تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های سری هفتم تولید سال 2021 سامسونگ به حساب می آید. تلویزیون ای یو 7000 (AU7000) در واقع ارزان قیمت ترین تلویزیون فورکی سامسونگ در سال 2021 می باشد و با نام کامل UA65AU7000UXTW مونتاژ شده در کشور مصر وارد بازار ایران شده است. تلویزیون های مونتاژ شده در کشور مصر منوی فارسی دارد اما مونتاژ مجارستان و اسلواکی را نمیتوان صد درصد فارسی کرد و تنها منوی ابتدایی انها فارسی است.این تلوزیون برای استفاده های روزانه و همچنین دیدن سریال و فیلم گزینه مناسبی است .

این تلویزیون مدل به روز تلویزیون سامسونگ TU7000 است که در سال 2020 معرفی شده بود. تلویزیون AU7000 دارای صفحه نمایشگر کریستال و کیفیت تصویر فورکی HDR است. تلویزیون سامسونگ 65AU7000  نور پس زمینه Edge LED و پنل VA دارد. سامسونگ با استفاده از فناوری  Micro Dimming از نوع UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایشگر این تلویزیون را مدیریت کرده و با استفاده از فناوری Mega Contrast کنتراست مورد نیاز تصویر را ارائه می دهد. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای نرخ بازسازی 60 هرتز است و با بهره گرفتن از فناوری Auto Motion Plus صحنه های سریع را شفاف نمایش می دهد. صفحه نمایش این محصول دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و با استفاده از فناوری One Billion Color توانایی تولید طیف عظیمی از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ) را دارد.

همچنین با استفاده از فناوری PurColor رنگ های زنده و واضح طبیعی تولید کرده و منجر به حقیقی تر شدن محتوا می شود. تلویزیون فورکی سامسونگ 65AU7000 دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor فورکی است. سامسونگ از این پردازشگر در تلویزیون های بسیار معمولی خود استفاده می کند. این پردازشگر با استفاده از قابلیت 4K upscaling رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و تا حدودی نویز آنها را نیز رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. این تلویزیون دارای فناوری HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLG حمایت می کند.

سامسونگ با استفاده از فناوری Contrast Enhancer کنتراست تصاویر و صحنه ها را بهتر میکند و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد. این تلویزیون دارای فناوری های Analog Clean View و Digital Clean View است و نویز را از سیگنال دریافتی گیرنده دیجیتال و آنالوگ رفع می کند و کیفیت تصویر خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 65 دارای فناوری Film Mode برای دیدن سریال و فیلم است و شما با فعال کردن این گزینه کیفیت تصویر خوبی را در حین تماشای فیلم تجربه می کند. البته این تلوزیون دارای فناوری Natural Mode است که با استفاده از سنسور نور، درجه روشنایی فضا را میسنجد و روشنایی صفحه نمایشگر را با توجه به آن به صورت خودکار مدیریت می کند تا در فضاهای متفاوت نوری کیفیت تصویر خوبی داشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل AU7000

 شاخص کیفیت تصویر 2000 برای تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 65 تعریف شده است.سامسونگ تلویزیون های تولیدی خود را در آزمایشگاه های کیفی آزمایش کرده است و به آنها از نظر کیفیت تصویر رتبه می دهد که تعداد آنها را در اصطلاح PQI یا Picture Quality Index می گویند.این تلویزیون پورت HDMI 2.0 دارد و قدرت نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. همچنین از فناوری ALLM نیز حمایت می کند و Input Lag متغیر را در اختیار کاربر قرار می دهد. سامسونگ با استفاده از فناوری Motion Xcelerator محتواهای سریع بازی ها را یکدست و آسان نمایش می دهد تا از بازی کردن لذت فراوان ببرید. با توجه به خصوصیات گفته شده این تلویزیون برای کنسول نسل هشتم می توانید گزینه مناسبی باشد اما برای کنسول نسل نهم گزینه خوبی نیست چرا که نمی توانید از همه ظرفیت دسترسی های این کنسول ها روی این تلویزیون لذت ببرید.

سیستم صوتی تلویزیون 65AU7000 دو کانال دارد و دو اسپیکر آن در مجموع از قدرت خروجی 20 وات برخوردار هستند.سامسونگ با استفاده از فناوری Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهتر میکند. البته شما می توانید در کنار آن از یک ساندبار نیز بهره بگیرید و صدای قدرتمند و با کیفیت تری را تجربه نمایید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Q-Symphony Lite است و هنگام وصل شدن به ساندبار سامسونگی که این قابلیت حمایت می کند، صدای یکدست را ارائه می دهد و صداها همزمان از بلندگوهای تلویزیون و از بلندگوهای ساندبار پخش می شوند. این محصول دارای فناوری Adaptive Sound است و اصوات را با توجه به محتواهای در حال پخش مدیرت می کند تا شما صداها را عالی بشنوید.

سیستم عامل تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7000  تایزن 6 می باشد. این سیستم عامل به روزترین نسخه تایزن است که سامسونگ در تلویزیون های تولیدی سال 2021 خود از آن استفاده کرده است و دسترسی های خوبی دارد. سامسونگ از ریموت کنترل مدل TM2140A در این تلویزیون بهره گرفته است که از نظر ظاهری بسیار شبیه ریموت کنترل های هوشمند سامسونگ دارد اما امکانات هوشمند آن ریموت کنترل را ندارد. این تلویزیون از اپلیکیشن SmartThings حمایت می کند و شما می توانید از گوشی هوشمند سامسونگی خود تلویزیون را تنظیم نمایید.

البته تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 65 داشبورد هوشمند SmartThings ندارد و شما کاربر عزیز نمی توانید با تلویزیون لوازم و خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. این تلویزیون دارای برنامه گالری است و به شما امکان می دهد تا از تلویزیون به عکس ها و فیلم های گالری گوشی هوشمند سامسونگی خود دسترسی داشته باشید. این تلوزیون مرورگر اینترنت دارد و شما می توانید به سهولت به وب گردی بپردازید. همچنین توانایی متصل شدن به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را هم دارد و شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از گوشی روی تلویزیون، صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون به اصطلاح منعکس کنید. سامسونگ برای آسانتر کردن این فعالیت این تلویزیون را به قابلیت Tap View تجهیز نموده و شما فقط با نزدیک کردن موبایل سامسونگ گلکسی خود به تلویزیون می توانید محتوای مورد علاقه تان یا صفحه نمایش موبایل خود را روی تلویزیون پخش نمایید و ملاحظه کنید.

این تلویزیون دارای فناوری TV Sound to Mobile هم می باشد و شما می توانید صدای تلویزیون را با این قابلیت به روی گوشی انتقال داده و با هندزفری به آن گوش کنید. این فناوری برای دیدن تلویزیون در شب و عدم مزاحمت برای دیگران مورد استفاده است. این تلویزیون دارای فناوری BT HID و USB HID است و شما می توانید موس و کیبورد بی سیم یا با سیم خود را به تلویزیون وصل کرده و کارها را آسان تر انجام دهید. این محصول دارای فناوری Remote Access است و به شما امکان می دهد تا تلویزیون را با شبکه به کامپیوتر مسافت دور وصل کنید و در اصطلاح به کامپیوتر ریموت بزنید و بتوانید فعالیت خود را روی تلویزیون انجام دهید.

 طراحی New Bezel-Less در تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 65  به کار رفته است یعنی سه طرف صفحه نمایش آن بسیار کم عرض است و به کاربر کمک می کند تا روی محتوای تمرکز کنید و از دیدن آن لذت ببرید. ابعاد این تلویزیون مناسب است و برای نصب روی دیوار هم مناسب میباشد.پایه های این تلویزیون دو شاخه است و در دو طرف تلوزیون قرار میگیرد. برای نصب این پایه ها احتیاجی به پیچ و مهره کردن نیست و به صورت کشویی در بدنه تلویزیون جا میگیرد و محکم می شوند. با این پایه ها دو گیره نگهدارنده کابل نیز همراه تلویزیون وجود دارد که می توانید از آن برای مرتب کردن کابل ها پشت پایه های تلویزیون استفاده نمایید. پشت بدنه تلویزیون هم فضایی برای منظم کردن کابل ها می باشد که می توانید کابل های  تلویزیون را از آنها رد کرده و همه چیز را منظم کنید.

شما در این قسمت می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 65 اینچ را ملاحظه نمایید و برای خرید آن با قیمت مطمئن و به روشی آسان اقدام کنید و خاطره یک خرید خوب را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه