تلویزیون ال ای دی ال جی UP7750 سایز 50 اینچ یکی از تلویزیون های تولیدی شرکت ال جی در سال 2021 است. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون UP7750 دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر 4K می باشد.نور پس زمینه ان Direct LED است و دارای پنل IPS می باشد. صفحه نمایشگر این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و همین کمک میکند تا رنگ های طبیعی و دقیقی تولید کند.در یک سیستم 10 بیتی، می توانید 1024 x 1024 x 1024 = 1,073,741,824 رنگ تولید کنید که 64 برابر رنگ های 8 بیتی است.این تلوزیون رفرش ریت 60 هرتز (معادل تکنولوژی TruMotion 120) دارد و قابلیت نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد.

این محصول با بهره بردن از قابلیت AI Brightness Control و سنسور نور Illuminance Green sensor میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری  که در محیط  وجود دارد تنظیم می کند و همین سبب می شود در محیط های پر نور نیز به آسانی به تماشای تلویزیون بپردازید.

تلویزیون ال جی مدل 50UP7750 دارای فناوری Active HDR است که با استفاده از این قابلیت، محتوای HDR را نمایش می دهد و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. فناوری Active HDR  تاثیر بی نظیری بر روی کیفیت عکس میگذارد .به طور کلی این فناوری بر روی طیف رنگی و نور محتوا ها موثر می باشد و می تواند آن ها را به بهترین نحو ممکن مدیریت نماید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ LG مدل UP7750

این محصول مجهز به پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K می باشد و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا می برد و همچنین نویز تصاویر دریافتی را کاهش داده و همه چیز را به کیفیت تصویر 4K ارتقاء می دهد. ال جی با استفاده از فناوری Image Enhancing کیفیت تصاویر را به صورت کلی بهبود می بخشد. این تلویزیون به کمک قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping عمق، کنتراست و در مجموع کیفیت محتوای HDR را بالا می برد.

این تلوزیون در دسته تلوزیون های قیمت مناسب ال جی است و به همین دلیل فاقد تکنولوژی Local Dimming است، اما شرکت ال جی به کمک الگوریتم LG Local Contrast تا حدودی کنتراست محتوا را بهبود  بخشد. پورت این محصول HDMI 2.0 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. همچنین ویژگی HGIG Mode را دارد و بازی های HDR را با کیفیت اصلی آن ها اجرا می کند.این تلویزیون با توجه به اینکه پورت HDMI 2.1 را دارا نیست برای بازی کردن به صورت حرفه ای گزینه مناسبی نیست اما شما می توانید از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید

تلویزیون ال ای دی ال جی UP7750 سایز 50 دارای تکنولوژی ALLM می باشد که توانایی ارائه input lag پایین را دارد. این تلویزیون قابلیت Game Optimizer را نیز دارد و شما می توانید ویژگی های مربوط به بازی را تنظیم نمایید.

تلویزیون 50UP7750 سیستم صوتی 2 کاناله دارد.هر بلندگو قدرت پخش 10 واتی دارد. بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. تکنولوژی AI Sound صدا را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا بیننده بهترین کیفیت صدا را بشنود.

شرکت ال جی به کمک تکنولوژی های Dolby Digital، Dolby Digital Plus، AC4 و HE-AAC کیفیت صدای در حال پخش را بهبود می بخشد. این تلویزیون دارای فناوری Ultra Surround بوده که باعث میشود تا صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین شما با فعال کردن گزینه LG Sound Sync سیستم های مختلف صوتی را به وسیله ی بلوتوث و یا بی سیم میتوانید استفاده کنید.

تکنولوژی Bluetooth Surround Ready که در این محصول وجود دارد باعث میشود تا تلویزیون به صورت سریع و آسان و از طریق بلوتوث به بلندگوهای بی سیم ال جی متصل شود و صدای فراگیر و سینمایی پخش شود. این محصول با استفاده از فناوری Simultaneous Audio Output زمانی که به ساندبار یا سیستم صوتی مجزا وصل باشد صدای هماهنگ را به گوش شما می رساند.تلویزیون ال ای دی ال جی UP7750 سایز 50 دارای قابلیت AI Acoustic Tuning نیز می باشد و به کمک ریموت کنترل جادویی خود ابعاد محیط و فاصله کاربر تا تلویزیون را تشخیص میدهد سپس صداها را تنظیم میکند.

تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7750 دارای سیستم عامل WebOS نسخه 6 می باشد .سیستم عامل webOS 6.0 امکانات بسیار گسترده‌ ای در منوی اصلی ارائه می‌دهد. در بالاترین بخش منو یک قسمت مخصوص جستجو وجود دارد و دسترسی آسان خواهد بود.

با استفاده از این ریموت کنترل جادویی می توانید از توانایی دستورات صوتی و جستجوی صوتی بهره مند شوید. ریموت کنترل این تلویزیون دارای قابلیت Universal Control نیز می باشد که شما می توانید با استفاده از آن سایر دستگاه های متصل به تلویزیون را مدیریت نمایید. این تلوزیون از برنامه LG ThinQ پشتیبانی می کند که با نصب این برنامه روی گوشی هوشمند خود می توانید تلویزیون را کنترل نمایید. این محصول مجهز به هوش مصنوعی ال جی (ThinQ AI) بوده و از اینترنت اشیاء (IoT) پشتیبانی می کند که به شما امکان میدهد تا از طریق داشبورد هوشمند (Home Dashboard) لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 50UP7750 توانایی وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و iOS را دارد و شما می توانید محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید و بالعکس. ال جی این تلویزیون را نیز به گیرنده دیجیتال پیشرفته تجهیز کرده است و شما می توانید شبکه های داخلی و خارجی را به آسانی مشاهده نمایید.

طراحی این مدل تلویزیون در حد خوب است.ضخامت آن نسبت به مدل های قبلی کمتر شده است.لبه های تلوزیون باریک  است و در کل طراحی ظاهری خوبی دارد. شما به کمک گیره ها و بست هایی که در جعبه محصول وجود دارد می توانید کابل های پشت تلویزیون را مرتب کنید.

با مطالعه توضیحاتی که در قسمت بالا درباره تلویزیون ال ای دی ال جی UP7750 سایز 50 اینچ آورده ایم شما میتوانید تصمیم بهتری را درباره خرید این محصول بگیرید. در مجموع این تلوزیون نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت صوتی و تصویری خوبی برخوردار می باشد.خوشحال میشویم سایت ما را برای خرید مطمئن و آسان تلوزیون های برند ال جی انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه