تلویزیون ال جی NANO84 سایز 55 اینچ یکی از محصولات ال جی در سال 2022 محسوب می شود. این تلویزیون با مدل کامل 55NANO846QA مونتاژ مصر وارد کشور ما شده است. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.تلویزیون NANO84 را می توان بهترین تلویزیون نانوسل 4K ال جی در سال 2022 نامید. 

این تلویزیون ال جی برای استفاده خانگی و معمولی مناسب است. البته برای استفاده های تجاری و هتل ها نیز مناسب می باشد.صفحه نمایشگر این تلویزیون نانوسل و کیفیت تصویر 4K HDR می باشد. تلویزیون نانوسل ال جی مدل 55NANO84 نور پس زمینه Edge LED و پنل IPS دارد. همانطور که می دانید تلویزیون های دارای پنل IPS ، توانایی نمایش عمق رنگ مشکی را ندارند ولی زاویه دید خوبی دارند . ال جی این محصول را به فناوری Local Dimming تجهیز کرده است که کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد.

 عمق رنگ این تلوزیون 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به کمک تکنولوژی Nano Color توانایی تولید طیف وسیعی از رنگ ها را دارد.تلویزیون ال جی NANO84 با استفاده از قابلیت Billion Rich Colors توانایی تولید 1 میلیارد رنگ متنوع را دارد. صفحه نمایش این تلویزیون رفرش ریت 60 هرتز است و با بهره بردن از تکنولوژی TruMotion 120 صحنه های سریع را واضح و شفاف نمایش می دهد و از تار بودن محتوا جلوگیری می کند.

تلویزیون 4K ال جی 55NANO84 به پردازشگر نسل پنجم آلفا 5 یا α5 Gen5 AI Processor 4K مجهز می باشد و البته این پردازشگر معمولا در تلویزیون های رده پایین ال جی مورد استفاده قرار می گیرد.این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و نویز آنها را رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

شرکت الجی با کمک تکنولوژی Image Enhancing به طور کلی کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد تا شما کیفیت تصویر بهتری را ببینید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Active HDR برای نمایش محتوای HDR می باشد و از فرمت های HDR10 Pro و HLG حمایت می کند. این محصول به کمک تکنولوژی Dynamic Tone Mapping کنتراست، رنگ و جزئیات تصاویر HDR را بهبود می بخشد و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل NANO84

این محصول مجهز به سنسور نور است و به کمک تکنولوژی AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند.شرکت ال جی 4 پورت HDMI 2.0 در این محصول تعبیه نموده است که توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد. همچنین دارای ALLM است که باعث میشود تاخیر ورودی پایینی داشته باشید. علاوه بر آن دارای قابلیت HGiG نیز می باشد که با فعال کردن آن قسمت های روشن و تاریک  HDR با جزئیات دقیقی نمایش داده می شود.

تلویزیون ال جی NANO84 سایز 55 اینچ به قابلیت Game Dashboard و Game Optimizer نیز مجهز است که کاربر میتواند تنظیمات بازی را به سهولت انجام دهد. شما می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به کنسول بازی از سرویس های گیمینگ ابری Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW بازی تان را انجام دهید. البته باید گفت برای استفاده از این سرویس ها به اشتراک آنها و البته اینترنت بسیار پر سرعتی احتیاج خواهید داشت. این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم گزینه خوبی است اما برای کنسول های بازی نسل نهم مانند PS5 و Xbox Series X گزینه مناسبی نیست .

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55NANO84  دو کاناله است که شامل 2 بلندگوی 10 واتی می باشد و در مجموع توان خروجی صدای 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد. ال جی به کمک تکنولوژی AI Sound Pro صداها را با توجه به شرایط محیط و همچنین نوع محتوای در حال پخش به صورت اتوماتیک تنظیم می کند و صدای 5.1.2 کاناله مجازی را در اختیار شما کاربر قرار می دهد.

این محصول همچنین با استفاده از تکنولوژی Ultra Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار مخاطب قرار می دهد تا از تماشای تلویزیون لذت بیشتری ببرد. ال جی با استفاده از تکنولوژی های Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای این تلویزیون را افزایش داده است. این محصول با استفاده از فناوری AI Acoustic Tuning و ریموت کنترل جادویی خود، فاصله بیننده تا تلویزیون و همچنین ابعاد محیط را تشخیص داده و صداها را با توجه به اطلاعات بدست آورده تنظیم می کند.

شرکت الجی این تلویزیون را به فناوری LG Sound Sync و Simultaneous Audio Output تجهیز کرده است و به شما امکان می دهد تا تلویزیون را به ساندبار، سینمای خانگی و سیستم صوتی ال جی وصل کنید و صدای هماهنگ و البته قدرتمندی را تجربه کنید. علاوه بر موارد گفته شده این تلویزیون دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready نیز می باشد و شما می توانید آن را به دو بلندگوی بلوتوثی مجزا نیز وصل کنید و صدای فراگیر را تجربه کنید.

تلویزیون ال جی NANO84 سایز 55 اینچ دارای فناوری Sound Share است که شما می توانید با استفاده از آن صدای موبایل خود را به تلویزیون منتقل کرده و آهنگ دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید و بالعکس. ال جی برای تقویت صدای دیالوگ ها این تلویزیون را به تکنولوژی Clear Voice Pro مجهز کرده تا شما صدای گوینده را با کیفیت خوب بشنوید.

تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO84 به جدید ترین نسخه از سیستم عامل webOS  مجهز است. حافظه داخلی این تلویزیون 2 گیگابایت است که از این مقدار تنها 1.33 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد و مابقی آن توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده است.

این تلویزیون  مجهز به ریموت کنترل جادویی و هوشمند ال جی مدل MR22GN  است. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است و از دستورات و جستجوی صوتی حمایت می کند. متاسفانه خود تلویزیون فاقد میکروفون داخلی است و شما تنها از طریق ریموت کنترل می توانید از دستورات و جستجوی صوتی بهره ببرید.

این محصول دارای اینترنت اشیاء (IoT) و فناوری ThinQ AI است و شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard، لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. همچنین از برنامه LG ThinQ نیز حمایت می کند و شما با نصب آن روی موبایل خود می توانید تلویزیون را کنترل کنید.

طراحی 3 Sided Cinema Screen در تلوزیون NANO84 استفاده شده است که به معنای باریک بودن حاشیه های 3 طرف صفحه نمایش است و به شما کمک می کند تا روی محتوای در حال پخش تمرکز کنید و از تماشای آن لذت ببرید. پایه این تلویزیون هلالی است و در وسط تلویزیون قرار میگیرد

در پایان با جمع بندی مطالب بالا به این نتیجه می رسیم که تلویزیون ال جی NANO84 سایز 55 اینچ خریدی مناسب و با کیفیت برای شما مشتری عزیز خواهد بود .این تلوزیون با کیفیت تصویری خیلی خوب ، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری زیبا و شیک مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه