تلویزیون ال جی C2 سایز 42 اینچ یکی از محصولات شرکت ال جی در سال  2022 می باشد. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

ممکن است برخی فروشگاه های لوازم صوتی و تصویری مدل این تلویزیون را به دلیل اطلاعات ناکافی C26 یا 42C26 اعلام کنند که غلط است، مدل درست و دقیق این تلویزیون C2 می باشد. تلویزیون C2 در حقیقت کوچک ترین تلویزیون اولد گیمینگ 120 هرتز ال جی در سال 2022 است.

سال 2021 تلویزیون اولد با این ابعاد نداشتیم، اما ال جی در سال 2022 به عنوان اولین شرکت تولید کننده تلویزیون اولد 42 اینچ پا به این عرصه گذاشته است. این تلویزیون برای استفاده های مثل تماشای فیلم و سریال و بازی کردن و همچنین استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر گزینه خیلی خوبی  است. البته این تلویزیون دارای قابلیت Hotel Mode نیز می باشد و برای استفاده به عنوان یک تلویزیون تجاری در هتل ها نیز  گزینه بسیار عالی می باشد. تلویزیون ال جی سی 2 در واقع مدل جدید تر تلویزیون ال جی C1 است که در سال 2021 معرفی شده بود.

تلویزیون ال جی C2 سایز 42 اینچ دارای صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر فورکی می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون بر خلاف مدل قبلی آن و به گفته متخصصان شرکت  ال جی از نوع OLED Evo است، اما متاسفانه ویژگی هایی که در سایز های بزرگ این تلویزیون وجود دارد را ندارد.

تلویزیون اولد ال جی 42C2 دارای پنل WO LED (WRGB) است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می شود. تلویزیون های اولد نور پس زمینه ندارند و هر پیکسل آن به صورت جداگانه نور خود را تامین می کند که در اصطلاح به آنها Self-lit pixels گفته می شود.

صفحه نمایش این تلویزیون 8.3 میلیون پیکسل دارد و این برای تلویزیون 42 اینچ خیلی خوب است . ال جی به کمک قابلیت Pixel Dimming پیکسل ها را کنترل کرده و کنتراست کافی را ارائه می دهد. در واقع ال جی فناوری Local Dimming را در سطح پیکسل ها پیاده سازی کرده است و به اصطلاح کنتراست تصویر بی نهایت را ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون 42 اینچ LG مدل C2PVB

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون اولد ال جی 42C2 قابلیت خاموش شدن کامل را نیز دارند و رنگ مشکی عمیقی که شما در این تلویزیون میبینید به همین دلیل است. ال جی به کمک قابلیت Perfect Black رنگ های تیره را کاملا عمیق و واقعی نمایش می دهد.

این تلویزیون به کمک تکنولوژی Ultra Luminance Pro قسمت های روشن تصویر را درخشان تر نمایش می هد و باعث عمق بخشیدن به تصاویر دریافتی می شود. با فعال شدن قابلیت Ultra Luminance Pro کیفیت تصاویر و رنگ ها به طور فزاینده ای ارتقاء پیدا می کنند و روشنایی تصویر زیادتر می شود.

 زاویه دید تلویزیون های اولد به صورت کلی عالی است و این تلویزیون با اینکه تکنولوژی Wide Viewing Angle ندارد اما زاویه دید بسیار خوبی دارد. صفحه نمایشگر این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت دارد و به کمک تکنولوژی Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف وسیعی از رنگ های طبیعی و حقیقی را نمایش می دهد.

تلویزیون ال جی C2 سایز 42 اینچ دارای تکنولوژی Billion Rich Colors است و همین باعث میشود تا قدرت تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را داشته باشد و به گفته شرکت ال جی تلوزیون از حجم رنگ 100% فضای رنگ DCI-P3 پشتیبانی می کند. صفحه نمایش این محصول دارای رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح و روان نمایش می دهد و از تار بودن محتوا جلوگیری می کند.

تلویزیون فورکی ال جی 42C2 دارای پردازشگر آلفا 9 ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K است. این پردازشگر قدرتمند وظیفه پردازش تصویر و صدا را در این محصول به عهده دارد. به طور کلی میتوان گفت که استفاده از این فناوری  باعث می شود که شما تصاویر را با جزییات و شفافیت بسیار خوب تماشا کنید. این پردازنده از یک سو با ایجاد تصاویر مجازی بین فریم های اصلی از مات شدن تصاویر جلوگیری و از سوی دیگر با افزایش کنتراست و بهبود تلفیق رنگها تصاویر واضح تر را به تماشاگر ارائه می دهد.

پردازشگر آلفا 9 ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K به کمک فناوری 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را زیاد میکند و نویز آنها را از بین می برد. این محصول همچنین به کمک تعدادی از تکنولوژی های دیگر مانند Face Enhancing، Body Enhancing، Object Enhancing و Text Upscaling صورت و بدن افراد و اشیاء و عناصر دیگر موجود در تصویر و همچنین متن ها را نیز بهبود می بخشد و آنها را واضح و شفاف نمایش می دهد.

تلویزیون فورکی ال جی 42C2 دارای قابلیت Cinema HDR برای نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HDR10 Pro، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. فناوری 4K Cinema HDR LG به بهترین نحو ممکن هر آنچه را که کارگردانان برای نمایش دادن فیلم نیاز دارند از طریق پشتیبانی از فرمتهای HDR باز تولید کرده است.

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و قابلیت نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. همچنین دارای تکنولوژی VRR و ALLM است و از تکنولوژی AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync Compatible نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر آن از قابلیت HGiG نیز برخوردار است و قسمت های مختلف بازی های HDR را با جزئیات بهتری نمایش می دهد. این تلویزیون قابلیت Game Optimizer و Game Dashboard را نیز دارد و به شما امکان می دهد تا ویژگی های گیمینگ را حتی هنگام بازی کردن نیز تنظیم و مدیریت نمایید. به طور کلی این تلویزیون به عنوان یک تلویزیون گیمینگ برای کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X یکی از بهترین گزینه هاست.

تلویزیون ال جی 42C2 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و توانایی پخش صدای استریو را دارد. یعنی دو بلندگو با قدرت 10 وات که باهم خروجی صدای 20 واتی را تحویل میدهند داراست.شرکت ال جی به کمک تکنولوژی Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود بخشیده است. همچنین به کمک تکنولوژی Dolby Atmos و OLED Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار مخاطب قرار می دهد . این تلویزیون دارای فناوری Bluetooth Surround Ready است و شما می توانید آن را به صورت بی سیم به دو بلندگوی بلوتوثی وصل کرده و صدای فراگیر تری را تجربه کنید.

این تلوزیون دارای فناوری LG Sound Sync و Simultaneous Audio Output است و با فعال کردن گزینه LG Sound Sync سیستم های صوتی به وسیله ی بلوتوث و یا بی سیم انجام خواهد پذیرفت. این محصول دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است و شما می توانید صدای تلویزیون را با توجه به فاصله خود تا تلویزیون از طریق ریموت کنترل جادویی تنظیم کنید. همچنین این تلویزیون دارای فناوری Sound Share است و شما می توانید آهنگ های دلخواه تان را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید و البته می توانید صدای تلویزیون را به گوشی خود منتقل کنید و از طریق هندزفری یا هدفون آن را گوش کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 42C2 به جدید ترین سیستم عامل یعنی webOS  مجهز شده است. البته ال جی نام این سیستم عامل را webOS 22 نامیده شده است که نماینگر سال تولید آن می باشد. این تلویزیون به ریموت کنترل جادویی و هوشمند ال جی مدل MR22GN مجهز است .

این تلویزیون دارای میکروفون داخلی و قابلیت Hands-free Voice Control نیز می باشد و شما می توانید حتی بدون استفاده از ریموت کنترل و تنها از طریق صدای خود تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید. این محصول دارای تکنولوژی ThinQ AI است و از اینترنت اشیاء (IoT) پشتیبانی می کند که به شما اجازه میدهد تا از منوی Home Dashboard، لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 42C2  قابلیت اتصال به موبایل هوشمند اندروید و iOS را دارد و شما می توانید برنامه دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش نمایید و بالعکس. این تلویزیون دارای قابلیت Art Gallery است .حالت گالری اولین بار در تلویزیون های OLED ال جی رونمایی شد و اکنون در تلویزیون های Super UHD ممتاز و پیشرفته ال جی نیز تعبیه شده است. مناظر زیبا به ترتیب فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان به صاحبان تلویزیون های ال جی امکان می‌دهد تا با کمک وب سایت TripAdvisor سفر مجازی به معروف ترین جاذبه های دیدنی جهان داشته باشند. این تلویزیون دارای قابلیت Sports Alert است که برای طرفداران به مسابقات ورزشی گزینه بسیار خوبی است. همچنین این محصول دارای قابلیت Multi View است و شما می توانید 2 محتوا از دو ورودی یا منبع مختلف را در کنار هم مشاهده کنید.

این تلویزیون دارای فناوری جدید به نام Room to Room Share است و شما می توانید شبکه های این تلویزیون را روی تلویزیون سازگار دیگری از طریق شبکه پخش کنید. تلویزیون 42 اینچ ال جی C2 دارای طراحی 4 Sided Cinema Screen  است و لبه های 4 طرف نمایشگر آن بسیار باریک است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه