تلویزیون ال جی مدل UP8150 سایز 55 اینچ یکی از تولیدات شرکت ال جی در سال  2021 می باشد. این تلویزیون با نام 55UP8150PVB نیز در بازار شناخته می شود که جزو سری UP81 می باشد. این تلویزیون قیمت ارزان و مناسب دارد اما با کیفیت است و برای استفاده های معمولی و خانگی تلوزیون مناسبی است. البته دارای قابلیت Hotel Mode نیز هست که برای استفاده تجاری مانند هتل ها نیز مناسب می باشد.

 قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

 تلویزیون UP8150 دارای صفحه نمایشگر ال ای دی و کیفیت تصویر 4K می باشد و دارای نور پس زمینه Direct LED است و پنل آن IPS است اما این محصول تکنولوژی Local dimming را ندارد اما شرکت ال جی به کمک الگوریتم LG Local Contrast تا حدودی کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد.

صفحه نمایش این محصول عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) را دارد .عمق رنگ که به عنوان عمق بیت ( bit-depth) نیز معرفی می شود، به تعداد بیت های مورد استفاده برای تعریف کانال های رنگ قرمز، سبز یا آبی برای هر پیکسل اشاره دارد.در یک سیستم 10 بیتی، می توانید 1024 x 1024 x 1024 = 1,073,741,824 رنگ تولید کنید که 64 برابر رنگ های 8 بیتی است

تلویزیون ال جی مدل UP8150 سایز 55 دارای صفحه نمایشگر رفرش ریت 60 هرتز است و قابلیت پخش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. این تلوزیون به کمک تکنولوژی TruMotion 120 محتوا را به صورت واضح پخش می کند و از تار بودن تصاویر جلوگیری می کند.

 سنسور نور Illuminance Green sensor در این تلوزیون به کار برده شده است و به کمک تکنولوژی AI Brightness Control که باعث می شود این قابلیت به تلویزیون امکان می دهد که نور اطراف خود را حس کند و به طور خودکار نور صفحه نمایش را  مطابق با محیط تنظیم کند.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل UP8150

تلویزیون 4K ال جی مدل 55UP8150 دارای پردازشگر تصویر Quad Core Processor 4K که به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا می برد و نویز آنها را رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.این محصول به کمک تکنولوژی Image Enhancing کیفیت همه تصاویر را بهبود می بخشد. این تلویزیون از قابلیت Active HDR برای نمایش محتوای HDR برخوردار است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG حمایت می کند. ال جی با استفاده از فناوری HDR Dynamic Tone Mapping عمق، کنتراست و جزئیات محتوای HDR را بهبود می بخشد و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد.

این محصول فاقد پورت HDMI 2.1 است و برای گیمیر های حرفه ای مناسب نیست. اما چون پورت HDMI 2.0 را دارد میتوان از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید.این محصول از حالت HGIG Mode حمایت می کند که قابلیت نمایش بازی های HDR با کیفیت اصلی و اورجینال را دارد. همچنین دارای توانایی Game Optimizer است که گیمیرها میتوانند با این قابلیت ویژگی های موزد نیاز خود را تنظیم نمایند.

سیستم صوتی تلویزیون 55UP8150 دو کاناله است و بلندگوهای آن در مجموع از توان خروجی صدای 20 وات برخوردار هستند. این تلویزیون با استفاده از تکنولوژی AI Sound هر صدایی را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا مخاطب بهترین کیفیت صدا را داشته باشد. همچنین این محصول به تکنولوژی Clear Voice III تجهیز شده است و با تقویت صدای گویندگان باعث می شود در محیط های پر سر و صدا نیز به راحتی دیالوگ ها را بشنوید.

شرکت ال جی با بهره بردن از تکنولوژی های Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby AC4 کیفیت صدای خروجی را بهتر کرده است. این محصول به کمک تکنولوژی Ultra Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهد و باعث ایجاد تجربه سینمایی می شود.حالا درباره این قابلیت بیشتر بدانیم:

  • سیستم صوتی ULTRA Surround تجربه یک سینمایی واقعی را در منزل ایجاد می کند
  • این سیستم صدا را با دقتی بسیار متعادل میکند
  • پهنای باند وسیعی برای پخش صدا دارد و از خروجی قدرتمندی نیز برخوردار است
  • این سیستم صدایی با کیفیت بالا و با تمام ارائه می دهد
  • کیفیت سه ‌بعدی به صدا می دهد
  • با این فناوری کوچکترین صداها نیز شنیده می شود
  • امکان پخش بلندگوها هوشمندانه صدا را در چندین جهت فراهم می کند
  • متعادل کردن صداهای پس ‌زمینه و پیش ‌زمینه
  • تطبیق صداهای پس زمینه و پیش زمینه با حرکات صحنه
  • حفظ دیالوگ ها به صورت واضح زمانیکه صداهای مختلفی از محتوا در حال پخش است
  • سیستم ULTRA Surround بلندگوهای صدا را بهبود داده و به آن ها سرعت می بخشد

تلویزیون 4K ال جی مدل 55UP8150 دارای تکنولوژی LG Sound Sync است تا بتوانید تلویزیون را به صورت بی سیم یا باسیم به ساندبار و سیستم صوتی وصل کرده و صدای پرقدرت و فراگیر را تجربه نمایید. این تلوزیون همچنین دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready است که شما می توانید تلویزیون را به صورت سریع و آسان به 2 بلندگوی بی سیم ال جی متصل کنید و صدای فراگیر را تجربه کنید.

این تلویزیون به کمک تکنولوژی AI Acoustic Tuning و ریموت کنترل جادویی جدید ال جی فاصله محیط و فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص می دهد و صداها را با توجه به اطلاعات به دست آمده تنظیم می کند. AI مخفف عبارت Artificial Intelligence  که به معنای هوش مصنوعی است. ال جی از آن برای راحتی کاربران و دسترسی به یک سری از فناوری ها استفاده می کند.

تلویزیون هوشمند ال جی 55UP8150 دارای سیستم عامل WebOS 6 می باشد که این سیستم عامل دسترسی های خوبی را به کاربر میدهد.همچنین این محصول دارای ریموت کنترل جادویی و جدید ال جی می باشد که علاوه بر ظاهر جدید ،امکانات زیادی را دارد.

ریموت کنترل جادویی ال جی دارای میکروفون داخلی است و به کمک فناوری Intelligent Voice Recognition توانایی تشخیص صدای شما را دارد و شما می توانید از توانایی دستورات صوتی و جستجوی صوتی استفاده کنید. این محصول از هوش مصنوعی ال جی (ThinQ AI) و حمایت از اینترنت اشیا (IoT) بهره مند است که این امکان را به شما میدهد تا با استفاده از داشبورد هوشمند Home Dashboard لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید.

تلویزیون 4K ال جی مدل 55UP8150 قابلیت اتصال به موبایل های هوشمند اندرویدی و iOS را نیز دارد و شما می توانید برنامه مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید و بالعکس. این تلویزیون فناوری Sports Alert را دارد که برای علاقه مندان به مسابقات ورزشی بسیار خوب است .

این تلویزیون گیرنده دیجیتال پیشرفته دارد که شما می توانید شبکه های داخلی و خارجی را با آن مشاهده نمایید.این گیرنده دیجیتال توانایی ضبط برنامه را نیز دارد و به کمک قابلیت Time Machine این امکان را به کاربر می دهد که برنامه زنده را متوقف کند و در زمانی دیگر به تماشای ادامه آن بپردازد.

طراحی این تلوزیون زیبا و شیک است.پایه های آن هلالی است که در وسط تلوزیون تعبیه شده است و به راحتی روی میز قرار میگیرد.شما خریدار گرامی میتوانید با استفاده از بست و گیره هایی که در جبعه محصول قرار دارد کابل های پشت تلویزیون را مرتب و مدیریت کنید.

شما در این صفحه از سایت ما می توانید قیمت تلویزیون ال جی UP8150 سایز 55 اینچ را مشاهده کرده و آن را با قیمت مناسب و تضمین اصالت کالا از ما خریداری نمایید. خوشحال میشویم با خرید خود به جمع خریداران و مشتریان سایت ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه