تلویزیون پاناسونیک مدل HX650 یا HX650MF سایز 50 اینچ، یکی از تلوزیون های سال 2020 شرکت پاناسونیک است. این تلویزیون جزء محصولات سری HX650 است و ممکن است در بعضی فروشگاه ها به نام تلویزیون پاناسونیک HX650M نیز معرفی میشود، اما در واقع نام کامل آن TH-50HX650MF و مونتاژ کشور چین است که در خاورمیانه عرضه شده و با همین مدل نیز وارد بازار صوتی و تصویری ایران می شود. تلویزیون HX650 یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های 2020 پاناسونیک با کیفیت تصویر فورکی است. این محصول در بازار به تلویزیون ویرا نیز مشهور است.

به گفته کمپانی پاناسونیک نام Viera گرفته شده از کلمات Visual Era به معنای دوره بصری است و تلویزیون های صفحه تخت پاناسونیک به این اسم هم مشهور می باشند. تلویزیون مذکور همراه با کیفیت تصویر خوب، دسترسی های مناسبی نیز دارد و برای استفاده روزانه و معمولی برای دیدن فیلم و سریال گزینه مناسب می باشد. البته این تلویزیون برای استفاده تجاری هم مناسب است. تلویزیون پاناسونیک 50HX650 از جمله تلویزیون های LED می باشد. پاناسونیک اطلاعات زیادی در مورد نوع پنل این تلوزیون به مخاطب ارائه نکرده است. تلویزیون مورد بحث دارای نسبت کنتراست 5000:1 است و به عنوان یک تلویزیون قیمت مناسب ، کنتراست و کیفیت رنگ خیلی خوبی دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ پاناسونیک مدل HX650MF

این محصول دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است. همچنین این تلویزیون از فناوری Hexa Chroma Drive برای تولید و پخش رنگها استفاده می کند. این قابلیت در حقیقت از شش رنگ (RGB + CMY) به جای سه رنگ استفاده می کند که منجر می شود محتوا در این تلویزیون، واقعی تر از همیشه دیده شوند. این تلویزیون قدرت تولید بیش از 1 میلیارد رنگ متنوع را دارد. تلویزیون فورکی پاناسونیک 50HX650 رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و می تواند محتوا ها را با جزئیات بسیار فراوان به نمایش میگذارد. این محصول به رم داخلی با گنجایش 1.75 گیگابایت تجهیز بوده، و دارای پردازنده فورکی High-Precision Chroma می باشد که می تواند پردازش تصویر را به سهولت انجام دهد. همچنین پاناسونیک از فناوری 4K Color Engine در این محصول استفاده کرده است تا که علاوه بر بهبود کنتراست، رزولوشن محتوا را نیز افزایش می دهد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی و با همه جزئیات ممکن مشاهده کنید.

این تلویزیون به فناوری کاهش نویز دیجیتال (DNR) تجهیز شده است تا کیفیت تصاویر بهبود یافته و صحنه ها روان دیده شوند. تلویزیون LED پاناسونیک 50HX650 دارای نرخ بازسازی 60 هرتز است و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را به خوبی به نمایش میگذارد. همچنین این تلویزیون توانایی پخش محتوای HDR با فرمت های HDR10 و HLG را دارد و می تواند تصاویر را با کیفیت خوب و کنتراست زیادتری به نمایش در آورد. سیستم صوتی تلویزیون 2020 پاناسونیک 50HX650 دارای دو کانال صوتی است که شامل دو اسپیکر 10 واتی بوده و قدرت صوتی کلی آن برابر با 20 وات می باشد. تلویزیون مذکور از انواع فناوری های صوتی دالبی نظیر Dolby Digital (AC3) وDolby Digital Plus (EAC3) حمایت می کند تا صدایی با کیفیت تولید نماید.

همچنین شرکت پاناسونیک از تکنولوژی Dolby Audio در این محصول استفاده کرده است تا صدایی سینمایی را با کیفیت عالی در اختیار بیننده قرار دهد. علاوه بر این شما با فعال کردن گزینه DTS Studio Sound، می توانید صدای همه جانبه مجازی را از این تلویزیون بشنوید و کیف کنید. این تلویزیون دارای 4 حالت صدای پیشفرض است و شما کاربر عزیز می توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب نمایید. تلویزیون اندرویدی پاناسونیک 50HX650 جزء تلویزیون های هوشمند کمپانی پاناسونیک می باشد که از سیستم عامل اندروید 9 (P) استفاده کرده است. این تلویزیون رابط کاربری ساده ای دارد که با وجود حمایت از زبان فارسی، کار با آن سهل تر نیز می شود.

این تلوزیون امکان وصل شدن به اینترنت از راه کابل شبکه یا حتی وایرلس را دارد.نرم افزارهای متنوعی مانند یوتیوب ،نتفلیکس و Amazon Prime Video بطور پیشفرض روی این تلویزیون نصب می باشند و شما کارر عزیز می توانید از این شبکه های پخش آنلاین استفاده نمایید (البته برخی از این سرویس هاشاید به راحتی در دسترس نباشند). این تلویزیون دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC است و شما به سهولت می توانید نرم افزارهای اندرویدی خود را مستقیما روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون از اینترنت اشیاء حمایت می کند و می تواند یکی از اعضای خانه هوشمند شما باشد. این محصول از نرم افزار Google Home حمایت می کند و شما با نصب این برنامه روی گوشی هوشمند خود، می توانید این تلویزیون هوشمند را مدیرت نمایید.

از دیگر خصوصیات این تلویزیون می توان به حمایت کردن از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) اشاره نمود. به این ترتیب می توانید توسط میکروفونی که روی ریموت کنترل هوشمند این تلویزیون قرار داده شده است به سرچ صوتی بپردازید و یا تلویزیون خود را مدیریت کنید. ریموت کنترل این تلویزیون از مدل بلوتوثی بوده و کار با تلویزیون را اسان تر می سازد. این تلوزیون دارای 2 پورت HDMI 2.0 و 1 پورت HDMI 1.4 می باشد. این محصول از کانال برگشتی صدای یا Audio Return Channel (ARC) حمایت می کند و شما می توانید ساندبار یا سینمای خانگی خود را به این پورت وصل نمایید. همچنین فناوری HDMI-CEC توسط این محصول حمایت می شود تا بتوانید لوازم صوتی و تصویری که به پورت HDMI متصل هستند را از طریق تلویزیون مدیریت نمایید. پورت ورودی کامپوزیت از نوع Mini Jack در تلویزیون مذکور وجود دارد که برای وصل کردن لوازم صوتی و تصویری قدیمی به تلویزیون کاربرد دارد.

تلویزیون پاناسونیک HX650 دارای دو پورت USB ورژن 2 و 3 است و توانایی پخش کردن محتواهای صوتی و تصویری از حافظه جانبی شبیه هارد اکسترنال را دارا میباشد. همچنین با وصل کردن حافظه جانبی می توانید از فناوری Time Shift استفاده نموده و هیچ لحظه ای از برنامه در حال پخش را از دست ندهید. این تلوزیون علاوه بر خروجی صوت دیجیتال (SPDIF)، به بلوتوث داخلی نیز تجهیز است و از فناوری Bluetooth Audio Link حمایت می کند. با وجود این فناوری، می توانید سیستم صوتی یا حتی هدفون را از راه بلوتوث به تلویزیون وصل نمایید و یا حتی محتوای صوتی را از طریق موبایل هوشمند خود به تلویزیون انتقال دهید. این تلویزیون به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2 و DVB-T) و همچنین گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) مجهز شده است و برای دیدن شبکه های داخلی نیاز به تهیه گیرنده بصورت مجزا نخواهید داشت.

تلویزیون 50 اینچ پاناسونیک HX650 از نظر طراحی ظاهری مناسب و زیبا است اما حاشیه های صفحه نمایشگر به نسبت تلویزیون های گران تر کمی ضخیم تر می باشد. در قسمت پایین و وسط تلویزیون گزینه های کنترلی قرار دارند که اگر کاربر به ریموت کنترل دسترسی نداشته باشد می تواند بعضی از دسترسی های تلویزیون را از طریق آنها کنترل نمایید. پایه های این تلویزیون دو شاخه و در دو طرف تلوزیون قرار میگیرد که باعث میشود تا تعادل تلویزیون خیلی خوب حفظ شود. این محصول علاوه بر حالت قرار گرفتن روی میز امکان نصب روی دیوار را هم دارد. البته شما باید پایه دیواری مناسب را بصورت مجزا خریداری نمایید و همراه تلوزیون نیست. در این قسمت از سایت ما می توانید ویژگی های کمی و کیفی و قیمت تلویزیون پاناسونیک HX650 سایز 50 اینچ را ملاحظه نمایید و نسبت به خرید مطمئن و اسان آن اقدام نمایید و تجربه لذت بخش یک خرید آنلاین مطمئن را کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه