تلویزیون43 اینچ ال ای دی، ال جی مدل LM6370 با کیفیت تصویر Full HD محصول شرکت ال جی در سال 2019 می باشد. این تلوزیون از کیفیت تصویر بالا برخوردار است و با نور پس زمینه Direct Led، قابلیت Active HDR که دارد توانایی خوبی در پخش تصاویر با کیفیت دارد.برتری دایرکت LED در این واقعیت پنهان است که می تواند روشنایی بالاتر و همچنین نور پس زمینه بهتر و تصویری یکنواخت تر را برای مخاطب فراهم آورد. 

پشتیبانی از فرمت های HDR10 Pro و HLG، بهبود عمق محتوای HDR به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping، افزایش رزولوشن محتوای در حال پخش به کمک فناوری Resolution Upscaler، فناوری Dynamic Color جهت تولید وسیعی از رنگهای طبیعی ناب ، 9 حالت پخش مختلف و … از قابلیتهای شاخص تصویری در این تلویزیون هستند. تلویزیون ال جی مدل LM6370 توانایی پخش تصاویر با قدرت 1080 * 1920 پیکسل رنگی را دارد.

این تعداد پیکسل باعث نمایش رنگهای طبیعی و تصاویر واقعی با وضوح بالا می شود. فناوری Dynamic Color Enhancer که در این تلوزیون به کار رفته است وظیفه تولید طیف عظیمی از رنگهای طبیعی را بر عهده دارد تا با پخش تصاویر با کیفیت مخاطب را از خرید این تلوزیون راضی نماید

تلوزیون ال ای دی، ال جی مدل LM6370 با افزایش رزولوشن محتوای در حال پخش به شما این امکان را می دهد تا همه چیز را با کیفیت Full HD تماشا نمایید. همچنین تصاویر بسیار واقعی را به کمک طیف وسیعی از رنگهای طبیعی با وضوح بالا به نمایش می گذارد. قابلیت HDR کنتراست را ارتقا می بخشد و محتواهای بصری بسیار با کیفیت بالا را به نمایش می گذارد. هدف از فناوری HDR در تلویزیون‌ها نمایش واقعی‌تر رنگ‌ها است، اما به جای استفاده از پروسه‌ی ترکیب چندین تصویر با یکدیگر، سازند‌گان از پنل‌هایی استفاده می‌کنند که گاموت وسیع‌تری را نسبت به تلویزیون‌های قدیمیِ RGB ارائه می‌دهند. 

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۴۳ اینچ LG مدل LM6370

این تلوزیون از نظر سیستم صوتی هم ، از کیفیت خوبی برخوردار است. سیستم صدای آن 2 کاناله است با توان صوتی 20 وات که از طریق دو بلندگوی 10 واتی تامین می شود تا خروجی صدای خوبی داشته باشد. همچنین برای افزایش کیفیت صدا به قابلیت دالبی تجهیز شده است. به علاوه قادر است صدای فراگیر مجازی خلق نماید و تجربه ای سینمایی در اختیار مخاطب بگذارد(به کمک فناوری DTS Virtual X قابلیت پاکسازی صدا Clear Voice سبب می شود صدای دیالوگها واضح شده و رسا تر به گوش شما برسد

 DTS Virtual X اسم پیچیده ایی است اما به زبان ساده یعنی فقط با تعداد محدودی بلندگو صدایی تولید شود که برابر با صوت ایجاد شده توسط تعداد زیادی بلندگو باشد. به عبارت دیگر DTS Virtual : X نوعی فرمت صدا است که به منظور ایجاد صدایی فراگیر و همه جانبه مورد استفاده قرار می گیرد و تعداد بلندگوهای مورد نیاز را کاهش می دهد.

این تلویزیون با پشتیبانی از هوش مصنوعی ال جی ThinQ هوشمند شده است و با بهره گرفتن از سیستم عامل WebOs نسخه 4.5 تعامل خوبی را برای کاربر فراهم می کند و همه قابلیتهای سخت افزاری و نرم افزاری این محصول را به آسانی و سریع در اختیار کاربر می گذارد. تلوزیون ال ای دی، ال جی مدل LM6370 دارای پردازنده 4 هسته ای است که تاثیر قابل توجهی بر افزایش کیفیت صدا و تصویر این محصول می گذارد.

 پردازنده 4 هسته ای میتواند کیفیت هر گونه محتوای در حال پخش را ارتقا داده و در سطح Full HD به نمایش بگذارد. در این تلویزیون 9 حالت پخش مختلف قرار داده شده است. شما میتوانید با انتخاب حالت متناسب با محتوا از کیفیت بهتری برخوردار شوید. مثلا هنگام بازی کردن و اتصال به کنسولهای بازی بهتر است تلویزیون را در حالت بازی Game  قرار دهید تا لذت بیشتری از بازی کردن ببرید.

تلویزیون 43LM6370 قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. از طریق وای فای و یا درگاه اینترنت می توانید وارد دنیای مجازی شده وبگردی کنید و یا برنامه های مورد نیاز را دانلود و نصب نمایید و یا محتوای مورد علاقه خود را تماشا نمایید(این تلوزیون دارای برنامه مرورگر وب است).

همچنین می توان این تلوزیون را از طریق موبایل هوشمند خود کنترل نمایید، کافیست برنامه LG ThinQ و یا LG TV Plus را بر روی گوشی خود نصب نمایید(دارای نسخه های اندروید و ios). برنامه های LG TV Plus و LG ThinQ برای این قسمت به کار می روند. به کمک قابلیت Screen Share می توانید نمایشگر موبایل خود را به تلویزیون انتقال داده و هر آنچه بر روی موبایل در حال پخش است را بر روی نمایشگر تلویزیون با کیفیت بهتر تماشا کنید.

اسکرین شیرینگ (Screen Sharing) قابلیت اشتراک گذاشتن صفحه نمایش است و به ما کمک می کند تا با هدف خاصی، صفحه نمایش خود را با کاربر یا کاربران دیگر به اشتراک بگذاریم. این قابلیت اجازه می‌دهد تا محتوای روی صفحه را به صورت همزمان با یک یا چند دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید و هر آنچه که قصد دارید برای آن ها به نمایش بگذارید را ببینند.

این تلویزیون دارای دو عدد پایه دو شاخه بوده که باعث می شود به آسانی بر روی میز تلوزیون قرار بگیرد .کل بدنه آن به رنگ مشکی است و از طراحی مدرن و زیبایی برخوردار است.همچنین شما میتوانید با جدا کردن پایه ها و اتصال آن به دیوار تلوزیون را با دکور خانه تان هماهنگ کنید.

در پایان با جمع بندی مطالب گفته شده به این نتیجه می رسیم که تلویزیون ال جی مدل 43LM6370 میتواند خریدی مناسب و با کیفیت با توجه به مبلغی که برای خرید آن پرداخت می کنید باشد.تلوزیونی با کیفیت تصویری مناسب، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری خوب . اگر تصمیم خود را برای خرید قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه