تلویزیون ال جی مدل NANO80 سایز 55 اینچ از محصولات سال 2020 ال جی می باشد که با نام کامل 55NANO80VNA نیز در بازار شناخته می شود. تلویزیون ال جی نانو 80 را می توان یکی از مناسب ترین تلویزیون های نانوسل ال جی از نظر قیمت در سال 2020 دانست. این تلویزیون برای استفاده معمولی و خانگی و همچنین استفاده در هتل ها مناسب می باشد.این تلوزیون مونتاژ کشور مصر است.یعنی قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند

صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی 55NANO80 ال ای دی می باشد که از فناوری NanoCell در آن استفاده شده است تا رنگهای زنده ارائه دهد. همچنین این تلویزیون دارای عمق رنگ 8 بیت واقعی است ولی به کمک فناوری FRC می تواند تا 10 بیت رنگ را تولید کند. همچنین این تلویزیون به قابلیت Wide Color Gamut از نوع Nano Color مجهز است و در کنار فناوری Billion Rich Colors می تواند طیف عظیمی از رنگ ها را به نمایش درآورد تا تصاویر را واقعی ببینید.

 پنل IPS بوده و نور پس زمینه Edge LED در این محصول وجود دارد. این محصول با وجود پنل IPS و فناوری Wide Viewing Angle می تواند زاویه دید بزرگی را به کاربر ارائه دهد اما نمی تواند رنگ های تیره را در محیط های تاریک به خوبی به نمایش درآورد. ال جی از تکنولوژی Local Dimming و الگوریتم LG Local Contrast برای کنترل نور پس زمینه و بهبود کنتراست در این تلویزیون استفاده کرده است.

در تلویزیون ال جی مدل NANO80 سایز 55 اینچ از فناوری Ultra Luminance برای تنظیم درخشندگی تصاویر، ایجاد کنتراست بیشتر و افزودن عمق به تصاویر استفاده شده است. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO80 کیفیت تصویر 4K دارد و از رزولوشن 3840×2160 پیکسل برخوردار است. این محصول رفرش ریت 60 هرتز دارد و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را به نمایش بگذارد. همچنین به قابلیت TruMotion 120 تجهیز شده است تا تصاویر را روان تر به نمایش درآورد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل NANO80

این تلوزیون به پردازنده Quad Core Processor 4K مجهز است و با استفاده از فناوری 4K Upscaler اقدام به کم کردن نویز محتوا کرده و رزولوشن آنها را  بالا می برد. به این ترتیب حتی اگر محتوای با رزولوشن پایین تری را نیز در این تلویزیون پخش کنید، تصاویر را با کیفیت تر و نزدیک به 4K خواهید دید.

همچنین تکنولوژی Image Enhancing در این تلوزیون برای بهبود کلی کیفیت تصویر استفاده شده است. این محصول دارای قابلیت Active HDR است و می تواند محتوای HDR با فرمت های HDR10 Pro و HLG را پخش کند. شرکت ال جی از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping در این محصول استفاده کرده است تا کیفیت محتوای HDR را بالا ببرد. همچنین حالت Filmmaker Mode نیز در اختیار شما است تا بتوانید تصاویر را با همان رنگ و کیفیتی که سازنده میخواهد مشاهده کنید.

تلویزیون ال جی مدل 55NANO80 دارای 4 پورت HDMI 2.0 است و توانایی پخش تصاویر 4K با رفرش ریت 60 هرتز را دارد. این تلوزیون به فناوری Auto Low Latency Mode (ALLM) تجهیز شده است و همین باعث میشود که تاخیر بسیار کمی در زمان انجام بازی داشته باشید. این محصول دارای قابلیت HGiG Mode می باشد تا محتوای بازی های HDR را با همه جزئیات بیشتر و کیفیت بهتر مشاهده کنید. همانطور که گفتیم تلویزیون فوق از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است اما متاسفانه به HDMI 2.1 مجهز نیست و همچنین فاقد تکنولوژی VRR می باشد.شما میتوانید از این محصول در کنار کنسول نسل 8 مانند PS4 یا Xbox One استفاده کنید اما برای کنسول های نسل 9 مانند Xbox Series X یا PS5 مناسب نیست.

سیستم صوتی تلویزیون 55NANO80 سیستم صدای 2 کانالهاست یعنی دو بلندگو با توان خروجی صدا 20 وات دارد. و همچنین این تلویزیون از تکنولوژی های مختلفی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby AC4 پشتیبانی می کند تا صدای بسیار با کیفیتی را به کاربر ارائه دهد. این محصول با استفاده از قابلیت Ultra Surround می تواند صدای فراگیر مجازی و سینمایی تولید کند. شرکت ال جی از فناوری AI Sound در این تلویزیون استفاده کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای در حال پخش را تشخیص داده و صدا را با توجه به آن تنظیم میکند.

 این تلویزیون به قابلیت AI Acoustic Tuning مجهز است و می تواند به کمک ریموت کنترل جادویی، محیط را ارزیابی کرده و فاصله تا بیننده را تشخیص دهد و با توجه به اطلاعات کسب کرده صدای خروجی را مدیریت کند و کیفیت آن را بهبود ببخشد. وجود فناوری Clear Voice III در تلویزیون فوق باعث می شود شما دیالوگ ها را واضح تر بشنوید.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO80 سیستم عامل WebOS 5 دارد. همچنین این تلویزیون امکان اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN و وایرلس (Wi-Fi) را دارد و از اینترنت اشیاء یا IoT حمایت می کند. شما به کمک داشبود هوشمند Home Dashboard می توانید خانه هوشمند خود را کنترل و مدیریت کنید.

به همراه این تلویزیون ریموت کنترل جادویی ال جی مدل MR20 به خریدار ارائه می شود. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است که با استفاده از آن می توانید به جستجوی صوتی پرداخته یا حتی تلویزیون خود را با استفاده از فرمان صوتی مدیریت کنید. علاوه بر این می توانید نرم افزار LG ThinQ را روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS خود نصب کنید و تلویزیون خود را از طریق گوشی همراهتان کنترل کنید. این تلویزیون دارای قابلیت Universal Control می باشد و شما می توانید لوازم متصل به آن را از طریق ریموت کنترل جادویی الجی مدیریت و کنترل کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO80 دارای فناوری Screen Share بوده که اجازه پخش صفحه نمایش موبایل هوشمند روی تلویزیون را به شما می دهد. با وجود قابلیت Sound Share می توانید گوشی هوشمند خود را از طریق بلوتوث به تلویزیون وصل و موزیک مورد نظرتان را پخش کنید. شما کاربر گرامی می توانی با نصب نرم افزار LG ThinQ روی گوشی هوشمند، صدای تلویزیون را روی موبایل خود بشنوی. این تلویزیون به کروم کست (Chromecast) داخلی مجهز نیست ولی فناوری DIAL در آن گنجانده شده است تا بتوانید ویدئوهای یوتیوب یا نت فلیکس را از طریق موبایل روی تلویزیون پخش کنید.

این تلویزیون علاوه بر حمایت از انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری، امکان پخش تصاویر 360 درجه VR را نیز دارد. این محصول دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) است تا شما بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال به صورت جداگانه، بتوانید شبکه های داخلی یا خارجی را مشاهده کنید. شما میتوانبد با اتصال حافظه جانبی به تلویزیون برنامه های در حال پخش را ضبط کنید.

طراحی Cinema Screen در این تلوزیون استفاده شده است و حاشیه های نسبتا باریکی دارد.پایه های این تلویزیون از نوع دو شاخه بوده و در دو طرف تلویزیون قرار گرفته اند. این پایه ها فاقد شیار یا گیره ای برای نگهداری کابل هستند ولی به همراه تلویزیون یک بست مخصوص ارائه می شود که می توانید از آن برای منظم کردن کابلها در پشت تلویزیون استفاده کنید. این تلویزیون امکان نصب روی دیوار را نیز دارد و شما با تهیه پایه دیواری مناسب، می توانید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید.

در این صفحه از سایت ما می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون 2020 ال جی NANO80 سایز 55 اینچ را مشاهده کنید. همچنین از طریق همین صفحه می توانید نسبت به خرید این تلویزیون با بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا، گارانتی معتبر و یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه ما اقدام نمایید و به جمع مشتریان عزیز ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه