تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل LM6370 اسمارت HD از تلوزیون های پرفروش برند ال جی می باشد. این مدل به علت کیفیت تصویر HD که دارد تصاویر با کیفیت و وضوح رنگ خوب به مخاطب تحویل میدهد.این کیفیت خوب به دلیل وجود تعداد پیکسل 1080*1920 می باشد.

این مدل به خاطر ویژگی Dynamic Color که دارد طیف وسیعی از رنگها را تولید میکند که همین امر باعث واقعی تر شدن تصاویر می شود. حالا بدانیم این قابلیت چیست؟ و چه کارایی دارد؟
این قابلیت فوق العاده مربوط به کیفیت تصویر است و در نشان دادن محتوا به صورت طبیعی بسیار کارآمد می باشد.در مجموع این قابلیت بر روی طیف رنگی و نور محتوا ها اثر میگذارد و می تواند آن ها را به بهترین نحو تنظیم نماید. همچنین این قابلیت بر روی کنتراست تصاویر نیز تأثیر گذار می‌باشد.

تلویزیون ال ای دی ال جی LM6370 از تکنولوژی Active HDR با فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی میکند. HDR مخفف محدوده دینامیکی بالا (High Dynamic Range) است. این اصطلاح به یک تکنولوژی اشاره دارد که به نمایشگر اجازه می‌دهد محدوده‌ی دینامیکی بیشتری نسبت به محدوده دینامیکی استاندارد یا SDR نمایش دهند. اما  محدوده دینامیکی یعنی چی؟ در یک جمله ، محدوده دینامیکی به تفاوت بین تیره‌ترین بخش‌های تاریک و روشن‌ترین بخش‌های روشن تصویر گفته می‌شود.

این قابلیت محتوای HDR را لحظه به لحظه پردازش میکند و جزییات تصویر و رنگ را بهبود می بخشد. این مدل تلویزیون ال جی به کمک تکنولوژی پردازش پویا صحنه به صحنه هر محتوای HDR را به صورت فوق العاده ای به نمایش می گذارد تا شما از تماشای آن لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ LG مدل LM6370

 تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل LM6370 اسمارت HD پردازنده 4 هسته ای دارد که میتواند کیفیت تصاویر در حال پخش را بالا ببرد و در سطح Full HD نشان دهد. این تلوزیون دارای 9 حالت پخش مختلف است که شما میتوانید به انتخاب خودتان هر حالتی را که دوست دارید را برای پخش تصاویر انتخای میکنید و از کدک های  ویدئویی HEVC، VP9 نیز پشتیبانی میکند.

قابلیت پخش صدا در این مدل تلوزیون ال جی Virtual Surround و Dolby Audio است . Virtual Surround Sound  یکی از قابلیت‌های این تلویزیون می باشد که باعث می شود صدای در حال پخش، حالت چند بعدی داشته باشد یا بهتر بگوییم سوراند باشد. حالت سوراند زمانی ایجاد میشود که صدا و افکت‌های صوتی پردازش شوند. بعد از این پردازش بیننده صدا ها را طوری می شنود که گویا در دل فیلم قرار دارد و به راحتی میتواند تصاویری را که میبیند و میشنود را تصور کند و همین موجب میشود تا شما هر ژانری را که دوست دارید را ببینید و بشنوید. فرض کنید فیلمی را در ژانر وحشت تماشا میکنید وقتی کیفیت صدا اینگونه است مسلما فضایی که هنگام تماشای فیلم در ان هستید هم رنگ و بوی وحشت به خود میگیرد. تلویزیون 32 اینچ ال جی مدل LM6370 اسمارت HD دو بلندگو دارد که هر کدام 10 وات قدرت خروجی دارند.

تلویزیون LM6370ال جی قابلیت اتصال به اینترنت دارد و شما میتوانید به راحتی از طریق وای فای و یا درگاه اینترنت به دنیای مجازی وارد شوید. در شبکه های خانگی فیلم تماشا کنید و یا وب گردی کنید.همچنین میتوانید برنامه های مختلف را از فروشگاه محتوای ال جی دانلود و نصب نمایید.البته شما میتوانید از طریق موبایل هوشمند هم ، تلوزیون خود را کنترل کنید و تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهید .برای این کار کافی است تا برنامه LG ThinQ و یا LG TV Plus را بر روی گوشی خود نصب نمایید .

این تلوزیون دو پایه دو شاخه ای دارد که به راحتی مبتوانید با استفاده از پایه ها آن را بر روی میز تلوزیون قرار دهید و یا با جدا کردن پایه ها آن را بر روی دیوار نصب کنید و از تماشای تلوزیون لذت ببرید. طراحی ظاهری تلویزیون LM6370 ال جی زیبا و دلچسب است.

سبک بودن تلوزیون کار تکیه گاه ها آن را آسان تر می کند، زیرا پایه ها می توانند وزن را به خوبی توزیع کنند تا تلوزیون را روی یک میز متعادل نگه دارند. نصب پایه بسیار ساده است ، زیرا هر پایه فقط از یک پیچ استفاده می کند.

تلویزیون 32 اینچ ال جی LM6370 اسمارت HDوزنی سبک دارد که همین باعث میشود تا برای نصب آن وزن زیادی را تحمل نکنید.البته این برند خیلی هم ظریف نیست تا نگران شکننده بودن آن باشید و از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. از نظر ابعاد (W x D x H): 97.3 x 8.5 x 57.2 سانتی متر (بدون پایه); 97.3 x 21.6 x 62.3 سانتی متر (با پایه); وزن: 8 کیلوگرم (بدون پایه)؛ 8.1 کیلوگرم (با پایه) و اینکه علاوه بر لبه ها، قسمت پشت تلوزیون کاملاً پلاستیکی است.

ریموت کنترل تلوزیون 32 اینچ ال جی LM6370 دارای ویژگی Universal Control جهت کنترل چند دستگاه با یک ریموت کنترل می باشد و همچنین این مشخصات را دارا است:

  • قابلیت Auto Device Detection و تشیخص خودکار دستگاه ها
  • پشتیبانی از Quick Access دسترسی سریع
  • امکان پخش محتوای 360 درجه
  • دارای پخش کننده موسیقی
  • دارای قابلیت های TV On With Mobile و Wi-Fi TV On(روشن کردن تلویزیون با موبایل و یا وای فای)
  • بلوتوث با پشتیبانی از Low Energy ON
  • دارای Network File Browser یا مرورگر فایل بر روی شبکه
  • دارای مرورگر با امکان مسدود کردن دسترسی به سایت های مضر
  • دارای ویژگی Hotel Mode برای استفاده در مکان هایی نظیر هتل
  • دارای تلتکست
  • پشتیبانی از Audio Description جهت شرح وقایع تلویزیونی برای افراد کم بینا
  • پشتیبانی از لیست برنامه ها EPG تا 8 روز
  • قابلیت Time Shift برای متوقف کردن و مشاهده دوباره برنامه پخش زنده
  • قابلیت Time Machine و ضبط برنامه روی حافظه جانبی
  • مجهز به DVR آنالوگ
  • قابلیت Digital Recording ضبط محتوای دیجیتال
  • قابلیت Auto Device Detection و تشیخص خودکار دستگاه ها
  • قابلیت نصب روی دیوار

در پایان با جمع بندی موارد گفته شده در توضیحات بالا به این نتیجه می رسیم که 32 اینچ ال جی مدل LM6370 اسمارت HD خریدی خیلی خوب و با کیفیت مناسب می باشد .تلوزیونی با کیفیت تصویری مناسب، سیستم صوتی خیلی خوب و طراحی ظاهری خوب. اگر تصمیم خود را برای خرید قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی خوب را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان خوش ذوق و صاحب سلیقه کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه