تلویزیون نانوسل ال جی NANO75 سایز 50 اینچ یکی از تولیدات ال جی در سال 2021 است.قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.

این تلوزیون قابلیت Hotel Mode  را دارد و علاوه بر مصارف خانگی برای استفاده در هتل ها هم گزینه مناسبی است. تلویزیون نانو 75 ارزان ترین تلویزیون 4K ال جی با فناوری نانوسل در سال 2021 بوده است. کیفیت تصویر این تلوزیون4K است و صفحه نمایش نانوسل (NanoCell) دارد.نانوسل(Nanocell) یکی از فناوری های  پیشرفته تصویر است که منحصراً  به شرکت ال جی تعلق دارد و از آن در صفحه نمایشگر تلویزیون استفاده می کند. این قابلیت جهت افزایش شدت رنگ ها در تصاویری که در تلویزیون نشان داده می شوند، ابداع شده است. در حقیقت فناوری نانوسل به ارائه محتوا با وضوح و جزئیات بیشتر نسبت به سایر تلویزیون ها معروف می باشد

تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO75  نور پس زمینه Direct LED و پنل IPS را دارد. این مدل دارای نمایشگر با قدرت 8 میلیون پیکسل و عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد. ال جی به کمک تکنولوژی Wide Color Gamut از نوع Nano Color توانایی نمایش طیف عظیمی از رنگ ها را دارد.

همچنین با کمک قابلیت Billion Rich Colors حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را تولید می کند تا شما با تماشای آن رنگ های حقیقی را تجربه نمایید. این تلویزیون دارای صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز است و قابلیت نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. این تلویزیون تکنولوژی Local Dimmingرا ندارد اما  ال جی به کمک الگوریتم LG Local Contrast کنتراست محتوا را تا حدودی بهبود می دهد.

در تلویزیون 4K ال جی 50NANO75 پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K موجود است. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا می برد، نویز آنها را کم میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی به نمایش می گذارد. این محصول دارای سنسور نور (Illuminance Green Sensor) است که می تواند میزان روشنایی محیط را تشخیص دهد نور را تنظیم نماید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ LG مدل NANO75

شرکت ال جی به کمک قابلیت Image Enhancing  کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد . این محصول از قابلیت Active HDR برای نمایش محتوای HDR استفاده میکند و همچنین از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping در این تلویزیون رنگ، کنتراست و جزئیات محتوای HDR را بهبود می بخشد تا آنها را با کیفیت بالاتر و واقعی تر نمایش دهد.

تلویزیون نانوسل ال جی 50NANO75  دارای تکنولوژی TruMotion 120 می باشد که می توانید صحنه های مختلف را روان تماشا نمایید. از آن‌جا که این عدد همیشه دو برابر نرخ نوسازی واقعی است، فهم آن سخت نیست. در بعضی بازارها دیده شده که پیش از این عدد، نشان «TM» نیز ذکر شده است. برای نمونه نرخ نوسازی 120هرتز در تلویزیون‌های ال‌جی با TM240 نشان داده می‌شود.این تلوزیون از فناوری Auto Low Latency Mode و قابلیت HGIG Mode حمایت می کند که برای بازی کردن به صورت معمولی مناسب است.

تلویزیون 50NANO75 مجهز به سیستم صوتی 2 کاناله است و دارای 2 بلندگوی 10 واتی می باشد که در مجموع قدرت صدای خروجی 20 واتی را در اختیار کاربر میگذارد.همچنین شما می توانید هنگام اتصال ساندبار به تلویزیون از طریق کابل اپتیکال و به کمک تکنولوژی Simultaneous Audio Output، صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و ساندبار بشنوید. به لطف تکنولوژی LG Sound Sync در این مدل، می توانید به صورت بی سیم ساندبار هایی که از این قابلیت حمایت می کنند را به تلویزیون وصل نمایید.

این تلویزیون  هنگام بخش محتوایی که از کدک های Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC پشتیبانی می کند، صوت را بهبود بخشیده و با کیفیت بالاتری پخش می کند. همچنین با استفاده از تکنولوژی Ultra Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا تماشای فیلم و سریال و مسابقات ورزشی برایتان لذت بخش شود. شرکت ال جی با کمک گرفتن از قابلیت AI Sound و با استفاده از هوش مصنوعی، صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا صداهای با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

با استفاده از فناوری Clear Voice III در این تلویزیون  امکان تقویت و بهبود صدای گفتگوها میسر می شود تا شما صدای گوینده و دیالوگ ها را بهتر بشنوید. این محصول دارای قابلیت AI Acoustic Tuning می باشد .با این فناوری صدا از تلویزیون منتشر می شود  و هنگامی که سر راه خود به موانعی برخورد می کند به گفته متخصصان شرکت ال جی این تلویزیون می تواند با توجه به برانداز سیگنالی که ریموت کنترل انجام می دهد مکان کاربر را بسنجد و متناسب با آن صدا را تنظیم کند. یعنی مشخص می کند که کاربر چقدر از تلویزیون فاصله دارد در نتیجه صدای دیالوگ البته نه صدای زمینه را افزایش و یا کاهش می دهد و در رمانی که نویز و سروصدا در فضا زیاد باشد صدای دیالوگ خود به خود افزایش می یابد.این تلویزیون دارای قابلیت Sound Share بوده و می توانید که به کمک آن میتوانید موسیقی و آهنگ را از طریق موبایل در تلویزیون پخش نمایید و یا یالعکس.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO75 سایز 50 اینچ به سیستم عامل webOS 6.0 تجهیز شده است و امکانات هوشمند زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. البته این محصول امکان نصب برنامه نیز دارد.برای انجام این کار فقط کافی است تا به فروشگاه ال جی (LG Content Store) مراجعه نموده و برنامه های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید.

الجی در این تلویزیون از ریموت کنترل جادویی (Magic Remote) و جدید مدل MR21 استفاده نموده است که از نظر ظاهری نیز نسبت به مدل قدیمی خود تفاوت دارد.این ریموت کنترل توانایی تشخیص هوشمند صدا (Intelligent Voice Recognition) دارد و از جستجوی صوتی ال جی (LG Voice Search) و فرمان صوتی (Voice Command) نیز حمایت می کند.

تلویزیون LG 50NANO75 از اینترنت اشیا (IoT) و برنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند تا بتوانید از طریق موبایل هوشمند و بدون نیاز به ریموت کنترل، تلویزیون را مدیریت کنید. همچنین ال جی با استفاده از داشبورد هوشمند (Home Dashboard) به شما این اجازه را می دهد تا از طریق آن دستگاه های متصل به تلویزیون، لوازم خانگی و خانه هوشمند را مدیریت و کنترل نمایید.

تلویزیون LG 50NANO75 دارای توانایی Sports Alert برای علاقمندان به مسابقات ورزشی است که اطلاعات مربوط به مسابقات مختلف را در اختیارتان شما قرار می دهد. این مدل قابلیت اتصال به گوشی هوشمند اندروید و iOS را نیز دارد و شما می توانید محتوای دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید با قابلیت (Screen Share) صفحه نمایش موبایل خود را روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده کنید.

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته است و شما می توانید شبکه های داخلی و خارجی را مشاهده نمایید.شما با استفاده از این گیرنده دیجیتال میتوانید برنامه مورد علاقه تان را ضبط کرده و در زمان مناسب تماشا کنید. تلویزیون نانو 75 ال جی سایز 50 اینچ لبه های باریکی دارد و باعث شده تا تلوزیون زیبایی ظاهری هم داشته باشد. شرکت ال جی با گذاشتن چند گیره در جعبه تلوزیون به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کابل های متصل به تلویزیون را مرتب نمایید.

شما می توانید با خرید تلویزیون 4K ال جی NANO75 سایز 50 اینچ از سایت ما خاطره خریدی مطمئن و مطلوب را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه