احتمال زیاد همه شما با برند ایتالیایی ایوولی آشنا هستید،یکی از تولیدات این برند تولید تلوزیون در سایزهای مختلف می باشد . تلویزیون ایوولی مدل 43EV250QA سایز 43 در سال 2020 وارد بازار صوتی و تصویری شد. این تلوزیون یکی از مرغوب ترین 43 اینچ های موجود در بازار است. کیفیت ساخت بسیار مناسب، طراحی زیبا و شیک و داشتن امکانات فراوان از بهترین ویژگی های مثبت این تلویزیون است. این مارک ایتالیایی محصولات خود را با سبک مدرن اروپایی طراحی نموده است و در دسترس مشتریان قرار می دهد. صفحه نمایشگر این تلویزیون ال ای دی می باشد و از تکنولوژی های بروز برای تولید صدا و تصویر استفاده کرده است. قیمت این تلویزیون مناسب میباشد و امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این تلوزیون از لحاظ طراحی بدون فریم میباشد و می تواند زاویه دید خوبی را برای کاربر فراهم کند. پایه این تلوزیون مدل دوشاخه و در دو طرف محصول هستند. این پایه ها تقریبا صد گرم وزن دارند و به خوبی میتوانند از پنل پشتیبانی کنند. پنل تلوزیون تقریبا 7 کیلوگرم وزن دارد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک است و دوام مناسبی دارد. لبه های تلویزیون باریک است تا خیلی خوب بتواند ظرافت تلوزیون را نمایش دهد.البته این تلویزیون توانایی نصب بر روی دیوار را هم دارد برای این کار لازم است فقط پایه های دیواری را به صورت مجزا خریداری کنید. در پشت تلویزیون ورودی و خروجی قرار دارند تا امکان اتصال های مختلف وجود داشته باشد. سه پورت HDMI و دو پورت USB با یک خروجی Optical از معروف ترین آنها هستند. خروجی ها میتوانند کیفیت صدا و تصویر را بهتر کنند. با ادامه مطلب همراه باشید تا کیفیت تصویر و صدا و سیستم عامل را بررسی کنیم.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۴۳ اینچ ایوولی مدل EV250QA

تقاضای هر خریدار تلوزیون تماشای تصویر عالی و با کیفیت است. برند ایوولی این تلویزیون را با کیفیت تصویر فورکی و روزلوشن 3840*2160 به مخاطبان اهدا می کند. میلیون ها پیکسل با روشنایی بسیار خوب و کارایی فوق العاده میتواند تصاویر را به صورت زنده و با کیفیت خوب پخش نماید. کنتراست تصویر یا در واقع اختلاف بین روشن ترین و تاریک ترین قسمت تصویر 1000:1 می باشد. به این معنا که روشنایی یک تصویر سفید هزار برابر زیادتر از روشنایی یک تصویر سیاه است. وجود فناوری Dynamic Contrast در این محصول این میزان را تنظیم می کند تا روشنایی و تاریکی تصویر فوق العاده باشد. حالات تصویر در این تلویزیون ایوولی 43 اینچ شامل Standard، Dynamic، Natural، Movie، Personal هستند. این حالتها برای تداعی خیلی خوب محتوا در محیط پخش به کار می روند.

Picture Size نیز شامل شش حالت مختلف است که نسبت تصاویر را نشان می دهند. 16:9 و Zoom1 و… از جمله این حالت های مختلف هستند. با ریموت کنترلی که در دست شما میباشد میتوانید از برنامه های متعدد تلوزیون بهره ببرید. نرخ بازسازی تصویر در این تلوزیون 60Hz می باشد.یعنی در هر ثانیه هر تصویر شصت بار نو می شود تا هر قسمت عیب داری رفع شود. در کنار این توانایی ها وجود 1.07M رنگ هشت بیتی می تواند طیف عظیمی از رنگ های طبیعی را نمایان کند. در مجموع در این تلویزیون آنچه که از تصویر و صوت لازم دارید را در دسترس شما قرار می دهد. همچنین با زاویه دید 178 درجه از هر کجای محیط که باشید شما بهترین زاویه را برای دیدن تلویزیون خواهید داشت. با این تلویزیون هر محتوایی را با لذت تماشا خواهید کرد .

سیستم صوتی این محصول بسیار مناسب می باشد. قدرت 20 وات صدا برای یک تلویزیون 43 اینچ عالی و بی نظیر است. زیرا این قدرت صوتی در تلویزیون های 65 اینچ نیز وجود دارد و جوابگوی بسیار خوبی است. در این تلویزیون حالت های صدای مختلف با کیفیت پخش میشوند. پنج حالت صدای مختلف در این محصول شامل Standard/Movie/Music/Sports/Personal می باشند. اگر حالت موزیک را انتخاب کنید فضا همچون استریو می شود. باس اسپیکرها و بقیه امکانات موجود در تلاش برای ایجاد یک زمینه عالی برای پخش صدا خواهند بود. با این قابلیتها صدا حالت عالی به خود می گیرد و شنونده در هیجان فوق العاده غرق می شود. در این تلویزیون محتوا شفاف تری را ارائه می‌کند، در حالی که روشنایی صفحه نمایشگر و صوت را متناسب با محیط شما تنظیم و مدیریت می‌کند.

بالانس صدا توسط فناوری Sound Control انجام میشود. این فناوری خیلی خوب خروجی را با توجه به خواست کاربر تنظیم و مدیریت می کند. فناوری گفته شده منجر به شنیدن صدا عالی و در عین حال آرام میشود. تکنولوژِی Equalizer نیز یکی از بنامه ها برای ویرایشگری صدا میباشد.و فقط کافی است به دنبال قسمت صوتی تلوزیون باشید و تنظیمات لازیم را انجام دهید تا از کیفیت صدای خوب بهره مند شوید. اگر محصول شما این گزینه را دارد، با تنظیم آن برروی بالاترین سطح، دامنه صدا روان می شود و بلندترین و کم صداترین صداها را به حالت پخش مناسب تبدیل می کند. صوت در هماهنگی و همراهی دقیق با محتوا قرار دارد تا یک تجربه صوتی و تصویری بی نظیر برای مخاطب ایجاد کند.

در کنار بقیه تکنولوزی های تلویزیون حالا به بررسی سیستم عامل این محصول می پردازیم. لینوکس سیستم عامل این تلوزیونمیباشد است. لینوکس به یک سیستم عامل پیشرو مجهز شده برای تلویزیون های هوشمند تبدیل شده است. این سیستم عامل با استفاده از پردازنده پرقدرت تلویزیون بسیار صاف و با سرعت زیاد است و می تواند نیاز مخاطبان را رفع سازد. وجود 1گیگابایت حافظه DDR به مخاطب اجازه می دهد تمام نرم افزار ها و سایر فناوری ها خیلی خوب اجرا شوند و شاهد محتوای کند یا سرعت پایین نباشیم.این تلوزیون قابلیت ضبط برنامه با استفاده از 4 گیگا بایت حافظه داخلی دارد. شما می توانید با وای فای به اینترنت وصل شوید و زمان زیادی به وب گردی سرگرم شوید و هر آنچه مخاطب نیاز دارد در اختیار او قرار می گیرد تا دسترسی هایش آسان شود. تلویزیون ایوولی مدل 43EV250QA سایز 43 هوشمند است و قابلیت جستجو صوتی را برای کاربر به راحتی فراهم میکند. اگر شما تلوزیون را روشن نمایید و 4 ساعت آن را رها کنید و از طریق ریومت کنترل آن را مدیریت نکنید تلوزیون خود به خود خاموش میشود . اگر کاربر عملیات جدیدی را با ریموت انجام دهد، این 4 ساعت پس از انجام کار شمارش میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه