تلوزیون ال جی مدل LM5500 سایز 43 اینچ ، یکی از تولیدات شرکت ال جی در سال 2019 می باشد . که به خاطر قیمت مناسبی که دارد برای مصارف خانگی و معمولی گزینه خوبی است. این تلوزیون کیفیت تصویر Full HD وصفحه نمایشگر ال ای دی دارد. این تلوزیون ال جی  مونتاژ کشور مصر است. همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند از جمله در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد. 

تلویزیون ال ای دی ال جی 43LM5500 دارای پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED است.پنل IPS که هم در مانیتورها و هم در تلویزیون ها یافت می شود؛ پنل هایی هستند که بهترین دقت رنگ و زاویه دید را به مخاطب ارائه می دهد. نور پس زمینه دایرکت LED نور پس زمینه ای است که ماتریس LED آن در پشت پنل قرار گرفته  و در مقابل نور پس زمینه LED لبه ای و دارای LED هایی است که در امتداد لبه های پنل قرار می گیرند و از هدایت کننده نور برای پخش نور در همه قسمت سطح نمایشگر استفاده می کنند.

چون این مدل تلوزیون قابلیت Local Dimming را دارا نمی باشد نمیتوان انتظار کیفیت خیلی بالایی را از تصویر داشت. عمق رنگ این تلوزیون 8 بیت است. عمق رنگ که به عنوان عمق بیت ( bit-depth) نیز شناخته می شود، به تعداد بیت های مورد استفاده برای تعریف کانال های رنگ قرمز، سبز یا آبی برای هر پیکسل اشاره دارد. یک سیستم رنگی 8 بیتی توانایی تولید بیش از 16 میلیون رنگ را دارد. این عدد ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد، اما در مقایسه با عمق 10 بیت، در واقع خیلی کم است. افزایش عمق رنگ به شما امکان می دهد رنگ های خود را بهتر نشان دهید.

صفحه نمایش تلویزیون Full HD ال جی 43LM5500  رفرش ریت 60 هرتز می باشد. رفرش ریت گوشی یا تلویزیون به شما نشان می‌دهد که محتوای در حال نمایش در آن نمایشگر با چه سرعتی به روز رسانی می‌شود. رفرش ریت در اصل به سرعت جایگزینی فریم‌های قدیمی با فریم‌های جدید در یک ثانیه اشاره می‌کند. از آنجا که حرکت فریم‌ها باعث شکل‌گیری یک تصویر متحرک در نمایشگر می‌شود، نرخ نوسازی صفحه می‌تواند تعداد فریم‌هایی که در یک ثانیه نمایش داده می‌شوند را مشخص کند. در کل نرخ نوسازی به تعداد دفعاتی که تصویر یک نمایشگر در هر ثانیه می‌تواند تغییر کند، گفته می‌شود که با واحد هرتز سنجیده می‌شود. هرچقدر نرخ رفرش بالاتر باشد، شاهد تصویر بهتری خواهیم بود. به عنوان مثال اگر رفرش ریت تلویزیون شما 60 هرتز باشد یعنی پنل آن در هر ثانیه 60 بار بروزرسانی می‌شود. 

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۴۳ اینچ LG مدل LM5500

https://khanegionline.com/product/%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86-%db%b4%db%b3-%d8%a7%db%8c%d9%86%da%86-lg-%d9%85%d8%af%d9%84-lm5500/

این تلوزیون قابلیت Resolution Upscaler رزولوشن تصاویر را بیشتر می کند و باعث بهبود کیفیت تصاویر در حال پخش می شود. تکنولوژی Noise Reduction در این محصول وجود دارد که باعث کاهش نویز تصاویر به صورت خودکار می شود .

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43LM5500 دو کاناله است.یعنی دو بلندگوی 5 واتی دارد که روی هم قدرت خروجی صدای 10 واتی خواهند داشت. همچنین این تلوزیون مجهز به تکنولوژی Dolby Audio می باشد. سیستم دالبی در واقع یک سیستم نویزگیری است که توانایی آن را دارد تا نویز صدا به حداقل خود برسد و صدایی رسا و تمیز باقی بماند. علاوه بر این، با افزایش تعداد کانال های پخش کننده ی صدا موجب می شود که به صدا عمق داده شود و آنچه می شنوید یک صدا با عمق مناسب باشد.

البته این تلوزیون قابلیت Virtual Surround را دارد  که با وجود این قابلیت صدا حالت چند بعدی به خود میگیرد یا به عبارت دیگر سوراندمی شود. این حالت با پردازش صدا و افکت‌های صوتی ایجاد می‌شود و حتی گاهی ممکن است شنونده تصور کند که صدا را از پشت سر یا روبرو می‌شنود. حالا فرض کنید شما با این سیستم صوتی در حال تماشای فیلم هیجان انگیز باشد چقدر تماشای فیلم  دلنشین می شود.

تلویزیون 2019 ال جی 43LM5500 دارای ریموت کنترل معمولی مدل L-Con است. این ریموت کنترل قابلیت Simplink (HDMI-CEC) را دارد که میتوان با استفاده از این قابلیت از ریموت تلویزیون خود برای کنترل برخی از دستگاه هایی که با استفاده از HDMI به تلویزیون وصل شده اند هم استفاده کنید و همچنین همان کابل های HDMI که با یکدیگر متصل می‌شوند، می‌توانند به عنوان یک کانال برای کنترل این دستگاه ها استفاده شوند.

شما میتوانید در این تلوزیون هم شبکه های آنالوگ را تماشا کنید و هم با وجود گیرنده دیجیتال DVB-T2 در این محصول نیازی به گیرنده مجزا برای تماشا شبکه های داخلی نداشته باشید و البته با استفاده از قابلیت Time Machine به کار رفته در آن میتوانید محتوای دلخواهتان را ضبط کنید و دوباره تماشا نمایید. همچنین  با استفاده از قابلیت Time Shift میتوانید برنامه های زنده را متوقف کنید و قسمت های مورد علاقه تان را دوباره تماشا کنید

تلویزیون ال جی 43LM5500 دارای دو عدد پورت HDMI و یک عدد پورت USB می باشد. برای انتقال تصویر و صدا از یک دستگاه پخش کننده به تلویزیون از کابل HDMI استفاده می‌شود. در پشت این تلویزیون ورودی HDMI وجود دارد  که بسته به مدل تلویزیون تعداد پورت های موجود، متغیر است.  پورت HDMI از مهم ترین پورت های تلویزیون محسوب میشود. شما با استفاده از این مزیت می‌توانید تلویزیون را به دستگاه‌های پخش کننده مانند DVD یا بلوری وصل کنید و همچنین برای کنسول بازی و اتصال آن به تلویزیون نیاز به این پورت خواهید داشت

این تلویزیون دارای دو پایه دو شاخه ای می باشد که در دو طرف آن قرار دارد. همچنین این محصول دارای قابلیت نصب به دیوار نیز می باشد و این امکان را به شما می دهد تا با تهیه یک پایه دیواری، آن را روی دیوار نصب کنید. در جعبه محصول یک بست برای متصل کردن کابل های تلویزیون به یکدیگر و جلوگیری از شلوغ شدن فضای اطراف تلویزیون وجود دارد.

با نقد و بررسی که در قسمت بالا درباره تلویزیون ال جی 43LM5500 آورده ایم شما میتوانید تصمیم بهتری را درباره خرید این محصول بگیرید. این تلوزیون نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. با داشتن کیفیت تصویر مناسب، کیفیت صدای خوب با وجود نویز گیر صدا و طراحی ظاهری مناسب یک گزینه خوب برای خرید شما می باشد. خوشحال میشویم سایت ما را برای خرید مطمئن و آسان تلوزیون های برند ال جی انتخاب نمایید تا ما هم بتوانیم نقش خود را برای سرگرم کردن شما و فرزندانتان با تماشای تلوزیون خوب ایفا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه