تلوزیون ال جی مدل UQ9100 سایز 55 اینچ یکی از محصولات 2022 شرکت ال جی و از سری UQ91 آن به شمار می رود. البته ممکن است در سایر فروشگاه ها این تلویزیون را با مدل UQ91006 یا 55UQ91006 معرفی کنند که صحیح نمی باشد. این تلویزیون با مدل کامل 55UQ91006LC مونتاژ مصر وارد ایران شده است.قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.این محصول ال جی در دسته محصولات پایین رده این شرکت است ، مناسب استفاده های معمولی و خانگی و استفاده در هتل ها است. 

این تلویزیون کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش ال ای دی (LED) دارد. تلویزیون ال ای دی (LED) ال جی 55UQ9100 دارای پنل IPS است و نور پس زمینه آن از نوع Direct LED است. این محصول به دلیل پنل به کار رفته در ساخت آن نسبت به سایز پایین تر خود (سایز 50 اینچ)، زاویه دید عظیمی و روشنایی زیادی دارد. عمق رنگ این تلوزیون 10 بیت (8 بیت + FRC) می باشد و قادر به نمایش طیف عظیمی از رنگ ها می باشد.

شما عزیزان برای خرید این تلویزیون می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل UQ9100

صفحه نمایش این تلویزیون رفرش ریت 60 هرتز دارد و قدرت نمایش محتوای 4K@60Hz را دارد. ال جی این محصول را به قابلیت TruMotion 120 تجهیز کرده است و به کمک آن صحنه های سریع و اکشن را واضح نمایش می دهد و از تار بودن محتوا ها جلوگیری می کند. تلویزیون 4K ال جی 55UQ9100 از پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K برخوردار است که نسل پنجم پردازنده آلفا 5 به شمار می رود.

این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler کیفیت تصاویر را به طور کلی بالا میبرد و نویز های اضافه آن را پاک می کند و رزولوشن تصاویر را افزایش می دهد تا شما بتوانید هر تصویری را با کیفیت خوب 4K تماشا کنید. تلویزیون معرفی شده به کمک سنسور تشخیص نور (Illuminance Green sensor) و تکنولوژی AI Brightness Control نور صفحه نمایش را با توجه به میزان نور محیط مدیریت می کند و امکان تماشای برنامه های مورد علاقه تان را با بهترین کیفیت در هر شرایط با هر نوری فراهم می کند.

شرکت ال جی توانایی Filmmaker Mode را در این تلویزیون ایجاد کرده است تا محتوای فیلم ها با کیفیت اورجینال و اصلی به شما نمایش داده شوند و از تماشای فیلم و سریال لذت ببرید. محصول معرفی شده توانایی نمایش محتوای HDR به کمک تکنولوژی Active HDR می باشد و از فرمت های HLG و HDR10 Pro حمایت می کند. فناوری Dynamic Tone Mapping به کار رفته در این تلوزیون نیز برای بهبود کیفیت محتوای HDR کاربرد دارد.

تلویزیون ال جی مدل UQ9100 سایز 55 دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد و به دلیل حمایت از کیفیت تصویر 4K@60Hz برای بازی کردن با کنسول های بازی نسل هشتم مناسب است.باید گفت که این محصول پورت HDMI 2.1 ندارد و به همین دلیل برای بازی کردن با کنسول های بازی نسل نهم یعنی Xbox Series X و PS5 مناسب نیست. ال جی این تلویزیون را مجهز به فناوری ALLM ساخته است تا input lag پایینی را ارائه دهد و بازی را به صورت جذاب پخش کند.

این تلوزیون دارای فناوری Game Optimizer است و شما می توانید در حین بازی، ویژگی های گیمینگ را از طریق منوی Game Dashboard تنظیم نمایید. ال جی در این تلویزیون قابلیت HGiG را به کار برده تا بازی های HDR با کیفیت اصلی و جزئیات زیاد به کاربر نمایش داده شوند. یکی دیگر از ویژگی های گیمینگ به کار رفته در این محصول ال جی، قابلیت Cloud Gaming نام دارد که با حمایت از سرویس های ابری Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW شما میتوانید به صورت آنلاین بازی کنید و از انجام این کار لذت ببرید.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 55UQ9100 دو کاناله با توان قدرت خروجی 20 وات برخوردار است. بلندگو های این تلوزیون از نوع Down Firing بوده و کیفیت صدای خروجی را به کمک قابلیت های Dolby Digital Plus، Dolby Digital و HE-AAC ارتقا می دهد. ال جی در این محصول از فناوری LG Sound Sync بهره گرفته تا بتوانید آن را به صورت بی سیم و یا با سیم به ساندبار ال جی خود وصل نمایید و صدای آن ها را کنترل نمایید.

همچنین شما میتوانید با استفاده از قابلیت Soundbar Mode Control حالت های صدای ساندبار سازگار ال جی را از طریق تلویزیون مدیریت نمایید.شرکت ال جی در این تلوزیون از فناوری AI Sound Pro استفاده کرده تا صدا را بر اساس نوع محتوا و شرایط محیط به صورت خودکار تنظیم میکند و صدای 5.1.2 کاناله مجازی ارائه دهد. در صورتی که دستگاه صوتی سازگار ال جی خود را از طریق پورت HDMI (ARC) به تلویزیون وصل کرده باشید، می توانید با استفاده از قابلیت TV Sound Mode Share تنظیمات صدای تلویزیون را به دستگاه صوتی مذکور انتقال دهید.

این تلویزیون دارای قابلیت Simultaneous Audio Output می باشد که صدایی هماهنگ از سیستم صوتی خارجی و تلویزیون پخش می کند. این تلوزیون توسط قابلیت Bluetooth Surround Ready امکان اتصال به 2 بلندگوی بلوتوثی مجزا را دارد و صدایی فراگیر و قدرتمند در اختیار کاربر قرار می دهد. فناوری صوتی Clear Voice Pro نیز در این تلویزیون به کار رفته که صدای گویندگان و دیالوگ ها را بلند تر پخش می کند و تماشای فیلم ها و برنامه های مورد علاقه تان را برایتان لذت بخش تر می نماید.

تلویزیون هوشمند ال جی 55UQ9100 به سیستم عامل webOS 7 تجهیز شده است که ال جی آن را webOS 22 معرفی کرده است و امکانات جدید و هوشمندی را در اختیارتان میگذارد. ریموت کنترل جادویی و هوشمند مدل MR22GN است که از NFC پشتیبانی می کند همراه این تلوزیون می باشد. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است و  شما به کمک آن می توانید به دستیار صوتی و جستجوی صوتی دسترسی داشته باشید و به راحتی به انجام کارهایتان بپردازید. این ریموت کنترل به شما امکان استفاده از فناوری ها و ویژگی های مختلفی را روی تلویزیون مذکور می دهد .

شما فقط با استفاده از قابلیت Simplink (HDMI-CEC)  می توانید تنها با استفاده از ریموت کنترل، دستگاه های متصل به پورت ورودی HDMI را مدیریت نمایید. در این تلوزیون فناوری Intelligent Voice Recognition به کار رفته که به کمک ریموت کنترل جادویی آن، صدای شما را به صورت هوشمند تشخیص می دهد. و البته فناوری AI Acoustic Tuning از ریموت کنترل جادویی مذکور کمک می گیرد تا فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص دهد و سپس با توجه به آن و شرایط محیط، صدا را تقویت کرده و بهتر پخش نماید.

تلویزیون ال جی مدل UQ9100 سایز 55 دارای از اینترنت اشیا حمایت می کند و مجهز به هوش مصنوعی مخصوص ال جی (ThinQ AI) می باشد. در نتیجه شما توانایی کنترل و مدیریت خانه و لوازم خانگی هوشمندتان از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard خواهید بود. علاوه بر آن شما با نصب برنامه LG ThinQ روی گوشی هوشمندتان نیز می توانید تلویزیون و لوازم خانگی هوشمند خود را از راه دور مدیریت و تنظیم نمایید. ال جی در این محصول قابلیت USB Camera Linkage را به کار برده که آن را از مدل های پایین تر ال جی متمایز نموده و امکان اتصال دوربین سازگار به تلویزیون را فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید ویدیو کنفرانس بگیرید و یا از آن در Multi View استفاده نمایید.

این محصول میتواند به موبایل های اندرویدی و iOS وصل شود و انتقال محتوا به صورت بی سیم روی آن امکان پذیر است. همچنین با استفاده از فناوری Screen Share  می توانید صفحه نمایش موبایل تان را به تلویزیون منتقل کنید و کارهایتان را انجام دهید. ال جی در این مدل از تلوزیون، قابلیت Sports Alert استفاده کرده که برای علاقه مندان به دنیای ورزش بسیار مناسب می باشد و به شما در حین بازی و یا بعد آن، نتایج را به صورت اعلان نمایش می دهد.

تلویزیون 55 اینچ ال جی UQ9100 از نظر طراحی دارای بدنه و قاب مشکی و پایه هلالی شکل است. پایه مذکور با پیچ به تلویزیون وصل می شود و آن را قابل قرار گرفتن روی میز می کند. این تلوزیون حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه نمایش خود دارد . در جعبه این تلویزیون گیره هایی برای سیم ها و کابل های همراه وجود دارد تا آنها را منظم کند. جعبه این تلویزیون از طراحی Eco-Packaging برخوردار است که قابلیت بازیافت دارد و با هدف حفاظت از محیط زیست ساخته شده است.

شما می توانید در این صفحه قیمت تلویزیون ال جی UQ9100 سایز 55 اینچ را مشاهده نمایید و همچنین درباره ضمانت اصالت کالا، قیمت ارزان آن و داشتن گارانتی (یا بدون گارانتی بودن محصول) ملاحظه نمایید و در صورت تمایل آن را از فروشگاه ما خریداری کنید و به جمع مشتریان ما اضافه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه