تلویزیون 50 اینچ هایسنس مدل A62G یکی از مرغوبتربن تلوزیون های شرکت هایسنس است.این محصول با طراحی ساده اما زیبا توجه هر خریداری را به خود جلب می‌کند.  رزولوشن 2160*3840 در این تلوزیون و وجود فناوری‌های دالبی ویژن باعث دیده شدن تصاویر واضح و کنتراست بالا و نمایش طیف عظیمی از رنگ‌ها می‌شود.این محصول دارای سیستم صوتی 20 وات است،که باعث ایجاد اصواتی عمیق و بدون نویز میشود.همچنین استفاده از دستیار صوتی و کنترل از راه دور این محصول، قابلیت‌های جذاب و مشتری پسند در تلویزیون هایسنس به شمار میشود. اتصال به اینترنت و دسترسی به امکانات نرم افزاری، توانایی پشتیبانی از برنامه‌های مخصوص بازی ، نمایش تصاویر پویا و امکان وصل شدن دستگاه‌های جانبی متنوع و … از قابلیت‌های عالی این تلویزیون هوشمند 50a62G هایسنس می‌باشد. 

 تلویزیون به سیستم عامل  Vidaa تجهیز می‌باشد که امکانات زیاد و محیطی جذاب برای کاربران فراهم میسازد و همچنین کاربر با وصل شدن به اینترنت به آسانی وارد شبکه‌های اجتماعی می‌شود. همچنین میتواند با دسترسی به یوتیوب و نتفلکس به صورت دلخواه و آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های موردنظرتان را دنبال کنید. یکی دیگر از قابلیت های تلویزیون‌های هایسنس این است که شما با استفاده از chromecaste داخلی قابلیت ارسال فیلم و تصاویر و یا موسیقی را از طریق گوشی به تلوزیون دارید و می‌توانید محتویات گوشی خود را به سهولت در صفحه نمایشگر 50 اینچ تلویزیون خود ببینید و  لذت ببرید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ هایسنس مدل A62G

در تلوزیون هایسنس مدل A62G  شما میتوانید از طریق دستیار صوتی گوگل و با استفاده از صدایتان دستگاه را کنترل کنید.شما میتوانید تنها با فشار دادن دکمه Google Assistant بر روی کنترل و از راه دور با Google در ارتباط باشید و از گوگل بخواهید با صدای شما تلویزیون مدیریت شود. همچنین شما با وصل کردن وسایل برقی هوشمند خود مانند مشین لباسشویی هوشمند به تلویزیون هایسنس a62g از مسافت دور و بیرون از خانه می‌توانید به وسایل دسترسی پیدا کنید و کنترل و مدیریت آن‌ها را در دست بگیرید.

صدای بلند و قدرتمند تلویزیون هایسنس از طریق سیستم صوتی دو کاناله با قدرت خروجی 20 وات در این تلویزیون فراهم شده است.این محصول با استفاده از فناوری Dolby Digital نویز‌های موجود در صدا را رفع کرده و صدایی سه بعدی و همه جانبه پخش خواهد کردشما میتوانید برای مراسم های خود بدون نیاز به سندبار و سیستم‌های صوتی دیگر از صدای بلند و فذاگیر این تلوزیون بهره ببرید.

فناوری Game Mode برای گیمیرها در تلویزیون‌های A62g هایسنس در نظر گرفته شده است. شما با خرید تلویزیون 50 اینچ هایسنس مدل a62g علاوه بر تلوزیون یک دستگاه بازی هم خریداری نموده اید و به قول معروف یک تیر و دو نشان کرده اید.تنها کافیست بر روی این محصول بازی‌های موردعلاقه خود را دانلود و نصب کنید و خود را با آنها سرگرم کنید .نرخ رفرش ریت 60 هرتزدر تلویزیون Hisense مدل A62G و تاخیر ورودی کم، تجربه یک بازی هیجان انگیز را به شما می‌دهد. شما بازی را بدون توقف و یا لرزش در این تلویزیون ادامه می‌دهید؛ و همچنین این قابلیت  صحنه‌هایی جذاب و شفافی را در نمایشگر 50 اینچ تلویزیون هایسنس برای کاربر به ارمغان می‌آورد. قیمت این تلویزیون بی‌نظیر بسیار مقرون به صرفه است. 

این تلویزیون هایسنس با ارائه کیفیت تصویری فورکی و بی‌نظیر توانسته است، فروش زیادی  را در بین محصولات هایسنس دارد. تلویزیون هایسنس A62g با دارا بودن رزولوشن 2160*3840 پیکسل بیشترین وضوح تصاویر را در مقایسه با تلویون‌های ال ای دی به کاربر ارائه می‌دهد. 4K Ultra UHD کیفیتی بهتر و بالاتر از فول اچ دی نمایش می‌دهد. به همراه 8.3 میلیون پیکسل و نور پس زمینه ال ای دی  قادر به تولید تصاویر واضح و رنگارنگ می‌باشد. تلوزیون A62 رنگ‌آمیزی گسترده و متنوعی در عمق رنگ 10 بیتی ایجاد کرده؛ که قادر است کیفیت رنگ‌ها را همان‌طور که حقیقتا هست، در صفحه نمایشگر ببینید. نور پس زمینه این تلویزیون LED است که به بهبود کنتراست، دقت نور و روشنایی صفحه نمایش گر کمک زیادی می‌کند. پردازنده‌ی 4 هسته‌ای عالی و قوی این تلویزیون هایسنس 2021 عملکرد بسیار خوبی در آنالیز کردن و تجزیه و تحلیل محتوا ارائه می‌دهد.

تماشا کردن تلوزیون به مدت چندین ساعت پشت هم میتواند چشمها را خسته کند و به انها اسیب برساند. صفحه نمایش تلویزیون هایسنس با فناوری TUV Rheinland باعث کاهش نور آبی می‌شود که این کاهش برای حفظ سلامت چشمها مفید است. این فناوری بین محافظت از چشم‌ها و بالا نگه داشتن کیفیت و دقت رنگ‌ها در تصاویر تعادل برقرار میکند.

وجود تکنولوژی HDR و فرمت‌های پیشرفته‌ (HDR10 وDolby Vision) در تلویزیون A62G هایسنس منجر شده‌اند در کنار تصاویر فورکی،شاهد تصاویر پویا، عالی و خارق العاده‌ای باشید. شما در تلویزیون هایسنس با استفاده از فناوری HDR به هیچ عنوان تصاویری بی کیفیت و تیره و تار مشاهده نخواهید کرد؛ بلکه از تماشای تصاویر با جزئیات کامل و شگفت انگیزی بهره‌مند خواهید شد. و از آن‌جا که فناوری دالبی ویژن از فرمت‌های شاخص HDR می‌باشد، با بالابردن کنتراست، صحنه‌هایی حقیقی و طبیعی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. شما با وجود این فناوری پیشرفته در تلویزیون هوشمند هایسنس، از ظریف‌ترین رنگ‌ها و جزئیات تصاویر لذت می‌برید. ب

طراحی تلویزیون‌های 2021 هایسنس شیک و مشتری پسند است. طراحی خوب این تلویزیون‌ها، دکوراسیون منازل و محیط‌های کاری شما را زیباتر میکند. قاب تلویزیون هایسنس a62g رنگ مشکی براق است که با هر دکوری همخوانی پیدا می‌کند.این تلوزیون با داشتن قاب باریک زیبایی اش بیشتر هم شده است. قسمت پشت تلوزیون طوری طراحی شده است که هنگام قرار گرفتن بر روی دیوار مشکلی نداشته باشد.البته این تلوزیون با پایه‌های محکم و با دوامی که دارد به راحتی بر روی میز هم قرار می‌گیرد.

پورت‌ها و درگاه‌های متنوعی در این تلویزیون هایسنس نصب شده‌ است ، تا از این طریق امکان اتصال وسایل جانبی به دستگاه فراهم شود و کارایی و عملکرد این دستگاه برای کاربر بیشتر شود. داشتن 3 پورت HDMI و 2 پورت USB در تلویزیون a62G 50 اینچ اسمارت، امکان وصل شدن وسایل جانبی همچون گوشی، لپ تاپ و … از طریق کابل به تلویزیون امکان‌پذیر می‌باشد. که از طریق پورت USB فلش یا مموری کارت های خود را به تلویزیون متصل کرده و از محتویات آنها بر روی صفحه نمایشگر تلوزیون لذت ببرید؛ و همچنین نوار صوتی، هدفون یا قطعات استریو سازگار را به صورت بی سیم به تلویزیون متصل کرد. استفاده از بلوتوث روشی راحت‌ و بروز جهت انتقال فیلم‌ها و عکس‌ها به این تلویزیون هایسنس، می‌باشد؛ که با کنار تلوزیون قرار دادن دستگاه‌هایی که قابلیت وصل شدن دارند مانند ساندبار و یا کنسول‌های بازی این امکان فراهم خواهد شد، تا به تلویزیون وصل شوند. با اتصال به اینترنت و وای فای هم می‌توانید به صورت بی سیم گوشی همراه خود را به تلویزیون متصل کرد و محتویات داخل گوشی را بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون 50 اینچ Hisense مشاهده کنید.

در بالا به طور مفصل تلویزیون اسمارت 50 اینچ هایسنس را مورد نقد و بررسی قرار دادیم و در مجموع به این نتیجه رسیدیم که این تلویزیون قوی از امکانات بی نظیر به صورت تمام و کمال برخوردار است.از داشتن طراحی بدون عیب گرفته تا کیفیت تصاویر فورکی، توجه مشتریان خاص پسند را به سمت خود جلب میکند. وجود فناوری HDR و پردازنده 4 هسته‌ای که در تلویزیون های هایسنس هم به جلب مشتری آن کمک میکند.قابلیت اسمارت و وجود دستیار صوتی و اتصال به اینترنت، همه این خصوصیات باهم مجموعه‌ای کامل و جامع از یک تلویزیون مدرن و هوشمند را به ارمغان آورده‌است.ما این تلوزیون را به افرادی که قصد خرید محصولی با قیمت مناسب دارند پیشنهاد میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه