تلویزیون ال جی مدل LG UQ80006 در سایز 55 اینچ سال 2022 وارد بازار صوتی و تصویری جهان شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.

این تلویزیون UQ80006 از کیفیت تصویر 4K حمایت میکند که همین باعث شده تا در ردۀ سینما خانگی‌های مطلوب بازار از لحاظ کیفیت تصویر قرار بگیرد .همچنین این تلوزیون کیفیت تصویر 4K رزولوشن 2160×3840 پیکسل را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. علاوه بر این برای پردازش داده‌های تصویر از پردازنده تصویر α5 AI 4K در این تلویزیون هوشمند استفاده شده است.

قابلیت نمایش محتوای Cinema HDR با فرمت‌هایHDR10  Pro و HLG Pro از ویژگی های مهم برای بالا بردن کیفیت تلویزیون‌های ال جی جدید است که تلویزیون 55UQ80006 هم به آن تجهیز شده است. هوش مصنوعی در بخش صوتی تلویزیون UQ80006 هماهنگی خوبی بین صدا و تصویر را برای این محصول فراهم کرده است.

  سیستم عامل webOS در این محصول استفاده شده است. تلویزیون ال جی 55UQ80006 با حمایت از سیستم عامل webOS یک تلویزیون هوشمند و پرکاربرد را در اختیار خریداران خود میگذارد.این تلوزیون به مرورگر وب دسترسی دارد تا کاربر بتواند به راحتی وارد دنیای مجازی شود،محتواهای دلخواه شان را دانلود کند و همچنین امکان اتصال به فروشگاه شرکت ال جی را داشته باشند و برنامه‌های مورد نظر خود را روی تلویزیون نصب کنند.تلویزیون 55 اینچ UQ80006 علاوه بر توانایی های هوشمندی که برای بخش اتصالات وایرلس به کار برده است درگاه‌های متنوعی دارد که اتصال به انواع دستگاه‌ها را برای مدل 55 اینچ فراهم کرده است.

شرکت ال جی ریموت هوشمند با مدل MR21 را با طراحی جدیدی عرضه کرده است. ریموت تلویزیون UQ80006  شبیه به موس کامپیوتر عمل می‌کند و به شما اجازه می‌دهد براحتی روی برنامه مورد نظر خود کلیک یا اسکرول کند. هوش مصنوعی داخلی AI ریموت جادویی تلویزیون 55UQ80006 به شما اجازه میدهد تا به قسمت های مختلف دسترسی داشته باشید. شما میتوانید با فشار دکمۀ میکروفون و ضبط صدا ،فرمان صوتی را در تلویزیون خود اعمال کنید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل UQ80006

 دستیار گوگل و الکسا نیز در ریموت تلوزیون ال جی 55UQ80006 وجود دارد که شما با خرید جداگانه هر کدام از این دستیارها و اعمال صدا از طریق  ریموت، می‌توانید تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید. کاربر تلویزیون 55UQ80006 این اجازه را دارد که از دکمۀ  HOME  ریموت برای دسترسی سریعتر به تنظیمات تلویزیون استفاده کند و برای استفاده از سرویس‌های استریم محتوا از کلیدهای میانبر برنامه استفاده کند.

تلویزیون ال جی مدل LG UQ80006 در سایز 55 اینچ در مقایسه با تلویزیون‌های دیگر، گزینۀ مناسب‌تری برای طرفداران بازی های ویدیویی می باشد. کیفیت تصویر بالای این محصول باعث میشود که بازی‌های HDR  با کیفیتی بی نظیر از لحاظ وضوح و نشان دادن جزئیات به نمایش درآیند.

پورت این تلویزیون HDMI است که با نرخ تازه سازی معمول 60 هرتز در نمایش محتوای سریع خوب عمل می‌کند.قابلیت ALLM FI به کار رفته در تلویزیون UQ80006 نشان دهنده مناسب بودن این محصول برای گیمیرها است. همچنین منوی بهینه ساز بازی Game optimizer به شما امکان می‌دهد بازی را به سرعت راه‌اندازی کنید. در این منو تمامی تنظیمات مربوط به تصویر، صدا و منابع ورودی بازی در اختیار گیمر قرار می‌گیرند.

حالت HGiG نیز از امکانات بی نظیر برای بازی در تلویزیون UQ80006 است. تکنولوژی HGIG یا HDR Gaming Interest Group در تلویزیون های جدید ال جی به کار رفته است. حالت HGIG برای نمایش دقیق بازی های HDR مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی HGIG باعث میشود بازی بدون هیچگونه عیب و نقصی پخش شود و شاهد صحنه هایی با بهترین کیفیت و کمترین توقف باشید. حالت HGIG در تلویزیون های LG بازی های HDR را همانطور که سازنده بازی مد نظر داشت روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش میدهد.

سیستم صوتی تلوزیون UQ80006 سایز 55 اینچ دارای 2 کانال 10 واتی است که در مجموع قدرت خروجی 20 واتی صدا را دارند.همچنین استفاده از قابلیت AI Sound  در این محصول باعث شده است تا صدای خروجی به صورت فراگیر در منزل شما پخش شود . دستاورد هوش مصنوعی در بخش صدای این تلوزیون، تبدیل سیستم صوتی 2.0 کاناله آن به سیستم فراگیر مجازی 5.1 کاناله برای ایجاد صدای فراگیر است.

فناوری LG Sound Sync که در این تلوزیون به کار فته است نیز در اتصال سیستم‌های صوتی ال‌جی سازگار با همین فناوری به همگام سازی صدا بدون توقف پخش آن از تلویزیون کمک می‌کند. قابلیت  AI Acoustic Tunin برای تنظیم صدا برحسب فاصلۀ بیننده از تلویزیون است.

تلویزیون ال جی مدل LG UQ80006 در سایز 55 اینچ دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready یک سیستم صوتی مجزا برای تولید صدای فراگیر است که به صورت بیسیم به تلویزیون UQ80006 متصل می‌شود. همچنین فناوری Clear Voice Pro با رفع کردن نویزها موجب می‌شود دیالوگ‌ها بسیار واضح شنیده شود.داشتن ویژگی SoundBar Mode Control به کاربر تلویزیون UQ80006 امکان می‌دهد، صدای ساندبار خود را از طریق تلویزیون کنترل کنند. ویژگی TV Sound Mode Share نیز به ساندبار امکان می‌دهد تا از قدرت پردازش تلویزیون و هوش مصنوعیSound Pro برای بالا بردن کیفیت صدا استفاده کند.

 کاربر تلویزیون 55UQ80006  برای ایجاد صدایی قدرتمند و فراگیرتر می‌تواند سیستم صوتی را از طریق درگاه HDMI ARC، پورت اپتیکال و یا فناوری Bluetooth Surround Ready به تلویزیون متصل کند. Bluetooth  Surround یک ویژگی در تلویزیون است که کمک می کند تا توان صوتی در تلویزیون افزایش یابد و صدا هر چه با کیفیت تر و با توان صوتی بیشتر پخش شود. قطعا کیفیت تصویر بالا در تلویزیون نیازمند قدرت صدای بالا خواهد بودو از آنجا که نمی توان توان صوتی بالا را در خود تلویزیون پیاده کرد با ویژگی Bluetooth  Surround و اسپیکر های جانبی می توان توان صوتی در تلویزیون را افزایش داد.

فناوری LG Sound Sync که در این محصول وجود دارد با همگام سازی صدا در هر دو دستگاه، صدایی فراگیر را ایجاد می‌کند. سرانجام اینکه فناوری Clear Voice با حذف پس زمینۀ مزاحم، صدایی واضح و رسا را به گوش مخاطب خود می رساند.

تلویزیون مدل 55UQ80006 به سیستم عامل webOS مجهز شده است. سیستم عامل webOS در بیشتر تلویزیون‌ های هوشمند ال‌ جی به کار برده شده و تجربه تلویزیون هوشمند رو خیلی اسان کرده است. این قابلیت جست ‌وجوی محتوا، مشاهده و ارتباط با دیگر دستگاه‌ها و حتی روند اغاز نصب رو بسیار راحت کرده است. سیستم‌عامل webOS میتونه سریع تشخیص بده که چه زمان و چه نوع دستگاه خارجی به تلویزیون متصل شده و به شما فهرستی از گزینه‌های مرتبط با همان دستگاه رو پیشنهاد بدهد.علاوه بر این کاربر این سینمای خانگی می‌تواند برنامه‌های متنوع و کاربردی را از فروشگاه ال جی دانلود کند و روی تلویزیونش از آنها استفاده کند.

وجود هوش مصنوعی ThinQ یا AI ThinQ در تلویزیون 55UQ80006 باعث آسانی و سرعت در انجام کارها شده است. نرم‌افزار LG ThinQ این امکان را به شما می‌دهد از طریق گوشی همراه خود کانال مورد نظرتان را جستجو کند یا تلویزیون خود را از را دور کنترل کند. و همچنین با ریموت کنترل جادویی این امکان را به شما می‌دهد که با صدای خود دستورات لازم را روی سینمای خانگی‌اش اجرا کنید یا جستجوی محتواهای اینترنتی خود را با صوت انجام دهد که بدیهی است این ویژگی کار با تلویزیون را برای شما آسان میکند. کاربر حتی می‌تواند از طریق اینترنت و هنگامی که خارج از خانه است این کار را انجام دهد. شما میتوانید با اینترنت اشیاء یا Internet of Things مدیریت راحت تر و لذت‌بخش‌تر می‌شود

با نقد و بررسی که در قسمت بالا درباره تلویزیون مدل 55UQ80006 آورده ایم شما میتوانید تصمیم بهتری را درباره خرید این محصول بگیرید. این تلوزیون از کیفیت خیلی خوبی برخوردار می باشد. با داشتن کیفیت تصویر عالی، کیفیت صدای خیلی خوب با وجود نویز گیر صدا و طراحی ظاهری مناسب یک گزینه بسیار خوب برای خرید شما می باشد. خوشحال میشویم سایت ما را برای خرید مطمئن و آسان تلوزیون های برند ال جی انتخاب نمایید تا ما هم بتوانیم نقش خود را برای سرگرم کردن شما و فرزندانتان با تماشای تلوزیون خوب ایفا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه