تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ یکی از محصولات ال جی در سال 2021 می باشد. البته این تلویزیون با نام کامل 55NANO75VPA و مونتاژ مصر و اندونزی وارد کشور ما می شود. این مدل که در این صفحه درباره اش صحبت میکنیم مونتاژ اندونزی است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد. تلویزیون نانو 75 سایز 55 اینچ علاوه بر استفاده های معمولی و تماشای فیلم، برای استفاده در هتل ها نیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

صفحه نمایش این محصول مجهز نانوسل با کیفیت تصویر 4K و پنل VA می باشد. تلویزیون هایی با پنل VA برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و کم هم گزینه مناسبی به حساب می آید. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO75  نور پس زمینه Direct LED را دارد اما فاقد تکنولوژی Local Dimming است.

این تلویزیون صفحه رفرش ریت 60 هرتز دارد و توانایی نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد.همچنین صفحه نمایش آن دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد و به کمک تکنولوژی Wide Color Gamut از نوع Nano Color طیف وسیعی از رنگ های طبیعی را تولید می کند. این محصول با استفاده از فناوری  Billion Rich Colors قدرت ارائه بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را دارد تا به بیننده حس واقعی تری بدهد.

 پردازشگر به کار رفته در این تلوزیون α5 AI Processor 4K یا Quad Core Processor 4K می باشد که بسته به منطقه جغرافیایی ممکن است متفاوت باشد. شرکت ال جی پردازشگر α5 AI Processor 4K را بر پایه پردازشگر Quad Core Processor 4K ساخته است. پردازشگر این تلویزیون به کمک تکنولوژی 4K Upscaler نویز تصاویر را میگیرد و همچنین  رزولوشن تصاویر در حد کیفیت تصویر 4K را ارتقا میدهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل NANO75

تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ دارای فناوری Active HDR است که میتواند از فرمت های HLG و HDR10 Pro نیز حمایت کند. ال جی به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping عمق محتوای HDR را بهبود می بخشد و آنها را حقیقی نمایش می دهد. اما چون کنتراست تصویر پایین است، نباید انتظار زیادی در زمینه نمایش محتوای HDR از آن داشته باشید. تلویزیون 4K ال جی 55NANO75 به کمک الگوریتم LG Local Contrast، کنتراست محتوا را بهبود می بخشد. ال جی به کمک تکنولوژی Image Enhancing در این مدل، کیفیت تصاویر را بهبود می دهد تا در کاربر تصاویری با کیفیت بالا دریافت نماید.

این محصول همچنین به کمک تکنولوژی AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به نور محیط به صورت خودکار تنظیم می کند تا مخاطب همیشه بهترین کیفیت تصویر را تجربه کند.این  تلویزیون با بهره بردن از تکنولوژی TuMotion 120 توانایی نمایش صاف و روان صحنه های سریع را دارد. تلویزیون 2021 ال جی 55NANO75 فاقد پورت HDMI 2.1 است ولی از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می کند. همچنین از حالت HGIG Mode نیز پشتیبانی می کند و می تواند بازی های HDR را با کیفیت قابل قبولی نمایش دهد.

این تلویزیون با قابلیت Game Optimizer برخی از ویژگی های گیمینگ را به صورت منو (Menu) در اختیار گیمیرهای عزیز قرار می دهد تا در حین بازی به آسانی به آنها دسترسی داشته باشند. این محصول با حمایت از رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم و بازی به صورت غیر حرفه ای مناسب می باشد.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55NANO75  دو کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع قدرت خروجی صدای 20 وات دارند. شرکت الجی در این مدل از کدک های صوتی AC4، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و HE-AAC پشتیبانی می کند و می تواند صدای محتواهایی که از این کدک ها پشتیبانی می کنند را بهبود ببخشد.

این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی AI Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند. همچنین شما با فعال کردن تکنولوژی Ultra Surround می توانید صدای فراگیر مجازی و سینمایی را تجربه کنید. تلویزیون مذکور با تکنولوژی Clear Voice III میتواند صدای دیالوگ ها را بهبود ببخشد تا صدا ها را بهتر بشنوید.

 ریموت کنترل جادویی و فناوری AI Acoustic Tuning همراه این محصول تعبیه شده است که فاصله و محل قرار گیری بیننده تا تلویزیون را تشخیص می دهد و صداها را با توجه به آن تنظیم می کند. این تلویزیون  به تکنولوژی LG Sound Sync تجهیز شده است که می توانید آن را از طریق بلوتوث به ساندبار های ال جی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند وصل نمایید. این کنترل از راه دور هوشمند دارای میکروفون داخلی است و از دستورات و جستجوی صوتی نیز حمایت می کند. با پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) و برنامه ThinQ ال جی شما به راحتی می توانید از طریق موبایل هوشمند اندرویدی و آی او اس خود، این تلویزیون را مدیریت نمایید. علاوه بر آن تلویزیون مذکور دارای داشبورد هوشمند نیز (Home Dashboard) می باشد و این امکان را به شما می دهد تا دیگر لوازم خانگی، خانه هوشمند و حتی دستگاه های متصل به تلویزیون را از طریق آن مدیریت و کنترل کنید.

این تلوزیون دارای تکنولوژی Simultaneous Audio Output نیز می باشد تا هنگام اتصال به ساندبار یا سینما خانگی از طریق کابل اپتیکال، صدا را هماهنگ بشنوید. این مدل قابلیت اتصال به موبایل را دارد و به کمک قابلیت Sound Share می توانید صدا را از موبایل به تلویزیون یا بالعکس انتقال دهید.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO75 دارای سیستم عامل webOS نسخه 6 است و از هوش مصنوعی ThinQ AI حمایت می کند. این تلویزیون قابلیت نصب برنامه را نیز دارد که شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ال جی (LG Content Store) برنامه های مورد نظر خود را دریافت و نصب کنید. این مدل دارای ویژگی Sports Alert است که برای طرفداران ورزش بسیار مناسب است.

 ال جی این محصول را به گیرنده داخلی DVB-T2 و DVB-S2 تجهیز کرده است تا برای دریافت شبکه های داخلی نیاز به صرف هزینه برای خرید گیرنده مجزا نداشته باشید. گیرنده دیجیتال بکار رفته در این تلویزیون قابلیت ضبط برنامه (Digital Recording) را دارد.

این محصول از نظر طراحی زیبا است . لبه های 3 طرف صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ ال جی نانو 75 ، نسبت به لبه پایین آن باریک تر است تا زیبایی محصول بیشتر شود. شما همچنین میتوانید با استفاده از گیره های موجود در بسته بندی تلویزیون می توانید کابل های متصل به آن را مدیریت نمایید.این مدل از پایه Gallery Stand نیز پشتیبانی می کند که باید به صورت جداگانه از فروشگاه های ال جی تهیه شود.

شما در این صفحه از سایت ما می توانید قیمت تلویزیون ال جی NANO75 سایز 55 اینچ محصول 2021 را مشاهده کرده و نسبت به خرید مستقیم با قیمت مناسب اقدام نمایید. با خواندن متن بالا شما با ویژگی ها و خصوصیات این تلوزیون اشنا شده اید فقط کافی است تا تصمیم خود را برای خرید قطعی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه