تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 55 اینچ یکی از محصولات سامسونگ در سال 2022 است. این تلویزیون جزو تلوزیون های رده 7 سامسونگ به حساب می آید و برای مصارف حرفه ای مثل بازی و دیدن فیلم و سریال خیلی مناسب است.فعلا این تلویزیون با نام کامل QA55Q70BAUXZN مونتاژ شده در کشور مصر در بازار ایران موجود است. همچنین این تلویزیون با نام کامل QA55Q70BAKXXT مونتاژ کشور ویتنام (به سفارش تایلند) نیز وارد بازار صوتی و تصویری ایران شده است.

لویزیون سامسونگ Q70B ارزان قیمت ترین تلویزیون مناسب برای بازی سامسونگ در سال 2022 است. تلویزیون کیو 70 بی مدل به روز تلویزیون سامسونگ Q70A است که در سال 2021 معرفی و به بازار جهانی عرضه شده بود. تلویزیون Q70B دارای کیفیت تصویر فورکی و صفحه نمایشگر QLED است. تلویزیون QLED سامسونگ 55Q70B دارای نور پس زمینه Edge LED و پنل VA می باشد. استفاده از پنل VA منجر شده است این تلویزیون رنگ های تیره را عمیق تر و حقیقی تر نمایش دهد اما متاسفانه زاویه دید آن محدود است.

سامسونگ برای رفع این موضوع از فناوری Wide Viewing Angle در این محصول بهره گرفته است و به کمک آن زاویه دیدخوبی در اختیار کاربر قرار می دهد. سامسونگ از فناوری Dual LED در تولید این محصول استفاده کرده که می تواند رنگ های متنوع را با جزئیات و کنتراست بهتر نمایش بدهد و تصاویر حقیقی تری را ارائه دهد. این تلویزیون دارای فناوری Supreme UHD Dimming است و نور پس زمینه صفحه نمایش را مدیریت کرده و کنتراست لازم را در محتوا ها ایجاد می کند. صفحه نمایش این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) را دارد و به کمک فناوری One Billion Color حدود 1 میلیارد رنگ متنوع را به نمایش می گذارد.

همچنین با استفاده از فناوری Quantum Dot می تواند حجم رنگ 100% از فضای رنگ DCI-P3 را به نمایش بگذارد. صفحه نمایش این محصول از رفرش ریت 120 هرتز بهره گرفته است و قدرت نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. سامسونگ از فناوری جدید LED Clear Motion در این تلوزیون استفاده کرده است و به بهره گرفتن از آن می تواند نور پس زمینه را تنظیم کرده و محتواهای  سریع را شفاف به نمایش گذارد. همچنین از فناوری های Motion Rate 240 و Auto Motion Plus استفاده کرده که از تار بودن محتواهای سریع جلوگیری کرده و آن ها را شفاف نمایش می دهد. تلویزیون فورکی سامسونگ 55Q70B دارای پردازشگر Quantum Processor 4K است و با کمک آن صوت و تصویر را بررسی و پردازش کرده و با کیفیت مناسبی ارائه می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ سامسونگ مدل Q70B

این پردازشگر به کمک فناوری 4K Upscaling و هوش مصنوعی، رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و با کم کردن نویز آن ها، کیفیت همه چیز را در حد فورکی ارتقا می بخشد. این تلویزیون با استفاده از فناوری Quantum HDR محتوای HDR را با کیفیت بسیارخوب نمایش می دهد و از فرمت های HDR10+ و HLG حمایت می کند. سامسونگ از فناوری Real Depth Enhancer در این تلویزیون بهره گرفته است که یکی از فناوری های نوین این شرکت می باشد. این فناوری هدف اصلی را تشخیص می دهد و با بهبود جزئیات و افزایش کنتراست آن، باعث حقیقی تر شدن اهداف و محتوا می شود. این تلویزیون دارای سنسور نور است  و با بهره گرفتن از قابلیت Natural Mode نور صفحه نمایشگر را با توجه به نور فضا تنظیم و مدیریت می کند و باعث می شود در فضاهای نوری متفاوت بتوانید به آسانی به تماشای تلویزیون بپردازید. فناوریBrightness/Color Detection نیز نور سرد و گرم محیط را شناسایی میکند و نور صفحه نمایش و رنگ ها را به نحوی تنظیم می کند که تصاویر دقیق تر و با کیفیت تری در اختیار کاربر قرار گیرند.

فناوری Adaptive Picture موجود در این تلویزیون، نور صفحه نمایشگر را با توجه به محتوا و شرایط نوری فضا تنظیم و مدیریت می کند .همچنین دارای فناوری Filmmaker Mode است و فیلم ها و سریال ها را با کیفیت اصلی، درست شبیه چیزی که فیلم ساز یا کارگردان میخواهند، نمایش می دهد. سامسونگ با بررسی تلویزیون ها در آزمایشگاه های کیفی خود PQI یا شاخص کیفیت تصویر آن ها را معین می کند که این عدد برای این تلویزیون 3400 است و یکی از تلویزیون های رده بالا و با کیفیت این شرکت به حساب می آید.

سامسونگ بر عکس مدل سال 2021، این تلویزیون را به 4 پورت HDMI 2.1 تجهیز کرده است که خبر عالی خصوصا برای گیمر ها است. این تلویزیون توانایی پخش بازی های فورکی با سرعت 120 فریم در ثانیه را دارد.فناوری Auto Game Mode اتصال به کنسول های بازی را میشناسد، به صورت پویا به حالت Game Mode می رود و گزینه های مربوط به گیمینگ را تنظیم می کند. البته شما در موقع بازی کردن نیز می توانید با استفاده از قابلیت Game Bar ویژگی های گیمینگ را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

فناوری ALLM با ارائه Input Lag پایین و فناوری VRR با ارائه نرخ بازسازی متغیر می تواند تجربه بازی اسان و لذت بخش را در این تلویزیون برای شما به ارمغان بیاورد. سامسونگ از فناوری های Motion Xcelerator Turbo+ و Game Motion Plus نیز در این تلویزیون بهره گرفته است و بازی های سریع را روان و واضح اجرا می کند و از تار و تیره شدن محتوا جلوگیری می کند. یکی از فناوری های گیمینگ جدیدی که سامسونگ سال 2022 به این تلویزیون افزوده است، فناوری Mini Map Zoom است که به شما اجازه بزرگ نمایی قسمتی از صفحه نمایشگر را می دهد. همچنین سال 2022 قابلیت HGiG را نیز به این تلویزیون افزوده و قسمت های روشن و تیره بازی های HDR را با جزئیات زیادتری در اختیار کاربر قرار می دهد.این تلوزیون دارای فناوری Super Ultra Wide Game View هم می باشد که به شما امکان می دهد تا بازی هایی که از آن حمایت می کنند را با میدان دید گسترده تری مشاهده کنید.در مجموع این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل نهم مثل PS5 و Xbox Series X بسیار مناسب است.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 55Q70Bدو کاناله است و اسپیکرهای آن باهم توان خروجی 20 واتی دارند این تلویزیون از فناوری Adaptive Sound+ بهره گرفته است و می تواند صوت را با توجه به محتوای در حال پخش و شرایط محیط شما مدیریت کند تا همیشه بهترین کیفیت صدای ممکن را تجربه نمایید. همچنین سامسونگ این محصول را به فناوری Object Tracking Sound Lite تجهیز کرده است و به کمک آن صوت را درست از جایی که در تصویر تولید و پخش می شود میشنوید.

وجود فناوری AVA در این محصول،باعث میشود تا نویز و سر و صدای محیط را تشخیص دهید و با توجه به آن اصوات دیالوگ ها را بهبود میبخشد تا همه دیالوگ ها را شفاف بشنوید. سامسونگ در این تلویزیون از فناوری صدای جدیدی به نام Dolby MS12 2ch استفاده نموده که شامل فناوری های Dolby Digital ،Dolby Digital Plus ،Dolby Audio و Dolby AC4 است که همه آنها کیفیت صوت تلوزیون را بالا میبرند.

البته شما می توانید به کمک فناوری Multiroom Link این تلویزیون را از طریق شبکه به ساندبار، سیستم صوتی یا سینمای خانگی جداگانه وصل کنید و از صدای پرقدرت بهره مند شوید. این تلویزیون دارای فناوری Q-Symphony Lite است و هنگام وصل شدن به ساندبارهای سازگار سامسونگ، صدا را به صورت هماهنگ و یکجا از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار پخش می کند تا صدای فوق العاده ای را تجربه کنید.همچنین  با استفاده از قابلیت نوین Dual Audio Support می توانید به صورت هم زمان تلویزیون را به 2دستگاه صوتی بلوتوثی مثل هدفون، ساندبار یا بلندگو نیز وصل کنید. تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل 55Q70B دارای سیستم عامل تایزن 6.5  است. و تفاوتی ندارد که گوشی شما اندرویدی باشد یا iOS، می توانید آن را به صورت بیسیم به این تلویزیون وصل کنید، محتوای مورد علاقه تان  را روی تلویزیون به اشتراک بگذارید یا صفحه موبایل را روی صفحه نمایشگر تلویزیون انتقال داده و مشاهده نمایید.

این تلویزیون دارای فناوری TV Sound to Mobile است و شما می توانید اصوات تلویزیون را روی گوشی انتقال داده و با هندزفری گوش کنید. این امکان برای تماشای تلویزیون بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران می تواند کاربردی باشد.سال 2022 سامسونگ از ریموت کنترل هوشمند جدید با نام TM2280E پرده برداری کرده و در همه تلویزیون های سامسونگ از این ریموت کنترل استفاده کرده است.این محصول دارای میکروفون داخلی است و شما می توانید به تلویزیون فرمان صوتی دهید یا از توانایی جستجوی صوتی بهره بگیرید. خود تلویزیون نیز دارای میکروفون و سنسور صدا میباشد و بدون استفاده از ریموت کنترل و به کمک فناوری Far-Field Voice Interaction هم می توانید تا فاصله چهار متری از توانایی جستجوی صوتی یا فرمان صوتی بهره بگیرید.این ریموت کنترل در حقیقت شارژی است و دارای پنل خورشیدی یا SolarCell است و به کمک نور محیط هم شارژ می شود. همینطور این ریموت کنترل دارای پورت USB-C است که می توان با آن ریموت کنترل را شارژ نمود. همچنین ریموت کنترل جدید سامسونگ با استفاده از امواج (Wi-Fi)هم شارژ می شود و اگر در خانه خود مودم داشته باشید با امواج آن شارژ خواهد شد. برنامه هوشمند SmartThings   در تلویزیون سامسونگ مدل 55Q70B سایز 55 اینچ به کار رفته است و همچنین فناوری اینترنت اشیاء را دارا است و شما می توانید با استفاده از این قابلیت  لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و تنظیم نمایید.

سامسونگ برای حفاظت از حریم خصوصی ، زیر لوگوی تلویزیون گزینه ای برای غیرفعال کردن این قابلیت قرار داده است. ریموت کنترل این تلویزیون شارژی است و به کمک پنل خورشیدی (Solar Cell) با بهره گرفتن از نور محیط شارژ می شود. همچنین دارای یک پورت USB-C می باشد و با استفاده از آن شما می توانید ریموت کنترل را شارژ کنید. توجه داشته باشید که مونتاژ ویتنام (به سفارش تایلند) این تلویزیون دارای 2 عدد ریموت کنترل می باشد. ریموت کنترل هوشمند TM2280E با ریموت کنترل معمولی TM1240Aهمراه این تلویزیون وجود دارد.

تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 55 اینچ از برنامه Google Duo حمایت می کند و با کمک آن می توانید با تلویزیون تماس تصویری بگیرید که یکی از توانایی های نوین و کاربردی می باشد که سامسونگ به تلویزیون های خود افزوده است. شما خریدار عزیز می توانید از دوربین سامسونگ Slim Fit Cam یا دوربین گوشی خود برای تماس تصویری استفاده نمایید. این تلوزیون دارای فناوری Ambient Mode+ است و شما می توانید از آن به عنوان قاب عکس استفاده کنید و فضای خانه تان را جذاب تر کنید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 و گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای تماشای شبکه های داخلی و خارجی می باشد. توجه داشته باشید که مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند) این تلویزیون فقط دارای گیرنده دیجیتال  DVB-T2 برای تماشای شبکه های داخلی است.

مدل طراحی AirSlim   در تلویزیون 55 به کار رفته است  و ضخامت خیلی کمی دارد و این عالی است! لبه های 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار باریک است و به شما کمک می کند تا روی محتوای در حال پخش تمرکز کرده و از دیدن آن لذت ببرید.پایه این تلویزیون به گونه خطی طراحی شده است و با استفاده از پیچ در قسمت میانی تلویزیون نصب می شود سیم ها و کابل ها را به راحتی میتوانید در پشت تلوزیون مرتب نمایید.

جعبه تلویزیون های جدید سامسونگ به صورت Eco-packaging طراحی شده است. این جعبه ها بسیار محکم است و شما می توانید بعد از اینکه تلویزیون را از جعبه خارج کردید، با این جعبه سازه مقوایی بسازید.شما می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 55 اینچ را در این قسمت ملاحظه نمایید و نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن اقدام نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه