تلویزیون ال جی NANO86 سایز 55 اینچ از تولیدات سال 2020 ال جی است. این تلویزیون گزینه خوبی برای استفاده معمولی، خانگی و استفاده در هتل ها است.قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون 55NANO86 دارای صفحه نمایشگر نانوسل است و با استفاده از تکنولوژی نانوسل و فناوری Wide Color Gamut از نوع Nano Color، رنگها حقیقی به نمایش در می آیندتلویزیون NANO86 ارزان قیمت ترین تلویزیون 120 هرتز نانوسل ال جی برای گیمینگ در سال 2020 است.

این تلویزیون دارای عمق رنگ 8 بیت است که با کمک فناوری FRC توانایی نمایش عمق رنگ 10 بیت را نیز دارد. همچنین این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی Billion Rich Colors امکان تولید حدود 1 میلیارد رنگ را داشته و طیف عظیمی از رنگها را پوشش می دهد. این محصول مجهز به پنل IPS است و با استفاده از تکنولوژی Wide Viewing Angle، زاویه دید عظیمی دارد. تلویزیون ذکر شده دارای نور پس زمینه Edge LED است. این تلویزیون از فناوری Local Dimming برخوردار است و توسط آن نور قسمت های مختلف پس زمینه را مدیریت می کند تا کنتراست بهتری را به کاربر ارائه دهد.

تلویزیون ال جی NANO86 سایز 55 اینچ به تکنولوژی Ultra Luminance تجهیز شده است که با کنترل درخشندگی و کنتراست تصاویر، به محتوا عمق می بخشد. همچنین ال جی از الگوریتم LG Local Contrast برای ایجاد کنتراست بیشتر در این تلویزیون استفاده کرده است. این تلویزیون رفرش ریت 120 هرتز دارد و با کمک قابلیت TruMotion 240 توانایی آن را دارد تا تصاویر را روان تر به نمایش درآورد. تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO86 رزولوشن 3840x2160 پیکسل دارد و یکی از تلویزیون های 4K ال جی به شمار می آید که کیفیت تصویر بسیار خوبی را به مخاطب ارائه می دهد.

این محصول به پردازنده نسل سوم آلفا 7 (α7 Gen3 AI Processor 4K) مجهز است. همچنین در این تلوزیون از تکنولوژی 4K Upscaler استفاده شده است که به کمک الگوریتم های خاصی، نویز تصاویر را کم میکند و رزولوشن محتوای ورودی را بالا می برد تا حتی تصاویر با رزولوشن پایین تر را نیز با کیفیتی نزدیک به 4K مشاهده نمایید. همچنین ال جی این تلویزیون را به فناوری AI Picture مجهز کرده است که به کمک هوش مصنوعی می تواند محتوای تصاویر در حال پخش را تشخیص داده و نسبت به آن، کیفیت تصویر را بهبود ببخشد.

شما عزیزان برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل NANO86

 این تلویزیون دارای قابلیت Cinema HDR است و می تواند محتوای HDR با فرمت های Dolby Vision IQ، HDR10 Pro و HLG را با کیفیت بسیار خوب پخش کند. تلویزیون مذکور از فناوری Dynamic Tone Mapping برای بهبود کنتراست و کیفیت تصاویر HDR استفاده می کند. این تلویزیون دارای حالت های متنوعی برای تصاویر است که مهم ترین آنها، حالت های Filmmaker و HDR Effect هستند که باعث می شوند تصاویر با جزئیات و کنتراست بیشتر و بهتری دیده شوند.

 تلویزیون 4K ال جی 55NANO86 از جمله تلویزیون های بسیار خوب برای گیمیرها به حساب می آید که کیفیت تصویر و امکانات بسیار خوبی برای انجام بازی های رایانه ای در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K است و رفرش ریت 120 هرتز دارد، به این ترتیب می تواند کیفیت تصویر 4K@120Hz را به راحتی پخش کند.

به لطف وجود 2 ورودی HDMI 2.1 و امکاناتی مانند ALLM و VRR می توانید از این تلویزیون در کنار کنسول های نسل 9 مانند Play Station 5 یا Xbox Series X استفاده کنید و از تمام توانایی کنسول خود بهره ببرید. فناوری ALLM یا Auto Low Latency Mode باعث می شود تاخیر ورودی یا Input Lag در این تلویزیون تا حد خیلی زیاد کاهش یابد. همچنین فناوری های VRR و AMD FreeSync Premium از مشکل Screen Tearing یا شکسته شدن تصویر جلوگیری می کنند تا تصاویر واضح تر دیده شوند.

تلویزیون ال جی مدل 55NANO86 دارای 2 کانال صوتی است.یعنی صدای این تلویزیون توسط 2 بلندگوی 10 وات تولید می شود که روی هم قدرت خروجی صدای 20 وات ارائه می دهند. این محصول به تکنولوژی AI Sound مجهز است و به کمک هوش مصنوعی محتوای در حال پخش را تشخیص داده و با توجه به آن اقدام به تنظیم و بهبود صدای خروجی می کند.

ال جی تکنولوژی AI Acoustic Tuning را در این تلویزیون قرار داده است تا به کمک ریموت کنترل جادویی و هوش مصنوعی بتواند محیط و فاصله تلوزیون تا بیننده را تشخیص داده، و نسبت به آن صدای خروجی را تنظیم کند . این محصول از فرمت های مختلف دالبی از جمله Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و همچنین Dolby Atmos حمایت می کند که به کمک فناوری Ultra Surround می تواند صدایی با کیفیت را بصورت فراگیر مجازی پخش کند.

 فناوری Clear Voice III در این محصول استفاده می شود که می تواند صدای دیالوگ ها را واضح تر پخش کند. با تمام این فناوری ها باید گفت کیفیت صدای این تلویزیون نسبتا مطلوب است ولی نمی توان از آن انتظار زیادی داشت و اگر ضما از کیفیت صدا راضی نبودید میتوانید با یک پورت HDMI با پشتیبانی از eARC و ARC که در اختیار شما قرار دارد تلوزیون را به ساندبار یا سینمای خانگی وصل کنید و از صدای قدرتمند و بلند آن بهره ببرید.

 این محصول دارای بلوتوث نسخه 5 است و از قابلیت Bluetooth Surround Ready برخوردار است و امکان اتصال به بلندگوهای بلوتوثی را دارد. همچنین این تلویزیون از فناوری WiSA حمایت می کند و شما با تهیه دانگل مخصوص، می توانید حداکثر 2 بلندگو از نوع WiSA را به تلویزیون هوشمند خود وصل کنید.

تلویزیون ال جی مدل NANO86 یکی دیگر از تلویزیون های هوشمند ال جی در سال 2020 است که به سیستم عامل WebOS 5 مجهز است. این تلویزیون رابط کاربری هوشمندی داشته و به لطف ریموت کنترل جادویی (MR20) تجربه  جذابی از کار با تلویزیون را به کاربر ارائه میدهد. این تلوزیون از جستجوی صوتی و دستورات صوتی پشتیبانی می کند و شما با استفاده از میکروفونی که روی ریموت کنترل تعبیه شده است می توانید از این تکنولوژی ها بهره ببرید.

این تلوزیون دارای اینترنت اشیاء یا IoT است و شما به کمک داشبورد هوشمند یا همان Home Dashboard به راحتی می توانید خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. این محصول هوشمند دارای فناوری Universal Control است که امکان کنترل مرکزی دستگاهای متصل به تلویزیون را فراهم می کند و شما دیگر نیاز به چندین ریموت برای کنترل نخواهید داشت.

 از قابلیت های دیگر این تلویزیون که می تواند برای ورزش دوستان جذاب باشد، ویژگی Sports Alert است که می تواند اطلاعاتی نظیر زمان شروع یا نتایج مسابقات را نمایش دهد. شما مشتری گرامی با خرید این تلویزیون دیگر نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال جداگانه نخواهید داشت، زیرا این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و خارجی (DVB-S2) می باشد و به راحتی می توانید به تماشای شبکه های داخلی و خارجی بپردازید. تلویزیون فوق امکان ضبط کانال های دیجیتال و آنالوگ را دارد.برای استفاده از این قابلیت نیاز است حافظه جانبی به تلویزیون متصل کنید.

تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55NANO86 سایز 55 دارای پایه هلالی شکل است که در وسط تلوزیون  قرار دارد. در پشت این پایه قابی قرار دارد که امکان مدیریت و مخفی کردن کابل ها را فراهم میسازد. این تلویزیون علاوه بر حالت رومیزی، امکان نصب روی دیوار را نیز دارد.فناوری Art Gallery در این تلویزیون  وجود دارد که با فعال کردن آن، می توانید از تلویزیون خود به عنوان یک قاب عکس دیجیتال استفاده نمایید. پورت های ورودی و خروجی در قسمت پشت و کنار تلویزیون قرار گرفته اند و در صورتی که تلویزیون را به دیوار نصب کنید، دسترسی به بعضی از این پورتها سخت خواهد بود.

در این صفحه از سایت مشخصات و قیمت تلویزیون 2020 ال جی NANO86 سایز 55 اینچ قابل مشاهده است. اگر با خواندن این صفحه قصدتان برای خرید این تلوزیون قطعی شده است میتوانید با خیالی آسوده سایت ما را برای خرید این محصول شرکت ال جی انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه