برند هایسنس در تولید محصولات برقی یکی از برند هایی است که خیلی کمتر از شرکت های بزرگی مثل سامسونگ و سونی نام آن به گوش ما رسیده است ولی یکی از برندهای خوب و دارای کیفیت مناسب و رو به بالا میباشد. این برند با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتریان خود خدمات میدهد و محصولاتش را میفروشد.چند سالی است که برند هایسنس وارد کشور ما نیز شده است.یکی از تولیدات این شرکت ،تلوزیون می باشد و ما در این مقاله کوتاه به بررسی یکی از تلوزیون های تولیدی ان شرکت یعنی تلوزیون مدل A61G سایز 58 میپردازیم.امیدواریم شما با مطالعه متن زیر بتوانید برای خرید این محصول تصمیم درستی اتخاذ نمایید و شما هم به گروه خریداران محصولات هایسنس ملحق شوید.

تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 58 جزء محصولات سری A6 هایسنس می باشد که در سال 2021 معرفی شد. تلویزیون A61G را می توان یکی از ارزان قیمت ترین تلوزیون های فورکی با صفحه نمایش LED  هایسنس در سال 2021 است.این محصول برای مشاهده برنامه های تلویزیونی و تماشای حرفه ای فیلم و سریال گزینه مناسبی است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۸ اینچ هایسنس A61G

تلویزیون هایسنس ای 61 جی دارای کیفیت تصویر فورکی با صفحه نمایش ال ای دی است. تلویزیون فورکی هایسنس مدل 58A61G دارای رزولوشن تصویر 3840X2160 پیکسل است. تلویزیون های UHD یا Ultra HD در واقع همان تلویزیون های فورکی هایسنس می باشند. هایسنس این تلویزیون را به پردازشگر تصویر Hi-View Engine تجهیز کرده است تا محتوای جذابی را برای بیننده به نمایش بگذارد.این پردازشگر به کمک قابلیت های 4K Upscaler و AI Upscaling با بالا بردن رزولوشن و کیفیت تصاویر، نویز آن ها را رفع میکند و همه چیز را با کیفیت تصویر 4K به نمایش میگذارد. همچنین این تلویزیون توانایی پخش محتوای HDR دارد و از فرمت های Dolby Vision ،HDR10 و HLG حمایت می کند.

این تلوزیون با بهره گرفتن از فناوری High Dynamic Range جزئیات و عمق محتوای HDR را بهبود بخشیده و تصاویر حقیقی را به بیننده نمایش می دهد. تلویزیون ال ای دی هایسنس 58A61G دارای پنل IPS است؛ تلویزیون هایی با پنل IPS زاویه دید عظیمی دارند اما دارای عمق رنگ مشکی کم می باشند. تکنولوژی Ultra Dimming در این تلویزیون با مدیریت نور پس زمینه صفحه نمایشگر ، کنتراست تصویر لازم در این محصول را ایجاد می کند. عمق رنگ صفحه نمایشگر این تلویزیون 10 بیت (8 بیت + FRC) است و طیف عظیمی از رنگ های مختلف را به نمایش می دهد. تکنولوژی Depth Enhancer در این محصول  به محتوا عمق زیادی بخشیده و آن ها را حقیقی تر نشان می دهد. همچنین قابلیت Precision Color در این تلوزیون مسئولیت بهبود رنگ و تولید رنگ های دقیق و سرشار را به عهده دارد.

این تلوزیون دارای حالت Sports Mode است که با بهره گرفتن از قابلیت Smooth Motion Rate 120 در هنگام دیدن برنامه های ورزشی محتوا روان تر پخش میشود.  3 پورت HDMI 2.0 در این تلوزیون تعبیه شده است اما پورت HDMI 2.1 را ندارد. به همین دلیل حداکثر توانایی نمایش کیفیت تصویر فورکی با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. قابلیت ALLM در این تلوزیون با ارائه تاخیر ورودی پایین تجربه بازی هیجان انگیزتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به مواردی که گفته شد این محصول برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم مانند Xbox One ،PS4 Pro و PS4 بسیار مناسب است اما گزینه مناسبی برای کنسول های نسل نهم نمی باشد، زیرا شما نمی توانید از همه ظرفیت ان بهره بگیرید.

سیستم صوتی تلویزیون هایسنس مدل 58A61G دو کاناله است که با داشتن دو بلندگوی 8 واتی باهم صدای استریو را با قدرت خروجی 16 وات به کاربر ارائه می دهد. اگر شما برای تماشای تلوزیون به صدای با کیفیت تری احتیاج دارید می توانید تلویزیون تان را به صورت سیمی یا بی سیم و بلوتوثی و یا از طریق شبکه به ساندبار، هدفون و یا سیستم های صوتی دیگر وصل نمایید و از صدای بلندتر بهره ببرید. این تلوزیون با استفاده از قابلیت DTS Virtual: X می تواند صدای همه جانبه مجازی را پخش نماید. قابلیت Clear Voice در این تلویزیون با بهبود و تقویت صدای گفتگو ها همزمان با تماشای برنامه های مختلف تجربه بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.سیستم عامل تلویزیون اسمارت Hisense 58A61G ویدا نسخه U5 با توانایی نصب برنامه می باشد.

ریموت کنترل این تلویزیون هوشمند و دارای میکروفون داخلی است.این تلوززیون با بهره گرفتن از میکروفون داخلی، امکان دستورات و جستجوی صوتی را برای کاربر فراهم میکند که یکی از امکانات خوب این محصول می باشد. با استفاده از فناوری One Touch Remote Access در ریموت کنترل این تلوزیون شما می توانید به راحتی به برنامه های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. متاسفانه اطلاعات دقیقی در مورد مدل ریموت کنترل این تلویزیون از طرف شرکت هایسنس در اختیار کاربران نیست . وجود فناوری Anyview یا Screen Mirroring در این محصول برای شما امکان انتقال محتوا از صفحه نمایش گوشی، لپ تاپ و یا تبلت خود بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون را فراهم می سازد.همچنین این محصول به کمک مرورگر وب که در آن تعبیه شده است این امکان را برای کاربر فراهم میسازد که به راحتی ساعت ها در تلویزیون خود وب گردی کند. شما کاربر عزیز حتی می توانید به کمک فناوری Time Shift در این تلویزیون برنامه های پخش زنده را متوقف کنید و در ساعت دیگری به تماشای آن ها بپردازید. البته محصول ذکر شده دارای دو پورت USB 2.0 می باشد و شما می توانید برای انتقال محتوا از آن استفاده کنید و با تماشای محتوای مورد علاقه تان لذت ببرید.

طراحی تلویزیون 58 اینچ هایسنس A61G مدل طراحی Bezelless می باشد،یعنی این که 3 طرف صفحه نمایشگر این تلویزیون باریک تر از قسمت پایینی آن است. پایه های این تلویزیون از نوع دو طرف و دو شاخه هستند، این تلوزیون علاوه بر حالت رومیزی قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و شما می توانید پایه دیواری مناسب ان را به صورت جداگانه تهیه نمایید. در این صفحه از سایت ما امکان مشاهده قیمت تلوزیون فورکی هایسنس مدل A61G سایز 58 اینچ محصول سال 2021 وجود دارد.شما کاربر عزیز میتوانی با خرید از سایت ما خرید مطمئن و آسان و لذت بخشی را تجربه نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه