تلویزیون ایوولی مدلEV350QA  سایز 50 اینچ یکی از محصولات باکیفیت شرکت ایوولی است که سال 2021 وارد بازر صوتی تصوری شد . تلویزیون 50 اینچ ایوولی در سال 2020 تولید شد اما یکسال بعد یعنی در سال 2021 به مشتریان عرضه شده است. این تلوزیون یکی از محصولات فوق العاده و هوشمند کمپانی ایوولی می باشد. یکی از دلایل جذاب بودن این محصول سبک خاص QLED است که در این تلوزوین به کار رفته است. در ادامه مطلب این تلوزیون را از لحاظ تصویر و صوت بررسی میکنیم تا برای خرید آن بتوانید بهتر تصمیم گیری نمایید.

کیفیت تصویر در این تلویزیون ایوولی فورکی میباشد. روشنایی پنل این تلوزیون با قابلیت نورپردازی QLED اجرا می شود. این فناوری باعث میشود تا دامنه رنگ ها با هشتاد درصد کیفیت نمایش داده شود. که یک فاکتور خوب برای این تلویزیون ایوولی 50EV350QA می باشد. این محصول با استفاده از پردازش قدرتمند و چهار هسته ای که دارد میتواند نویز و بلور تصاویر را رفع و تا حدی زیادی برطرف نماید. قدرت صدا در این تلوزیون برابر با 20 وات می باشد و البته از گونه های صدایی مانند دالبی دیجیتال و دالبی اتمس حمایت می کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ ایوولی مدل EV350QA

سیستم عامل این تلویزیون یعنی ایوولی 50EV350QA اندروید است که از برنامه های اینترنتی alexa ، google حمایت میکند. طراحی ظاهری این تلویزیون ایوولی 50EV350QA به نحوی است که پایه های آن در کنار تلوزیون قرار دارند. و از طراحی و نمای ظاهری شیکی بر خوردار میباشد و حاشیه صفحه نمایشگر بسیار کم د ارد. این محصول از سه طرف حاشه خیلی کمی دارد و فقط یک حاشیه آن کمی عریض تر است تا لوگو روی آن قرار بگیرد. به همین دلیل به طراحی آن Bezei Side 3 می گویند. این محصول قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و همچنین شما می توانید از ساندبار در کنار این تلویزیون بهره بگیرید.

تلویزیون EV350QA ایوولی 50 اینچ دارای سیستم عامل اندروید می باشد .شما با اتصال به وای فای می توانید اینترنت لازم برای برنامه های اینترنتی را داشته باشید. وجود شبکه های نتفلیکس و سایر شبکه های دیگر امکان دیدن فیلم ها را از مسیر وصل شدن به اینترنت فراهم می سازد همچنین با داشتن اینترنت می توان از سرویس های داخل ایران مانند اپارات و فیلیمو نیز برای تماشای فیلم استفاده برد. حافظه داخلی این محصول شانزده گیگ و رام دو گیگ برای سرعت در اجرای این برنامه ها آسانی عمل را برای مخاطبان فراهم می کند.وجود ریموت کنترل جادویی نیز در سرعت کار با اینترنت تاثیر فراوانی را دارد , که از Alexa و Google Asisstant نیز حمایت می کند.

یکی از نکاتی که حتما خریداران به آن وقت خرید تلوزیون توجه خواهند نمود صفحه نمایشگر تلوزیون است. صفحه نمایشگر این تلویزیون ایوولی VA می باشد. میزان کنتراست یا نسبت حداکثر میزان روشنایی رنگ سفید به حداقل میزان روشنایی رنگ سیاه در این تلویزیون چهار هزار می باشد و این  یعنی رنگ مشکی را به خوبی نمایش می دهد و اینکه این تلوزیون می تواند در فضای کم نور هم جذابیت زیادی را در دیده شدن محتوا ایجاد کند.

داشتن ویژگی QLED در این تلویزیون باعث می شود که نمایش طیف رنگها افزوده شود که تا پنج درصد نمایش رنگ را دارا است. صفحه نمایشگر این تلویزیون برای نمایش تصویر باسرعت زیاد به حالت بسیار خوبی عمل کرده و زمان پاسخگویی بسیار کم یعنی 6/5 میلی ثانیه ای را نیاز دارد تا محتوا را نشان دهد. در این تلویزیون روشنایی با نور پردازش Direct انجام می شود و میزان روشنایی تصاویر در حالت خیلی عادی برابر با 350 می باشد. در کنار هم شما می توانید کیفیت تصویر را در اندازه فورکی در نرخ 60 هرتز بدون هرگونه نویز و بلور در هر نوع محتوایی تماشا نمایید و از کیفیت تصویر بسیار خوب لذت ببرید. 

تلویزیون ایوولی 350QA در سایز 50 اینچ دارای شفافیت تصویر 3180*2160 می باشد. و دارای مدیریت حالت های مورد نظر مثلا متناسب با حالت فیلم و ورزش می باشد. از نظر طراحی ظاهری قرار گیری اسپیکرها در زیر تلویزیون بسیار خوب بوده و وجود حاشیه های کم در قاب تلویزیون دل انگیز و مناسب با بسیاری از  دکوراسیون های خانگی است. تلویزیون های 50 اینچ ایوولی 350QA بسیار مناسب و با کیفیت فوق العاده و دارای تصاویر بی نظیر می باشد و حتما با ویژگی هایی که دارد کیفیت تصویر بی نهایتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد و نسبت به سایر مارک های دیگر صوتی و تصویری در بازار دارای قیمت ارزان می باشد که همین امر باعث پر فروش بودن آن می باشد.

تلویزیون 50 اینچ 350QA ایوولی با توجه به کمک گرفتن از فناوری QLED از باریک بودن ویژه ای در بدنه خود برخوردار می باشد و همین طراحی باعث شده تا در قسمت صفحه نمایش ضخامت 3.8 میلی متر را داشته باشد و با وجود قاب بدون فریم , می توان تصویر را بهتر تماشا کرد و هم زیبایی خیلی خوبی را به دکوراسیون می دهد.قسمت ورودی ها و خروجی ها در پشت تلویزیون تعبیه شده اند که شامل سه پورت HDMI , 2 پورت USB می باشد و برخی درگاه های دیگر.همچنین به علت حاشیه نازک و سیستم Wide در گوشه های تلویزیون به سهولت می توان محتوا را دید و لذت برد. تلویزیون ایوولی EV350QA در طراحی فوق العاده و بسیار زیبا است.

تلویزیون ایوولی 50EV350QA یکی از پرطرفدارترین تلویزیون های موجود در بازار صوتی و تصویری جهان می باشد.این تلوزیون که دو سال قبل وارد بازار شد توانست با طراحی ظاهری خیلی خوب و همچنین کیفیت صوت و تصویر بسیار خوب مشتریان فراوانی را جذب خود کند و نام خود را در بین برندهای اوازم خانگی پرآوازه نماید. تلویزیون 50 اینچ EV350QA ایوولی که در تولید آن از تکنولوژی QLED بهره گرفته شده است , دارای کیفیت 4k می باشد که همگام با باریک بودن در بدنه از خروجی صدای فوق العاده بهره مند می باشد.همچنین به دلیل وجود امکانات بسیارخوب موجود در این تلویزیون ,این تلوزیون برای ایجاد سرگرمی تماشای فیلم و مسابقات ورزشی و …  گزینه خیلی خوبی برای خرید میباشد.اگر شما کاربر عزیز با بررسی های انجام داده خواستار خرید این تلوزیون هستید میتوانید در همین صفحه از سایت ما اقدام به خرید اینترنتی آسان و مطمئن نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه