تلویزیون ایولی کیولد اسمارت فورکی مدل 55EV250QA یکی از بهترین تلویزیون های ساخته شده کمپانی ایولی است، این محصول دارای امکانات و دسترسی های های بی نظیری می باشد که همین امر در کنار کیفیت خوب صدا و تصویر موجب مشتری پسند بودن این تلوزیون شده است. این محصول طراحی زیبا دارد و رنگ آن مشکی می باشد که به آسانی می تواند با دکور خانه شما هماهنگ شود. تلویزیون ایولی 55 اینچ کیولد مدل 55EV250QA دارای فناوری کیولد و کیفیت تصویر فورکی میباشد و شما کاربر عزیز می توانید محتوای شفاف و روان را دریافت کنید. تراکم پیکسل در این مدل از تلویزیون بسیار عالی است که میتواند همه جزئیات محتواها را به نمایش بگذارد.

تلویزیون ایوولی مدل 55EV250QA نرخ کنتراست بالایی دارد و به همین دلیل میتواند رنگ مشکی را با همه جزئیات اش دقیق به نمایش بگذارد ، البته این محصول دارای پنل VA است که باعث افزایش دید محتوا در زوایای مختلف خواهد شد. همچنین این مدل تلویزیون کیفیت صوتی فوق العاده ای دارد که از دو اسپیکر که هر کدام توان خروجی صدای 10 وات را دارند که باهم برابر 20 وات است و این میزان صدا برای یک تلویزیون با این ابعاد بسیار خوب به نظر میرسد ؛ برای کیفیت صدای بهتر در این محصول از فناوری دالبی استفاده شده و همین موضوع باعث کیفیت صدای تلوزیون شده است. از دیگر مزایای این تلویزیون داشتن سیستم عامل اندروید است و توانایی وصل شدن به وای فای که با آن اتصال شما می توانید به دانلود و نصب برنامه ها و فیلم  های مورد نظرتان بپردازید همچنین حافظه داخلی این تلویزیون شانزده گیگابایت است .

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ ایوولی مدل EV250QA

تلویزیون ایولی 55 اینچ کیولد فورکی مدل 55EV250QA تولید شده توسط برند ایوولی دارای کیفیت تصویر بسیار مناسب می باشد شما با این تلوزیون می توانید تصاویر را با قابلیت فورکی مشاهده نمایید. برند مشهور ایوولی این تلویزیون را در سال 2020 وارد بازار صوتی و تصویری کرد و به دلیل کیفیت خوب صوت و تصویر در این محصول توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند. این تلویزیون دارای رزولوشن یا تعداد پیکسل 3840*2160 است و همانطور که شما می دانید میزان شفافیت  در تصاویر 4k چهار برابر تصاویر FULL HD می باشد که منجر به دیده شدن تصاویر با تمام جزئیات میشود. وضوح فورکی در ترکیب با پشتیبانی از HDR کیفیت تصویر بسیاخوبی را ضمانت می کند. بازتولید تصویر این تلویزیون به دلیل نرخ رفرش ریت 60 هرتز است. .

یکی از مزایای بسیار خوب تلویزیون 55EV250QA کیفیت صوتی و سیستم صوتی آن است. این تلویزیون توانایی دارد که میزان صدا را بر اساس برنامه های در حال پخش تنظیم و مدیریت نماید و یک محیط سینمایی و هیجان انگیز را برای کاربرانش ایجاد کند. تلویزیون MI TV P1 55 دارای کیفیت صدایی فوق العاده و عالی می باشد.همچنین این تلویزیون از تکنولوژی دالبی اتمس استفاده کرده است که باعث می شود محتوا و صدا باهم هماهنگ باشند.فناوری دالبی دیجیتال مرتبه ای پایین تر از دالبی ویژن است اما بسیار با کیفیت بوده و با همه محتواها سازگار است. این محصول از فرمت های دالبی دیجیتال و DTS حمایت می کند و می تواند این فرمت ها را دیکد کرده و با بیشترین جزئیات منتشر و پخش کند.

تلویزیون ایولی 55 اینچ کیولد اسمارت فورکی مدل 55EV250QA درای دو بلندگو 10 واتی بوده که باهم میزان صدا با قدرت 20 وات را از خود منتشر میکنند و می تواند رضایت شما کاربر گرامی را به دست آورد. وجود فناوری مانند DTS Decoder  در این محصول باعث میشود تا صدایی همه جانبه منتشر شود. پس نتیجه میگیریم که این تلویزیون دارای دو بلندگو دو کاناله است که باعث شنیده شدن صدای رسا و یکدست از این تلوزیون می شود.

بسیاری از خریداران به دنبال مدلی از تلوزیون میباشند که بتوانند با آن بازی های هیجان انگیز انجام دهند و سرگرم شوند حالا پرسش این است که میتوان با این تلوزیون بازی کرد یا در یک جمله این تلوزیون برای گیمیرها مناسب است یا خیر؟ این مدل تلویزیون دارای صفحه نمایشگر VA می باشد و این صفحه نمایش باکیفیت زمان پاسخگویی را بسیار کم کرده زمانی معادل 8 ثانیه. شما وقتی میخواهید محتوای مربوط به بازی را با استفاده از تلویزیون ایولی 55 اینچ کیولد اسمارت فورکی مدل 55EV250QA به نمایش بگذارید به راحتی و آسانی میتوانید بازی دلخواهتان را بر روی آن اجرا کنید و از بازی کردن لذت ببرید.البته یک سوال پیش میاید که این تلوزیون از کنسول های نسل نهم هم پشتیبانی میکند یا خیر؟

 همچنین تلویزیون ایولی 55 اینچ 4k مدل 55EV250QA تجهیز شده به رام 2 گیگ و حافظه داخلی 16 گیگ بایت است و شما حافظه لازم برای ذخیره برنامه های مورد نظر خود را خواهید داشت. از دیگر مزایای این مدل تلویزیون می توان به قابلیت حمایت کردن از ALEXA و گوگل ، سرچ صوتی ، پردازنده CA55 × 4 @ 1.1Ghz به همراه سی پی یو 4 هسته ای و قابلیت وصل شدن به موبایل اشاره نمود. وجود چنین دسترسی های خوبی می تواند بسیاری از مشتریان را به سوی این محصول جذب کند.

این تلوزیون از نظر طراحی ظاهری هم مشتری پسند و شیک است.قاب تلوزیون بسیار باریک می باشد. دو پایه در دو طرف تلوزیون قرار دارد که میتوانید با استفاده از به سهولت روی میز قرار دهید.رنگ بدنه تلوزوین مشکی می باشد که با هر دکوراسیونی هماهنگ میشود و میتواند زیبایی فضا را بیشتر از پیش کند.این تلوزیون در سایز 55 تولید شده است و این سایز برای گذاشتن در محیط های بزرگ نیز مناسب میباشد.

برند ایوولی یک بند ایتالیایی در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله تلوزیون میباشد که با بهره گرفتن از متخصصان مجرب توانسته است گامی بزرگ و پرقدرت برای حضوری موفق در بازار صوتی و تصویری بردارد و روز به روز بر تعداد مشتریان خود بیافزاید و کمپانی اش را تقویت کرده و رقیب جدی برای دیگر برندهای مطرح مانند ال جی و سامسونگ باشد.

اگر شما کاربر عزیز پس از بررسی های انجام داده و خواندن مقاله بالا تصمیم خود را برای خرید تلوزیون55EV250QA ایوولی قطعی کرده اید میتوانید با انتخاب سایت ما برای این خرید لذت یک خرید اینترنتی آسان و در عین حال مطمئن را برای خود و خانواده عزیز تان به ارمغان بیاورید و به جمع مشتریان وفادار ما اضافه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه