تلویزیون سونی مدل A80J سایز 65 اینچ یکی از محصولات 2021 سونی است. این تلویزیون مدل جدید تلویزیون سونی A8H است که در سال 2020 معرفی شده است. تلویزیون سونی A80J ارزان قیمت ترین تلویزیون گیمینگ OLED سونی با کیفیت تصویر 4K 120Hz در سال 2021 بوده است و برای تماشای فیلم و بازی کردن مناسب است. این تلویزیون با اسم کامل XR-65A80J وارد بازار صوتی و تصویری ایران می شود و مونتاژ شده کشور مالزی می باشد.

تلویزیون A80J دارای صفحه نمایشگر OLED و کیفیت تصویر فورکی است. تلویزیون OLED سونی 65A80J نور پس زمینه ندارد و از پیکسل های جداگانه برای تامین و تنظیم نور صفحه نمایشگر استفاده میکند. هر پیکسل به صورت جداگانه عمل می کند و نور مورد نیاز را تامین می کند. سونی به کمک فناوری OLED XR Contrast این پیکسل ها را کنترل و مدیریت می کند و کنتراست تصویر لازم را به کاربر ارائه می دهد. همچنین با استفاده از فناوری Pixel Contrast Booster کنتراست تصاویر را در این تلویزیون بهبود بخشیده و رنگ های تیره عمیق تولید می کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ سونی مدل A80J

صفحه نمایشگر این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت دارد و به کمک تکنولوژی Live Color و XR Triluminos Pro طیف عظیمی از رنگ های طبیعی و دقیق را تولید می کند. صفحه نمایش این تلوزیون رفرش ریت 120 هرتز است و به کمک فناوری XR Motion Clarity صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تار شدن محتوا جلوگیری می کند. این تلویزیون بر خلاف تلویزیون های ال ای دی سونی قدرت کاهش رفرش ریت تا 60 هرتز را دارد و می تواند محتوای کم فریم را با کیفیت بالا به نمایش بگذارد. سونی به کمک  فناوری XR Smoothing در این تلویزیون از تکه تکه شدن تصاویر و رنگ های گرادینات جلوگیری میکند.

تلویزیون فورکی سونی مدل 65A80J دارای پردازشگر Cognitive Processor XR می باشد. این پردازشگر مسئولیت پردازش تصویر و صدا را دارد . این پردازشگر به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را بهبود میبخشد و نویز آنها را رفع میکند و همه چیز را به کیفیت تصویر فورکی ارتقاء می بخشد. همچنین این محصول به کمک تکنولوژی XR Super Resolution بافت و جزئیات تصاویر را بالا میبرد و بازسازی می کند تا تصاویر با کیفیت تری پخش شود. سونی این عمل را به کمک دیتابیس داده های تصویری به نام Dual database processing انجام می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی HDR می باشد و از فرمت های HLG ،HDR10 و Dolby Vision حمایت می کند.

سونی به کمک تکنولوژی XR HDR Remaster در این تلویزیون عناصر موجود در صحنه را پردازش میکند و رنگ، کنتراست و عمق آنها را بهبود می بخشد و باعث واقعی تر شدن محتوا می شود. سونی در این محصول به کمک فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست تصاویر و صحنه ها بخصوص صحنه های تیره  را به صورت خودکار بهبود می بخشد و باعث حقیقی تر شدن آنها می شود. این تلویزیون دارای فناوری Ambient Optimisation است و به کمک سنسور نور (Light Sensor) میزان روشنایی صفحه نمایشگر را با توجه به شرایط نور محیط مدیریت می کند .  پورت HDMI 2.1 در این تلوزیون به کار رفته است و قدرت نمایش کیفیت تصویرفورکی @120Hz را دارد. همچنین از قابلیت های ALLM و VRR و تکنولوژی Nvidia G-Sync نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون با توجه به توانایی های گیمینگ خود برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم کاملا مناسب است.

تلویزیون هوشمند سونی مدل 65A80J سیستم عامل Android 10 دارد و رابط کاربری گوگل تی وی است. این رابط کاربری هماهنگی زیادی با دستیار صوتی گوگل دارد و لذت استفاده از تلویزیون اندروید را بیشتر می کند. این رابط کاربری  شما را به هزاران فیلم، سریال و برنامه تلویزیونی آنلاین را وصل می کند. ریموت کنترل این تلویزیون هوشمند است و با استفاده از میکروفون از دستورها و جستجوی صوتی نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیو میکروفون داخلی دارد و شما بدون استفاده از ریموت کنترل و تنها با صدای خود میتوانید از قابلیت دستورهای صوتی استفاده کنید.شرکت سونی برای حفظ حریم شخصی کاربر یک دکمه مخصوص خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی، پشت تلویزیون قرار داده است. این محصول قابلیت وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و iOS را نیز دارد.

همچنین دارای Chromecast داخلی است و از قابلیت های AirPlay و HomeKit شرکت اپل نیز حمایت می کند. شما می توانید محتوای مورد نظر خود را از موبایل روی تلویزیون پخش یا Cast کنید. همچنین با نصب برنامه Google Home روی موبایل خود می توانید صفحه نمایش موبایل را روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون انتقال داده و مشاهده نمایید. این تلویزیون دارای فناوری Living Decor است و شما می توانید از آن به عنوان قاب عکس نیز بهره بگیرید. تلویزیون سونی مدل 65A80J سیستم صوتی آکوستیک از نوع Acoustic Surface Audio+ دارد. این سیستم صوتی از دو Actuator و دو Subwoofer تشکیل شده است که در مجموع قدرت خروجی 30 وات را به کاربر ارائه می دهد.

شرکت سونی به کمک تکنولوژی های Dolby Audio ،Dolby Atmos و DTS Digital Surround کیفیت صدای این تلویزیون را بالا میبرد و صدای همه جانبه مجازی تولید میکند. همچنین به کمک فناوری 3D Surround Upscaling صدای همه چیز را به صورت سه بعدی مجازی پخش می کند و باعث می شود شما صحنه ها را لمس کنید. این تلوزیون دارای تکنولوژی Acoustic Auto Calibration از نوع Room & User Position Compensation است و صدای تلویزیون را با توجه به ابعاد محیط و اشیاء موجود در آن و همچنین جایگاه بیننده تقویت و مدیریت می کند. سونی به کمک تکنولوژی Voice Zoom 2 صدای دیالوگ ها را بهبود بخشیده و آنها را واضح پخش می کند تا شما در هر شرایطی صدای گوینده را به خوبی بشنوید.

شما در این صفحه از سایت می توانید قیمت تلویزیون سونی A80J سایز 65 اینچ را مشاهده نمایید و همچنین میتوانید نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن، گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام فرمایید. البته اگر به دنبال تلویزیونی با کیفیت تصویر 8K و صفحه نمایش ال ای دی هستید پیشنهاد می دهیم به سراغ تلویزیون سونی Z9J بروید. اگر به تلویزیون بهتری نیاز دارید، می توانید تلویزیون سونی A90J را خریداری نمایید. تلویزیون سونی A80K مدل جدید تلویزیون A80j محسوب می شود و دارای ارزش خرید بالاتری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه