تلویزیون سونی مدل X8000H سایز 55 اینچ یکی از محصولات 2020 سونی می باشد. این تلویزیون با نام KD-55X8000H وارد بازار صوتی تصویری ایران می شود. البته این تلوزیون با مدل X800H نیز در بازار مناطق مختلف شناخته می شود و از تلویزیون های سری X80H سونی به حساب می آید.

 تلویزیون X8000H یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های LED و فورکی سونی در سال 2020 می باشد. این محصول در واقع مدل جدیدتر تلویزیون سونی X8000G است که قبلا به بازار معرفی شده بود. این تلوزیون مناسب استفاده معمولی و خانگی و تماشای فیلم و سریال به شمار می رود

تلویزیون LED سونی 55X8000H به پنل IPS و نور پس زمینه Direct LED تجهیز شده است. این پنل زاویه دید بزرگی دارد اما رنگ مشکی را به صورت عمیق نمی تواند به نمایش بگذارد.فناوری Frame Dimming به کار رفته در این تلوزیون باید کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست تصویر مناسب را انجام دهد. صفحه نمایش این تلوزیون دارای عمق رنگ 10 بیت ( 8 بیت + FRC) است و با استفاده از قابلیت Triluminos طیف عظیمی از رنگ ها را تولید می کند. همچنین فناوری Live Color در ساخت این تلویزیون به کار رفته که رنگ محتوای در حال پخش را تقویت کرده و به رنگ آن در واقعیت نزدیک می سازد.

راه دیگری که این تلویزیون برای تقویت کنتراست تصاویر استفاده می کند، استفاده از سنسور نور (Light Sensor) طراحی شده روی بدنه است؛ روش کار آن نیز به این صورت است که میزان نور محیط را تشخیص داده و با توجه به آن میزان نور محتوای در حال پخش را تنظیم و مدیریت می کند و باعث می شود شما تصاویر با کیفیت و جذاب را در هر محیط و شرایط نوری بتوانید تماشا نمایید. صفحه نمایشگر این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است. همچنین این محصول می تواند به کمک فناوری Motionflow XR 200 صحنه های پر سرعت را به وضوح نمایش داده و از تار بودن تصاویر جلوگیری می کند.

شما عزیزان برای خرید این محصول می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ سونی مدل X8000H

تلویزیون فورکی سونی 55X8000H مجهز به پردازشگر X1 4K HDR Processor است و به کمک قابلیت 4K X- Reality Pro رزولوشن تصاویر را بهتر میکند و نویز آن ها را تا حدودی رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. رزولوشن تصاویری که با بهره گرفتن از این پردازشگر پخش می شود برابر با 3840x2160 است. این محصول دارای قابلیت HDR است و توانایی حمایت از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision را دارد.

علاوه بر آن، در این تلویزیون از فناوری Dynamic Contrast Enhancer برای مدیریت کنتراست تصاویر به صورت پویا استفاده شده است تا تصاویر و برنامه ها حقیقی تر به نظر برسند. تکنولوژی دیگری که شرکت سونی برای نمایش تصاویرش در این تلویزیون به کار برده است، تکنولوژی Object-Based HDR Remaster است که با استفاده از آن کنتراست و عمق رنگ محتوای HDR را بالا می برد و آن ها را نزدیک تر به واقعیت نمایش می دهد. این تلوزیون از تکنولوژی Dynamic Backlight Control برای کنترل نور پس زمینه به صورت پویا استفاده می کند .

این محصول شرکت سونی 4 پورت HDMI 2.0 دارد و فاقد پورت HDMI 2.1 است و قابلیت نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را ندارد. این عوامل باعث می شوند که این تلویزیون مناسب بازی حرفه ای نباشد و در صورت وصل شدن به کنسول بازی نسل نهم عملکرد خوبی از تلویزیون نبینیم. تلویزیون مدل 55X8000H سیستم صوتی 2 کاناله از نوع Bass Reflex Speaker و X-Balanced Speaker دارد.

سیستم صوتی Bass Reflex Speaker  یا سیستم صوتی بازتابی مدلی بلندگو است که دارای یک دریچه یا دریچه هایی در محفظه اسپیکر است تا صدا از پشت دیافراگم پخش شود تا کارایی و کیفیت صدای بهتری داشته باشد.  موجود در این تلوزیون می تواند صداهای کم را با کیفیت بالا پخش نماید و کیفیت صدای مناسبی برای محتواهای ورزشی، موسیقی و فیلم تولید کند. علاوه بر آن شرکت سونی اسپیکر X-Balanced Speaker که نسل جدید اسپیکرهای این شرکت است را برای تلویزیون هایی با ضخامت کم مانند همین مدل تلویزیون طراحی کرده است تا کاربر بتواند صدا را با بهترین کیفیت ممکن پخش کنند. 2 بلندگوی 10 واتی از نوع Full Range (Bass Reflex) در این سیستم صوتی به کار رفته است و در مجموع از قدرت خروجی صدا 20 وات دارد.

شرکت سونی به کمک تکنولوژی Dolby Audio کیفیت صدای خروجی این تلویزیون را افزایش داده و به کمک فناوری  DTS Digital Surround صدای همه جانبه و سه بعدی مجازی از برنامه های مورد علاقه تان تولید و پخش می کند. تکنولوژی صوتی دیگری که در ساخت این تلویزیون به کار گرفته شده و می توان به آن اشاره کرد، فناورری Dolby  Atmos است که به عنوان یکی از جدیدترین فنآوری‌های صدای فراگیر برای تلوزیون ها در نظر گرفته می‌شود که توسط شرکت دالبی طراحی شده است. منظور از صدای فراگیر این است که کاربر صدا را از تمام جهات می‌شنود به طوریکه انگار در صحنه محتوا قرار گرفته و این تجربه دلنیشن‌ را برای کاربر فراهم می‌کند.

فناوری صوتی Clear Phase نیز در تلویزیون سونی مدل X8000H سایز 55 اینچ به کار رفته که با شناسایی و آنالیز صدای محتوای در حال پخش، فرکانس آن را تقویت کرده و باعث می شود صدای خروجی با کیفیت خیلی خوب از تلویزیون پخش شود و به گوش شما برسد. تلویزیون هوشمند سونی 55X8000H سیستم عامل اندروید 9 دارد که امکانات هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون اسمارت به صورت ذاتی  دارای مرورگر Vewd است که شما کاربر عزیز  می توانید در آن به وب گردی بپردازید.

این تلویزیون اندروید توانایی نصب برنامه های مختلفی بر روی خود دارد که با مراجعه به برنامه Google Play می توانید به تعداد زیادی از برنامه ها دسترسی داشته باشید و روی تلویزیون خود نصب نمایید .حافظه داخلی این تلویزیون 16 گیگابایت است که بخشی از آن توسط سیستم عامل اندروید و برنامه های پیش فرض نصب شده روی آن اشغال شده است و بقیه آن در اختیار شما قرار دارد. شما اگر خواهان حافظه بیشتری هستید فقط  کافی است یک حافظه فلش به تلویزیون خود متصل نمایید و از فضای بیشتری برای دانلود و نصب برنامه برخوردار شوید.

این محصول دارای اینترنت اشیاء (IoT) است و شما می توانید با استفاده از دستیار صوتی گوگل، لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را مدیریت نمایید. شرکت سونی این تلویزیون را به قابلیت وصل شدن به Google Home تجهز کرده است که به شما امکان دستوردهی و پخش برنامه های مورد نظر تان را بدون نیاز به استفاده از ریموت کنترل می دهد.

همراه این تلویزیون یک کنترل هوشمند نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد. این ریموت کنترل دارای گزینه دستیار صوتی و میکروفون داخلی است که امکان و اجازه دستور دادن و جستجوی صوتی از طریق آن را برای مخاطب فراهم می کند. برای وصل کردن گوشی هوشمندتان به این تلویزیون، نیازی نیست نگران سیستم عامل موبایلتان باشید!

با وجود کروم کست (Chromecast) داخلی این تلویزیون، به راحتی می توانید موبایل Android و یا iOS خود را به آن وصل  کرده و از تماشای محتوای تلفن هوشمندتان روی صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید. قابلیت دیگری که در این محصول سونی به کار رفته،فناوری Voice Search آن است که با آن می توانید بدون نیاز به هیچ دکمه و ریموتی و تنها با صدای خودتان  به جستجوی اینترنتی بپردازید.

شما می توانید در تلویزیون سونی مدل X8000H سایز 55 اینچ شبکه های داخلی مورد علاقه تان را از طریق گیرنده دیجیتال داخلی این محصول ببینید  و از آن لذت ببرید. شرکت سونی با بهره گرفتن از فناوری X-Protection Pro این تلویزیون را در برابر حوادث غیر قابل کنترل مانند رعد و برق، رطوبت و نوسان برق ایمن کرد.طراحی این تلویزیون 2020 سونی 55 X8000H  بسیار زیبا است و از کیفیت ساخت مناسبی بهره مند است. این محصول با حاشیه های بسیار باریکی که در دور صفحه نمایش خود دارد، توجه مخاطب را به مرکز تلویزیون می کشاند .

ضخامت قسمت پایین این تلوزیون و داشتن پایه دیواری (براکت) موجب می شود گزینه خوبی برای نصب روی دیوار به شمار بیاید. همچنین تلویزیون سونی مدل X8000H سایز 55  دارای دو پایه باریک دو شاخه (Slim Blade Stand) است که شما به کمک آن ها می توانید تلویزیون را روی میز قرار دهید و از زیبایی آن در محیط  خانه تان لذت ببرید. قیمت تلویزیون سونی مدل X8000H سایز 55 اینچ در این صفحه از سایت قابل مشاهده است و شما مخاطب گرامی می توانی با خرید از سایت ما ،خریدی آسان و مطمئن را داشته یاشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه