تلویزیون سامسونگ مدل BU8000 سایز 55 اینچ یکی از تولیدات شرکت سامسونگ در سال 2022 به حساب می آید. این تلویزیون یکی از تلویزیون های رده 8 سامسونگ است و برای استفاده های روزانه و دیدن فیلم وسریال گزینه خوبی است. این تلویزیون با نام کامل UA55BU8000UXTW مونتاژ شده در کشور مصر وارد ایران شده است.تلویزیون BU8000 یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های ال ای دی فورکی سامسونگ در سال 2022 است. تلویزیون بی یو 8000 در واقع مدل به روز تلویزیون سامسونگ AU8000 است که در سال 2021 معرفی شده بود.

تلویزیون سامسونگ 55BU8000 دارای کیفیت تصویر 4k و صفحه نمایشگر کریستال یا ال ای دی می باشد. تلویزیون های کریستال  نام دیگر تلویزیون های ال ای دی هستند اما با توجه به اینکه از فناوری کریستال در آنها استفاده شده، رنگ ها را زنده تر را به نمایش می گذارند. تلویزیون سامسونگ 55BU8000 صاحب نور پس زمینه Edge LED و پنل VA می باشد. این تلویزیون با استفاده از پنل VA خود توانایی تولید و پخش رنگ های تیره و عمیق را دارد.

سامسونگ با استفاده از فناوری UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون را مدیریت کرده و تصویر لازم را به مخاطب ارائه می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و با کمک فناوری Auto Motion Plus وMotion Rate 120 صحنه های سریع را  به خوبی نمایش می دهد.صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و با استفاده از فناوری One Billion Color طیف عظیمی از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ) را تولید و پخش می کند. سامسونگ با استفاده از فناوری PurColor رنگ ها را طبیعی تر و حقیقی تر نمایش می دهد و باعث ایجاد تصاویر بسیار با کیفیتی می شود.

تلویزیون 4K سامسونگ 55BU8000 دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است و با کمک گرفتن از تکنولوژی 4K upscaling رزولوشن تصاویر را بهتر کرده است  و همه محتوا را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. این محصول از فناوری HDR برخوردار است و از فرمت های HDR10+ و HLG حمایت می کند. این تلویزیون با استفاده از فناوری Analog Clean View نویز تصاویر در سیگنال ورودی آنالوگ را رفع میکندو تصاویر با کیفیت تری را در اختیار شما قرار می دهد.سامسونگ با استفاده از فناوری Contrast Enhancer کنتراست محتوا را بهبود داده و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل BU8000

سامسونگ با استفاده از فناوری های  Contrast Enhancer و Mega Contrast کنتراست تصاویر و صحنه ها را بهتر کرده است و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد. شاخص کیفیت تصویر یا PQI این تلویزیون 2200 گفته شده است که با مدل سال 2021 آن برابر است.این تلویزیون دارای توانایی Film Mode است و شما کاربر گرامی می توانید از آن در زمان دیدن فیلم استفاده نمایید تا کیفیت تصویر بهتری را تجربه کنید. همچنین این محصول دارای فناوری Natural Mode است و با استفاده از سنسور نور (Eco Sensor) روشنایی محیط را میسنجد و نور صفحه نمایش را با توجه به آن تنظیم و مدیریت می کند تا کاربر در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنیدو .همچنین دارای فناوری Filmmaker Mode است و فیلم ها و سریال ها را با کیفیت اصلی، درست شبیه چیزی که فیلم ساز یا کارگردان میخواهند، نمایش می دهد. 

تلویزیون سامسونگ مدل BU8000 سایز 55 اینچ دارای 3 پورت HDMI 2.0 است و قدرت پخش محتوای فورکی با سرعت 60 هرتز را دارد.همچنین از فناوری ALLM نیز حمایت کرده و Input Lag متغیر را در اختیار کاربر قرار می دهد. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Motion Xcelerator مجهز نموده و با اجرای روان صحنه های بازی تجربه یک بازی خوب را به شما میبخشدو همچنین دارای توانایی HGiG است و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات زیادتری نمایش می دهد با توجه به خصوصیاتی که این تلویزیون دارد، برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم گزینه خوبی نیست اما شما می توانید از این تلویزیون برای بازی کردن با کنسولنسل هشتم استفاده نمایید.

 سامسونگ 2022 فناوری Object Tracking Sound Lite را به تلویزیون های رده پایین خود از جمله این تلویزیون افزوده است و باعث شده تا صداها حقیقی تر پخش شوند. این فناوری قبلا فقط در تلویزیون های میان رده و رده بالا سامسونگ موجود بود. این تلویزیون به فناوری Adaptive Sound نیز تجهیز شده است و صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم و مدیریت می کند. سامسونگ سال 2022 از فناوری صوتی جدیدی به نام Dolby MS12 2ch برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون بهره گرفته است که شامل فناوری هایی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Audio و Dolby AC4 است

سیستم صوتی تلویزیون 55BU8000دو کاناله است و اسپیکرهای آن باهم توان خروجی 20 واتی دارند.سامسونگ با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهتر کرده است این تلویزیون دارای فناوری Q-Symphony Lite است و هنگام وصل شدن به ساندبار سامسونگ که دارنده این فناوری است، صدای یکدست و هماهنگ را در اختیار کاربر قرار می دهد و صدا همزمان هم از اسپیکرهای ساندبار و هم از اسپیکرهای تلویزیون پخش می شود. تلویزیون هوشمند سامسونگ55BU8000 به سیستم عامل  Tizen 6.5 تجهیز شده است و این سیستم عامل به روزترین ورژن از سیستم عامل تایزن تا به امروز است دسترسی های هوشمند مناسبی در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون دارای بلوتوث ورژن 5.2 و فناوری Dual Audio Support (Bluetooth) است و شما می توانید آن را به صورت بی سیم (بلوتوث) به 2 ساندبار، سینمای خانگی و سیستم صوتی جداگانه وصل کرده و صدای تلویزیون را از هر دو دستگاه بشنوید.

سامسونگ سال 2022 اپلیکیشن های بیشتری را در فروشگاه محتوا و برنامه خود افزوده است و شما به اپلیکیشن های بیشتری دسترسی خواهید داشت. این تلویزیون به دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) تجهیز شده است البته با توجه به منطقه جغرافیایی، دستیار صوتی گوگل  و دستیار صوتی الکسا نیز ممکن است در دسترس باشند.همچنین این تلویزیون از برنامه SmartThings حمایت می کند و شما می توانید با موبایل خود تلویزیون را کنترل کنید.

برنامه هوشمند SmartThings   در تلویزیون سامسونگ مدل BU8000 سایز 55 اینچ به کار رفته است و همچنین فناوری اینترنت اشیاء را دارا است و شما می توانید با استفاده از این قابلیت  لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و تنظیم نمایید. این محصول قابلیت وصل شدن به گوشی هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از گوشی روی تلویزیون، تصویر صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی صفحه نمایشگر تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. برای انجام آسان این کار سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Tap View تجهیز نموده است و شما با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون می توانید محتوا یا تصویر صفحه نمایش موبایل خود را روی تلویزیون به سهولت پخش کنید. این تلویزیون دارای فناوری TV Sound to Mobile است و شما می توانید اصوات تلویزیون را روی گوشی انتقال داده و با هندزفری گوش کنید. این امکان برای تماشای تلویزیون بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران می تواند کاربردی باشد.

این تلویزیون دارای فناوری Wireless Dex است و شما می توانید موبایل هوشمند برند سامسونگ خود (برخی مدل های سازگار) را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کرده و در محیط دسکتاپ با آن کار کنید. این تلویزیون دارای فناوری های BT HID و USB HID است و شما می توانید موس و کیبورد بی سیم یا حتی با سیم خود را به تلویزیون وصل نموده و کارها را آسان تر انجام دهید.

سال 2022 سامسونگ از ریموت کنترل هوشمند جدید با نام TM2280E پرده برداری کرده و در همه تلویزیون های سامسونگ از این ریموت کنترل استفاده کرده است. این ریموت کنترل در حقیقت شارژی است و دارای پنل خورشیدی یا SolarCell است و به کمک نور محیط هم شارژ می شود. همینطور این ریموت کنترل دارای پورت USB-C است که می توان با آن ریموت کنترل را شارژ نمود. همچنین ریموت کنترل جدید سامسونگ با استفاده از امواج (Wi-Fi)هم شارژ می شود و اگر در خانه خود مودم داشته باشید با امواج آن شارژ خواهد شد.بیشتر قسمت های پلاستیکی این ریموت کنترل قابلیت بازیافت دارند که برای محیط زیست مناسب است.ریموت کنترل مورد بحث دارای میکروفون داخلی است و از دستورها و جستجوی صوتی نیز حمایت می کند.

تلویزیون 55BU8000 دارای دو گیرنده دیجیتال DVB-T2 و  DVB-s2  برای تماشای شبکه های داخلی و خارجی است. اما گیرنده های دیجیتال این تلویزیون نمیتوانند ضبط برنامه داشته باشند. مدل طراحی AirSlim   در تلویزیون 55 به کار رفته است  و حدودا 26 میلی متر ضخامت دارد و این عالی است! لبه های 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک است و به شما کمک می کند تا روی محتوای در حال پخش تمرکز کرده و از دیدن آن لذت ببرید.

پایه های این تلویزین دو شاخه است و در دو طرف تلویزیون قرار میگیرد.این پایه ها قابلیت تنظیم در 2 حالت متفاوت را دارند و در صورتی که بخواهید ساندبار خود را جلوی تلویزیون قرار دهید، می توانید ارتفاع تلویزیون را افزایش داده تا مزاحم دیدن تلویزیون نشود. سیم ها و کابل ها را به راحتی میتوانید در پشت تلوزیون مرتب نمایید. جعبه تلویزیون های جدید سامسونگ به صورت Eco-packaging طراحی شده است. این جعبه ها بسیار محکم است و شما می توانید بعد از اینکه تلویزیون را از جعبه خارج کردید، با این جعبه سازه مقوایی بسازید.

شما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000 سایز 55 اینچ را در این قسمت ملاحظه نمایید و نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن اقدام نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه