برند هایسنس از جمله برند هایی است که نام را خیلی کمتر از ال جی و سامسونگ شنیده ایم اما با این وجود برند خوب و باکیفیتی در زمینه تولید صنایع برقی می باشد. اگر در یک جمله بخواهیم برند هایسنس را تعریف کنیم ، برندی مقرون به صرفه با ارائه کالاهایی با کیفیت خوب.شرکت اصلی هایسنس در کشور چین است اما در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی است از جمله در امریکا و قاره اروپا.محصولات برند هایسنس چند سالی است که وارد بازار لوازم برقی ایران نیز شده است.یکی از محصولات این برند تولید تلوزیون های رنگی است که با توجه به کیفیت خوبی که داند توان رقابت را با شرکت ها و برندهای دیگر دارند و توانسته است در این مدت مشتریان زیادی را هم برای خود جذب کند.در ادامه شما را با مشخصات و ویژگی های تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 50 اینچ آشنا میکنیم.امیدواریم این توضیحات برای شما مفید و کاربردی باشد.

تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 50 اینچ یکی از محصولات تصویری شرکت هایسنس در سال 2021 و سری A6 این شرکت محسوب میشود. این تلویزیون در حال حاضر با نام کامل 50A61G مونتاژ شده در کشور چین در بازار صوتی تصویری ایران وجود دارد. این تلوزیون برای تماشای خانگی و حرفه ای فیلم و سریال گزینه مناسبی است. تلویزیون A61G را می توان یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های ال ای دی هاینسس در سال 2021 به حساب آورد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ هایسنس مدل A61G

تلویزیون های یو اچ دی یا اولترا اچ دی معادل تلوزیون فورکی در محصولات هایسنس می باشند. تلویزیون هایسنس ای 61 جی دارای صفحه نمایشگر ال ای دی با کیفیت تصویر فورکی یا یو اچ دی است. تلویزیون هایسنس مدل 50A61G دارای پردازشگر Hi-View Engine است تا تصاویر و محتوا را نزدیک به واقعیت به کاربر نمایش دهد. این پردازشگر با استفاده از تکنولوژی های 4K Upscaler و AI Upscaling و با افزایش کیفیت و رزولوشن تصاویر نویز آن ها را کم میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی به نمایش میگذارد.این تلویزیون می تواند محتوای HDR را با فرمت های HDR10 ،HLG و Dolby Vision به شما نمایش دهد. همچنین عمق و جزئیات محتوای HDR را به کمک تکنولوژی High Dynamic Range بهتر میکند.

تلویزیون هایسنس مدل A61G دارای رزولوشن تصویر 3840X2160 پیکسل است.پنل تلویزیون LED هایسنس مدل A61G آی پی اس است که دارای زاویه دید عظیم ولی عمق رنگ مشکی آن کم می باشد. این تلویزیون برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر لازم ، از فناوری Ultra Dimming برخوردار است. عمق رنگ صفحه نمایشگر این محصول 10 بیت (8 بیت + FRC) است که طیف عظیمی از رنگ های مختلف را به شما نمایش می دهد. همچنین قابلیت Precision Color و Depth Enhancer در این تلویزیون باعث بهبود رنگ ها و تولید رنگ های دقیق و افزایش عمق رنگ محتوا خواهد شد. تلویزیون مذکور دارای حالت Sports Mode بوده که با استفاده از فناوری Smooth Motion Rate 120 هنگام پخش مسابقات ورزشی آن ها را شفاف تر به مخاطب نمایش داده و تجربه ی تماشای این مسابقات را چند برابر می کند.

این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و فقط دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد که بیشترین توانایی نمایش محتوای فورکی با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. این محصول دارای قابلیت ALLM یا Auto Low Latency Mode است که می تواند با ارائه تاخیر ورودی پایین حین بازی کردن تجربه لذت بخشی را برای گیمیرها فراهم آورد. با توجه به توضیحات گفته شده این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول بازی نسل هشتم مثل PS4 ،PS4 Pro و یا Xbox One انتخابی خوبی می باشد. تلویزیون اسمارت هایسنس مدل 50A61G دارای سیستم عامل ویدا مدل U5 است. این سیستم عامل دارای توانایی نصب برنامه می باشد. ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون میکروفون داخلی دارد و از دستور و جستجوی صوتی حمایت می کند.

شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از فناوری One Touch Remote Access به آسانی توسط ریموت کنترل این تلویزیون به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته و از تماشای محتوای مورد نظر لذت ببرید. البته اطلاعات دقیق و درستی از مدل ریموت کنترل این تلویزیون از طرف شرکت هایسنس در دست نیست و به همین دلیل ما هم نمیتوانیم اطلاعات بیشتری را به شما کاربر گرامی ارائه دهیم. فناوری Anyview یا Screen Mirroring در این تلویزیون امکان انتقال صفحه نمایش موبایل بر روی تلویزیون را برای شما فراهم می سازد و شما می توانید به وسیله آن محتوای مورد نظرتان مانند فیلم و موسیقی را از گوشی هوشمند خود بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون منتقل کنید. وجود قابلیت Time Shift در این محصول امکان توقف پخش زنده برنامه ها و تماشای دوباره آن ها را برای شما فراهم می سازد.

سیستم صوتی تلویزیون هایسنس 50A61G دو کاناله است که شامل دو بلندگوی 8 واتی است و در مجموع توان خروجی صدای 16 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد. فناوری Clear Voice در این تلویزیون موجب شده هنگام پخش برنامه های مختلف صدای گویندگان با کیفیت بالایی به گوش مخاطب برسد. شما می توانید تلویزیون خود را به صورت سیمی و یا بی سیم ویا با بلوتوث و حتی از طریق شبکه به ساندبار، هدفون و یا سیستم های صوتی دیگر وصل کرده و از صدای با کیفیتی بهره مند شوید. این محصول دارای قابلیت DTS Virtual: X برای تولید صدای همه جانبه مجازی می باشد.

از نظر طراحی ظاهری این تلوزیون نمره قابل قبولی میگیرد . تلویزیون 50 اینچ هایسنس A61G دارای لبه های بسیار باریک بوده که متخصصان شرکت هایسنس آن را زبان طراحی Bezelless نامیده اند.پایه های این محصول از نوع دو طرف و دو شاخه می باشد که تعادل تلویزیون را خیلی خوب حفظ می کند. همینطور شما کاربر گرامی می توانید در صورت تمایل با خرید پایه دیواری مناسب آن را روی دیوار نیز نصب کنید و فضای خانه تان را زیباتر کنید. در این قسمت از سایت شما می توانید مشخصات کامل و قیمت تلویزیون هایسنس A61G سایز 50 اینچ را مشاهده نمایید. و البته می توانید این تلویزیون 2021 هایسنس را با قیمتی مطممئن، ضمانت اصالت و سلامت کالا، با گارانتی (بدون گارانتی) از فروشگاه ما خریداری نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه