تلویزیون شیائومی مدل P1 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های تولیدی سال 2021 شیائومی است. تلویزیون P1 یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های فورکی شیائومی در سال 2021 است. تلویزیون شیائومی Mi TV P1 55 یا نام L55M6-6AEU برای استفاده روزمره و تماشای فیلم خیلی خوب می باشد (تلویزیون گفته شده با هر دو نام شناخته می شود اما بیشتر در بازار به تلویزیون پی 1 شناخته شده است).

این محصول مدل مشابهی در سال 2021 ندارد اما می توان آن را مدل جدید تلویزیون شیائومی M5-5ASP دانست. این تلویزیون یکی از تلویزیون های سری P شیائومی است که رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد و از کیفیت تصویر فورکی برخوردار است. تلویزیون شیائومی P1 از فرمت های HLG، HDR10+ و Dolby Vision حمایت  کرده و توانایی نمایش تصاویر HDR را دارد. شیائومی در این محصول حالت های تصویر متنوعی مانند Standard، Sport، Movie و … را قرار داده است تا هنگام تماشای محتواهای مختلف شاهد کیفیت تصویر خوبی باشید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ شیائومی مدل P1

تلویزیون گفته شده دارای چیپست شرکت مدیاتک مدل MT9611 هم میباشد. در این چیپست پردازشگر گرافیکی Mali G52 MP2 نصب شده است که با استفاده از فناوری فورکی Upscaling قدرت بهبود بخشیدن کیفیت و رزولوشن محتواهای در حال پخش را دارد تا شما مخاطب گرامی همه محتواها را در حد کیفیت تصویر فورکی تماشا نمایید. وجود تکنولوژی MEMC هم در این تلوزیون به نمایش محتواهای یکدست و روان در این تلویزیون کمک می کند. تلویزیون فورکی شیائومی مدل 55P1 دارای صفحه نمایشگر ال ای دی می باشد اما متخصصان کمپانی شیائومی در رابطه با نوع پنل و نور پس زمینه آن متاسفانه توضیحی ارائه نداده است. طبق اطلاعات کسب شده این تلوزیون مجهز به نور پس زمینه Edge LED می باشد. همچنین با توجه به تست های انجام شده،این تلویزیون برعکس سایز های 32 و 43 اینچ، پنل VA دارد .

پنل های VA نسبت به پنل های IPS در محیط های تیره رنگ مشکی را با عمق بیشتری به نمایش میگذارند. صفحه نمایشگر این محصول عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) داد و قدرت تولید 1.07 میلیارد رنگ مختلف و متنوع را دارد تا شما از تماشای رنگ های طبیعی و واقعی لذت بیشتری ببرید. این محصول دارای فناوری Wide Color Gamut است و براساس آزمایش های انجام شده توسط شرکت شیائومی قدرت نمایش حجم رنگ 94% در فضای رنگی DCI-P3، حجم رنگ بیش از نود و نه درصد در فضای رنگی BT 709 و حجم رنگ هشتاد و هشت درصد در فضای رنگی NTSC را دارد.

در تلویزیون شیائومی مدل P1 سایز 55 اینچ از صفحه نمایش شصت هرتز و پورت HDMI 2.0 استفاده شده است ولی پورت HDMI 2.1 را ندارد. تلویزیون ال ای دی شیائومی P1 از فناوری های ALLM و eARC حمایت می کند تا خاطره قشنگی را هنگام بازی برای شما بسازد. اما این تلویزیون از فناوری های 4K@120Hz و VRR حمایت نکرده اما بیشترین توانایی نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد.

با اطلاعاتی که در بالا ذکر شد این تلوزیون برای اتصال به کنسول نسل نهم (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس) یا بازی کردن به صورت گیمیر های حرفه ای مناسب نیست اما برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم گزینه خیلی خوبی است. تلویزیون 2021 شیائومی P1 سیستم صوتی 2 کاناله است که شامل 2 بلندگوی 10 واتی است که در مجموع قدرت با توان خروجی 20 وات را به شما ارائه می دهد. این تلویزیون علاوه بر داشتن حالت های صدای متنوع مانند Standard و Movie به صورت پیش فرض، امکان خصوصی سازی حالت صدا را دارد تا آن را به علاقه خود مدیریت کنید. این تلوزیون به تکنولوژی صوتی Dolby Audio و DTS-HD تجهیز می باشد در نتیجه شما میتوانید صداها را سینمایی بشنوید و با کیفیت بهتر به آن گوش دهید.

  پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای مدل Cortex-A55 با حبیشترین فرکانس کاری 1.5 گیگا هرتز و حافظه رم 2 گیگابایت از نوع DDR در تلویزیون Mi TV 55P1 استفاده کرده است. تلویزیون هوشمند شیائومی P1 دارای سیستم عامل اندروید ده می باشد و قدرت نصب برنامه و بازی های اندروید را دارد. این مدل دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت برای نصب برنامه است اما بخشی از این فضا را فایل های سیستمی و برنامه های پیش فرض تلویزیون استفاده کرده اند و در دسترس مخاطب نیست. برای نصب برنامه و بازی بر روی این محصول فقط کافی است به فروشگاه گوگل پلی سر بزنید و آن را دانلود کنید. تلوزیون مذکور  از اینترنت اشیا و دستیار صوتی گوگل هم حمایت می کند.

این تلوزیون ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون دارد و شما به کمک آن می توانید از قابلیت هایی همچون جستجو و دستور صوتی استفاده کنید. البته این تلویزیون مجهز به میکروفون داخلی با حداکثر فضای کاری سه متر است. البته برای بهره گرفتن از میکروفون داخلی در این مدل می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل و تنها به کمک فناوری Hands-free Voice Control و گفتن کلمه OK Google به صورت صوتی با تلویزیون کار کرده و آن را کنترل نمایید. این محصول دارای چراغ اعلان ال ای دی است که این چراغ اگر میکروفون خاموش باشد،یا روشن باشد یا حتی در هنگام استفاده آن را به کاربر نشان دهد. شیائومی برای حریم خصوصی کاربران خود ارزش قائل است و در این تلویزیون گزینه ای را به منظور خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی تلویزیون قرار داده است تا در صورت لزوم آن را قطع یا فعال نمایید.

شما کاربر گرامی می توانی به کمک فناوری Smart Home در این تلویزیون، لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت و کنترل نمایید. تلویزیون Xiaomi 55P1 توانایی وصل شدن به موبایل های هوشمند اندرویدی را دارد و تجهیز شده به کروم کست داخلی (Chromecast Built-in) میباشد و دارای فناوری Miracast است. شما می توانید محتوای دلخواهتان را از صفحه نمایش موبایل اندرویدی خود را به صفحه نمایش بزرگ تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. این تلوزیون دارای قابلیت بلوتوث 5.0 و WIFI دو بانده 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز ورژن 5 برای ارتباط بی سیم با دستگاه های دیگر میباشد. این مدل مجهز به گیرنده دیجیتال DVB-T2 و DVB-S2 است تا شما کاربر عزیز برای دریافت شبکه های داخلی و خارجی نیاز به خرید مجزای گیرنده نداشته باشید.

مدل طراحی تلویزیون 55 اینچ شیائومی  Three Sided Bezel-less است. در این نوع طراحی ما لبه های باریک در 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون میبینیم تا بیننده آسانتر روی محتوای در حال پخش تمرکز کند و پایه های آن طراحی دو شاخه دارد که تعادل این تلویزیون را به خوبی حفظ می نماید. شما در این قسمت از سایت ما می توانید قیمت تلویزیون شیائومی P1 سایز 55 اینچ را ملاحظه نمایید و برای خرید آسان و آنلاین آن با قیمت مطمئن، داشتن گارانتی و حتی بدون گارانتی و تضمین سالم بودن و اصیل بودن کالا اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه