تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU8000 محصول 2021 یکی از تلویزیون های رده 8 سامسونگ است. این تلویزیون فعلا با مونتاژ مصر و همچنین با نام کامل UE50AU8000UXTK اما به دستور کشور چین وارد بازار ایران شده است. اگر به دنبال تلویزیون قیمت مناسب برای استفاده خانگی و دیدن فیلم هستید، این تلویزیون برای شما مناسب است. این تلویزیون مدل به روز تلویزیون سامسونگ TU8000 تولیدی سال 2020 است.

تلویزیون AU8000 مدلی شبیه به تلویزیون سامسونگ AU8100 می باشد و اختلاف آنها فقط رنگ قاب و پایه است. این تلوزیون دارای پنل VA بوده و برای استفاده در فضاهایی با نور متوسط و کم مناسب است. سامسونگ از فناوری نور پس زمینه Edge LED در این تلویزیون استفاده نموده است و به کمک فناوری Micro Dimming از نوع UHD Dimming نور پس زمینه آن را مدیریت می کند. این مدل مجهز به صفحه نمایشگر Crystal است و یکی از تلویزیون های کریستالی سامسونگ به حساب می آید.

این تلوزیون با استفاده از فناوری Dynamic Crystal Color امکان تولید طیف عظیمی از رنگ ها را دارد.این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و به کمک فناوری One Billion Color قدرت نمایش یک میلیارد رنگ متنوع را دارد.حمایت کردن از رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K HDR در این تلویزیون منجر شده است تا بتوانید همه مدل با کیفیت های گوناگون را در آن تماشا کنید. البته اگر محتواهای شما کیفیت پایین دارند هم  نمیخواهد نگران باشید چرا که شرکت سامسونگ، تلویزیون سامسونگ 50AU8000 را به پردازشگر Crystal Processor 4K تجهیز نموده است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ سامسونگ مدل AU8000

این پردازشگر با استفاده از فناوری 4K Upscaling محتوای در حال پخش را پردازش نموده و اگر کیفیت تصویر و وضوح محتوا کمتر از فورکی باشد آن را بهبود خواهد بخشید تا به کیفیتی نزدیک به فورکی برسد. همانطور که قبلا گفتیم تلویزیون ال ای دی سامسونگ 50AU8000 دارای کیفیت تصویر 4K HDR است و یعنی این که قدرت پخش محتوای HDR را دارد. و برای پخش محتوای HDR از فرمت های HLG و HDR10+ حمایت شده است. سامسونگ با بهره گرفتن ازفناوری Mega Contrast، کنتراست تصویر لازم در این تلوزیون را ایجاد می کند. همچنین قابلیت Contrast Enhancer نیز به عملکرد بهتر کنتراست تصویر تلویزیون کمک می کند. البته جهت نمایش خوب صحنه های سریع (مانند مسابقات ورزشی) در تلویزیون مذکور می توانید از فناوری Auto Motion Plus استفاده کنید. شما کاربر عزیز به دلیل وجود حالت تصویر Filmmaker Mode در این محصول می توانید محتواهایی که از این حالت حمایت می کنند را با تنظیمات تصویر اصلی ببینید.

همچنین فناوری Film Mode با تکنیک نرم افزاری افزایش فریم، دیدن فیلم را برای بیننده لذت بخش تر میکند. این مدل به فناوری Natural Mode تجهیز شده است که با کمک گرفتن از سنسور نور (Eco Sensor) و فناوری Brightness Detection، میزان نور محیط را شناسایی میکند و نور محتوا را با توجه به آن تنظیم خواهد کرد. تلویزیون 2021 سامسونگ 50AU8000 دارای فناوری های Analog Clean View و Digital Clean View است که می توانند نویز تصویر در سیگنال های ورودی آنالوگ و دیجیتال را رفع کند. سامسونگ پس از آزمایش کیفی بر روی اینمحصول مقدار شاخص کیفیت تصویر (PQI) را 2200 اعلام کرده است.

این تلویزیون رده پایین دارای حالت Game Mode و تکنولوژی ALLM می باشد تا هنگام وصل شدن به کنسول بازی، تاخیر ورودی کمتری را به شما میبخشد. همچنین فناوری Motion Xcelerator نیز به نمایش روان محتوا در بازی کمک می کند تا تجربه لذت بخشی را برای کاربر بسازد. این تلویزیون قدرت نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد و با توجه به موارد گقته شده برای وصل شدن به کنسول نسل هشتم مناسب می باشد.سیستم صوتی تلویزیون Samsung 50AU8000 دو کاناله است و باهم قدرت خروجی 20 وات را در اختیار بیننده قرار می دهد که برای یک تلویزیون 50 اینچ خوب است.

این تلوزیون با فناوری Adaptive Sound صدا را با توجه به مدل محتوای در حال پخش به صورت پویا تنظیم و مدیریت می کند تا همیشه صداها را با کیفیت خوب بشنوید. با استفاده از فناوری Sound Mirroring در این تلویزیون می توانید صدا را به نحو بی سیم از گوشی به تلویزیون انتقال داده و از شنیدن صداها با قدرت بیشتر لذت ببرید. این مدل توانایی انتقال صدای تلویزیون به گوشی (TV Sound to Mobile) را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد.همچنین با استفاده از این فناوری می توانید صدای تلویزیون را از موبایل خود هم بشنوید. سامسونگ به کمک قابلیت Multiroom Link به شما امکان می دهد تا چند اسپیکر بی سیم را به طور همزمان به این تلویزیون وصل کرده و صدای پخش شده در هر کدام را مدیریت نمایید تا صدای پرقدرتی را در فضای خانه تجربه نمایید. همچنین به کمک فناوری Q-Symphony Lite هنگام  وصل شدن به ساندبارهای سامسونگ که از این فناوری حمایت می کنند، صدای هماهنگ را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تلویزیون هوشمند سامسونگ 50AU8000دارای سیستم عامل تایزن 6 و ریموت کنترل مدل TM2180A است. این ریموت کنترل میکروفون داخلی دارد و با استفاده از آن می توانید از دسترسی هایی مانند فرمان صوتی و دستیار صوتی استفاده کنید. این تلویزیون از برنامه SmartThings و اینترنت اشیا حمایت می کند تا بتوانید از  موبایل، تلویزیون خود را مدیریت و تنظیم نمایید. تلویزیون 50AU8000 دارای فناوری Ambient Mode می باشد و شما می توانید هنگام نصب تلویزیون روی دیوار از آن مانند قاب عکس استفاده کنید. این تلویزیون توان وصل شدن به موبایل های هوشمند را دارد و به شما امکان می دهد تا محتوای مورد نظر خود را از گوشی در تلویزیون پخش کنید. همچنین شما می توانید به کمک فناوری Mirroring یا Mirror Screen صفحه گوشی خود را روی صفحه نمایشگر تلویزیون انتقال داده و تماشا کنید.شما خریدار عزیز با استفاده از قابلیت Tap View در این مدل می توانید فقط با نزدیک کردن گوشی همراه سامسونگ گلکسی به تلویزیون، محتوا یا صفحه نمایش گوشی را در صفحه تلویزیون نمایش دهید.

تلویزیون50 اینچ سامسونگ  مدل AU8000 به کمک فناوری Wireless Dex که فقط در بعضی از گوشی های سامسونگ حمایت می شود این امکان را فراهم خواهد کرد تا گوشی همراه هوشمند خود را مانند کامپیوتر در تلویزیون تجربه کنید. همچنین فناوری Remote Access از نوع Basic نیز قدرت اتصال از مسافت زیاد تلویزیون به کامپیوتر شما را ممکن می سازد .در تلویزیون رده 8 سامسونگ مدل 50AU8000 از مدل طراحی  AirSlim استفاده شده است. این تلویزیون به خاطر طراحی باریک در سه طرف حاشیه صفحه نمایش (3 Bezel-less) همه تمرکز بیننده را معطوف محتوا میکند.

در این تلوزیون پایه ها در دو طرف قرار گرفته اند و نیاز به پیچ و مهره کردن ندارند. از دیگر قابلیت های آن می توان به قابلیت تنظیم پایه ها در دو ارتفاع متفاوت ( استاندارد و ساندبار) اشاره نمود. در پشت بدنه این مدل شکاف هایی برای مرتب کردن کابل های متصل به تلویزیون تعبیه شده است. همچنین در جعبه تلویزیون  گیره (Cable Holder) برای مرتب کردن و مخفی کردن کابل ها پشت پایه های تلویزیون وجود دارد تا با فضای پشت تلوزیون مرتب باشد. سامسونگ در این تلویزیون از فناوری Triple Protection استفاده کرده است تا از آن در برابر رخدادهای احتمالی مثل رعد و برق، رطوبت و تغییرات برق محافظت کند. شما در این قسمت می توانید قیمت تلویزیون 50 اینچ سامسونگ AU8000 محصول 2021 را ملاحظه نمایید و همچنین نسبت به قیمت مطمئن و خریدآسان آن اقدام نموده و خاطره یک خرید اینترنتی جذاب را برای خود و خانواده تان بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه