تلویزیون ال جی مدل 43UP7750 در سایز 43 اینچ سال 2021 وارد بازار صوتی و تصویری شد. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلویزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.

این تلوزیون مجهز به تکنولوژی Active HDR و استانداردهای تابع آن شامل HLG و HDR10 Pro می باشد. HDR مخفف High Dynamic Range و به معنای محدوده دینامیکی بالا است که از اصطلاحات جدید در دنیای تکنولوژی می باشد. وجود این قابلیت باعث بالا بردن کیفیت تصویر در این مدل از تلویزیون شده است. تقریباً همه ی تلویزیون هایی که از فرمت HDR یا دامنه پویای بالا پشتیبانی می کنند، تصاویر را درخشان تر، روشن تر و همچنین کیفیت رنگ بهتری را ارائه می دهند.

وجود پردازنده 4 هسته ای در تلویزیون ال جی مدل 43UP7750 امکان افزایش کیفیت صوت و تصاویر بی کیفیت را ایجاد میکند.همچنین به دلیل وجود رفرش ریت 50 هرتز، محتواهایی که در این تلویزیون پخش می شوند بسیار شفاف به نمایش در می آیند. شرکت ال جی برای افراد علاقه مند به تماشای فیلم و سریال تکنولوژی Filmmaker mode را ایجاد کرده است تا با حالتی نزدیک به حالت خام و اولیه ی ضبط فیلم، به تماشای آن بپردازند . تکنولوژی Filmmaker mode به شما امکان می دهد تا محتوا را با همان کیفیتی که کارگردانان؛ تهیه کنندگان و استودیوهای فیلم می خواهند تماشا کنید. و همچنین انجام بازی های ویدویی در این تلویزیون به دلیل وجود ویژگی هایی چون HGiG، ALLM و Game OptimiZer امکان پذیر است

این تلویزیون ال جی مدل 43UP7750 در دسته تلویزیون های اسمارت ال جی قرار گرفته است و دلیل این امر، وجود سیستم عامل webOS تحت پلتفرم ThinQ می باشد؛ با استفاده از این امکانات، این تلوزیون می تواند خدمات هوشمندی را به کاربر ارائه کند.سیستم عامل webOS در بیشتر تلویزیون‌ های هوشمند ال‌ جی قرار دارد و تجربه استفاده از تلویزیون هوشمند را برای کاربر آسان کرده است

تلویزیون 43 اینچ ال جی UP7750 دارای یک سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات می باشد و همین موضوع باعث می شود تا در هر محیطی با هر ابعادی صداها کاملاً واضح و رسا پخش شوند. همچنین چون از قابلیت LG Sound Sync بهره می برد، قابلیت سازگاری با دیگر سیستم های صوتی که به آن وصل می شوند را دارا می باشد. با فعال کردن گزینه LG Sound Sync سیستم های مختلف صوتی یا به وسیله ی بلوتوث و یا بی سیم انجام خواهد پذیرفت.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۴۳ اینچ LG مدل UP7750

 تعدادی پورت از جمله 1 پورت HDMI 2.0، یک پورتUSB  و 3 پورت HDMI، پورت اترنت، RF In و خروجی صوتی دیجیتال یا همان Optical در پشت تلوزیون تعبیه شده اند تا هر زمان که کاربر خواست بتواند از این قابلیت ها استفاده کند. علاوه بر این، امکان اتصال بی سیم از طریق بلوتوث و وای فای نیز در این محصول وجود دارد.این پورت ها هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند مثلا از پورتUSB  برای انتقال داده و اطلاعات  استفاده می‌شود.

تلویزیون 43 اینچ ال جی UP7750 از نظر طراحی ظاهری زیبا و مشتری پسند است و می تواند نظر هر خریداری را به خود جلب کند. صفحه نمایشگر آن فریم نازک و باریک دارد و به همین خاطر، در هنگام تماشای فیلم و سریال یا هر برنامه ی تلویزیونی دیگر و یا انجام بازی می توانید در صحنه های در حال پخش غرق شوید. هنگامی که از کناره ها به این تلویزیون می نگرید، تلویزیونی کم ضخامت می بینید که نیازی به فضای چندانی جهت استقرار ندارد .

دو پایه ی دوشاخه ای که در دو طرف تلوزیون قرار گرفته است باعث میشود تا روی هر نوع سطحی به صورتی متعادل و مستحکم نگه داشته شود. همچنین میتونید این تلوزیون را به راحتی بر روی دیوار نصب کنید و از تماشای آن لذت برید.

در پایان شما را با برخی از ویژگی های کلی تلویزیون 43 اینچ ال جی UP7750  آشنا میکنیم:

*الگوریتم LG Local Contrast برای کنترل نور پس زمینه و بهبود کنتراست تصویر

*قابلیت نمایش شبکه های تلویزیونی آنالوگ (Analog TV Reception)

*قابلیت نمایش شبکه های تلویزیونی دیجیتال (Digital TV Reception)

*استفاده از تکنولوژی 4K Upscaler برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها 

*وجود تکنولوژی AI Acoustic Tuning برای تشخیص فاصله بیننده تا تلویزیون و تقویت صدا به کمک ریموت کنترل جادویی با توجه به شرایط محیط (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است)

*قابلیت ALLM یا Auto Low Latency Mode برای ارائه تاخیر ورودی یا Input Lag پایین و تجربه بازی بهتر

*استفاده از تکنولوژی Clear Voice III برای تقویت صدای دیالوگ ها و بهتر شنیده شدن صدای گوینده

*تکنولوژی LG Sound Sync برای اتصال بی سیم یا با سیم تلویزیون به ساندبار و سیستم صوتی ال جی و کنترل صدای آنها

*تکنولوژی Simultaneous Audio Output برای پخش صدای همزمان تلویزیون با سیستم صوتی خارجی

*وجود 2 پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K@60Hz

*دارای قابلیت بلوتوث کم مصرف برای اتصال به دستگاه های دیگر (Bluetooth Low Energy On)

*توانایی Audio Description مناسب برای افراد نابینا و کم بینا (تلویزیون میتواند به صورت صوتی صحنه های محتوای شبکه ها را توصیف می کند)

*قابلیت Magic Explorer برای نمایش اطلاعات مربوط به محتوای در حال پخش، منوها، برنامه Art Gallery و Sports Alert

*توانایی Next Picks برای پیشنهاد محتوای بعدی با توجه به سلیقه تماشای بیننده

*قابلیت Simplink (HDMI-CEC) برای کنترل دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون

*توانایی Sports Alert برای نمایش و اعلان زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی  که مناسب استفاده علاقمندان به مسابقات ورزشی است

*پشتیبانی از برنامه LG ThinQ برای مدیریت پخش محتواهای تلویزیون از طریق موبایل هوشمند

در پایان با جمع بندی نکات مطرح شده در متن بالا به این نتیجه می رسیم که تلویزیون 43 اینچ ال جی UP7750 خریدی مناسب و با کیفیت برای شما مشتری عزیز خواهد بود .این تلوزیون با کیفیت تصویری خیلی خوب ، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری شیک مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه