی که بیننده را در فناوری دستگاه‌های امروزه جذب می‌کند کیفیت صدا هست که تأثیرگذاری زیادی را ایجاد می‌کند. شنیدن صداهای پس‌زمینه باکیفیت بالا می‌تواند یکی از موارد بسیار مهم برای هر بیننده باشد. تلویزیون 2019 ال جی 32LM550B با مجهز بودن به تکنولوژی Dolby Audio صدای واضح و با کیفیت را به گوش مخاطب میرساند.

بلندگوهای تلوزیون ال جی مدل LM550B سایز 32 دارای طراحی Down Firing هستند.این فناوری تاثیر زیادی بر روی دقت و کیفیت صوت ایجاد می کنند. زیرا طرز طراحی آنها از قسمت پایین بوده . و به همین منظور صدا با دقت چند برابر و به صورت واضح به گوش می رسد.

 تکنولوژی پاک سازی صدا Clear Voice نیز به منظور حذف و از بین بردن خطاهای موجود عمل می‌کند که در نتیجه همراه با یک صدای فراگیر، کاربر را غرق در شنیدن موسیقی مورد علاقه‌اش می‌کند.

این تلوزیون دارای 2 پورت HDMI 1.4، پورت USB، پورت خروجی صدای دیجیتال و پورت کامپوننت می باشد که برای  تلویزیون معمولی مناسب می باشد. گیرنده دیجیتال (DVB-T2) رد داخل این تلوزیون نصب است و به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال جداگانه، بتوانید شبکه های داخلی را تماشا کنید و همچنین این تلویزیون  قابلیت ضبط برنامه را نیز دارد و به کمک آن می توانید برنامه های زنده را با استفاده از قابلیت Time Machine به صورت موقت ضبط کرده و در زمان دلخواه خود تماشا کنید.

داشتن قابلیت Time Shift به شما امکان توقف برنامه زنده را می دهد تا بتوانید صحنه های قبلی را بازبینی نمایید.شرکت ال جی ریموت کنترل معمولی مدل L-Con را همراه با این تلوزیون در اختیار شما قرار میدهد که البته کارایی دیگر این ریموت کنترل اتصال به دستگاه های دیگر از طریق این قابلیت Simplink (HDMI-CEC) می باشد.

این محصول به دلیل ضخامت زیاید که دارد از طراحی حرفه ای برخوردار نیست و برای مشتریانی که زیبایی صفحه نمایش برایشان اهمیت فراوانی دارد گزینه مناسبی نیست. پایه های تلوزیون به صورت دو شاخه است که در دو طرف آن قرار میگیرد.

اگر میخواهید از قیمت تلوزیون ال جی LM550B سایز 32 اینچ مطلع شوید و ان را با قیمت مناسب و همچنین تضمین سلامت کالا و اصل بودن آن خریداری نمایید میتوانید در این صفحه از فروشگاه خریدی مطمئن و آسان را تجربه نمایید.

کیفیت تصویر HD که در تلوزیون ال جی مدل  32LM550 وجود دارد باعث می شود تا با کیفیت و وضوح تصویر خوب غرق در تماشای تلوزیون شوید. تعداد پیکسل نمایشگر این تلوزیون 768×1366پیکسل می باشد . تصاویر یا صحنه ­های دیجیتال از تجمع پیکسل ­ها در کنار هم ایجاد شده ­اند. این­گونه فرض کنید که تصاویر ساختمان، و پیکسل­ ها آجرهای آن هستند. یعنی عملاً تصویر بدون پیکسل نمیتواند وجود داشته باشد. شکل پیکسل­ ها در اکثر تلویزیون­ ها به‌صورت مربعی است. اما در مواردی پیش می­آید که حالت مستطیلی دارند.

در پایان با جمع بندی نکته های گفته شده در بالا به این نتیجه می رسیم که تلوزیون ال جی مدل  32LM550 میتواند خریدی مناسب و با کیفیت با توجه به مبلغی برای خرید آن پرداخت می کنید باشد.تلوزیونی با کیفیت تصویری مناسب، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری معمولی. اگر تصمیم خود را برای خرید قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه