تلویزیون ایوولی 55 اینچ 4K مدل EV200US یک تلوزیون شیک با سایز نسبتا بزرگ است که دارای فناوری ها و قابلیت های ببسیار فراوان است. این محصول 55 اینچ ایوولی علاوه بر دسترسی های زیادی که دارد دارای قیمت مناسب است. شرکت ایتالیایی ایوولی در این تلوزیون از سیستم عامل پرقدرت LINUX استفاده نموده است که در پخش مدل های مختلف بازی‌ و اپلیکیشن ها بسیار قدرتمند و هوشمند است.

 سیستم عامل این تلوزیون رابط متصل کننده وای فای دارد که کاربر از مسیر آن می تواند به دنیای اینترنت وصل شوید. علاوه بر این در این تلویزیون برای بهتر کردن  کیفیت محتوای پخش شده ایوولی از پردازشگر کوانتومی بهره گرفته است. البته برای زیاد کردن سرعت اجرایی کار در مدل 55EV200US از یک پردازنده 2 هسته ای بهره گرفته شده است. این پردازنده اپلیکیشن ها و بازی‌ها را در یک لحظه به اجرا در می آورد.اگر بخواههیم به کیفیت تصویر در این تلوزیون توجه کنیم می بینیم که شرکت ایوولی از فرمت تصویر فورکی هم در این تلوزیون حمایت کرده است که محتوای فوق العاده را به کاربر ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ ایوولی EV200US

کمپانی ایوولی برای این که تلویزیون بتواند در همه محیط های نوری عملکرد خوبی داشته باشد از فناوری بسیار خوب HDR استفاده نموده است که نور را به خوبی و سهولت هر چه بهتر در همه اجزای نمایشگر تلویزیون اجرامی کند. این فناوری در بهتر دیده شدن زیبایی رنگ‌ها هم نقش بسیار خاصی را اجرا می کند. کمپانی ایوولی برای این که شما آسانتر تلویزیون را به سایر دستگاه‌ها مثل کنسول های بازی وصل نمایید از درگاه های مختلفی مانند HDMI بهره گرفته است.

شرکت ایوولی برای در دسترس بودن اینترنت در این تلویزیون مدل 55EV200US راه ارتباطی رابط بدون سیم وایرس را انتخاب کرده است . شما مخاطب عزیز با بهره گرفتن از این رابط بدون سیم می توانید محیط منزل را مرتب نمایید و از شلوغی جاوگیری کنید. علاوه بر این در رابط بدون سیم وایرلس ،سیستم عامل با سرچ شبکه های وای فای موجود در اطراف و یافتن آن‌ها امکان وصل شدن تلوزیون به اینترنت را فراهم میکند.

برند ایوولی برای زیادشدن سرعت اجرا شدن و پردازش برنامه های موجود در این تلویزیون از پردازنده دو رشته ای و دو هسته ای استفاده کرده است. پردازنده 2 رشته ای این تلویزیون که توسط 2 هسته قدرتمند حمایت می شود قدرت جا به جایی 512 کیلو بایت را بر ثانیه دارد و محتوا را سریع تنظیم و ارائه می کند.شرکت ایوولی در تلویزیون مدل 55EV200US برای تثبیت کیفیت و سرعت بخشیدن به انتقال در داده‌ها از مسیر سیستم عامل نمایشگر از پردازشگر بسیار قوی کوانتومی استفاده نموده است که می تواند کیفیت محتواهای موجود را به آسانی بهبود ببخشد.

موتور پردازشگر کوانتومی این محصول با استفاده از  پردازنده قوی دو هسته ای که بر روی آن قرار داده شده است به سهولت خودش را با هر مدل تصویر و هر مدل صحنه سریع سازگار و همراه می کند. این عملکرد برای این است که سرعت پردازش این پردازشگر آنقدر زیاد است که محتوا را به نحو زنده و بسیار شیک در اختیار کاربرانش قرار می دهد، و محتواها را به چشم بیننده می رساند .

شما کاربر عزیز با بهره گرفتن از این محصول ایوولی مدل 55EV200US می توانید به سادگی با کمک گرفتن از سیستم عامل موجود در تلویزیون انواع مرورگر های اینترنتی را دانلود کنید و برای سرچ بسیار فوری از آن بهره بگیرد و به آسانی هر آدرس اینترنتی را که در اختیار دارید را با آن ملاحظه کنید.شرکت ایوولی دسترسی داشتن به اینترنت در این محصول را بسیار ساده کرده است.

وقتی شما به اینترنت وصل شدید می توانید وارد استور ویژه ایوولی شوید و مدل های متنوع بازی های هیجان انگیز را دانلود و نصب کنید و لحظه های سرگرم کننده ای را برای خودتان و دیگران فراهم سازید. علاوه بر این می توانید با استفاده از آن از سایت های ویژه دیدن فیلم مثل یوتییوب به دیدن انواع فیلم های هیجان انگیز روز بپردازید. در مجموع شما با وصل شدن به اینترنت در این تلوزیون میتوانید ساعت ها سرگرمی را برای خود ایجاد کنید.

کمپانی ایوولی هم برای بهتر کار کردن از یک سیستم عامل هوشمند به اسم Linux حمایت میکند.این سیستم عامل قدرت پردازش و نصب و اجرا مدل های مختلف اپلیکیشن ها و بازی های جالب و هیجان انگیز را دارد که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد.

Linux با توانایی زیادی که دارد این امکان را برای کاربر فراهم کرده تا بتواند انواع اپلیکیشن های جدید را بر روی تلوزیون نصب و راه اندازی کند. شما کاربر عزیز با بهره گرفتن از این سیستم عامل قوی که بر روی این تلویزیون ایوولی نصب شده است می توانید در گوگل هر چیزی که مدنظرتان است را سرچ کنید.

تلویزیون ایوولی مدل 55EV200US از  تکنولوژی جدید HDR به بهترین نحو استفاده کرده است. این قابلیت نسبت به تکنولوژی های قدیمی تر مثل SDR بسیار بهتر عمل می کند. تکنولوزی HDR یک قابلیت بسیار هوشمند است و نور نمایشگر را نسبت به نور محیط تنظیم و مدیریت می کند و به صورت هوشمندانه و پویا نقاط تیره و تار در یک محتوا را روشن تر میکند تا کیفیت محتوای در حال پخش افزایش یابد و بالعکس.

این تلوزیون این قابلیت را دارد که به کمک پردازشگر همه پیکسل های ضعیف را پیدا کند و کیفیت آن‌ها را ارتقا ببخشد تا شما بیننده گرامی محتوایی بی نظیر و خوب را تماشا کنید. تلویزیون ایوولی مدل 55EV200US دارای کیفیت صدای بسیار خوب نیز هست. این تلویزیون از دو اسپیکر 10 واتی که در داخل نمایشگر است استفاده کرده که اسپیکرهای آن در دو قسمت راست و چپ تلویزیون قرار دارند و صدایی فوق‌العاده را برای پخش ایجاد میکند، و شما رد هر قسمت از منزل که باشد این صداها را خواهید شنید. امواج صوتی این بلندگوها در مجموع  قدرت 20 وات دارد.

سیستم صوتی این تلویزیون برای شنیده شدن انواع مختلفی از فرمت های صوتی از تکنولوژی قوی دالبی استفاده کرده است. این قابلیت به سهولت انواع صداها را پردازش، و خودش را با فرمت و مدل موسیقی در حال پخش سازگار می کند. شما با کمک این قابلیت صوتی قوی می توانید همه فایل های صوتی را از راه نمایشگر گوش کنید.

طراحی ظاهری نمایشگر 55 اینچ ایوولی مدل EV200US  زیبا و مشتری پسند میباشد که استفاده از آن دکوراسیون خانه شما را زیباتر از قبل میکند.البته شما می توانید این تلوزیون 55 اینچ را به دیوار اتاق هم نصب کنید و هم میتوانید آن را بر روی میز تلوزیون هم قرار دهید. پایه های این محصول دوتایی و از جنس فلز مرغوب است و البته این پایه‌ها را میتوانید جدا کنید و نمایشگر را روی دیوار نصب کنید.

اگر شما به پنل پشت تلوزیون نگاه کنید رابط های مختلفی مثل USB و HDMI را مشاهده می کنید که باعث وصل شدن آسان تلویزیون با دستگاه های دیگری می شود. کمپانی ایوولی در این تلویزیون 55 اینچ مدل EV200US از ورودی و خروجی های متنوع اما کاربردی و مفید استفاده کرده است. ایوولی در این تلویزیون از یک پورت USB استفاده نموده است که شما با این یک پورت می توانید همه حافظه های جانبی تا نهایت 1000 گیگابایت برابر با یک ترا بایت را به این تلوزیون متصل کنید، و برنامه ها و محتواهای موجود در آن را بر روی صفحه نمایشگر به اجرا بگذارید یا از آن به عنوان حافظه ذخیره سازی برای این تلویزیون استفاده نمایید.

البته شما در این تلویزیون 55 اینچ دو پورت HDMI هم دارید. شما کاربر عزیز با استفاده از این فناوری ها می توانید نمایشگر را به مدل های مختلف دستگاه های گیرنده و یا کنسول های بازی وصل کنید.البته شما در این محصول یک گیرنده دیجیتال هم دارید، که با آن همه کانال های رادیویی و تلویزیونی داخل کشور را گوش میدهید و یا تماشا میکنید .

کمپانی ایوولی با استفاده از فناوری های روز دنیا توانسته است به روش بسیار خوب کیفیت تصاویر را افزایش دهد. تلویزیون ایوولی مدل 55EV200US برای بهتر شدن کیفیت تصویرش از فناوری فورکی به خوبی حمایت کرده است. فناوری فورکی کیفیت تصویر را به صورت بی نظیر و عالی افزایش می دهد. در این تکنولوژی رزولوشن تصویر تا 3840 × 2160 پیکسل محسوب میشود، و وجود پیکسل های فراوان در این تلویزیون باعث بهتر دیده شدن محتوا و تصاویر میشود.به نحوی که 8 میلیون پیکسل توسط ایوولیدر این محصول قرار داده شده است. این تراکم پیکسلی موجب بهبود و افزایش کیفیت تصاویر میشود.

شما مخاطب عزیز اگر با بررسی های انجام داده تصمیم تان برای خرید تلوزیون 55EV200US  برند ایوولی قطعی شده است میتوانید سایت ما را برای یک خرید مطمئن و آسان انتخاب نمایید و خاطره یک خرید اینترنتی خوب و لذت بخش را برای خود و خانواده تان بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه