تلویزیون 58A62G از تلویزیون‌های تولید شده در شرکت هایسنس در سال 2021 است. تلوزیون های هایسنس از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. A62GS طراحی نسبتاً شایعی دارد،دارای پایه‌های دوشاخه است و ضخامت فریم در سه طرف نمایشگر آن خیلی باریک است. نمایشگر این تلوزیون ال ای دی میباشد. محتوا در نمایشگر 58 اینچ تلویزیون از رزولوشن فورکی برخوردارند. این وضوح با ارائه دقیق جزئیات گسترده تجربه‌ی مخاطب را به واقعیت نزدیک می‌کند. طیف عظیمی از رنگها و کنتراست بالا باعث می‌شود محتوا حالتی حقیقی به خود بگیرد. تلویزیون 58A62GS توانایی پخش محتوای HDR است. این قابلیت با افزایش محدوده دینامیکی بالا باعث می‌شود جزئیات و رنگ حتی در صحنه‌های تیره فیلم هم دیده شود. این تلویزیون همچنین با پشتیبانی از قابلیت DTS Studio Sound قادر به ایجاد صدای همه جانبه‌ای است و تجربه شنیدری مطلوبی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.تلویزیون مدل 58A62GS دارای سیستم عامل Vidaa است که امکانات هوشمند گسترده ای را به مخاطب ارائه می‌دهد.

هایسنس در تلویزیون‌های تولیدی خود از مواد باکیفیتی به منظور افزایش دوام استفاده میکند. تلویزیون 58A62GS از سری محصولات این شرکت با بدنه‌ای مقاوم از جنس پلاستیک محکم است.طراحی شیک تلویزیون توجه کاربران زیادی را به خود معطوف کرده است. بدنه‌ی این دستگاه ضخامتی در حدود 80 میلی‌متر نسبتاً باریک است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۸ اینچ هایسنس مدل 58A62G

شرکت هایسنس سعی کرده است فریم یا حاشیه‌ی دور نمایشگر تلویزیون 58A62GS را خیلی کم کند.قسمت پایین صفحه تلوزیون دارای ضخامت است و مابقی آن باریک است. وجود فریم باریک باعث شده تا تلویزیون سبک مینیمال به خود بگیرد. این ویژگی همچنین موجب می‌شود مخاطب حین تماشای آن متمرکز بر صفحه نمایشگر شود. بدنه‌ی این تلویزیون مشکی دارد که به آسانی با هر دکوراسیونی هماهنگ میشود.این تلویزیون هایسنس دارای پایه دو شاخه میباشد. این نوع پایه‌ها با استحکام خوب وزن تلویزیون را تحمل میکند و از لرزش آن جلوگیری می‌کنند. در پنل پشتی تلویزیون چندین پورت با کارایی های مختلف قرار گرفته‌اند. این مدل با سایز 58 اینچ برای استفاده در اکثر محیط‌ ها مناسب است.

یکی از معیارهای خرید تلویزیون کیفیت تصویر آن میباشد. تلویزیون هایسنس 58A62GS در بین تلویزیون‌‌های 58 اینچ فورکی قرار می‌گیرد. چنانچه برای یک تلویزیون میان رده انتظار می‌رود در این محصول هم از نمایشگر ال ای دی استفاده شده است. این تلویزیون با سه خصوصیت بارز رزولوشن فورکی، ارتقاء UHD و کاهش نویز برای نمایش محتوا عالی عمل می‌کند.

این تلویزیون 58 اینچ هایسنس تصاویر را با وضوح خوب فورکی و شفاف به نمایش می‌گذارد. این کیفیت با پخش جزئیات 4 برابری وضوح فول اچ‌دی، تجربه خیلی خوبی را در اختیار کاربران می‌گذارد. نرخ حرکت نمایشگر تلویزیون برابر 60 هرتز است بنابراین برای نمایش محتوا با نرخ تازه سازی بالا مانند فیلم اکشن گزینه خیلی مناسبی است.

تلویزیون A62GS علاوه بر کیفیت تصویر فورکی بخاطر فناوری‌های بصری توسعه یافته ارتقاء یافته است.وجود رنگ‌های دقیق (Precision Colour) در نمایشگر تلویزیون با ایجاد تصاویری حقیقی لذت تماشای تصویر را برای کاربر افزایش می‌دهند. همچنین افزایش اختلاف بین دو رنگ‌ تیره و روشن در صفحه نمایشگر موجب ایجاد کنتراست بالایی شده است. کنتراست بالا یکی از نقاط مثبت و مربوط به کیفیت تصویر تلویزیون محسوب می‌شود. این تلویزیون همچنین با حمایت کردن از محتوای HDR توانایی به ارائه رنگ، روشنایی و کنتراست بهتر در تصاویر مختلف را دارد.

 تلویزیون هایسنس 58A62GS با سیستم صوتی DTS Studio Sound میتواند صدایی باکیفیت و رسا را پخش کند. فناوری DTS کوچک شده کلمه های Digital Theater Systems است که در مدت زمان خیلی کم در بین تولیدکنندگان تلویزیون محبوب شد. وجود این فناوری در تلویزیون ارتباط شما با محتوای در حال پخش را چند برابر می‌کند.

DTS در حقیقت با ایجاد کانال‌های مجازی صدای در حال پخش را به صدای تولیدی از یک سیستم صوتی چند کاناله مانند سازی می‌کند. این فناوری با انتشار صدا از جهت های مختلف تجربه‌ی غوطه‌وری در محتوا را برای شنونده به ارمغان میاورد. دی تی اس یعنی با کد گذاری صدا در حافظه‌ی تخصصی به ضبط صدا می‌پردازد و در نهایت آن را با کمترین میزان نویز برای بیننده پخش می‌کند. و با بهره گرفتن از این فناوری کاربران هرگز تجربه‌ی بدی از گوش سپردن به محتوای مختلف نخواهند داشت.

هایسنس A62GS مانند بیشتر تلویزیون‌های 58 اینچ از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله برای پخش صدا استفاده می‌کند اما از طریق هر کانال خود 12 وات صدا را پخش می‌کند. در حقیقت این مدل با قدرت کلی صدای 24 وات حتی قدرتمندتر بسیاری از رقیبان ظاهر می‌شود. با وجود این اگر شما بخواهید می‌توانید به آسانی توان صدای تلویزیون را با وصل کردن به یک سیستم صوتی مناسب افزایش دهید.

تلویزیون 58A62GS همچون بسیاری از تولیدات هایسنس دارای سیستم عامل Vidaa است. کار کردن با رابط کاربری این تلویزیون بسیار آسان است و اکثر کاربران از عهده آن برمی‌آیند. این رابط کاربری ساده و روان بر پایه اندروید توسعه یافته است.سیستم عامل Vidaa، برنامه‌ها و سرویس‌های مختلفی را به کاربر ارائه می‌دهد و برای افرادی که علاقه مند به سرگرمی هستند میتواند تلویزیون جذابی باشد. با وصل کردن تلویزیون به اینترنت شما می‌توانید برنامه‌های متنوع را بارگیری و نصب کنید. سرویس‌های مانند نتفلیکس و یوتیوب هم یکی از بخش های این نرم افزار هستند که برای دسترسی به جدیدترین ویدئوها و فیلم‌های جهانی طراحی شده‌‎اند.

همچنین برای تماشای مسابقات ورزشی، انیمیشن‌ و .. نیز می‌توان از برنامه‌های مختلف تلویزیون A62GS بهره گرفت. کلیدهای میانبر برنامه در ریموت کنترل تعبیه شده‌اند و با کلیک بر روی آن‌ها بدون تایپ کردن خیلی سریعتر به آن‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. یک قسمت اختصاصی با عنوان My Apps برای خصوصی سازی برنامه‌های مورد علاقه‌ی مخاطب در نظر گرفته شده است.

قطعا جذاب‌ترین اتصال تلویزیون هایسنس 58A62G شبکه WIFI 2.4G است. با امکان وصل شدن تلویزیون به صورت بیسیم به شبکه وای-فای می‌توان در کمترین زمان به محتوای اینترنت رسید. البته برای برقراری این اتصال می‌توان از درگاه LAN استفاده کرد. وجود فناوری Bluetooth نیز نسخه‌ی 5.0 یکی از اتصال های خیلی کاربردی و خوب تلویزیون است. این قابلیت در حقیقت یک راهکار بیسیم و بدون درسر است که شما را از شر کابل‌های مختلف و دست و پاگیر  نجات می‌دهد. برای انتقال محتوای صوتی و تصویری هم دستگاه‌های سازگار می‌توان از این تکنولوژی استفاده کرد. یعنی برای برقراری این اتصال وایرلس علاوه بر پشتیبانی تلویزیون به پشتیبانی گجت سازگار هم نیاز است.

تلویزیون 58A62GS علاوه بر اتصال بیسیم وای-فای و بلوتوث از پورت‌های ارتباطی متنوعی برخوردار شده است. پورت HDMI نسخه‌ی 2.0 احتمالاً بیشترین کارایی را در بین پورت های ارتباطی تلویزیون دارد.و برای انتقال محتوای دستگاه‌ هایی مانند کنسول‌ بازی، تی‌وی باکس، سینما خانگی و سیستم‌های صوتی مختلف می‌توان از این درگاه استفاده کرد. البته شما برای اتصال لوازم صوتی و تصویری مختلف از طریق این پورت به تلویزیون به یک کابل HDMI نیاز پیدا می‌کنید. محتوای تصویری منتقل شده از این درگاه با کیفیت ثابت و در واقع بدون پایین امدن کیفیت در صفحه نمایشگر اجرا می‌شود.و برای اتصال سیستم‌های صوتی می‌توان از پورت اپتیکال هم استفاده کرد.

این تلویزیون 58 اینچ فورکی همچنین به پورت USB تجهیز شده است. که این قسمت برای وصل شدن فلش مموری و هارد اکسترنال قرار شده است. شما کاربر گرامی میتوانی محتوای فیلم، تصویر و موسیقی را از طریق همین درگاه به تلویزیون منتقل کرد.تلویزیون مدل 58A62GS از تولیدات اقتصادی شرکت هایسنس است. طراحی این تلویزیون زیبا و شیک است. فریم باریک دارد و پایه‌های آن دوشاخه است. فریم باریک باعث زیبایی بیشتر بدنه شده است. هایسنس این مدل را به نمایشگر ال ای دی تجهیز کرده است. تصاویر در این نمایشگر از رزولوشن فورکی برخوردار اند. جزئیات زیاد با این وضوح موجب می‌شود تصاویر خیلی حقیقی به نظر برسند. این دستگاه همچنین توانایی نمایش محتوای HDR دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه