تلویزیون سامسونگ مدل Q70B سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2022 سامسونگ است که برای بازی کردن،دیدن فیلم و سریال بسیار مناسب است . تلویزیون Q70B یکی از تلوزیون های سری هفتم سامسونگ است و مدل به روز تلویزیون سامسونگ Q70A است که در سال 2021 وارد بازار شده بود. تلویزیون سامسونگ Q70B ارزان قیمت ترین تلویزیون فورکی برای بازی و 120 هرتز می باشد. فعلا تلویزیون سامسونگ Q70B با نام کامل QA65Q70BAUXZN مونتاژ مصر و نام کامل QA65Q70BAKXXT مونتاژ کشور ویتنام (سفارش تایلند) وارد بازار صوتی و تصویری ایران می شود.تلویزیون های مونتاژ شده در کشور مصر منوی فارسی دارد اما مونتاژ مجارستان و اسلواکی را نمیتوان صد درصد فارسی کرد و تنها منوی ابتدایی انها فارسی است

این تلوزیون دارای کیفیت تصویر فورکی و صفحه نمایش کیولد میباشد. تلویزیون کیولد سامسونگ 65Q70B دارای پنل VA است و نور پس زمینه Edge LED دارد. نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون با استفاده از فناوری Supreme UHD Dimming کنترل و مدیریت می شود و کنتراست تصویر مورد نیاز را ایجاد می کند و کیفیت محتواها را افزایش می دهد. از فناوری Dual LED در صفحه نمایش این تلویزیون بهره گرفته میشود و با تنظیم نور ، اعم از نور سرد و گرم منجر به بهبود جزئیات و کنتراست محتوا می شود. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Wide Viewing Angle تجهیز کرده است و با افزایش زاویه دید آن، این تلوزیون را به گزینه خوبی برای فضاهای بزرگ تبدیل کرده است.

صفحه نمایش این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)  است و با کمک گرفتن از فناوری Quantum Dot حجم رنگ 100% در فضای رنگی DCI-P3 را به نمایش می گذارد و صحنه ها را حقیقی تر می کند.فناوری One Billion Color نیز با تولید و نمایش 1 میلیارد رنگ متنوع، محتواهای جذاب را برای کاربر به ارمغان می آورد. صفحه نمایشگر این تلوزیون دارای نرخ بازسازی 120 هرتز است و با استفاده از فناوری نوین سامسونگ به نام LED Clear Motion، با کنترل نور پس زمینه می تواند محتوا سریع را شفاف و یکدست نمایش دهد و از تار بودن محتوا جلوگیری کند. فناوری Auto Motion Plus و Motion Rate 240 هم برای پیشگیری از تار شدن محتواها در این تلویزیون به کار رفته است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل Q70B

تلویزیون فورکی سامسونگ 65Q70B دارای پردازشگر Quantum Processor 4K است و با استفاده از فناوری 4K Upscaling و هوش مصنوعی، نویز تصاویر را رفع میکند و با بالا بردن رزولوشن آن ها، تصاویری با کیفیت پایین را نیز در مثل فورکی نمایش می دهد. این تلویزیون سنسور تشخیص نور (Eco Sensor) دارد و با استفاده از فناوری Natural Mode میزان نور صفحه نمایش را با توجه به نور فضا مدیریت می کند تا در موقعیت های نوری متفاوت شاهد کیفیت تصویر خوبی باشید. فناوری Brightness/Color Detection نیز نور صفحه نمایش را با توجه رنگ و نور محیط مدیریت می کند. فناوری Adaptive Picture نور صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش مدیریت کرده و تصاویر با کیفیت تری را در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول با کمک فناوری Quantum HDR قدرت نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HLG و HDR10+ حمایت می کند.

این تلویزیون صاحب فناوری جدید Real Depth Enhancer می باشد که با بررسی سوژه اصلی و بهبود کنتراست و جزئیات آن، باعث حقیقی تر شدن آن می شود و کیفیت محتوای مورد نظر شما را افزایش می دهد. سامسونگ با بررسی محصولات خود در آزمایشگاه های کیفی، شاخص کیفیت تصویر یا PQI را مشخص میکند که  برای این تلویزیون 3400 است و یکی از تلویزیون های رده بالای این شرکت به حساب می آید. این تلویزیون به دلیل استفاده از فناوری Film Mode می تواند فریم صحنه ها را بالا ببرد و برای دیدن فیلم مناسب می باشد. این تلویزیون به کمک فناوری Analog Clean View نویز سیگنال های آنالوگ دریافتی را کم میکند.

تلویزیون فورکی سامسونگ 65Q70B دارای چهار پورت HDMI 2.1 است و برای بازی و گیمینگ به صورت حرفه ای بسیار مناسب است.وجود فناوری های ALLM و VRR با ارائه تاخیر ورودی کم و نرخ بازسازی متغیر منجر می شود تجربه بازی بدون یکدست و روان را داشته باشید. این محصول از فناوری هایAMD Freesync Premium Pro و Nvidia G-Sync حمایت می کند و بازی های زیبایی را در اختیار شما قرار می دهد. سامسونگ از فناوری گیمینگ جدید Mini Map Zoom در این تلویزیون بهره گرفته است و شما می توانید به کمک آن هر قسمت از محتوا را که خواستید بزرگ کنید یا در اصطلاح زوم کنید. این محصول دارای فناوری Super Ultra Wide Game View هم می باشد که به شما امکان میدهد تا بازی هایی که از آن حمایت می کنند را با میدان دید گسترده مشاهده کنید . تکنولوژِی Motion Xcelerator Turbo+ و Game Motion Plus موجود در این محصول، صحنه های بازی ها را روان و بدون نقض اجرا می کند. همچنین با استفاده ازفناوری Dynamic Black EQ جزئیات محتوا را در صحنه های کم نور بهبود می دهد.

سال 2022 سامسونگ این محصول را به فناوری HGiG نیز تجهیز کرده است و قسمت های تیره و روشن بازی های HDR را با جزئیات زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد.در مجموع با توجه به خصوصیات گیمینگ مطرح شده، این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول بازی نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X بسیار مناسب است. سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 65Q70B دو کانال و دو بلندگو دارد و هر کدام توان 10 واتی دارند در مجموع 20 وات صدا را در اختیار کاربر قرار دهد. اگر به صدای پرقدرتی نیاز دارید، می توانید با استفاده از فناوری Multiroom Link تلویزیون فورکی سامسونگ 65Q70B را با شبکه به ساندبار، سیستم صوتی و سینمای خانگی وصل کنید. این محصول از فناوری Q-Symphony برخوردار است و در صورت وصل شدن به سیستم صوتی سامسونگ که دارای همین فناوری است، صدا را به صورت یکدست، هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون دارای فناوری جدید سامسونگ یعنی Dual Audio Support می باشد که می تواند از با بلوتوث به صورت هم زمان به دو دستگاه بلوتوثی مثل ساندبار، هدفون و بلندگو وصل شود و صدا را پخش کند.

فناوری Object Tracking Sound Lite منجر می شود صدا از جایی که تصویر تولید شده پخش شود و دقیق تر و حقیقی تر به گوش مخاطب برسد. این محصول از فناوری Adaptive Sound+ هم برخوردار است و با مدیریت صدا بر اساس فضای شما و محتوای در حال پخش، کیفیت صدای خوبی را در اختیار شنونده میگذارد.کیفیت صدای این تلویزیون با استفاده از فناوری نوین Dolby MS12 2ch بیشتر شده و بهبود پیدا کرده است که شامل فناوری های Dolby Digital ،Dolby Digital Plus ،Dolby Audio و Dolby AC4 می باشد.فناوری Active Voice Amplifier با سنجش نویز و سر و صدای محیط، صدای گویندگان را بهبود میبخشد و منجر می شود دیالوگ ها را واضح و دقیق بشنوید.

سیستم عامل تلویزیون هوشمند سامسونگ 65Q70B ورژن 6.5 است و دسترسی های هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.این تلوزیون از اینترنت اشیا یا IoT حمایت می کند و از داشبورد هوشمند SmartThings برخوردار است و با آن می توانید لوازم و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. البته با نصب برنامه SmartThings روی گوشی خود می توانید تنظیمات خانه و لوازم هوشمند خود دسترسی را انجام دهید و آن ها را مدیریت کنید. سامسونگ با حمایت از برنامه Google Duo اجازه برقراری تماس تصویری با تلویزیون را برای شما ایجاد کرده است که یکی از توانایی های جدید و کاربردی این شرکت است. برای ایجاد تماس تصویری می توانید از دوربین گوشی خود استفاده نمایید یا دوربین Slim Fit Cam سامسونگ را بخرید.

سامسونگ ریموت کنترل هوشمند TM2280E را همراه این محصول قرار داده است که میکروفون داخلی دارد و اجازه استفاده از توان دستور صوتی و سرچ صوتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. خود تلویزیون هم میکروفون و هم سنسور صدا دارد و با استفاده از فناوری Far-Field Voice Interaction می تواند تا فاصله چهار متری صدای شما بشناسد و پیغام صوتی شما را اجرا کند. برای حفاظت از حریم خصوصی تان گزینه ای برای غیرفعال کردن این قابلیت در قسمت زیر تلویزیون قرار داده شده است. ریموت کنترل این تلویزیون بدون باتری است و با پنل خورشیدی که پشت آن قرار دارد و با بهره گرفتن از نور محیط شارژ می شود و البته دارای1 پورت USB-C می باشد و اجازه شارژ با کابل را دارد. تلوزیون های مونتاژ کشور ویتنام (سفارش تایلند) این تلویزیون به اضاقه بر ریموت کنترل گفته شده یک ریموت کنترل معمولی مدل TM1240A هم دارد که در جعبه موجود است.

شما می توانید با استفاده از گوشی اندروید و iOS خود به این تلویزیون متصل شوید، محتوای مورد علاقه خود را به نحو بیسیم روی این تلویزیون پخش نمایید یا صفحه گوشی را روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. برای دارندگان گوشی های سامسونگ گلکسی این قابلیت فراهم شده است که با فناوری Tap View به سهولت و فقط با نزدیک کردن گوشی به قاب تلویزیون به آن متصل شوند.

تلویزیون فورکی سامسونگ 65Q70B دارای قابلیت TV Sound to Mobile است و می توانید به کمک آن صدای تلویزیون را به موبایل خود انتقال داده و با بهره مندی از هدفون به آن گوش نمایید، و مزاحم دیگران هم نشوید.این محصول دارای فناوری Ambient Mode+ است و هنگامی که در حال تماشای تلویزیون نیستید، می توانید از آن به عنوان قاب عکس استفاده کنید . ذکر این نکته مهم است که تلوزیون های مونتاژ ویتنام (سفارش تایلند) برعکس مونتاژ مصر گیرنده دیجیتال DVB-S2 ندارد.مدل طراحی AirSlim در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ Q70B  ایجاد شده و ظاهری زیبا دارد. لبه های صفحه نمایش آن بسیار کم عرض طراحی شده اند و این طراحی باعث تمرکز زیاد روی محتوا میشود. همچنین ضخامت کلی این تلویزیون نیز خیلی کم عرض می باشد و برای نصب روی دیوار کاملا مناسب است.

جعبه تلویزیون فورکی سامسونگ 65Q70B سامسونگ خیلی مستحکم طراحی شده است تا بتوانید با ان یک سازه مقوایی بسازید .پایه این تلویزیون مدل خطی است و با پیچ در قسمت میانی تلویزیون قرار میگیرد. شما می توانید کابل های تلویزیون را از فضا هایی که در پشت بدنه و پایه تلویزیون است عبور دهید و از شلوغ شدن فضای اطراف تلویزیون ممانعت نمایید. در این قسمت می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B سایز 65 اینچ را ملاحظه نمایید و آن را با قیمت مطمئن و به روشی آسان از سایت ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه