تلویزیون پاناسونیک  مدل JX850  یا JX850M سایز 55 اینچ یکی از محصولات سال 2021 پاناسونیک به حساب می آید. این تلویزیون با نام های مختلفی تولید می شود اما مدلی که ویژه خاورمیانه است دارای پسوند M میباشد که در حقیقت نشان دهنده Middle East می باشد. این تلوزیون یکی از محصولات سری JX850 پاناسونیک است. تلویزیون پاناسونیک جی ایکس 850 با نام کامل TH-55JX850M یا 55JX850M مونتاژ شده در کشور چین است و از این طریق وارد کشور ایران می شود. همچنین این تلویزیون به تلویزیون ویرا نیز مشهور است که در حقیقت نشان دهنده تلوزیون های صفحه تخت پاناسونیک است.

به گفته شرکت پاناسونیک نام ویرا از کلمه Visual Era گرفته شده که به معنای دوره بصری است. این تلویزیون برای دیدن فیلم و سریال و همچنین استفاده روزانه و معمولی گزینه بسیار مناسبی است.البته این محصول دارای تواناییHotel Mode نیز می باشد و برای استفاده های تجاری هم بسیار مناسب است. تلویزیون JX850 مدل قبلی برای منطقه ما ندارد و  پاناسونیک سال 2021 برای اولین بار آن را تولید نموده است اما می توان آن را تا حدودی شبیه تلویزیون پاناسونیک HX750 نامید. تلویزیون پاناسونیک JX850 را می توان مرغوب ترین تلویزیون ال ای دی فورکی پاناسونیک در سال 2021 دانست.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ پاناسونیک مدل JX850M

این تلویزیون دارای کیفیت تصویر فورکی و صفحه نمایش LED می باشد. از تلویزیون LED پاناسونیک 55JX850 دانستنی زیادی در دست کاربر نمیباشد و معلوم نیست که پاناسونیک از چه مدل نور پس زمینه و چه مدل پنلی در صفحه نمایش این تلویزیون بهره گرفته است. پاناسونیک از فناوری Super Bright Panel Plus در ساخت صفحه نمایشگر این تلویزیون بهره برده است که منجر میشود بیشترین روشنایی را داشته باشد و تصاویر با کیفیت تر و روان تری را با جزئیات دقیق بیشتر مشاهده کنید.

به گفته شرکت پاناسونیک روشنایی صفحه نمایشگر این تلویزیون بسیار بالا است و برای محیط های پر نور نیز مناسب است و مقدار آن 400 نیت است که کمی تعجب انگیز به نظر می رسد. به گفته متخصصان شرکت پاناسونیک نسبت کنتراست تصویر این تلویزیون حدودا 1200:1 است، بنابراین نمیشود انتظار زیادی از آن داشته باشید. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)  است و با استفاده از فناوری Hexa Chroma Drive طیف عظیمی از رنگ های طبیعی را تولید و پخش می کند. فناوری  Hexa Chroma Drive در کنار استفاده از سه رنگ RGB از سه رنگ فرعی CMY نیز به عنوان تکمیل کننده آنها استفاده می کند تا رنگ های زیادی تولید کند و کیفیت تصویر به نسبت بهتری در اختیار کاربر قرار دهد.

صفحه نمایشگر تلویزیون هوشمند پاناسونیک 55JX850 از نرخ بازسازی 60 هرتز برخوردار میباشد و برای دیدن بیشتر محتواها کاملا مناسب است. تلویزیون فورکی پاناسونیک 55JX850 تجهیز شده به پردازشگر تصویر 4K High-Precision Chroma Processor است. این پردازشگر به کمک فناوری 4k Color Engine رزولوشن محتوایی که کیفیت تصویر آنها کمتر از فورکی است (محتوای Full HD و HD) را بالا میبرد و نویز آنها را رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. پاناسونیک در این محصول به کمک فناوری Dynamic Noise Reduction یا DNR نویز تصاویر را رفع میکند تا شما شاهد محتوای با کیفیت تری باشید. این تلویزیون قدرت نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision حمایت می کند.

درست است که این تلویزیون قدرت پخش محتوای HDR با فرمت دالبی ویژن را دارد اما با توجه به خصوصیاتی که دارد، برای اینکار بهترین مورد نیست. این تلویزیون تجهیز شده به 3 پورت HDMI 2.0 است و کیفیت تصویر 4K@60Hz را در اختیار کاربر قرار می دهد. با عرض تاسف این تلویزیون امکانات ویژه ای برای گیمینگ ندارد اما در مجموع برای بازی کردن با کنسول نسل هشتم و قبل از آن گزینه خیلی خوبی است. تلویزیون هوشمند پاناسونیک مدل 55JX850 به سیستم عامل اندروید نسخه ده مجهز است و امکانات هوشمند خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد.سیستم عامل اندروید ورژن 10 معروف به Q نیز است.

تلویزیون پاناسونیک  مدل JX850 ریموت کنترل هوشمند دارد. این ریموت کنترل همراه خود میکروفون داخلی دارد و گزینه خاص اجرای دستیار صوتی Google Assistant دارد و از دستورها و جستجوی صوتی حمایت می کند. همچنین خود تلویزیون نیز میکروفون داخلی دارد و توانایی Far Field Voice Control را دارد و شما کاربر عزیز حتی بدون استفاده کردن از ریموت کنترل و فقط از راه صدای خود می توانید با تلویزیون کار کرده و از دستورها و جستجوی صوتی استفاده کنید. شرکت پاناسونیک برای حفظ حریم خصوصی شما یک گزینه دستی برای فعال کردن و غیر فعال میکروفون داخلی آن در پشت تلویزیون قرار گرفته است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید. تلویزیون اندرویدی پاناسونیک از اینترنت اشیاء نیز حمایت می کند و شما کاربر گرامی می توانید از راه دستیار صوتی گوگل قرار داده شده در آن، لوازم خانگی و منزل هوشمند خود را تنظیم و کنترل نمایید.

این تلویزیون توانایی نصب هزاران برنامه اندرویدی را دارد و شما می توانید آنها را به صورت مستقیم از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون نصب کنید. برنامه هایی مانند یوتیوب، نتفلیکس، Amazon Prime Video و Shahid VIP به صورت پیش فرض روی این تلویزیون نصب هستند. شرکت پاناسونیک حافظه داخلی این تلویزیون سی و دو گیگابایت است، که البته این عبارت بیشتر تبلیغاتی است و بخشی از آن توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده استفاده شده است و بقیه آن یعنی حدود 27 گیگابایت در دست کاربر قرار دارد که حقیقتا عالی است. پاناسونیک این تلویزیون را به 2 گیگابایت حافظه رم نیز تجهیز کرده است تا اجرای برنامه ها و بخش های متنوع سیستم عامل بسیار روان می باشد. این تلویزیون تجهیز شده به کروم کست داخلی (Chromecast) است و شما را از خرید مجزا آن بی نیاز کرده است.

این تلویزیون توانایی وصل شدن به گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS را دارد و شما کاربر عزیز می توانید محتوای مورد نظر را از گوشی روی تلویزیون پخش نمایید. شما می توانید صفحه نمایش گوشی خود را نیز روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون انتقال داده و مشاهده نمایید. ابتدا برای اینکار لازم است برنامه Google Home را روی موبایل خود نصب نمایید و از طریق آن به تلویزیون وصل شوید. پاناسونیک این تلویزیون را به WIFI دو باند ورژن 5 مجهز کرده است، بنابراین می توانید با فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز به اینترنت و شبکه داخلی وصل شوید و به سهولت ویدئو های فورکی را به صورت آنلاین تماشا نمایید. پاناسونیک این تلویزیون را فقط به گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای تماشای شبکه های داخلی مجهز کرده است. یعنی برای تماشای شبکه های خارجی نیاز است که گیرنده DVB-S2 را مجزا تهیه کرده و از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل نمایید. متاسفانه گیرنده دیجیتال این تلویزیون توانایی ضبط برنامه ندارد. تلویزیون پاناسونیک 55JX850 دارای سیستم صوتی دو کاناله معمولی است که صدای استریو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این سیستم صوتی شامل دو بلندگوی 10 واتی است که باهم قدرت صوتی 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد. پاناسونیک با استفاده از فناوری Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby Audio و Dolby MS12 کیفیت صدای این تلویزیون را بهتر میکند. همچنین با استفاده از فناوری Dolby Atmos و DTS Studio Sound صدای فراگیر همه جانبه را در اختیار کاربر قرار می دهد تا از دیدن تلویزیون لذت بیشتری ببرید. تلویزیون مذکور دارای توانایی Bluetooth Audio Link است و به شما اجازه می دهد تا آهنگ مورد نظرتان را از موبایل یا سایر دستگاه های سازگار به صورت بی سیم و از راه بلوتوث روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید هدفون بلوتوثی یا ساندبار خود را نیز به تلویزیون وصل کرده و صدای تلویزیون را از طریق آن گوش دهید.

طراحی ظاهری تلویزیون 55 اینچ پاناسونیک مدل JX850 درست مانند سایر تلویزیون های LED پاناسونیک است. پایه های این تلویزیون دوشاخه است و در دو طرف تلویزیون قرار میگیرد. این تلویزیون توانایی نصب روی دیوار هم دارد و شما خریدار عزیز می توانید با تهیه یک پایه دیواری یا براکت مناسب، آن را روی دیوار نیز قرار دهید. شما در این قسمت از سایت ما می توانید قیمت تلویزیون پاناسونیک JX850 سایز 55 اینچ را ملاحظه کنید. همچنین می توانید این محصول را با قیمت مطمئن و  گارانتی یا حتی بدون گارانتی و ضمانت اصیل بودن کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید و خاطره یک خرید آنلاین و آسان را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه