تلویزیون S95B سایز 65 اینچ یکی از محصولات 2022 سامسونگ است. این تلویزیون اولین تلویزیون اولد سامسونگ است که با فناوری بسیار خوبی که دارد قابل رقابت با دیگر برندها است.این تلویزیون با نام کامل QA55S95BAUXZN مونتاژ شده در کشور مجارستان است و وارد کشور ایران شده است. تلویزیون های مونتاژ شده در کشور مصر منوی فارسی دارد اما مونتاژ مجارستان و اسلواکی را نمیتوان صد درصد فارسی کرد و تنها منوی ابتدایی انها فارسی است.سامسونگ از فناوری کیودی اولد در تولید صفحه نمایش این تلویزیون استفاده نموده است. این فناوری مختصر کلمه Quantum Dot OLED (کوانتوم دات اولد) است. تلویزیون سامسونگ S95B در واقع مرغوبترین تلویزیون QD-OLED گیمینگ سامسونگ با کیفیت تصویر 4K در سال 2022 است.

صفحه نمایش این تلویزیون در مقایسه با تلویزیون های OLED ساخت متفاوتی دارد و حجم رنگ و کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد. در تلویزیون های کیودی اولد از نور آبی به جای نور سفید استفاده شده است. نور آبی از لایه کوانتوم دات رد میشود و رنگ های دلخواه را تولید می کند. تلویزیون های کیودی اولد از بیشترین روشنایی صفحه نمایش برخوردار هستند و به گفته متخصصان سامسونگ در مقایسه با تلویزیون های اولد معمولی در سوختگی پیکسل عملکرد خوبی دارند. تلویزیون S95B برای کاربرد حرفه ای مل بازی کردن و دیدن فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی گزینه عالی است.

این تلویزیون در سری های قبلی تلویزیون های سامسونگ نبوده و برای بار اول تولید شده است و به این علت به تلویزیون سری S95B سامسونگ مشهور است. همانطور که ذکر کردیم صفحه نمایش QD-OLED این تلویزیون برای اولین بار توسط شرکت سامسونگ تولید شده است. اما شرکت سونی نیز بلافاصله این فناوری جدید  را از سامسونگ خریداری کرده و تلویزیون QD-OLED خود را تولید کرده است. تلویزیون سامسونگ اس 95 بی صفحه نمایش کیودی اولد (QD-OLED) و کیفیت تصویر 4Kدارد.

تلویزیون کیودی اولد سامسونگ 65S95B مثل تلویزیون های اولد معمولی فاقد نور پس زمینه است و هر پیکسل آن به صورت جداگانه نور مورد نیاز خود را تامین می کنند که در اصطلاح به آنها Self-lit pixels میگویند. سامسونگ با استفاده از فناوری Self-illuminating LED پیکسل های صفحه نمایش این تلویزیون را مدیریت کرده و کنتراست تصویر لازم را میبخشد.تعداد پیکسل این صفحه نمایش 8.3 میلیون است. این تلویزیون با توجه به ساختار مختلفی که دارد، از پنل متفاوتی نیز در مقایسه با تلویزیون های اولد برخوردار است و به جای پنل WRGB دارای پنل QD-OLED (RGB)  است که در حقیقت ساب پیکسل های آن به حساب می آید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ سامسونگ مدل S95B

عمق رنگ 10 بیت در این صفحه نمایش به کار رفته است و به کمک فناوری Quantum Dot قدرت تولید طیف عظیمی از رنگ های دقیق و حقیقی را دارد و دارای حجم رنگ 100% است از فضای رنگ DCI-P3 حمایت می کند. این تلوزیون دارای فناوری One Billion Color است و قدرت تولید حدود 1 میلیارد رنگ متنوع را دارد و این فوق العاده است. این تلویزیون با استفاده از فناوری Perceptional Color Mapping رنگ ها را بهتر میکند و کیفیت تصویر فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون گواهینامه PANTONE Certification برای ضمانت نمایش رنگ های دقیق و حقیقی را دریافت نموده است. این تلویزیون دارای خصوصیت Expert Calibration است، یعنی صفحه نمایش این تلویزیون به صورت حرفه ای روی حالت تصویر Movie تنظیم ثابت کرده و شما در این حالت تصویر بهترین رنگ ها و بهترین کیفیت تصویر را تجربه خواهید کرد. این محصول با سنسور نور و قابلیت Brightness/Color Detection رنگ و روشنایی صفحه نمایش را به صورت خودکار با توجه به شرایط نوری فضا تنظیم می کند.

صفحه نمایش این تلویزیون از نرخ بازسازی 120 هرتز برخوردار است و به کمک فناوری Auto Motion Plus و Clear Motion صحنه های سریع را شفاف نمایش می دهد و از تارشدن تصاویر ممانعت می کند. زاویه دید تلویزیون های QD-OLED نیز مثل تلویزیون های OLED به صورت خودکار عالی است اما سامسونگ این تلویزیون را به فناوریUltra Viewing Angle نیز تجهیز نموده و زاویه دید بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. علاوه بر آن این تلویزیون دارای فناوری Anti Reflection نیز می باشد و از انعکاس نور محیط در صفحه نمایش تا حد زیادی ممانعت می کند. این موضوع در کنار بیشترین روشنایی صفحه نمایش در قسمت بالای این تلویزیون منجر می شود تا برای محیط های پر نور نیز گزینه خیلی خوبی باشد.

تلویزیون 4K سامسونگ 65S95B به بروزترین پردازشگر سامسونگ یعنی Neural Quantum Processor 4K تجهیز شده است. این پردازشگر دارای هوش مصنوعی به همراه بیست شبکه عصبی و ادراکی میباشد و قدرت پردازش تصویر عالی دارد. این پردازشگر با استفاده از فناوری AI Upscale و 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و نویز آنها را رفع میکند و همه محتوا را در حد کیفیت تصویر4K نمایش می دهد. این محصول به کمک قابلیت Real Depth Enhancer هدف را در تصویر تشخیص داده و کنتراست و جزئیات هدف مورد نظر را نسبت به کل تصویر بهبود می بخشد و  صحنه ها را دارای عمق میکند. این تلویزیون دارای فناوری Quantum HDR OLED برای نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HDR10+ و HLGحمایت می کند. این تلویزیون دارای فناوری HDR10+ Adaptive است. این فناوری متا دیتای داینامیک محتوای HDR10+ را به کمک دانستنی هایی که از سنسور نور و رنگ تلویزیون بدست می آورد، به صورت خودکار تنظیم می کند تا در هر محیطی بهترین کیفیت تصویر HDR را تجربه کنید.

سامسونگ این تلوزیون را به فناوری Adaptive Picture تجهیز کرده است و به کمک آن نور صفحه نمایش را با توجه به محتوای در حال پخش و فضای نوری به صورت خودکار تنظیم می کند. PQI یا شاخص کیفیت تصویر 4600 برای این تلوزیون اعلام شده است و این نشان دهنده کیفیت تصویر بسیار خوب این تلویزیون می باشد. سامسونگ تلویزیون های خود را از نظر کیفیت تصویر بررسی و آزمایش می کند و به آنها نمره می دهد که به آن PQI یا Picture Quality Index گفته می شود. این این تلوزیون دارای فناوری Smart Calibration است و به شما امکان می دهد تا با موبایل خود، صفحه نمایش تلویزیون را به صورت شخصی تنظیم دائم کنید.

این تلویزیون چهار پورت HDMI 2.1 دارد و قدرت پخش محتوای 4K با سرعت 120 هرتز را دارد. همچنین از فناوری ALLM و VRR نیز حمایت می کند. علاوه بر آن از فناوری AMD FreeSync Premium نیز حمایت می کند و با کارت های گرافیک کمپانی AMD هماهنگی زیاد دارد. سامسونگ با استفاده از فناوری های Game Motion Plus و Motion Xcelerator Turbo+ صحنه های سریع بازی ها را کاملا یکدست نمایش می دهد. این محصول دارای فناوری Game bar، Super Ultra Wide Game View و همچنین Mini Map Zoom است و بازی ها را برای شما لذت بخش میکند. سال 2022سامسونگ از فناوری HGiG و قابلیت HDR10+ Gaming نیز در این تلویزیون بهره گرفته است تا کیفیت تصویر بسیار خوب را در بازی ها در اختیار کاربر قرار دهد. تاخیر ورودی این تلویزیون بسیار کم است و برای بازی کردن به صورت حرفه ای فوق العاده است.

با توجه به همه موارد این تلویزیون برای بازی با کنسول نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X گزینه بسیارخوبی است و شما بهترین بازی را در اختیار خواهید داشت. سیستم صوتی این تلویزیون  2.2.2 کاناله است. این سیستم صوتی دارای دو بلندگوی 10 واتی است، 2اسپیکر بالا 10 واتی (Up-Firing) و 2 اسپیکر ووفر 10 واتی است که باهم توان خروجی صدای 60 وات را در اختیار کاربر قرار می دهند. اسپیکرهای بالای این تلویزیون در کنار فناوری Dolby Atmos موجود در این تلویزیون تجربه صوتی همه جانبه و بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار خواهند داد. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Object Tracking Sound یا OTS تجهیز کرده است. سامسونگ از فناوری صوتی نوین به نام MS12 5.1ch در این تلویزیون بهره گرفته است و به کمک آن کیفیت صداها را بهتر میکند.

این تلوزیون دارای فناوری Active Voice Amplifier (AVA) هم می باشد و با سنسور صدای قرار داده روی آن، نویز و سرو صدای محیط را میشناید و صدای دیالوگ ها را با توجه به آن بهتر می کند. تلویزیون مذکور دارای فناوری Adaptive Sound+ است و صداها را به صورت خودکار با توجه به فضا و نوع محتوای در حال پخش تنظیم می کند. این تلویزیون دارای فناوری Bluetooth audio و Dual Audio Support (Bluetooth) است و به شما امکان می دهد تا به صورت هماهنگ صدای تلویزیون را روی2 دستگاه صوتی متفاوت با بلوتوث پخش کنید. سامسونگ این تلویزیون را به فناوری Q-Symphony نیز تجهیز کرده است و شما می توانید آن را به ساندبار سامسونگی که از این فناوری حمایت می کند وصل کرده و صدای هماهنگ را از اسپیکرهای تلویزیون و ساندبار بشنوید.

سیستم عامل تلویزیون اسمارت سامسونگ 65S95B به بروزترین ورژن سیستم عامل تایزن تا به الان یعنی تایزن ورژن 6.5 مجهز است. این سیستم عامل نسبت به ورژن های گذشته خود تغییراتی داشته و دارای منوی هوشمند Media Home است. سامسونگ سال 2022 از ریموت کنترل هوشمند و نوین خود مدل TM2280E در این تلویزیون استفاده نموده است.

این ریموت کنترل مثل مدل های پیشرفته سال2021شارژی است و شما می توانید آن رابا پورت USB-C و پنل خورشیدی پشت آن شارژ نمایید.. اما علاوه بر آنها این ریموت کنترل قابلیت شارژ با  Wi-Fi را نیز دارد و به کمک امواج وای فای مودم هم شارژ می شود. این ریموت کنترل و خود تلویزیون، میکروفون داخلی دارند و از دستورها و سرچ صوتی حمایت می کنند. این تلوزیون قابلیت وصل شدن به گوشی های هوشمند اندروید و IOS را دارد و دسترسی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهند.

این تلویزیون دارای فناوری Tap View و Multi-View نیز است. همچنین از اینترنت اشیاء (IoT) و داشبورد هوشمند SmartThings هم حمایت می کند و شما می توانید به کمک آنها لوازم و منزل هوشمند خود را کنترل کنید. این تلویزیون دارای فناوری Ambient Mode+ است و شما می توانید از آن به عنوان قاب عکس هم استفاده کنید. طراحی ظاهری تلویزیون 65 اینچ سامسونگ S95B بسیار خوب است. مدل طراحی LaserSlim در این تلویزیون استفاده شده است و ضخامت کلی تلویزیون بسیار کم عرض است. لبه های 4 طرف صفحه نمایش این تلویزیون نیز کم عرض است و در اصطلاح  به آن بدون حاشیه نیز گفته می شود.پایه این تلویزیون خطی است و در وسط تلویزیون قرار میگیرد. جعبه این تلویزیون را به صورت Eco-packaging طراحی شده است و شما می توانید جعبه را به یک سازه مقوایی تبدیل کنید که مناسب با محیط زیست هم میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه