تلویزیون پاناسونیک مدل HX750 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های سال 2020 می باشد که توسط کمپانی پاناسونیک معرفی گردید. این تلویزیون از سری HX750 بوده و با مدل های متنوعی در جهان تولید می شود که تلویزیون پاناسونیک HX750M مدلی است که برای خاورمیانه است و این مدل وارد کشور ما نیز شده است. تلویزیون مذکور با نام کامل TH-55HX750M و مونتاژ شده در کشور چین وارد کشور ما شده و به فروش می رسد. شرکت پاناسونیک تلویزیون های صفحه تخت خود را با اسم تلویزیون ویرا معرفی می کند و تلوزیون ذکر شده نیز به این نام مشهور است.

به گفته متخصصان شرکت پاناسونیک کلمه ویرا گرفته شده از کلمه Visual Era و به معنای عصر بصری است. تلویزیون اندرویدی پاناسونیک مدل HX750 را می توان یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های فورکی در سال 2020 بدانیم. تلویزیون گفته شده کیفیت تصویر و امکانات مناسبی دارد و برای استفاده روزانه و خانگی جهت دیدن فیلم و سریال بسیار مرغوب و مناسب می باشد. همچنین این محصول توانایی استفاده تجاری را نیز دارد . تلویزیون LED پاناسونیک 55HX750 دارای پنل IPS است و با استفاده از فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید زیادی دارد. با وجود این فناوری، اگر از زوایای متفاوت به صفحه نمایشگر این تلویزیون نگاه کنید، کیفیت تصاویر تا حد زیادی تغییر نمیکند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ پاناسونیک مدل HX750

شرکت پاناسونیک اطلاعات زیادی درباره نور پس زمینه این تلویزیون در اختیار کار نگذاشته است ولی چیزی که معلوم است، تلویزیون مذکور تکنولوژی Local Dimming  را ندارد. همچنین این تلوزویون دارای نسبت کنتراست تصویر 1300:1 است که برای یک تلویزیون خانگی و خوش قیمت قابل قبول است. این تلویزیون دارای عمق رنگ 8 بیت واقعی است که با استفاده از قابلیت FRC (Frame Rate Control) می تواند عمق رنگ 10 بیت را نیز به نمایش بگذارد. این تلوزیون به فناوری Hexa Chroma Drive تجهیز شده است و از سه رنگ فرعی CMY در کنار سه رنگ اصلی RGB استفاده می کند. این تلویزیون در مجموع از 6 رنگ به عنوان رنگ های اصلی بهره میبرد و قدرت تولید بیش از 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد تا محتوا را هر چه حقیقی تر به نمایش درآورد. تلویزیون فورکی پاناسونیک HX750 دارای توانایی نمایش 3840×2160 پیکسل است و قدرت پخش کیفیت تصویر فورکی را دارد.

این محصول دارای نرخ بازسازی 60 هرتز می باشد و می تواند محتوای فورکی را با سرعت 60 هرتز پخش کند. پاناسونیک این تلویزیون را به پردازنده 4K High-Precision Chroma Processor و 2 گیگابایت رم داخلی تجهیز کرده است تا مطمئن شود پردازش تصویر به بهترین شکل اتفاق بیفتد و تصاویر با جزئیات کاملتر به نمایش درآیند. تلویزیون مذکور به قابلیت 4K Color Engine تجهیز می باشد که باعث بهبود کنتراست محتوا شده و می تواند رزولوشن محتوای اچ دی یا FHD را بالا میبرد و با کیفیتی نزدیک به فورکی نمایش دهد. با وجود این تکنولوژی دیگر همه جزئیات را خواهید داشت. این تلویزیون پاناسونیک از محتوای HDR با فرمت HDR10 حمایت می کند و امکان نمایش فرمت HLG را هم دارد.

سیستم صوتی تلویزیون 2020 پاناسونیک مدل 55HX750 توسط 2 اسپیکر 10 وات تولید می شود که همه باهم قدرتی معادل 20 وات دارند. این تلویزیون دارای 2 کانال صوتی است و می تواند صدایی استریویی تولید کند. تلویزیون مذکور از فناوری های دالبی مانند Dolby Digital (AC3) و Dolby Digital Plus (EAC3) حمایت می کند تا صدایی مناسب تولید کند. همچنین از قابلیت Dolby Audio در این استفاده شده است که منجر می شود صوتی بسیار با کیفیت و سینمایی را بشنوید. در کنار همه اینها، ما وجود فناوری DTS Studio Sound را در این تلوزیون میبینیم که با فعال کردن آن، این تلویزیون میتواند صدایی همه جانبه مجازی تولید کند.

این تلویزیون دارای چهار حالت صدا یعنی Standard، Music، Sport و Movie است که می توانید با توجه به خواست خود یکی از این حالتها را انتخاب کنید تا تنظیمات صدا را با توجه به خواست خود تغییر دهید. تلویزیون هوشمند پاناسونیک مدل 55HX750 از جمله محصولات اندروید به شمار می آید که رابط کاربری خوب و ساده ای دارد. پاناسونیک این تلویزیون خود را به نسخه اندروید Q یا 10 مجهز کرده است که دسترسی های بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون مذکور بطور پیشفرض دارای نرم افزارهای پخش آنلاین مثل نتفلیکس، Amazon Prime Video و یوتیوب است. همچنین، تلویزیون گفته شده در بالا دارای هشت گیگابایت حافظه داخلی بوده و به فروشگاه گوگل هم دسترسی دارد تا به سهولت بتوانید نرم افزارهای جانبی و مورد نظر خود را روی این تلویزیون اندرویدی نصب کنید. تلوزیون فوق دارای Chromecast داخلی هم می باشد تا به آسانی بتوانید تصاویر دلخواه خود را از موبایل هوشمند روی تلویزیون پخش نمایید و یا حتی صفحه نمایش گوشی را روی تلویزیون هوشمند خود ملاحظه کنید.

این تلویزیون از اینترنت اشیاء حمایت می کند و شما کاربر گرامی میتوانید با نصب نرم افزار Google Home روی موبایل هوشمند خود می توانید آن را مدیریت کنید. تلویزیون مذکور دارای قابلیت سرچ صوتی است و از دستورهای صوتی نیز حمایت می کند. پاناسونیک به همراه این تلوزیون ریموت کنترل هوشمند نیز ارائه می کند و شما با بهره گرفتن از میکروفونی که روی آن قرار داده شده می توانید از سرچ صوتی و فرمان صوتی استفاده کنید. این تلویزیون از مدل های گوناگون پورت های ورودی و خروجی رایج حمایت می کند. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI بوده و از HDMI-CEC و کانال برگشتی صدا (ARC) حمایت می کند.

همچنین 1 پورت کامپوزیت از نوع Mini Jack برای تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک HX750 قرار داده شده است تا اگر خواستید لوازم صوتی و تصویری قدیمی را نیز از این راه به تلویزیون وصل نمایید. این تلوزیون دارای دو پورت USB نیز می باشد که می توانید با وصل کردن حافظه جانبی به این پورت ها، انواع محتوای صوتی و تصویری را روی تلویزیون فورکی خود پخش نمایید و از دیدن آنها لذت ببرید. تلویزیون مذکور علاوه بر خروجی صوتی دیجیتال ، دارای بلوتوث ورژن 5 نیز می باشد و تکنولوژی Bluetooth Audio Link نیز دارد که این اجازه را برای شما فراهم می کند تا به سهولت بتوانید محتوای صوتی را از راه گوشی هوشمند به تلویزیون انتقال داده و یا حتی تلویزیون خود را به صورت بی سیم به ساندبار یا سینمای خانگی وصل کنید. این تلویزیون هم بر پورت شبکه دارای WIFI داخلی با فرکانس 2.4GHz نیز می باشد و شما به سهولت می توانید بصورت بی سیم و از راه وایرلس نیز به اینترنت وصل کنید و از امکانات تلویزیون بطور جامع استفاده نمایید.

از خصوصیات دیگر تلویزیون مذکور می توان به وجود گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T و DVB-T2) و همچنین گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) اشاره نمود که امکان پخش شبکه های دیجیتال و آنالوگ را برای شما کاربر گرامی فراهم می سازد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Time Shift نیز می باشد و با وصل کردن حافظه داخلی به پورت USB می توانید از این خصوصیت بهره گرفته و دیگر هیچ ثانیه ای از برنامه در حال پخش را از دست ندهید. این تلویزیون دارای منوی زبان فارسی نیز می باشد که تعامل با آن را راحت تر خواهد کرد. تلویزیون پنجاه و پنج اینچ پاناسونیک HX750 با توجه به اینکه یک تلویزیون مقرون به صرفه به شمار می آید، طراحی نسبتا خوب و زیبایی دارد. پایه های این تلویزیون دو شاخه و در دو طرف قرار دارد که جنس آن فلزی و مستحکم است و خیلی خوب تعادل تلوزیون را حفظ میکند.

تلویزیون مذکور همچنین علاوه بر حالت قرار گرفتن روی میز، امکان نصب روی دیوار را نیز دارد اما به همراه تلویزیون براکت دیواری وجود ندارد و شما باید آن را جداگانه تهیه فرمایید. در این قسمت از سایت ما می توانید ویژگی ها و قیمت تلویزیون پاناسونیک HX750 سایز 55 را ملاحظه فرمایید و نسبت به خرید مطمئن و آسان اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه