تلویزیون سامسونگ مدل AU7000 سایز 50 اینچ یکی از تلوزیون های تولیدی شرکت سامسونگ در سال 2021 می باشد. تلویزیون مورد بررسی در حال حاضر با نام کامل UA50AU7000UXZN و مونتاژ شده در کشور مصر وارد بازار کشور ما شده است. این محصول یکی از تلویزیون های رده7 سامسونگ می باشد و برای استفاده های روزمره و خانگی و همچنین دیدن فیلم و سریال مناسب است.

 تلویزیون مذکور در واقع مدل به روز تلویزیون سامسونگ TU7000 است که در سال 2020 معرفی شده بود. تلویزیون AU7000 دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش کریستال است. صفحه نمایش کریستال در حقیقت همان صفحه نمایش LED است اما به کمک فناوری کریستال رنگ های زنده تری ارائه می دهد به همین علت به این تلویزیون ها، تلویزیون کریستالی  هم میگویند.

تلویزیون سامسونگ 50AU7000  نور پس زمینه Edge LED و پنل VA دارد. این تلویزیون با استفاده از پنل VA رنگ های تیره را عمیق تر نمایش می دهد و کنتراست تصویر خوبی را ارائه دارد. سامسونگ با استفاده از فناوری UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون را مدیریت کرده و با استفاده از فناوری Mega Contrast کنتراست تصویر لازم را به مخاطب ارائه می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و با استفاده از فناوری One Billion Color طیف عظیمی از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ) را تولید و پخش می کند. سامسونگ با استفاده از فناوری PurColor رنگ ها را طبیعی تر و حقیقی تر نمایش می دهد و باعث ایجاد تصاویر بسیار با کیفیتی می شود.

صفحه نمایشگر این محصول از نرخ بازسازی 60 هرتز برخوردار است و با استفاده از فناوری Auto Motion Plus صحنه های سریع را واضح و شفاف نمایش می دهد و از تار بودن آنها جلوگیری می کند. تلویزیون 4K سامسونگ 50AU7000 دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است و با استفاده از فناوری 4K upscaling رزولوشن تصاویر را بهبود میبخشد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. این محصول از فناوری HDR برخوردار است و از فرمت های HDR10+ و HLG حمایت می کند. اما توجه به این نکته ضروری است که به عنوان یک تلویزیون ارزان قیمت نباید توقع زیادی از آن در زمینه نمایش محتوای HDR داشته باشید. سامسونگ با استفاده از فناوری Contrast Enhancer کنتراست محتوا را بهبود داده و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ کدل AU7000

این محصول صاحب فناوری های Analog Clean View و Digital Clean View است و نویز را از سیگنال های ورودی آنالوگ و دیجیتال گیرنده رفع کرده و کیفیت تصویر خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. PQI یا شاخص کیفیت این تلویزیون 2000 می باشد، هر چه این عدد بالاتر باشد به معنای کیفیت تصویر بهتر است. این تلویزیون دارای فناوری Film Mode برای دیدن فیلمو سریال می باشد که کیفیت خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این تلوزیون علاوه بر موارد بالا دارای قابلیت Natural Mode است و با استفاده از  سنسور نور میزان روشنایی صفحه نمایشگر را با توجه به شرایط نوری محیط مدیریت می کند تا شما همیشه کیفیت تصویر خوبی را تجربه کنید. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.0 است و قدرت نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. همچنین از فناوری ALLM نیز حمایت کرده و Input Lag متغیر را در اختیار کاربر قرار می دهد. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Motion Xcelerator مجهز نموده و با اجرای روان صحنه های بازی تجربه یک بازی خوب را به شما میبخشد اما متاسفانه سامسونگ نحوه فعالیت این فناوری را توضیح نداده است. با توجه به خصوصیاتی که این تلویزیون دارد، برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم گزینه خوبی نیست اما شما می توانید از این تلویزیون برای بازی کردن با کنسولنسل هشتم استفاده نمایید.

سیستم صوتی تلویزیون 50AU7000 دو کاناله است و اسپیکرهای آن باهم توان خروجی 20 واتی دارند.سامسونگ با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهتر کرده است این تلویزیون دارای فناوری Q-Symphony Lite است و هنگام وصل شدن به ساندبار سامسونگ که دارنده این فناوری است، صدای یکدست و هماهنگ را در اختیار کاربر قرار می دهد و صدا همزمان هم از اسپیکرهای ساندبار و هم از اسپیکرهای تلویزیون پخش می شود. این تلوزیون دارای فناوری Adaptive Sound هم می باشد و اصوات را با توجه به نوع محتوا در حال پخش تنظیم و مدیریت می کند. تلویزیون هوشمند سامسونگ 50AU7000 به سیستم عامل  Tizen 6 تجهیز شده است و دسترسی های هوشمند مناسبی در اختیار کاربر قرار می دهد.

این تلویزیون ریموت کنترل هوشمند ندارد و فقط دارای یک ریموت کنترل معمولی مدل TM2140A می باشد. این ریموت کنترل اگرچه از نظر ظاهری با ریموت کنترل هوشمند یکی است اما فاقد میکروفون داخلی است و دسترسی های خاصی نیز ندارد. این تلویزیون از اپلیکیشن SmartThings حمایت می کند و شما کاربر عزیز می توانید از گوشی هوشمند سامسونگ خود تلویزیون را کنترل و مدیریت کنید. اما این محصول داشبورد هوشمند SmartThings ندارد و شما نمی توانید با تلویزیون سایر لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. تلویزیون 2021 سامسونگ 50AU7000 دارای برنامه گالری است و به شما امکان می دهد تا از تلویزیون به عکس ها و فیلم های موجود در گالری موبایل خود دسترسی داشته باشید. و این تلوزیون دارای مرورگر اینترنت است و شما می توانید به آسانی وب گردی کنید. این تلویزیون امکان وصل شدن به گوشی هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و شما کاربر گرامی می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از گوشی روی تلویزیون، صفحه نمایش گوشی را هم روی صفحه نمایشگر تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. و همچنین این تلوزوین دارای فناوری Tap View است و شما به آسانی می توانید با نزدیک کردن موبایل سامسونگ خود به تلویزیون ،محتوای خود را روی تلویزیون پخش نمایید یا صفحه نمایش گوشی را روی تلویزیون به منعکس کنید.

این تلویزیون دارای فناوری TV Sound to Mobile هم می باشد و به شما امکان می دهد تا صدای تلویزیون را با هدفون از گوشی گوش کنید. به کمک این فناوری می توانید بدون اینکه برای کسی مزاحمتی درست کنید، در شب  یا هر وقت دیگران نیاز به سکوت داشتند  به دیدن تلویزیون بپردازید. این تلویزیون دارای فناوری Wireless Dex است و شما می توانید موبایل هوشمند سامسونگ که از این قابلیت حمایت می کند را به آن وصل کنید و تجربه کار بر روی کامپیوتر را روی تلویزیون هم داشته باشید. این محصول ازفناوری های  BT HID و USB HID حمایت می کند و شما می توانید موس و کیبورد بی سیم یا با سیم خود را به تلویزیون وصل کرده و کارها را به آسانی انجام دهید. به کمک فناوری Remote Access در این تلویزیون می توانید از مسیر شبکه به کامپیوتر ریموت کنید و کارهای خود را از مسافت دور و روی تلویزیون انجام دهید.

طراحی ظاهری این تلویزیون خوب است و ایعاد کلی آن مناسب می باشد. سامسونگ لبه های  صفحه نمایشگر این تلویزیون را بسیار باریک طراحی نموده تا مخاطب از دیدن تلویزیون بیشتر لذت ببرید و تمرکزتان روی محتوای در حال پخش بیشتر شود. این تلویزیون دو پایه در دو طرف دارد  و به خوبی از تلویزیون حمایت می کنند. برای نصب این پایه ها نیازی به اتصال خاصی نیست  بلکه به صورت کشویی در داخل تلویزیون قرار می گیرد. به همراه این پایه ها دو گیره نگهدارنده کابل هم وجود دارد که می توانید به کمک آنها کابل های متصل به تلویزیون را پشت پایه ها منظم و پنهان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه