تلویزیون BU8000 سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2022 سامسونگ است. این تلویزیون فعلا با نام کامل UA65BU8000UXZN مونتاژ شده در کشور مصر در بازار ایران موجود می باشد. تلویزیون های مونتاژ شده در کشور مصر منوی فارسی دارد اما مونتاژ مجارستان و اسلواکی را نمیتوان صد درصد فارسی کرد و تنها منوی ابتدایی انها فارسی است.این محصول یکی از تلویزیون های سری هشتم سامسونگ نیز به حساب می آید و برای استفاده های روزانه و همچنین دیدن فیلم و سریال گزینه مناسبی است. تلویزیون سامسونگ BU8000 یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های 4K سامسونگ در سال 2022 است.

این تلویزیون در حقیقت مدل به روز تلویزیون سامسونگ AU8000 است که در سال2021 معرفی شده بود. تلویزیون BU8000 دارای صفحه نمایش کریستال و کیفیت تصویر 4Kاست. تلویزیون کریستال 65BU8000 نور پس زمینه Edge LED و پنل VA دارد. سامسونگ با استفاده از فناوری Micro Dimming از مدل UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون را مدیریت کرده و کنتراست مورد نیاز را ایجاد می کند. صفحه نمایش این تلویزیون نرخ بازسازی 60 دارد و قدرت نمایش محتوا با کیفیت تصویر 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد.

سامسونگ با استفاده از فناوری های Auto Motion Plus و Motion Rate 120 صحنه های سریع را شفاف نمایش می دهد و از تار شدن آنها جلوگیری می کند. صفحه نمایش این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و به کمک فناوری Dynamic Crystal Color و صفحه نمایش کریستال خود، طیف عظیمی از رنگ ها را نمایش می دهد. این تلویزیون با استفاده از فناوری One Billion Color قدرت تولید و نمایش حدود 1 میلیارد رنگ متنوع را دارد. به گفته شرکت سامسونگ تلویزیون های کریستال به دلیل برخورداری از فناوری Crystal نسبت به تلویزیون هایLED معمولی رنگ های زیادتر و زیباتری تولید می کند و کیفیت تصویر بهتری ارائه می دهد.

تلویزیون4K سامسونگ 65BU8000 دارای پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K است.این پردازشگر با استفاده از فناوری 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و نویز آنها را رفع میکند و همه محتوا را در حد کیفیت تصویر  4Kنمایش می دهد. این تلویزیون با استفاده از فناوری Analog Clean View نویز تصاویر در سیگنال ورودی آنالوگ را رفع میکند و تصاویر با کیفیت تری ارائه می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت HDR است و از فرمت های HLG و HDR10+ حمایت می کند اما نباید از این تلویزیون برای دیدن محتوای HDR توقع زیادی داشته باشید. این محصول به کمک فناوری Contrast Enhancer و Mega Contrast کنتراست محتوا ها را بهبود می بخشد و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل BU8000

سامسونگ تلویزیون های خود را مورد آزمایش های کیفی قرار میدهد که به آن شاخص کیفیت تصویر یا PQI میگویند. سامسونگ شاخص کیفیت تصویر این تلویزیون را 2200 اعلام کرده است که با مدل سال 2021 آن یکی است. این تلویزیون دارای فناوری Film Mode ویژه تماشای سریال و فیلم است که با روشن کردن آن تعداد فریم های فیلم ها را بالا میبرد و صحنه ها اکشن و سریع آنها را بهتر پخش می کند. همچنین دارای فناوری Filmmaker Mode است و فیلم ها و سریال ها را با کیفیت اصلی نمایش می دهد.

این تلویزیون دارای سنسور نور یا Eco Sensor است و با استفاده از فناوری Brightness Detection نور محیط را سنجیده و با توجه به آن، نور صفحه نمایش تلویزیون را مدیریت می کند تا در هر فضای نوری بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید. این تلویزیون دارای سه پورت HDMI 2.0 است و قدرت پخش کیفیت تصویر 4K با سرعت 60 هرتز را دارد. همچنین از فناوری ALLM نیز حمایت می کند. این تلویزیون صاحب فناوری Motion Xcelerator است و بازی ها را کاملا کدست پخش میکند و از تار شدن محتوا جلوگیری می کند. همچنین دارای فناوری HGiG است و قسمت های تیره و روشن بازی های HDR را با جزئیات زیاد نمایش می دهد. در کل، این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول نسل نهم گزینه خوبی نیست اما برای بازی کردن با کنسول  نسل هشتم می تواند گزینه خوبی باشد.سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65BU8000  دو کانال و دو اسپیکر دارد و در مجموع از قدرت خروجی 20 وات برخوردار است. سامسونگ سال 2022 از فناوری Object Tracking Sound Lite در این تلویزیون بهره گرفته است و صداها را حقیقی تر پخش می کند.

این تلویزیون صاحب فناوری Adaptive Sound است و صداها را با توجه به تصاویر و محتوا در حال پخش مدیریت می کند . سال 2022سامسونگ از قابلیت صوتی جدیدی به نام Dolby MS12 2ch برای بهتر شدن کیفیت صدا در این تلویزیون بهره گرفته است که در حقیقت مجموعه ای از فناوری هایی مثل Dolby Audio، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby AC4 است. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Q-Symphony Lite تجهیز نموده است و در صورت وصل شدن به ساندبار سازگار سامسونگی که از این فناوری حمایت کند، صداها به صورت یکدست از اسپیکرهای تلویزیون و ساندبار پخش میشود و شما صدای پرقدرتی را تجربه خواهید کرد.

این تلویزیون دارای فناوری Dual Audio Support (Bluetooth) و Bluetooth Audio است و شما می توانید آن را به نحو بی سیم (بلوتوث) به 2 ساندبار، سینمای خانگی و سیستم صوتی جداگانه وصل کرده و صدای تلویزیون را از هر 2 دستگاه بشنوید. تلویزیون اسمارت سامسونگ 65BU8000 دارای سیستم عامل تایزن ورژن 6.5 است. این سیستم عامل دسترسی های نوین و هوشمند خوبی دارد . البته این تلویزیون به دستیار صوتی بیکسبی (Bixby) هم تجهیز شده است، البته با توجه  به منطقه جغرافیایی، دستیار صوتی گوگل و دستیار صوتی الکساهم در دسترس قرار دارد. این تلویزیون از اپلیکیشن SmartThings حمایت می کند و شما می توانید با موبایل هوشمند خود، تلویزیون را تنظیم کنید.

این تلویزیون داشبورد هوشمند SmartThings  را دارد که شما  با فعال کردن آن می توانید وسایل و منزل هوشمند خود را نیز کنترل نمایید. این تلویزیون توانایی وصل شدن به گوشی هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و شما به سهولت می توانید محتوای مورد نظرتان را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید تصویر صفحه نمایشگر موبایل را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. برای انجام اسان ان سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Tap View مجهز کرده است و شما با  قرار دادن موبایل نزدیک  تلویزیون می توانید موبایل خود را به تلویزیون وصل کرده و به سهولت کارهایتان را انجام دهید. این تلویزیون صاحب فناوری TV Sound to Mobile است یعنی  شما می توانید  صوت تلویزیون را به گوشی خود انتقال داده و با هدفون آن را گوش دهید. استفاده از این فناوری برای تماشا در شب و عدم مزاحمت برای دیگران بسیار خوب است.

این تلویزیون دارای فناوری Wireless Dex است و شما می توانید موبایل سامسونگی که از این فناوری حمایت می کند را به صورت بی سیم به تلویزیون وصل کرده و کار های خود را در فضای دسکتاپ آن انجام دهید. این تلویزیون توانایی BT HID و USB HID هم دارد و شما می توانید موس و کیبورد بی سیم و با بی سیم خود را به تلویزیون وصل کرده و کارها را به اسانی انجام دهید.

سامسونگ سال 2022 ریموت کنترل هوشمند و نوین خود مدل TM2280E را وارد بازار کرد و در این تلویزیون هم مورد استفاده قرار داد. این ریموت کنترل مثل مدل های شارژی سال2021 باتری ندارد ولی قابل شارژ است. شما می توانید با پنل خورشیدی آن و نور فضا، ریموت کنترل را شارژ کنید. همینطور دارای پورت USB-C است و شما می توانید با آن هم ریموت کنترل را شارژ نمایید. همچنین ریموت کنترل نوین سامسونگ قابل شارژ با امواج رادیویی وایفای هم هست و در صورتی که در خانه خود مودم یا روتر بی سیم دارید،با امواج وایفای آن شارژ می شود. قسمت های پلاستیکی این ریموت کنترل قابلیت بازیافت دارند و در حقیقیت سامسونگ را حامی محیط زیست نشان میدهد.ریموت کنترل نوین سامسونگ  میکروفون داخلیدارد و از فرمان صوتی حمایت می کند و شما با فعال کردن گزینه میکروفون آن می توانید به آسانی با صدای خود با تلویزیون کار کنید. این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای تماشای شبکه های داخلی و خارجی است اما گیرنده های دیجیتال گفته شده توان ضبط برنامه ندارند.

 زبان طراحی AirSlim در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ BU8000 به کار رفته است  و تلوزیون کم عرض و زیبایی است.لبه های 3 طرف صفحه نمایش این تلویزیون بسیار کم عرض طراحی شده است و به بیننده کمک میکند بر روی محتوا تمرکز کند. پایه های این تلویزیون دو شاخ و در دو طرف آن است . این پایه ها در دو حالت متفاوت قابل تنظیم است و در حقیقیت شما می توانید ارتفاع آنها را بنا بر سلیقه خود تنظیم نمایید. یعنی اگر بخواهید از ساندبار جلوی تلویزیون استفاده نمایید به سهولت می توانید ارتفاع تلویزیون را زیاد کرده تا ساندبار مزاحم تماشای آن نشود. پشت تلویزیون نیز قسمت هایی برای رد شدن کابلهای متصل به تلویزیونقرار داده شده که می توانید فضای پشت را مرتب نمایید. جعبه تلویزیون های سامسونگ به گونه Eco-packaging تولید شده که هم محکم است و هم میشود سازه مقوایی با آن درست کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه