یکی از بهترین محصولات ال جی در سال 2022، تلویزیون فورکی کیوند 55 اینچ QNED806 است. این تلویزیون از سری 80 کیوند است که میتواند تصاویر را با کیفیت واقعی فورکی و رنگ عالی نشان بدهد.قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.

این تلوزیون پردازنده 4 هسته ای فورکی آلفا 7 ، نسل 5 را دارد که مثل یک مرکز فرماندهی قدرتمند عمل میکند و صدا و تصویر را با هوش مصنوعی به بالاترین سطح کیفیت میرساند.تلویزیون 55QNED806 ال جی یک تلویزیون کاملا هوشمنده که با سیستم عامل WebOS میتواند قابلیت های مختلفی را اجرا کند. با این سیستم عامل می‌توانید به راحتی به اینترنت وصل شوید و همه ‌ی کانال‌ ها را بدون محدودیت برای شما به نمایش می‌گذارد . با استفاده از سیستم عامل webOS در کمترین زمان به هر ویدیویی که خواستید می‌توانید دسترسی داشته باشید . اسمارت تی‌ وی‌ ها برای اجرای دستورات دارای ریموت کنترل هستند. شما با کمک آن هم از طریق کیبورد و هم از طریق صوت قادر به آن هستید که هر برنامه ای را اجرا نمایید. سیستم عامل webOS دارای رابط کاربری بسیار آسان در اجرای برنامه‌ها می‌باشد.

تلویزیون فورکی کیوند 55 اینچ QNED806 با پشتیبانی از دستیارهای صوتی Apple AirPlay، HomeKit و … به شما این امکان رو میدهد که تلویزیون و دستگاه هایی که به آن وصل هستند را خیلی سریع و آسان کنترل کنید.شما برای پیگیری خبرهای ورزشی میتوانید Sports Alert را فعال کنید

این محصول دارای قدرت صدای 20 واتی که فراگیر و قدرتمند هستند ، است که با هوش مصنوعی و قابلیت هایی که در این تلوزیون وجود دارد کارایی زیادی خواهد داشت.تلویزیون فورکی کیوند 55 اینچ QNED806  4 پورت HDMI و 2 پورت USB دارد و همچنین توانایی اتصال به وای فای و بلوتوث را هم دارد

این تلویزیون با فناوری های مختلفی که دارد تصویر را با کیفیت فورکی و همچنین خیلی واقعی به مخاطب نشان میدهد. با ترکیب دو فناوری کوانتوم دات و نانوسل در تلویزیون 55qned806 فورکی الجی رنگ ها را واضح و طبیعی دریافت خواهید کرد. رنگی که این دو فناوری با هم ایجاد میکنن خیلی بهتر از تصور شما خواهد بود. فناوری Dimming Pro هم با الگوریتم های یادگیری عمیق، نور پس زمینه را بالاتر می برد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل QNED806

پردازنده هوشمند α7 Gen5 AI Processor هم با الگوریتم های یادگیری عمیق، باعث میشود شما از تماشای تلوزیون لذت ببیرد. تصویری که با تلویزیون فورکی ال جی 55QNED80 میبینید به خاطر فناوری هوشمند AI Picture Pro بسیار واقعی به نظر میرسد. ارتقاء کیفیت هوشمند فورکی و AI Tone Mapping کنتراست و وضوح را بالا میبرد تا جزئیات بهتر دیده شوند. همچنین جلوه های پیش زمینه تقویت شده و  پویایی تصویر، عمق و رنگ را برای ایجاد تصاویر فوق العاده طبیعی و واقعی به حداکثر میرساند.همچنین پردازنده صدا را هم به صورت هوشمند با قابلیت AI Sound Pro بهینه میکند.میلیون ها داده صوتی، صدا، جلوه ها و فرکانس های صوتی را تشخیص میدهد و به کمک آنها صدا را با محتوایی که داره پخش میشه هماهنگ میکند و همین کار باعث میشود صدا فراگیرتر، چند بعدی و زنده به گوش برسد.

شما میتوانید تلویزیون 2022 ال جی 55QNED80 را شخصی سازی کنید و برای خودتان پروفایل بسازید. با ایجاد این پروفایل ، تلویزیون علاقه شما را تشخیص میدهد و برنامه هایی که دوست دارید را به شما پیشنهاد میدهد. اینجوری خیلی فوری به چیزی که دوست دارید دسترسی پیدا میکنید. 

تلویزیون فورکی الجی 55 اینچ QNED806 قابلیت های تبدیل شدن به سینمای خانگی را هم دارد. یعنی وقتی که شما  فیلم یا سریالی را با آن تماشا میکنید حس میکنید که در سینما هستید و دارید رو پرده سینما آن فیلم را میبینید. حالت Filmmaker Mode و HDR10 Pro برنامه هایی که دوست دارید را تقویت میکنن تا آن حالت سینمایی و جذاب ایجاد بشود. پس با خرید تلویزیون کیوند فورکی ال جی 55QNED80 میتوانید از تماشای فیلم لذت بیشتری ببرید.

در تلویزیون 55 اینچ کیوند 806 ال جی روشنایی صفحه به صورت خودکار تنظیم میشود و محتوای HDR را بهبود میبخشد. این عملکرد باعث میشه جزئیات بهتر دیده بشوند و وضوح تصاویر هم بیشتر شود. پس شما هر چیزی که با این تلویزیون ببینید خیلی واقعی به نظرتون میرساند.

 تلویزیون ال جی سری 80 کیوند برای گیمیرها یه انتخاب خوبه چون قابلیت های بازی کردن را دارد و با گیم پلی پیشرفته میتوانید بازی ها را قدرتمند انجام بدهید.قابلیت داشبورد بازی و بهینه ساز، 4K 120 هرتز و پشتیبانی از VRR و FreeSync Premium AMD تجربه بازی شما رو کامل تر میکنند.

نرخ نوسازی این تلوزیون 120 هرتز است و این به معنای سرعت به‌روزرسانی یک نمایشگر است. به‌ عبارتی دیگر، هر چند وقت یک‌بار و با چه سرعتی یک صفحه‌نمایش نوسازی می‌شود. نرخ نوسازی به‌ این معنا است که در هنگام روشن بودن یک نمایشگر، پنل آن در هر ثانیه چند بار نوسازی می‌شود. یک صفحه‌نمایش 60 هرتزی در هر ثانیه 60 بار، یک نمایشگر 90 هرتزی 90 بار و صفحه‌نمایشی 120 هرتزی، 120 بار در هر ثانیه نوسازی می‌شود. بنابراین یک نمایشگر 120 هرتزی دو برابر یک پنل 60 هرتزی و 4 برابر یک تلویزیون 30 هرتزی قدیمی سریع‌تر نوسازی می‌شود

 بهینه ساز بازی یک منوی کاربردی است که میتوانید تنظیمات بازی را از این طریق انجام بدهید. داشبورد بازی هم دسترسی شما را به تنظیمات فعلی بازی آسان تر میکند تا بتوانید سریع و راحت تنظیمات مورد نظر را اعمال کنید.

تکنولوژی HGIG یا HDR Gaming Interest Group در تلویزیون های جدید ال جی به کار رفته است. حالت HGIG برای نمایش دقیق بازی های HDR مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی HGIG باعث میشود بازی بدون هیچگونه عیب و نقصی بازی ها پخش شود و شاهد صحنه هایی با بهترین کیفیت و کمترین توقف باشید. حالت HGIG در تلویزیون های LG بازی های HDR را همانطور که سازنده بازی مد نظر داشت روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش میدهد.

 با تلویزیون هوشمند جدید ال جی مدل QNED80 به راحتی بازی کنید و از برنده شدن لذت ببرید. این تلویزیون از HDMI 2.1، ALLM، VRR، 4K 120Hz وeARC  پشتیبانی میکند تا قدرت بازی تان را بالا ببرد. همچنین نویز تصاویر را میگیرد و کیفیت پخش آنها را بالا میبرد.

در پایان با جمع بندی مطالب گفته شده به این نتیجه می رسیم که تلویزیون فورکی کیوند 55 اینچ QNED806خرید مناسب و با کیفیت برای شما مشتری عزیز خواهد بود .این تلوزیون با کیفیت تصویر خیلی خوب ، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری مناسب و زیبا مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه