تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل   یکی ازA61G تلویزیون‌های هوشمند تولیدی شرکت هایسنس می‌باشد که در سال 2021 تولید شد. این تلویزیون با قابلیت ها و امکانات مخصوص و بروزی که دارد یکی از مرغوبترین تلویزیون‌های شرکت هایسنس می‌باشد که نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. وجود تصاویر با کیفیت فورکی و توانایی ارتقاء تصاویر در تلویزیون هایسنس 55A61G به شما لذت تماشای صحنه های واقعی را میبخشد.

همچنین فناوری‌های پیشرفته‌ی صدا در تلویزیون هایسنس مدل A61G خاطره فیلم ها و سریال ها را در ذهن تان ماندگار میکند. از توانایی های دیگر تلویزیون A6G می‌توان به امکان وصل شدن دستگاه‌های دیگر با این تلویزیون از مسیر بلوتوث و وای فای اشاره کرد. همچنین تلویزیون 55 اینچ A61G هایسنس دارای دستیار صوتی می‌باشد که شما کاربر گرامی از طریق صدا می‌توانید با تلویزیون ارتباط برقرار کرده و دستورهای لازم را با صدای خود به تلویزیون A6G بگویید تا فورا اجرا شوند. این تلویزیون همچنین دارای حالت بازی می‌باشد و برای گیمیرها و طرفداران بازی گزینه بسیار مناسبی می باشد. شما کاربر عزیز میتوانی برای دانستن قیمت و ویژگی های تلوزیون برای خرید تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل A6G این صفحه از سایت ما را دقیق مطالعه بفرمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ هایسنس A61G

تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل A61G با رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل و کیفیت تصویر فورکی تصاویر و محتوا را بسیار شفاف ارائه میدهد. تصاویر تلویزیون 55A6G هایسنس با 8.3 میلیون پیکسل و نور پس زمینه‌ی ال ای دی  با چیدمان مناسب رنگ‌های حقیقی و طبیعی ایجاد می‌کند که نمایشی مملو از هیجان و احساس را می افریند. کیفیت این تصاویر که چهار برابر فول اچ دی می‌باشند دنیای جدیدی از تصاویر رنگارنگ و با کیفیت فورکی را برای شما ارائه می‌دهد. همچنین با استفاده از فناوری حالت سینما در این محصول، جزئیات با دقت بالایی نمایش داده می‌شوند.

سایه‌ها و کنتراست‌های موجود در محتوا با وضوح و رنگ‌های طبیعی دوباره تولید می‌شوند و شما یک نمایش سینمایی را به طور واقعی و در منزل تان تجربه می‌کنید. تلویزیون هایسنس مدل A6G علاوه بر اینکه تصاویری با وضوح 4 برابر HD 1080P و محتواهایی پر از شور و هیجان را برایتان به ارمغان می‌آورد این تلوزیون برای سرگرم شدن شما نیز امکانات خوبی در نظر گرفته است. فناوری Android TV در تلویزیون 2021 هایسنس مدل A6G با قابلیت دسترسی به 700000 فیلم، برنامه متنوع، مستند و فیلم ها و سریال های نمایش‌های خانگی، به شما این اجازه را می‌دهد تا در هر زمانی که خواستید محتوا مورد علاقه‌ی خود را از میان هزاران فیلم موجود سرچ کرده و اوقات مفرحی را برای خود و خانواده ایجاد کنید و اگر محتوای مورد نظر در گوشی قرار دارد شما می‌توانید با استفاده از Chromecast محتوای خود را به تلویزیون A6G منتقل کنید و از انتخاب خود لذت ببرید.

ایجاد صدای چند بعدی با تکنولوژی Dolby Vision HDR یکی دیگر از قابلیت های شگفت انگیز تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل A6G می‌باشد. این توانایی با پردازش پیشرفته‌تر صداها و تحلیل و بررسی صداهای موجود، محتوای صوتی را به مانند صدای که در استدیو ضبط شده باز تولید می‌کند و با ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه، هیجان زیادتری به محتوای نمایش می‌دهد به طوری که شما احساس میکنید صحنه‌ها در اطراف شما اتفاق می افتند. همچنین اگر محتوای صوتی منتخب شما در گوشی قرار دارد می‌توانید با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، گوشی خود را به تلویزیون هایسنس A6G متصل کنید و هر آنچه را که می‌خواهید با تلویزیون پخش شود انتخاب کنید تا با کیفیت صدای فراگیر و عالی برای شما پخش شوند و هیجان را چند برابر کند.

شرکت هایسنس برای دوستداران بازی نیز، تکنولوژی های مختلف و بروزی را به تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل A61G اضافه کرده است که با آن می‌توانند لذت پیروزی های شیرین را بیش از پیش تجربه نمایید. یکی از این قابلیت ها که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است کم کردن تاخیر ورود متغییرها می‌باشد که بلافاصله بعد از ورود متغییر می‌توانید عملکرد خود را با بهره گرفتن از نرخ بازسازی 50 هرتز در ثانیه، بدون هیچ مکثی و به صورت خیلی روان و سریع بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون 2021 هایسنس A61G ببینید. فناوری کاهش خودکار تاخیر در ورودی و نرخ بازسازی 50 هرتز، شما را در موقعیت‌های حساس بازی که به عکس‌العمل فوری نیاز دارید کمک میکند و پیروزی را برایتان به ارمغان میاورد.

کار کردن با تلویزیون 55 اینچ A6G هایسنس بسیار آسان و راحت برای مخاطب است.این تلوزیون با کمک گرفتن از فناوری دستیار صوتی گوگل این امکان را میدهد که دیگر نیازی نباشد همیشه ریموت کنترل دست شما باشد. بلکه با استفاده از فناوری Google Assistant فقط کافی است با تلویزیون 2021 هایسنس A61G شروع به صحبت کنید و بگویید که چه برنامه ای را می‌خواهید. مثلا شما میتوانید از گوگل بخواهید جدیدترین فیلم‌ها ، مستندها و یا بازی‌های جهانی را برای شما جستجو کند. بعد از چند دقیقه از نتیجه‌ی جستجویی که می‌بیند شگفت زده خواهید شد چون خواهید دید که گوگل، کار خود را با دقت تمام انجام داده است. همچنین بعد از وصل دستگاه‌های هوشمند خانه به تلویزیون هایسنس مدل A61G می‌توانید با فناوری دستیار صوتی با صدای خود دستگاه‌های مربوطه را مدیریت و کنترل کنید. مثلا از آن بخواهید نور خانه‌ی شما را کاهش دهد و یا ساعت را به شما نشان دهد. بعد از فشار دادن دکمه‌ی کنترل صوتی بر روی ریموت کنترل از مسافت دور شروع به حرف زدن کنید و بخواهید برنامه‌های مورد نظرتان اجرا شوند و یا میزان بلندی صدا را در تلویزیون هایسنس 55A61G را کم و زیاد کنید.

شما خریدار عزیز میتوانید با استفاده از فناوری Chromecast در تلویزیون 55 اینچ هایسنس مدل A61G می‌توانید دستگاهای خارجی را به تلویزیون خود متصل کرده و کاربرد آن را افزایش دهید. اگر فیلم و یا نمایش مورد نظرتان بر روی گوشی و یا رایانه‌ی شما قرار دارد نباید نگران باشید چون با استفاده از Chromecast می‌توانید به سهولت دستگاه خود را به تلویزیون 2021 هایسنس A6G وصل کرده و محتوای خود را مستقیما به تلویزیون منتقل کنید. این محصول دارای طراحی زیبا و بی‌نقص است و هرآنچه را که برای یک دکوراسیون خاص و متفاوت لازم باشد به خانه‌ی شما می‌بخشد و با ایجاد فضای دلنشین، احساس رضایت و لذت شما را در هر روز جلب میکند.اگر با خواندن توضیحات بالا مایل به خرید تلوزیون با کیفیت 55 اینچ هایسنس مدل A61G هستید میتوانید به آسانی و اطمینان از سایت ما خرید کنید و به جمع مشتریان وفادار ما اضافه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه