تلویزیون 55 اینچ ال جی اسمارت مدل  UP7760 یکی از محصولات صوتی تصویری شرکت ال جی می باشد.قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.

 این تلویزیون 55 اینچ ال جی دارای کیفیت تصویر برابر با 4k می باشد که می تواند محتوا را با رزولوشن 38402160x به نمایش بگذارد.کیفیت 4k باعث می شود همه جزییات کاملا دیده شود. نور پس زمینه تین تلوزیون Direct LED است که باعث میشود رنگ ها با کیفیت بهتری به نمایش گذاشته شوند.

این محصول دارای پنل IPS  می باشد. تلویزیون هایی با پنل IPS زاویه دید عظیمی را ارائه می دهند و کاربر از هر کجای خانه میتواند از تماشای تلوزیون لذت ببرد. تلویزیون 55 اینچ UP7760 نمایش رنگ های فراوان و متنوعی دارد.  عمق رنگ این تلویزیون10 بیت می باشد که همین باعث شده تا رنگ های بی نظیری را به نمایش بگذارد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی اسمارت مدل  UP7760 قابلیت های HDR که شامل HLG، +HDR10 می باشد را پشتیبانی می کند که با این قابلیت رنگ های سفید درخشنده تر خواهد شد و  رنگ مشکی تیره تر میشود. این تلویزیون از حالت تصویر های مختلفی حمایت می کند که می توانید با توجه به هر محتوا حالت تصویر مناسب آن را تنظیم کنید و با کیفیت بیشتری به تماشای آن بپردازید

 پردازنده این تلویزیون Quad Core Processor 4K می باشد. با انتخاب یک تلویزیون با پردازنده قوی ، فیلم ها ی اکشن و بازی ها و… تماشا کنید و از تماشای صحنه های سریع و شفاف لذت ببرید. پردازنده در یک تلویزیون درست همانند آنچه در یک کامپیوتر وجود دارد عمل کرده و به عنوان مغز تلویزیون تلقی می شود. فیلم ها دارای فریم های فوری هستند و پردازنده همیشه در هنگام نمایش تصویر درگیر نمایش این فریم های سریع فیلم هاست.

شما عزیزان برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل UP7760

این پردازنده قوی باعث بهبود کیفیت تصاویر در این تلویزیون می شود و تصاویر را به بهترین شیوه پردازش خواهد کرد. این پردازنده با کمک تکنولوژی AI Upscale نویز تصاویر را رفع می کند و رزولوشن آن را بالا می برد تا همه تصاویر را در حد K4 مشاهده کنید.

 رفرش ریت 60 هرتز در این تلوزیون وجود دارد. رفرش ریت 60 هرتز برای تماشای معمولی فیلم و سریال گزینه خیلی خوبی است  که باعث میشود تصاویر با وضوح زیاد دیده شود. اما این محصول برای صحنه ها اکشن همچون بازی های حرفه ای ممکن است چندان عملکردی سریع نداشته باشد

 تلویزیون 55 اینچ  مدل  UP7760 ال جی از نظر کیفیت صدا در دسته تلویزیون های معمولی است. خروجی صدای آن 20 وات می باشد که متشکل از دو بلند گوی 10 وات است. این میزان صدای 20 وات به وسیله بلندگو های قوی که دارد صدای بسیار بلند و واضحی را به گوش شما می رساند اما اگر شما صدای بلند تری را میخواهید، می توانید ساندبار تهیه نمایید که به کمک تکنولوژی  LG Sound Syncبه سادگی امکان پذیر می باشد.

وجود فناوری Ultra Surround در این تلویزیون سبب ایجاد صدای همه جانبه در محیط خواهد شد. قابلیت های دیگر همچون Dolby Digital Plus و Dolby digital سبب بهبود کیفیت صدا خواهند شد. این تلویزیون به طور کلی دارای کیفیت صدای بسیار خوبی می باشد.

 سیستم عامل webOS بر روی این محصول نصب می باشد. این سیستم عامل دارای استفاده بسیار آسان و رابط کاربری خوبی می باشد که به آسانی قابل استفاده است و هنگام ورود به آن با دنیایی از برنامه ها مواجه خواهید شد که می توانید فیلم و سریال های مورد علاقه خود را از طریق آن مشاهده کنید .

از ویژگی های بارز این تلویزیون  UP7760 می توان به ریموت کنترل هوشمند آن اشاره کرد که استفاده از تلویزیون و قابلیت های هوشمت را برای شما راحتتر خواهد و کاربر از طریق آن می تواند به جستجوی صوتی و اعمال دستورات صوتی بپردازد. این سیستم عامل به شما اجازه نصب برنامه و وب گردی را میدهد که شما میتوانید زمان زیادی را با آن سرگرم شوید.  این تلویزیون قابلیت های دیگری مانند اتصال به موبایل ، انتقال صدای تلویزیون به موبایل، منوی فارسی، توانایی پخش آهنگ با بلوتوث و تله تکست را نیز دارد.

 تلویزیون ال جی  UP7760 صاحب 2 پورت HDMI و 1 پورت USB می باشد.HDMI مخفف کلمه High-Definition Multimedia Interface است؛ معنی آن در زبان فارسی رابط چند رسانه ای اچ دی یا رابط چند رسانه ای با کیفیت بالاست. رابط اچ دی ام آی علاوه بر انتقال سیگنال های  صوتی و تصویری قادر به انتقال اطلاعاتی است که در صنعت محصولات الکترونیکی به آن handshake می‌گویند. وقتی دو دستگاه به هم متصل می‌شوند، اطلاعاتی برای جلوگیری از سرقت محتوا و نیز پیام‌هایی در مورد نوع ابزاری که از طریق HDMI به دیگری متصل می شوند را ارسال می‌کنند که به آن Handshake یا تکان دست می گویند که نوعی از تبادل اطلاعات می باشد.همچنین این تلوزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتالی خارجی نیز می باشد.

طراحی ظاهری این تلوزیون معمولی رو به بالا است. تلوزیون دارای پایه های دو شاخه ایاست که این پایه ها در دو طرف تلویزیون قرار دارند. این پایه های v شکل مستحکم اند و به راحتی وزن تلویزیون را تحمل می کنند. همچنین با رنگ مشکی طراحی شده است که ظاهری بسیار زیبا را به تلویزیون بخشیده است.

تلویزیون UP7760 برای استفاده روی میز و دیوار طراحی شده است.شما اگر مایل باشید می توانید تلویزیون را به سادگی بر روی دیوار به وسیله براکت ها مناسب نصب کنید و پایه های آن را جدا کنید.پشت این تلویزیون کاملا تخت و مات می باشد. در قسمت راست تلویزیون درگاه های ارتباطی قرار گرفته شده است که می توانید وسایل خود را از طریق این درگاه ها به تلویزیون وصل کنید.

در پایان با جمع بندی نکات مطرح شده در متن بالا به این نتیجه می رسیم که تلویزیون 55 اینچ ال جی اسمارت مدل UP7760 خریدی مناسب و با کیفیت برای شما مشتری عزیز خواهد بود .این تلوزیون با کیفیت تصویری خیلی خوب ، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری مناسب مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه