ایوولی یکی از کمپانی های تولید کننده تلویزیون و یک سری دیگر از محصولات خانگی میباشد. چون این شرکت تولیدات خود را با قیمت ارزان تر از بقیه برندها به بازار عرضه کرده است و کیفیت مناسبی نیز دارد توانسته است تا مشتریان خوبی را جذب برند خود کند. تلویزیون 43 اینچ ایوولی EV200DA یکی از مدل های بسیار عالی این شرکت است. در این تلویزیون از فناوری های هوشمند هم استفاده شده است. شما کاربر عزیز می توانید با این تلویزیون یک جهان سرگرمی داشته باشید. تلویزیون 43 اینچ ایوولی هم سرعت بالایی دارد و هم با توان فوق العاده برای پخش محتوا و تصاویر را دارد.

در این محصول کیفیت تصویر با رزولوشن 2K یا فول اچ دی به نمایش گذاشته میشود و در صفحه نمایش آن تعداد دو میلیون پیکسل وجود دارد. شما کاربر گرامی می توانید هر محتوایی را در تلویزیون با روشنایی  زیاد تماشا کنید چراکه مدل نورپردازی آن مستقیم است و میزان روشنایی محتوا مصادف با 250 نیت می باشد. وقتی تلویزیون EV200DA مورد بررسی قرار میگیرد نمی توان از کنتراتس زیاد آن چشم پوشی کرد. این محصول کنتراست برابر با 3000:1 دارد که برای دیدن فیلم های سینمایی و یا دیدن فیلم ها در محیط هایی که نور کمی دارند بسیار خوب می باشد. در تلویزیون ایوولی از HDR هم حمایت می شود و توانایی افزایش کیفیت تصویر هم دارد که یقینا مورد رضایت کاربران خواهد بود. در این تلویزیون صوت برابر با 16 وات است که با دو بلندگو 8 واتی منتشر و پخش می شود.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۴۳ اینچ ایوولی مدل EV200DA

تعداد ورودی ها و درگاه های این تلوزیون مناسب بوده و با سه پورت HDMI و دو پورت USB و دیگر پورت ها نیاز کاربران را رفع می کند. سیستم عامل این تلویزیون می باشد و شما می توانید به سهولت با این تلویزیون تصاویر و محتوا را به اشتراک بگذارید و از دنیای وب لذت ببرید. در این تلویزیون پردازنده A53 با چهار هسته و حافظه کوتاه مدت 1.5 گیگابایت در اختیار کاربر است که به نظر می رسد سرعت بارگذاری صفحات و یا تغییرات خوب باشد. در این تلویزیون دو پایه در کناره های تلوزیون وجود دارد که میتواند وزن تلویزیون را تحمل کند و از لرزش احتمالی تلویزیون جلوگیری نماید. شما خریدار گرامی می توانید این تلویزیون 43 اینچ را هم بر روی دیوار و هم بر روی میز قرار داده و تماشا نمایید.

رزولوشن در این تلویزیون، فول اچ دی و یا 2K می باشد. و محتوا ها و تصاویر در آن بسیار با کیفیت نمایش داده خواهد شد. شما می توانید هر مدل محتوایی با رزولوشن فوا اچ دی و یا پایین تر از آن را با این تلویزیون ببینید. از آنجا که در این تلوزیون از فرمت HDR حمایت می شود کیفیت و روشنایی به نسبت خوبی را می توان از آن نظاره گر بود. در این محصول به صورت خودکار قسمت های روشن، روشن تر و قسمت های تیره نیز تیره تر به نمایش گذاشته میشود و همین امر باعث افزایش نمایش جزئیات می شود.

 هر تلویزیونی یک عدد کنتراست را دارد. قبل از آن که به کنتراست این تلویزیون پرداخته شود باید عنوان کنیم که کنتراست برای دیده شدن جزئیات بیشتر و یا ایجاد جذابیت در نمایش تصاویر و فیلم ها می باشد. کنتراست در این تلویزیون مصادف با 3000:1 می باشد. در میان تلویزیون های فورکی و یا فول اچ دی این میزان کنتراست بسیار کم می باشد.  در تلویزیون EV200DA کاربر می تواند کیفیت تصویر مناسب و جزئیات زیادی را از روبه رو مشاهده نماید.

پردازنده در این تلویزیون از مدل چهار هسته ای است و مگاهرتز زیادی را دارد. در حقیقت این چیپست CA 53 می باشد که می تواند به نحوی بسیار کاربردی باشد. در بیشتر تلویزیون های فول اچ دی از پردازنده دو هسته ای استفاده می شود اما پردازنده این تلویزیون هم سریع است و هم با مگاهرتز زیاد می تواند رفرش سریع و کاربردی را انجام دهد. در این تلویزیون رفرش ریت تصویر برابر با 60 هرتز است و شما نویز و بلور در تصاویر سریع را نخواهید بود. حافظه کوتاه مدت یا RAM این محصول برابر با یک و نیم گیگابایت و مقدار حافظه آن برابر با هشت گیگابایت می باشد.

سیستم صوتی این محصول به این نحو است که در این تلویزیون شما دو بلندگوی هشت واتی را دارید که در قسمت پایین صفحه نمایش تلوزیون می باشند.این سیستم صوتی  صدای Down Firing را منتشر میکند و می توانند به نوعی کارایی صوتی زیادی را داشته باشند. البته در این تلویزیون امکان بهبود صدا با استفاده از یک بلندگوی جانبی مثل ساندبار وجود دارد. شما می توانید در قسمت جلو این محصول از یک ساندبار استفاده نمایید و با بهره گرفتن از پورت اپتیکال و یا HDMI ARC صدای تلویزیون را با کیفیت زیاد پخش نمایید.

سیستم عامل اندروید سیستم عاملی معروف و شناخته شده میباشد. این رابط هوشمند هم سرعت زیادی دارد و هم کارایی زیادی را دارد. مهمترین خصوصیت مثبت این سیستم عامل در دسترس بودن برنامه ها برای آن می باشد. شما می تواند به سهولت از هر فناوری هوشمند آن استفاده کنید و همچنین میتوانید از برنامه هایی مانند نتفلیکس و یا دیسنی استفاده نمایید و محتوای با کیفیت را دانلود نمایید و محتوای آن را با این تلویزیون با کیفیت بالا تماشا کنید.

تلویزیون 43 اینچ ایوولی با کیفیت تصوی فول اچ دی قدرت تشخیص رنگ بالایی را دارد و رزولوشن آن 1080P میباشد که بسیار عالی است. به دلیل وجود تکنولوژی های نوین در پخش تصویر این محصول می تواند، فرمت های متنوع تصویر و صوت را به بهترین مجه ممکن در صفحه نمایشگر تلوزیون ظاهر کند حالا شما کاربر گرامی می توانید فیلم , ورزش و بازی های کامیوتری روی این محصول داشته باشید.طراحی ظاهری این تلوزیون خیلی زیبا است و برای هرمدل دکوراسیون چه محل کار و چه خانه مناسب است و دکور شما را زیباتر میکند. شما خواننده عزیز اگر تصمیم خود را برای خرید قطعی کرده اید خوشحال میشویم تا از طریق سایت ما خریدی مطمئن و اسان را تجربه کرده و از تماشای تلوزیون با کیفیت لذت فراوان را ببرید.امیدواریم سایت ما لایق ساخت این خاطره جذاب ،خرید آنلاین، برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه